Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: Team Viva waiting for war

28-03-2017 21:18 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Afbeelding

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Afbeelding

Afbeelding

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Is er alsjeblieft nog iemand die al gekeken heeft?
Net gekeken! Wat een aflevering weet! Ik durf niet veel te zeggen uit angst voor spoilers. Ik weet niet hoe ik in wit moet doen. Maar ik deel jouw OMG!!!
Doe eens spoilers in wit. Ik ben dol op spoilers!
Ik ga niets in het wit zetten!! Idd te bang om te spoileren.. twee OMG's dus. Waar is Dory? Die kijkt ook altijd eerder toch?
De break komt voor mij wel op een goed moment. 39 weken zwanger momenteel dus kan nu rustig bevallen en kramen. Als we weer up and running zijn begint het weer!!
Nou, mijn wensenlijstje voor vanavond dan:

1. Gabriel dood.
2. Gabriel dood.
3. Gabriel dood.

Je hoeft niet te zeggen welk nummer gebeurt, dus geen spoiler, maar krijg ik tenminste iets uit mijn top 3?
Coda schreef:
11-12-2017 12:41
Ik ga niets in het wit zetten!! Idd te bang om te spoileren.. twee OMG's dus. Waar is Dory? Die kijkt ook altijd eerder toch?
I'm here! Ga nu kijken want vanmorgen verslapen... Normaal kijk ik altijd rond 6 uur ja.
Wow. I wish I could speak whale.
Zo gezien hoor.
En ja OMG!

Ik heb eigenlijk even niks te zeggen, moet het allemaal laten bezinken nog.
Ik ben net begonnen, hoef niet tot vanavond te wachten want man is afgehaakt. Hij vindt het te eentonig geworden.
Hoi Dolfje (en alle anderen), mijn man is twee seizoenen geleden al afgehaakt. Ik niet hoor, ik blijf kijken. Ben heel benieuwd naar vanavond! Is dit de laatste aflevering weer tot in het voorjaar?
Ja. Nou ik ben gestopt , vanavond of morgen maar de rest op fox kijken want ik had een haperende stream.
Ik heb gekeken!
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Gekeken en (wit) gehuild einde wit
Nou, er zat in ieder geval genoeg actie in. Graag meer van dit! :jump:
Dory_1 schreef:
11-12-2017 15:31
Gekeken en (wit) gehuild einde wit
:|
Wij hebben ook al gekeken. Allebei een vrije middag.

ECHT ECHT NIET LEZEN:

Wit:
helaas wist ik het al. Was vanochtend vroeg gespoilert door Chandler zelf :( heel jammer dat hij daar niet even 24 uur wacht tot de Europese uitzending.
Ik ga vanavond nog een keertje kijken, we hadden geen goede stream en omdat alles s'avonds afspeelt kon ik veel simpelweg niet zien.
Dat is zuur LucyLucille
Inmiddels gespoilerd, denk ik!

Even in het wit:

Al eerder ergens per ongeluk gelezen dat Chandler gaat studeren en stopt met de serie. Dat werd vanochtend mij ongevraagd nog eens bevestigd..grrr. Ik weet alleen nog niet hoe hij uit de serie gaat en dat wil ik ook even niet weten.

Ik zie het verder vanavond wel!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Wst jammer dat acteurs zelf gaan spoileren :|
Het was wel een donkere aflevering inderdaad, ik kon het soms maar moeilijk zien. Ik kon bijvoorbeeld niet zien wie (wit) in de auto ze nou hadden doodgeschoten (who the fuck is Neil?).
Ik zit in de herkansing en ben verder gegaan waar ik vanmiddag gestopt ben.
Spannend!
RikM schreef:
11-12-2017 17:31
Het was wel een donkere aflevering inderdaad, ik kon het soms maar moeilijk zien. Ik kon bijvoorbeeld niet zien wie (wit) in de auto ze nou hadden doodgeschoten (who the fuck is Neil?).
Wit: een nobody die ineens 1 zinnetje tekst had.
Wat stom dat er gespoilerd is door iemand.

Ik heb er vast overheen gelezen maar wanneer gaat het weer verder?
Volgens mij is de eerstkomende aflevering 25 februari. Oh wacht, bij ons hier is het dan 26 februari. Lang wachten he!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Wit:

Wat mij wel stoorde... Dan heb je Negan op de grond liggen (die ging wel mooi neer trouwens), je hebt Lucille in je handen, en dan ga je een beetje met de achterkant zitten porren! In plaats van dat je hem nou vol op zijn hoofd ramt met de prikkeldraadkant! Kom op hee! :hamer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven