mannen maken mij zo in de war

21-02-2009 16:14 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mannen ze brengen mij super in de war...

Ik ben zowat een jaar ziek geweest door een bepaalde jongen , ziek van liefdesverdriet. HIj had mij bedrogen en was met dat meisje samen maar ik hoorde hem wel nog superveel want vroeger was het een vriend van mij.

Nu na een jaar raapte ik al mijn moed bijeen en ik werd weer gelukkig amuseerde mij , leerde superveel mensen kennen kortom.. het deed mij niet meer zoveel . En ik zag hem niet meer dus ja ...

Maar toen kwam er telefoontje dat het gedaan is met zijn vriendin . En nog steeds deed het mij niets en ik was nog altijd gelukkig en amuseerde mij nog.

Maar nu heb ik hem gisteren terug gezien in groep en er was een meisje bij de groep die interesse in hem heeft. En ik werd megajaloers en nu ben ik alweer een hele dag slecht omdat ik hem precies weer terug wil .

Maar ik zou zo graag iets ondernemen maar ik durf niet zo goed omwille van mijn omgeving , familie en vrienden moeten hem niet meer echt omdat ik echt zolang afgezien heb maar ik vind hem plots weer superleuk en ik besef dat mijn amuseren dat daar nooit iets serieus kan uit voortkomen want ik leer altijd wel leuke mensen kennen maar ik heb nooit geen interesse in hen , ik sta er ook nooit voor open. Ik denk dat ik hem altijd ga graag blijven zien. Sorry ik moest dit even afschrijven ik weet niet zo goed wat ik ermee moet doen. x
Je bent overduidelijk nog steeds niet over hem heen.

Door hem weer eens te zien kwamen je oude gevoelens weer naar boven.

Hard maar waar: probeer hem te vergeten, hoe moeilijk ook!

Jouw leven moet weer verder en je leven ging de goede kant op dus je kan het!

En dat je geen interesse in een ander hebt kan zijn omdat je een muurtje om je heen hebt gebouwd. Je bent zo gekwetst door hem en dat wil je geen 2e keer meer, dus soort zelfbescherming.

Sterkte!
Eerst en vooral: deze man brengt je in de war.

Kijk: hij heeft je toendertijd bedrogen en je hebt er enorm van afgezien, wat dus heel begrijpelijk is. Kan best zijn dat je een zwak voor hem gehouden hebt, maar wat er gebeurd is, wis je natuurlijk niet uit.

Nu je hem hebt teruggezien, voel je dat je hem toch weer terugwilt. Je hebt hem een tijd niet gezien en ineens staat hij voor jouw neus, doet wel iets met je. Plus het feit dat een ander geïnteresseerd lijkt in hem, dat speelt volgens mij ook mee. Hij wordt weer extra interessant, want er is nog iemand die hem ziet zitten.

Ik begrijp trouwens de reacties van je omgeving. Hij heeft je al eens zo gekwetst, ga je hem nu echt nog een kans geven dat nog eens te doen? Wat denk je hier zelf over? Kan je hem echt vergeven dat hij je zo pijn gedaan heeft? Vertrouw je hem nog?Denk je echt dat als jullie opnieuw proberen alles koek en ei is? Wil jij tweede keus zijn, want ja, als hij weer alleen is, zoekt hij contact?

Denk dat als je eerlijk antwoordt op bovenstaande vragen, je weet dat je hem beter kan vergeten.

Probeer hem ook zoveel mogelijk te mijden. Dan kan je op de duur wel openstaan voor iemand die ook helemaal voor jou gaat.
Eens met bovenstaande reacties. Iemand die je bedrogen heeft moet je niet eens meer willen!

Het is logisch dat het wat los heeft gemaakt bij je toen je hem weer zag na een lange tijd. Maar je was inderdaad de goede kant op aan het gaan. Blijf dat doen. Heel veel sterkte.
Vraag jezelf eens af of je nog een keer al die ellende en verdriet wil als hij je wederom bedondert.
Beetje stom dat je die klootzak terug wilt. Hij heeft veel pijn en ellende veroorzaakt. Hij is jou niet waard...prent dat in je hoofd elke keer dat je weer aan hem denkt....Hielp bij mij.
Weeg eens beide opties en gevolgen tegen elkaar af:

1. Je neemt de stap die ervoor zorgt dat jullie een relatie hebben:

- Je wordt bang dat je weer net zo gekwetst wordt

- Je wordt weer gekwetst

- Je krijgt ruzie met vrienden en familie

- Je wordt gelukkig met hem

2. Je laat hem nog een tijdje links liggen en wacht rustig tot hij uit je systeem is:

- Je blijft je amuseren en je leuke leventje houden

- Je hoeft niet met angst een nieuwe relatie in te stappen

- Je leert nieuwe mensen kennen en je leert zien hoe een liefdevolle relatie werkt

- Je weet wat je wel en niet wil

- Je vrienden steunen je omdat je heel goed bezig bent mbt je ex.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven