Hbo opleiding afmaken?
dinsdag 5 december 2017 om 02:36
Ik ben algelopen sep begonnen aan een hbo opleiding (duur 2 jaar). Ik ben nu 25 jaar en zal op mijn 27ste klaar zijn. Ik heb hiervoor gewerkt als directiesecretaresse. Vond het niks aan. Doe nu de opleiding tot officemanager. Nu twijfel ik dus aan de opleiding omdat ik vrij laat klaar ben. Het liefst zou ik fulltime willen werken. Is er nog mogelijkheid op mijn 27ste werk te vinden?
dinsdag 5 december 2017 om 07:12
En dan? Dan stop je met de opleiding, omdat je jezelf dan te oud vindt?
Je leeftijd is veel minder belangrijk dan die opleiding die je van plan bent om niet af te ronden. De kans met een opleiding een baan te vinden is vele malen groter dan zonder een opleiding.
Geef niet zo snel op. Maak af waar je aan bent begonnen.
Je leeftijd is veel minder belangrijk dan die opleiding die je van plan bent om niet af te ronden. De kans met een opleiding een baan te vinden is vele malen groter dan zonder een opleiding.
Geef niet zo snel op. Maak af waar je aan bent begonnen.
dinsdag 5 december 2017 om 07:35
Als ik jou was, zou ik maar heel erg snel allerlei anti-verouderingsmiddelen gaan kopen. Op 30-11-2017 was je nog 21 jaar en nu (5 dagen later) plots 25 jaar. De meeste mensen willen alleen in zo'n rap tempo jonger worden en zeker niet ouder. Kortom: als je liegt; doe het dan onopvallend. En als je onder meerdere nicks terugkomt, doe dat dan ook zo dat het niet opvalt.
dinsdag 5 december 2017 om 10:31
Eerst vele onderwerpen openen over welke opleiding je na je mbo4 kon gaan doen en of je met 27 niet te oud bent om dan te gaan werken.
Je bent met die hbo gestart, dus gewoon afmaken zou ik zeggen. Negeer dat nichtje en stop met iedere keer dezelfde vraag hier stellen.
Je bent met die hbo gestart, dus gewoon afmaken zou ik zeggen. Negeer dat nichtje en stop met iedere keer dezelfde vraag hier stellen.
anoniem_6363de79f0488 wijzigde dit bericht op 05-12-2017 10:45
0.55% gewijzigd
dinsdag 5 december 2017 om 11:16
dinsdag 5 december 2017 om 11:44
dinsdag 5 december 2017 om 23:03