Minnaar
zaterdag 21 februari 2009 om 13:18
hee Toy wat jij zegt is toch iets anders.
jij zegt aantrekkingskracht, iemand een paar keer gezien moeten hebben.
en als het dan goed voelt kan je daar sex mee hebben.
dat is toch wat anders dan die geestelijke klik waar men het hier over heeft.
trouwens die geestelijke klik komt altijd gevaarlijk dicht bij verliefde gevoelens.
shit dat ik dan maar weer geen gebonden man ben, val ik weer af in het lijstje van onze Bad Toy.
jij zegt aantrekkingskracht, iemand een paar keer gezien moeten hebben.
en als het dan goed voelt kan je daar sex mee hebben.
dat is toch wat anders dan die geestelijke klik waar men het hier over heeft.
trouwens die geestelijke klik komt altijd gevaarlijk dicht bij verliefde gevoelens.
shit dat ik dan maar weer geen gebonden man ben, val ik weer af in het lijstje van onze Bad Toy.
zaterdag 21 februari 2009 om 13:23
Nee, DMJN doe niet zo achterbaks! Want waar jij het over hebt is ook niet ontopic.En niet op mezelf betrekken? Vreemd dat je mij dan eerst hebt beschuldigd van iemand te verdedigen, dan is het toch logisch dat ik het op mezelf betrek. Durf het me gewoon hier te zeggen, als ik in jouw ogen iemand verdedig doe ik dat alleen maar omdat ik weet dat hij de waarheid spreekt.En verder gaan jullie maar lekker door met jullie gelul achter de schermen en waarschuwingen voor mij. Er is niemand die mij op leugens kan betrappen. Er zit echt niets in mijn beleving hoor, helaas zou ik bijna zeggen. Het lijkt hier gvd de middelbare school wel met al dat kinderachtige gedoe.
zaterdag 21 februari 2009 om 13:25
Ik weet niet of dat zoveel anders is DMJN. Een geestelijke klik komt niet aanwaaien, gaanderweg krijg je die samen denk ik. Alhoewel dat er heel soms ook al snel kan zijn. Met aantrekkingskracht bedoel ik niet de buitenkant. (alhoewel die er best lekker uit mag/moet zien natuurlijk)
En jou DMJN, kunnen we ook aan de ketting leggen, ben je ook gebonden, hahaha
En jou DMJN, kunnen we ook aan de ketting leggen, ben je ook gebonden, hahaha
zaterdag 21 februari 2009 om 13:39
hai
Ik moet even reageren op al jullie berichtjes..spannend gevoel om te lezen....
omdat ik nu zelf in deze sv situatie zit en er nog een beetje verward
door ben...
probleem is: ga ik er mee verder/door of niet...
Ben er de hele dag mee aan het worstelen want nu na 1x is het nog een slippertje maar wel een supergave !
ik hou erg veel van mijn Ega en ook ons sexleven is goed , dus waarom nu dit ? Het is overigens de eerste keer dat me dit gebeurt vandaar ook het warrige gevoel in mijn hoofd..
Ik moet even reageren op al jullie berichtjes..spannend gevoel om te lezen....
omdat ik nu zelf in deze sv situatie zit en er nog een beetje verward
door ben...
probleem is: ga ik er mee verder/door of niet...
Ben er de hele dag mee aan het worstelen want nu na 1x is het nog een slippertje maar wel een supergave !
ik hou erg veel van mijn Ega en ook ons sexleven is goed , dus waarom nu dit ? Het is overigens de eerste keer dat me dit gebeurt vandaar ook het warrige gevoel in mijn hoofd..
zaterdag 21 februari 2009 om 13:40
Oei was een geruzie allemaal hier!! Laten we het wel een beetje gezellig houden!!
@DMJN ook ik val me aangevallen door die lange tanden van jou. Volgens mij schreef je gisterochtend na aanleiding van donderdagavond, de verhalen over 6x enzo. Ik was toen ook online.. Gaat het daar misschien over, als je het over leugens hebt en mensen die nooit leren??
Ik ben wel benieuwd!1
@DMJN ook ik val me aangevallen door die lange tanden van jou. Volgens mij schreef je gisterochtend na aanleiding van donderdagavond, de verhalen over 6x enzo. Ik was toen ook online.. Gaat het daar misschien over, als je het over leugens hebt en mensen die nooit leren??
Ik ben wel benieuwd!1
zaterdag 21 februari 2009 om 13:49
Hallo Luckyjo, ik denk dat vlak na die eerste keer het moeilijkste moment is. Ineens ben je een vreemdganger.
Geeft de man in kwestie aan dat hij dit vaker wil?
Dat is een moeilijke situatie, een keer een slippertje maken is idd iets heel anders dan stelselmatig je man bedriegen.
Na een aantal keer wordt het wel makkelijker om te accepteren van jezelf dat je kennelijk zo kunt zijn, maar of dat is wat je wil, is een tweede...
Sterkte.
Geeft de man in kwestie aan dat hij dit vaker wil?
Dat is een moeilijke situatie, een keer een slippertje maken is idd iets heel anders dan stelselmatig je man bedriegen.
Na een aantal keer wordt het wel makkelijker om te accepteren van jezelf dat je kennelijk zo kunt zijn, maar of dat is wat je wil, is een tweede...
Sterkte.
zaterdag 21 februari 2009 om 13:53
nogmaals stewwie het gaat niet over jou............hoeveel keer moet ik dat nou nog zeggen!!
als jij zegt dat je hem verdedigt, omdat jij weet dat hij de waarheid zegt dan haal je meer uit mijn postings dan ik zeg.
dan zit dat toch echt voor eeuwig in jou hoofdje.
das jammer.
lijkt me ook eens handig als je dat eens los gaat laten om altijd maar met dat verhaal te komen dat er achter je rug om gepraat. zou worden. zo erg belangrijk ben je nou ook weer niet.
verder zeg ik er hier niks meer over.
mocht je verder nog wat hebben kan je me mailen.
@Sushii...............ook jij moet je niet aangevallen voelen, absoluut niet.
over dat 6x heb ik niet eens gelezen geloof ik.
dus ook echt niet voor jou.
als jij zegt dat je hem verdedigt, omdat jij weet dat hij de waarheid zegt dan haal je meer uit mijn postings dan ik zeg.
das jammer.
lijkt me ook eens handig als je dat eens los gaat laten om altijd maar met dat verhaal te komen dat er achter je rug om gepraat. zou worden. zo erg belangrijk ben je nou ook weer niet.
dus ook echt niet voor jou.
zaterdag 21 februari 2009 om 14:05
Ik ga het begrijpen en ook niet DMJN maar ik laat het ook verder los!
En Luckyjo, wat geheim zegt dat klopt. Na een paar keer wordt het makkelijker en kun jezelf bepalen of je hier `geschikt`voor bent of niet.
Bijna iedereen groeit op met het idee dat vreemdgaan enorm fout is. Dat je alles maar moet doen met 1 partner. Als je van het idee af stapt dat andere dingen ook heel leuk zijn om te doen buiten je man om dan kan je het iets beter van jezelf accepteren. Ook heb je geen 1 vriendin in je leven waar je alles mee doet. Dus waarom geen meerdere mannen in je leven. En als je met die ene man ook nog eens hele leuke seks hebt, tja wie ben je dan om jezelf zo te straffen met de gedachtes dat dit allemaal fout is. Geniet van het leven, laat los wat niet goed is of fout.
En Luckyjo, wat geheim zegt dat klopt. Na een paar keer wordt het makkelijker en kun jezelf bepalen of je hier `geschikt`voor bent of niet.
Bijna iedereen groeit op met het idee dat vreemdgaan enorm fout is. Dat je alles maar moet doen met 1 partner. Als je van het idee af stapt dat andere dingen ook heel leuk zijn om te doen buiten je man om dan kan je het iets beter van jezelf accepteren. Ook heb je geen 1 vriendin in je leven waar je alles mee doet. Dus waarom geen meerdere mannen in je leven. En als je met die ene man ook nog eens hele leuke seks hebt, tja wie ben je dan om jezelf zo te straffen met de gedachtes dat dit allemaal fout is. Geniet van het leven, laat los wat niet goed is of fout.
zaterdag 21 februari 2009 om 14:10
Ik heb even wat moeite om mijn houding te bepalen.
Stel dat mijn soon-to-be-ex-man erachter is gekomen dat ik een nieuw vriendje heb. (dat zou namelijk verklaren waarom hij om 2 uur 's nachts niet thuis is zonder mij te vertellen dat hij niet ergens dood in een ravijn ligt)
Wat is dan de houding die je aanneemt als hij eindelijk op komt dagen en me dat voor mijn voeten gooit?
Verontschuldigend, verdedigend, aanvallend, verontwaardigt?
Voor de volledigheid, meneer heeft zelf morgen een date. Niet zo'n serieuze, er gaat ook vast niets gebeuren, maar toch: een date.
Ik op mijn beurt heb een aantal weken terug beloofd dat ik niets met een ander zou beginnen tot hij weg is.
Ik probeer me voor te bereiden op een knallende ruzie, maar ik weet niet zo goed hoe...
Verdomme, ik maak me nog oprecht zorgen ook, de lul, gewoon niet thuiskomen zonder ook maar een woord...
Ik hoop dat dit voor iemand een duidelijk verhaal is.
Stel dat mijn soon-to-be-ex-man erachter is gekomen dat ik een nieuw vriendje heb. (dat zou namelijk verklaren waarom hij om 2 uur 's nachts niet thuis is zonder mij te vertellen dat hij niet ergens dood in een ravijn ligt)
Wat is dan de houding die je aanneemt als hij eindelijk op komt dagen en me dat voor mijn voeten gooit?
Verontschuldigend, verdedigend, aanvallend, verontwaardigt?
Voor de volledigheid, meneer heeft zelf morgen een date. Niet zo'n serieuze, er gaat ook vast niets gebeuren, maar toch: een date.
Ik op mijn beurt heb een aantal weken terug beloofd dat ik niets met een ander zou beginnen tot hij weg is.
Ik probeer me voor te bereiden op een knallende ruzie, maar ik weet niet zo goed hoe...
Verdomme, ik maak me nog oprecht zorgen ook, de lul, gewoon niet thuiskomen zonder ook maar een woord...
Ik hoop dat dit voor iemand een duidelijk verhaal is.
zaterdag 21 februari 2009 om 14:12
quote:datmeenjeniet schreef op 21 februari 2009 @ 13:53:
nogmaals stewwie het gaat niet over jou............hoeveel keer moet ik dat nou nog zeggen!!
das jammer.
dus ook echt niet voor jou.Nee, ik mail je niet! Ik speel met open vizier. Ik heb nergens geschreven dat ik belangrijk ben, maar wrs ben ik wel belangrijk genoeg om over mij te kletsen of achter mijn rug om naar me te informeren, of voor mij te waarschuwen. Ik speel het eerlijk, kan ik hetzelfde over jou zeggen?
das jammer.
dus ook echt niet voor jou.Nee, ik mail je niet! Ik speel met open vizier. Ik heb nergens geschreven dat ik belangrijk ben, maar wrs ben ik wel belangrijk genoeg om over mij te kletsen of achter mijn rug om naar me te informeren, of voor mij te waarschuwen. Ik speel het eerlijk, kan ik hetzelfde over jou zeggen?
zaterdag 21 februari 2009 om 14:23
godverdomme stewardes, de laatste keer.....................trut, ik had het niet over jou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dus waar maak jij je moeilijk over.
en stop er nu eens mee om met dat eeuwen ouwe verhaal te komen dat er achter je rug om over je gepraat wordt.
dat zal heus weleens gebeurt zijn
je moest eens weten wat er over mij gezegd wordt achter de schermen.
trek je dat niet zo aan.
oftewel speel eens een nieuwe cd af............een nieuw nummertje.
wees creatief.
en nee, nu stop ik er mee, ik ga hier niet verder dit topic zitten vervuilen.
maar ik ga je nu mailen trut
dus waar maak jij je moeilijk over.
en stop er nu eens mee om met dat eeuwen ouwe verhaal te komen dat er achter je rug om over je gepraat wordt.
dat zal heus weleens gebeurt zijn
je moest eens weten wat er over mij gezegd wordt achter de schermen.
trek je dat niet zo aan.
oftewel speel eens een nieuwe cd af............een nieuw nummertje.
wees creatief.
en nee, nu stop ik er mee, ik ga hier niet verder dit topic zitten vervuilen.
maar ik ga je nu mailen trut
zaterdag 21 februari 2009 om 14:31
Ja we hebben contact gehad maar vanwege tijdsindeling ( hij is ook getrouwd ) wel afgesproken dat er een herhaling komt als het ons lukt om een dag af te spreken.
die ene keer is nu een maand geleden en hij vond het wel leuk om eens in de 4 mnd wat af te spreken....
Goed bevallen blijkbaar want hij wil dus nu al ha ha
Ben wel benieuwd hoe ik me na die tweede keer voel want inmiddels heb ik voor mezelf besloten dat die tweede keer er komt ondanks alle kronkels in mijn hoofd...
En dan zie ik wel of het deze spanning allemaal waard...of ik ben er aan verknocht ?
die ene keer is nu een maand geleden en hij vond het wel leuk om eens in de 4 mnd wat af te spreken....
Goed bevallen blijkbaar want hij wil dus nu al ha ha
Ben wel benieuwd hoe ik me na die tweede keer voel want inmiddels heb ik voor mezelf besloten dat die tweede keer er komt ondanks alle kronkels in mijn hoofd...
En dan zie ik wel of het deze spanning allemaal waard...of ik ben er aan verknocht ?
zaterdag 21 februari 2009 om 14:35
Jee Geheim, lastig ... Gewoon rustig blijven is waarschijnlijk de beste oplossing (maar vast ook de moeilijkste). Ontkennen zou ik niet doen, maar ook niet verder uitleggen of meer van maken dan nodig is voor hem om te weten. Waarom hebben jullie eigenlijk dergelijke afspraken gemaakt?
Luckyjo ook ik sluit me aan bij Geheim's woorden. Even pas op de plaats en je hoofd blijven gebruiken.
Sterkte meiden
Luckyjo ook ik sluit me aan bij Geheim's woorden. Even pas op de plaats en je hoofd blijven gebruiken.
Sterkte meiden
zaterdag 21 februari 2009 om 14:46
Ha ha Geheim.. eens in de twee weken ??
Ja snap ik best maar voor mij is t écht zó nieuw en vanwege ons werk geloof ik nooit dat dat zal kunnen
Maar zoals ik al zei tis nieuw voor mij dus wie weet wat de toekomst brengt
Ik ben dan ook zeker van plan mijn hoofd erbij te houden Mynick
Hoopt dat t lukt als we elkaar weer zien ha ha
Ja snap ik best maar voor mij is t écht zó nieuw en vanwege ons werk geloof ik nooit dat dat zal kunnen
Maar zoals ik al zei tis nieuw voor mij dus wie weet wat de toekomst brengt
Ik ben dan ook zeker van plan mijn hoofd erbij te houden Mynick
Hoopt dat t lukt als we elkaar weer zien ha ha
zaterdag 21 februari 2009 om 15:29
Haha Luckyjo, je wordt echt heel creatief in het maken van afspraakjes hoor. Een date van 10 minuten is ook een date.
Zeker toen ik mijn sv net had zagen we elkaar 3 a 4 keer in de week. Hij kwam tijdens de lunch naar huis om mij even gauw een beurt te geven.
Leuke tijden....
@ mynick: oke, rustig blijven en eerlijk zijn dus. Dat hou ik in gedachten voor wanneer het zover komt.
Hij is ondertussen thuis, hij leeft dus nog. Hij voelt kennelijk niet de minste behoefte om me te vertellen wat hij gedaan heeft, en dat is natuurlijk ook prima. Hij heeft niets gezegd over mijn vriendje, dus ik ook niet.
Ik heb hem wel op zijn lazer gegeven omdat ik bezorgd was, en hij zei onmiddelijk dat hij idd even had moeten bellen, dus all is well...
Zeker toen ik mijn sv net had zagen we elkaar 3 a 4 keer in de week. Hij kwam tijdens de lunch naar huis om mij even gauw een beurt te geven.
Leuke tijden....
@ mynick: oke, rustig blijven en eerlijk zijn dus. Dat hou ik in gedachten voor wanneer het zover komt.
Hij is ondertussen thuis, hij leeft dus nog. Hij voelt kennelijk niet de minste behoefte om me te vertellen wat hij gedaan heeft, en dat is natuurlijk ook prima. Hij heeft niets gezegd over mijn vriendje, dus ik ook niet.
Ik heb hem wel op zijn lazer gegeven omdat ik bezorgd was, en hij zei onmiddelijk dat hij idd even had moeten bellen, dus all is well...
zaterdag 21 februari 2009 om 15:49
Hey thx allemaal voor jullie antwoorden!
Ennuh Q-Q ben jij dat op die foto? mmmmm
Ben niet op zoek naar een relatie waarbij je op elkaars lip zit, liefst een lat relatie. Stew ben 37 kun je mijn profiel niet zien? GM begon zelf over dat hij wilde scheiden, niet voor mij maar omdat hij niet meer van haar hield. Na verloop van tijd ben ik verliefd op het geworden, hij was het al op mij. Als het even kon zag hij me, sms'te wel tien keer op een dag, en de prachtigste gedichten via mail. Hij keek naar woningen voor zichzelf voor na de scheiding, ook samen met mij, ben twee keer mee geweest, nou dat alles bij elkaar maakte dat ik verliefd werd, en later van hem ging houden. Maar all the way kon ik niet met hem.
Zal wel weer 's verliefd worden. Aan mannen of vrouwen met belangstelling geen tekort, maar die klik is er niet.
Liefs Ziiion
Ennuh Q-Q ben jij dat op die foto? mmmmm
Ben niet op zoek naar een relatie waarbij je op elkaars lip zit, liefst een lat relatie. Stew ben 37 kun je mijn profiel niet zien? GM begon zelf over dat hij wilde scheiden, niet voor mij maar omdat hij niet meer van haar hield. Na verloop van tijd ben ik verliefd op het geworden, hij was het al op mij. Als het even kon zag hij me, sms'te wel tien keer op een dag, en de prachtigste gedichten via mail. Hij keek naar woningen voor zichzelf voor na de scheiding, ook samen met mij, ben twee keer mee geweest, nou dat alles bij elkaar maakte dat ik verliefd werd, en later van hem ging houden. Maar all the way kon ik niet met hem.
Zal wel weer 's verliefd worden. Aan mannen of vrouwen met belangstelling geen tekort, maar die klik is er niet.
Liefs Ziiion
zaterdag 21 februari 2009 om 15:51
Stom gedoe, dat scheiden terwijl je nog bij elkaar woont.
Het is best moeilijk te bepalen wat je nou wel en niet mag doen/zeggen/vragen.
Anyway, ik ben vanavond even 3 kwartier bij mijn vriendje geweest. Veel te kort natuurlijk, maar het was wel heerlijk. Het was een echte bootycall. Hij heeft een huisgenoot. Ik vond het wel een beetje genant om langs die vent heen te rennen naar de slaapkamer, om even later bezweet en met wilde haren weer langs hem heen naar buiten te rennen.
Nog een paar weken, dan kunnen we zoveel tijd samen doorbrengen als we willen. Daar hou ik me maar aan vast.
Het is best moeilijk te bepalen wat je nou wel en niet mag doen/zeggen/vragen.
Anyway, ik ben vanavond even 3 kwartier bij mijn vriendje geweest. Veel te kort natuurlijk, maar het was wel heerlijk. Het was een echte bootycall. Hij heeft een huisgenoot. Ik vond het wel een beetje genant om langs die vent heen te rennen naar de slaapkamer, om even later bezweet en met wilde haren weer langs hem heen naar buiten te rennen.
Nog een paar weken, dan kunnen we zoveel tijd samen doorbrengen als we willen. Daar hou ik me maar aan vast.