Mode & Beauty alle pijlers

Bril van Ace&Tate?

05-12-2017 18:26 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
hi!

Ik was er niet zeker over of dit de juiste peiler zou zijn voor mijn topic, maar dan hoor ik het wel ;) Ik heb al jaren dezelfde bril en moet eigenlijk een nieuwe. Nu hoorde ik laatst over ace & tate, dat je daar ongeacht sterkte voor 98€ een bril kan bestellen. Ik vraag me toch af of dat de moeite waard is, het is echt een flink aantal keer goedkoper dan mijn bril bij de lokale kleine opticien. (Heb overigens een flinke sterkte van -8 aan beide kanten en een beetje cilinder).

Heeft er iemand ervaring mee?
Ik heb onlangs zo’n bril aangeschaft. Zeer tevreden, ook goede service. Beter dan Eyelove. Ik had geen cilinder en mindere sterkte dan jij weliswaar.
Geen ervaring met Ace&tate. Wel hele goede ervaringen met Charlie Temple waar je een bril voor 25 euro inclusief glazen op sterkte kan kopen.
FiIee schreef:
05-12-2017 18:28
Geen ervaring met Ace&tate. Wel hele goede ervaringen met Charlie Temple waar je een bril voor 25 euro inclusief glazen op sterkte kan kopen.
Zelfde ervaring..vandeweek mijn eerste bril binnen gehad.
heb laatst gezien dat de bril bij Ace @Tate door Anderzorg vergoed wordt.
Je kan nog overstappen ;)
Ace en Tate is prima. Maar bij alle goedkopere brillen is de kwaliteit gewoon net even wat minder. Met name de krasbestendigheid van het glas en de sterkte van de veren.

Maar als jij voorzichtig bent met je bril, af en tie gewoon een wat moderne bril wil en dus sneller vervangt en geen rare oogafwijkingen hebt is er niks mis met Ace & Tate of Charlie Temple.
Lucifermiauww schreef:
05-12-2017 18:58
Ace en Tate is prima. Maar bij alle goedkopere brillen is de kwaliteit gewoon net even wat minder. Met name de krasbestendigheid van het glas en de sterkte van de veren.

Maar als jij voorzichtig bent met je bril, af en tie gewoon een wat moderne bril wil en dus sneller vervangt en geen rare oogafwijkingen hebt is er niks mis met Ace & Tate of Charlie Temple.
Dus eigenlijk zeg je: als je een kwalitatief goede, duurzame brill wil met sterke krasvrije glazen die helemaal goed op jouw bijzondere sterkte is afgemeten..dan niet... :hihi:
anoniem_323693 wijzigde dit bericht op 05-12-2017 19:44
0.32% gewijzigd
Het belangrijkste is een goede meting en de juiste bepaling van het middelpunt van je pupillen, zodat ze de glazen goed kunnen inslijpen.

De meeste opticiens meten niet zomaar je ogen en geven dan de meting mee zodat jij goedkoop online een bril kunt kopen. Je zal dan voor de meting moeten betalen.

Ik heb een forse sterkte (-13 + cilinder), maar ik merk wel degelijk kwaliteitsverschil tussen goedkope en dure glazen. Ze komen misschien uit dezelfde fabriek, maar een Volkswagen Up! is ook niet direct hetzelfde als een Passat met alle opties.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
hamerhaai schreef:
05-12-2017 19:43
Het belangrijkste is een goede meting en de juiste bepaling van het middelpunt van je pupillen, zodat ze de glazen goed kunnen inslijpen.

De meeste opticiens meten niet zomaar je ogen en geven dan de meting mee zodat jij goedkoop online een bril kunt kopen. Je zal dan voor de meting moeten betalen.

Ik heb een forse sterkte (-13 + cilinder), maar ik merk wel degelijk kwaliteitsverschil tussen goedkope en dure glazen. Ze komen misschien uit dezelfde fabriek, maar een Volkswagen Up! is ook niet direct hetzelfde als een Passat met alle opties.
Ace&Tate heeft gewoon winkels waarin ze op afspraak een oogmeting doen. Hier hoef je niet voor te betalen.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Labalade schreef:
05-12-2017 19:39
Dus eigenlijk zeg je: als je een kwalitatief goede, duurzame brill wil met sterke krasvrije glazen die helemaal goed op jouw bijzondere sterkte is afgemeten..dan niet... :hihi:

Een beetje wel. :-D

Maar Ace en Tate is prima voor iemand met een normale afwijking en die een brillenkoker heeft en om de 2 jaar een nieuwe bril neemt.
plumplum schreef:
05-12-2017 19:59
Ace&Tate heeft gewoon winkels waarin ze op afspraak een oogmeting doen. Hier hoef je niet voor te betalen.
Nee, niet wanneer je daar een bril koopt. Vaak wel wanneer je de metingen meeneemt en dan bij een andere (goedkopere) winkel de bril en glazen besteld. Het zit de brilprijs verrekent normaal gesproken.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ace en Tate ken ik niet, maar onlangs heb ik een (computer)bril gekocht bij Charlie Temple. Zeer goed over te spreken.
Al vrij snel had ik het idee dat de bril niet op goede sterkte was. Toen gebeld met ze, kreeg de optemetrist aan de telefoon. Mijn bestelling erbij gepakt, samen doorgenomen wat mijn klachten waren en het bleek dat ik zelf iets fout had ingevuld.
Ik mocht de bril opsturen en zij zouden er andere glazen op zetten.
Kostte mij alleen 1 x verzendkosten, terwijl het wel mijn eigen “fout” was.
En qua snelheid .... tussen het ontvangen van mijn eerste en tweede bril zat maar 2 weken.

Van mij dus een loftrompet voor Charlie Temple!

Ik ga zeker ook een volgende bril bij ze aanschaffen. Kan makkelijk hè, voor de prijs hoef je het niet te laten.
Toevallig vond ik gisteren een foldertje van Hans Anders.
Nu tot en met 24 dec gratis glazen bij aankoop van een montuur vanaf € 39, ook varifocaal.
Ik heb daar een paar maanden geleden een bril gekocht voor die prijs (dus alle andere opties afgeslagen) en hij bevalt uitstekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven