Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Heeft iemand dan ook nog een uitleg over dat vuilnisvolk. Hoezo zijn ze allemaal verbaal beperkt en gedragen ze zich als een mieren- of bijenvolk? Snap helemaal niks van die lui en zie de toegevoegde waarde voor de serie ook niet.
Man dacht dat ze misschien allemaal uit dezelfde inrichting kwamen, maar dan heb je ook niet allemaal hetzelfde, afgerichte gedrag.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
nederlandsevrouw schreef:
08-12-2017 13:06
Heeft iemand dan ook nog een uitleg over dat vuilnisvolk. Hoezo zijn ze allemaal verbaal beperkt en gedragen ze zich als een mieren- of bijenvolk? Snap helemaal niks van die lui en zie de toegevoegde waarde voor de serie ook niet.
Man dacht dat ze misschien allemaal uit dezelfde inrichting kwamen, maar dan heb je ook niet allemaal hetzelfde, afgerichte gedrag.
Dat snapt niemand :proud:
Merlijne schreef:
08-12-2017 13:42
Dat snapt niemand :proud:
:proud: Gelukkig, dacht dat het aan mij lag ;-)
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
08-12-2017 13:06
Het slaat ook helemaal nergens op. De ondergang is net een jaar of twee bezig of zo, als je dan al zo raar gaat praten dan ben je gewoon wappie. Of je hebt te veel naar Mad Max gekeken.
08-12-2017 13:02
Gut, ik dacht dat hij gewoon teveel gezopen had :facepalm: Doorzuipen totdat je je minder kut voelt, wat dus niet lukt, maar eigenlijk niet tegen drank kunnen. Meer had ik er niet achter gezocht. Toch handig dit topic, soms mis ik blijkbaar complete verhaallijnen.
Nou ik dacht ook gewoon: teveel drank naar binnen =kotsen.
Als het een zelfmoordpoging was dan is dat wel erg cryptisch in beeld gebracht.
Ik had dat van Eugene ook gemist..
Vandaar dat ik het even hier vroeg

Rick heeft BTW al 2 jaar de zelfde boxer aan
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
:rofl:
Och Eugeneke, een beetje veel zuip! Ik denk niet dat hij zelfmoord gaat plegen. Hij gaat iets heroïsch doen zoals Gabriel redden, de familie, Negan om zeep helpen....zoiets!! :lol:

Och Rick z'n boxer. wie weet heeft hij een goeie gum.

O ja, en dat vuilnisbakkenras..... :puh:
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Ze zenden hem nog eens uit...de laatste aflevering en ja...kijk maar weer eens!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Nou heb ik nog niet gezien wat Rick zag! Wel zag ik nu dat Rick geschrokken en geëmotioneerd was.
Zag alleen wel een tweede truck uitgebrand.

Ben benieuwd wat er gebeurd is!
We zullen het gauw weten....
En de msf is een kwartier langer!
MacTrees schreef:
09-12-2017 01:02
Nou heb ik nog niet gezien wat Rick zag! Wel zag ik nu dat Rick geschrokken en geëmotioneerd was.
Zag alleen wel een tweede truck uitgebrand.

Ben benieuwd wat er gebeurd is!
Hij zag toch de truck die door de muur was gereden, waardoor alle zombies niet meer de de muur vormde waardoor de mensen waaronder Negan gevangen zaten.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Veel ongeloofwaardige scenes dit seizoen, vind ik. Zo werd Rick dus niet neergeschoten door het vuilnisvolk, nadat hij de leidster had losgelaten en weer min of meer ongewapend was en al die anderen gewapend om hem heen stonden? En zo zijn er nog veel meer dingen. Jammer hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ben benieuwd morgen.. Ik verwacht een mega cliffhanger!
Merlijne schreef:
05-12-2017 14:18
- Ik lees veel op andere fora dat Eugene blijkbaar aan het opnemen was toen Dwight langs kwam met zijn pistooltje en toegaf dat hij bij Rick & Co hoorde. Daar zou Eugene nu dus een opname van moeten hebben O_O ik heb maar één keer gekeken, dus niet gechecked, maar if so: benieuwd wat dat nog voor invloed gaat hebben!
Volgens mij stond Eugene op een gegeven moment op het punt dit aan Negan te laten horen/te vertellen. Maar toen kwam Dwight dus binnen en begon hij over het repareren van de intercom. Maar volgens mij wilde hij dus heel iets anders zeggen voordat Dwight binnen kwam...
Time spent with a cat is never wasted
Coda schreef:
10-12-2017 13:38
Ben benieuwd morgen.. Ik verwacht een mega cliffhanger!
Ik ook! En toch ook zeker een dooie...
Time spent with a cat is never wasted
Is morgen dus het seizoenseinde?
Yella78 schreef:
10-12-2017 14:40
Is morgen dus het seizoenseinde?
Einde van de eerste helft. In februari gaan ze verder.
Stofmuis schreef:
10-12-2017 14:38
Ik ook! En toch ook zeker een dooie...

Jep... waarschijnlijk een van team family. Ik kies voor Rosita!
RikM schreef:
10-12-2017 14:48
Einde van de eerste helft. In februari gaan ze verder.
Is pas 7 seizoenen zo :facepalm:
Coda schreef:
10-12-2017 19:02
Jep... waarschijnlijk een van team family. Ik kies voor Rosita!
Ik verwacht eerder Tara eigenlijk.
Saoghail schreef:
10-12-2017 19:10
Is pas 7 seizoenen zo :facepalm:
En hoe moet ik dat weten? Ik heb de eerste vijf seizoenen achter elkaar gekeken op dvd. Verschrikkelijk om telkens een week te moeten wachten, ik binge liever. En nu dan weer wekenlang stoppen, bah. Maar ja, kon het toch niet laten alvast te gaan kijken. Wij nemen het op, die reclames uitzitten vinden we helemaal niet te doen. We hadden bij de eerste drie uitzendingen wel gewacht en achter elkaar gezien, en pas ook weer drie achter elkaar omdat mijn man tussendoor in het buitenland was geweest. Nu zijn we helaas weer bij.
En dan vind je het seizoen niet eens leuk
Nou, niet leuk, het valt mij op dat er nu opeens elke uitzending scenes zijn waarbij ik denk: hoezo dan? En dat vind ik jammer.
OMGGGGGGGGGG........ O_O

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven