Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
Monti schreef:
05-12-2017 00:03
Ja! Zover ben ik inmiddels dat ik dat weet :-? Misschien toch een nieuwe coil proberen?

Wat betr jouw bericht over de verschillende coils; daar snap ik echt niets van. Weet al wel veel meer maar ben nog echt een leek merk ik :-(
Ja met coils is het bij mij dus ook nog steeds een groot vraagteken.

Net als dat ik mijn box tot 75 graden kan zetten, wanneer moet ik hem hoger en wanneer lager dan 20 zetten...
Leuke avatar, Bruise. Heeft de Lees ook toch nog nut :D
Ja, ik probeer maar en probeer maar, maar het lukt me niet!
Bruise schreef:
05-12-2017 00:14
Ja met coils is het bij mij dus ook nog steeds een groot vraagteken.

Net als dat ik mijn box tot 75 graden kan zetten, wanneer moet ik hem hoger en wanneer lager dan 20 zetten...
Je hebt een soort van temperatuur regulaar op je smokey of begrijp ik het verkeerd?

Nou, heb toch maar nieuwe coil erin gedaan, tot op heden gaat het goed.
Bruise schreef:
05-12-2017 00:12
Al we nou eens vijf van die koffers bestellen, dan geeft onzen Alie vast wel korting :hihi:
:hyper: :-D En een cursus online erbij lijkt mij ook raadzaam.
Dat begrijp je goed, ik kan van 0 tot 75 graden gaan. Ik heb hem op 20 gezet, omdat ik hem bijv bij 40 2 keer per dag kon vullen opladen. En ik doe er ongeveer 3ml per keer in.
Het maakt het er niet makkelijker op...
anoniem_203722 wijzigde dit bericht op 05-12-2017 12:21
3.46% gewijzigd
Hoe gaat het met jouw smokey Bobby-Pin?
Ja haha, hoe gebruik ik hem optimaal.
En dat is bij welke smoker?

Op dampforum ook geen info hierover te vinden?

Hoelang doen jullie ongeveer met zo'n flesje liquid? Ik moet ze regelmatig bijvullen per dag. Zeker als man thuis is en mee dampt.

De liquid van de webstore waar ik huidige smoker heb besteld is goedkoper, maar valt me tegen wb smaak helaas.
Nu vul ik bij de eleaf pico ongeveer 1 keer per dag. Met flesjes van 30ml kan ik dus een dikke week vooruit?

Welk merk en bij wie heb je hem gekocht? Ik denk dat ik het bij hangda/hangsen hou die ik bij fasttech bestel.
Ik heb 4 smaakjes besteld, een tabaksmaak, methol frost, kaneel en aarbei.
Ik heb zelf nog appel en daar leek mij die kaneel wel lekker bij :)

Ik damp niet veel, overdags sowieso niet en de meeste avonden ook niet, dus alles zal wel lang mee gaan. Ik denk dat ik er wel verstandig aan doe om coils te bestellen.

Qua batterij heb ik 650 mah, deze had ik beter zwaarder kunnen nemen denk ik achteraf gezien?

Wat voor coil zou ik dan het beste kunnen bestellen voor een betere gier/throatkick?
Monti schreef:
05-12-2017 01:24
Hoe gaat het met jouw smokey Bobby-Pin?
Goed hoor :) ik heb een andere besteld, duurder en tevens mijn laatste e-smoker.
De Eleaf iNano bewaar ik voor als ik uit ga maar dan moet ik wel een flesje meenemen want 0,8 ml is natuurlijk zo opgeveept.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees dat jullie hebben over graden maar het zijn wattages. Watt is wat ( :mrgreen: ) anders als graden. Je damper wordt wel heter naarmate het aantal wattages omhoog gaat.
Bobby-pin, wat heb je besteld?
Ladila, 650 mah is niet veel, maar je bent volgens mij geen lurker! Prima toch?
Wat betreft coils. Een coil is niet anders dan een stukje draad opgerold in een spiraal. Daar doorheen, of soms omheen, zit katoen. Dat zijn een soort watten. Het ligt aan het aantal wattages dat je er doorheen stuurt hoe warm/heet je damp wordt, hoeveel gier je ervaart en hoe groot je dampwolken zijn. Bij lage weerstand, hoge ohm-waarde, krijg je minder damp en heb je vaak meer nicotine nodig voor een fijne gier. Hoe lager de ohm-waarde, hoe meer wattage je er doorheen kunt jagen hoe meer gier en minder nicotine. Ik damp nu met een coil van 0,4 ohm en mijn aantal wattages staat op 55. Mijn nicotine gehalte is nu 5mg. en dat lijkt me teveel, gezien mijn hartkloppingen af en toe. Beetje mijn liquid gaan aanlengen dus.
Is dit een helder verhaal? Het is ook een kwestie van proberen. Bij mijn dampwinkel in Den Bosch, kun je coils ook per stuk kopen. Maakt het makkelijker om eens iets anders te proberen.
Mijn joyetch eGO AIO komt vandaag!! Zo benieuwd!
AIO is in gebruik:)
anoniem_356275 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 10:08
Reden: Vraag overbodig, het is al gelukt
78.95% gewijzigd
Dank je wel Supersas voor je reactie!

het word me al wat duidelijker allemaal :)

Leuk gemz! Fijn dat je m al zo vroeg kreeg! Ik krijg pakketpost altijd pas laat in de middag
Gemz, fijn, en hoe bevalt jou de AIO?

Supersas, ik verwacht nu ieder moment mijn Aspire Premium :)
*rib uit mijn lijf*

Maar er zitten wel 5 coils bij en daarom leek het me toch wel weer een schappelijke prijs.
Tijdens het wachten verdoe ik nu mijn tijd met youtubefilmpjes te kijken over Aspire door een Duitse hunk ( met brede kaaklijn, zonder sikje en three wolves moon t-shirt en mét een gezonde teint ) :-D

Goed voor mijn Duits ook, hij heeft het over Verdampferköpfe i.p.v. van coils.
hahaha zo maak jij de Duitse taal opeens sexy Bobby-Pin.... de verdampferköpfe van de hunk :hihi:

Ik hoop dat je de aspire snel mag ontvangen!
Hahaha, Ladida, zoooooooo sexy de verdampferköpfe van Steamshots :heart:
:D

Ik heb de Aspire binnen :cheer2:
en hij voelde heel erg koud aan, nu staat 'ie op tafel, gevuld met chocolate-mint en ik moet nog eventjes wachten voordat ik kan gaan vapen i.v.m. de smaakbeleving.

Ben benieuwd.

Wat een ding, best groot, maar lekker voor thuis en dan gebruik ik de Dinky Toy i Nano voor buitenshuis.
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooh WOW!

Deze is lekker!
:angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel:

I :love:
Bobby-Pin schreef:
06-12-2017 14:26
:angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel:

I :love:
Hahaha ja is hij lekker? Super!

Ik ben erg blij met de AIO!
gemz schreef:
06-12-2017 15:07
Hahaha ja is hij lekker? Super!

Ik ben erg blij met de AIO!
Mijn tenen krullen er gewoon van op, zo lekker is 'ie :D
Helemaal blij mee.

AIO is ook een top dingetje, wist je dat je met de AIO in de oplader van je laptop gewoon nog te dampen is?
Dat kan dan helaas met de Aspire dan weer niet maar zoals je weet heb ik nog twee oude AIO's hier liggen, die doen het na meer dan een jaar nog steeds erg goed.
De platte driptip die ik had gekocht heb ik op mijn oude AIO gedaan en dat verbetert de smaak, misschien een leuke tip voor jou. Ik heb al eerder in dit topic een plaatje ervan geplakt. Ze zijn niet duur als je ze gratis laat verzenden.

Terug naar jouw AIO, en hoe is je eerste ervaring en welke liquid heb je erin zitten?
Bobby-Pin schreef:
06-12-2017 15:40
Mijn tenen krullen er gewoon van op, zo lekker is 'ie :D
Helemaal blij mee.
haha dat klinkt geweldig! Chocolade mint was het toch?

AIO is ook een top dingetje, wist je dat je met de AIO in de oplader van je laptop gewoon nog te dampen is?
Dat kan dan helaas met de Aspire dan weer niet maar zoals je weet heb ik nog twee oude AIO's hier liggen, die doen het na meer dan een jaar nog steeds erg goed.
De platte driptip die ik had gekocht heb ik op mijn oude AIO gedaan en dat verbetert de smaak, misschien een leuke tip voor jou. Ik heb al eerder in dit topic een plaatje ervan geplakt. Ze zijn niet duur als je ze gratis laat verzenden.

Terug naar jouw AIO, en hoe is je eerste ervaring en welke liquid heb je erin zitten?
oh das een goeie tip, thanks! Mijn eerste ervarig is super, erg blij met mijn aankoop. Ik heb menthol er in maar heb ook een met vanille en caramel gekocht, wil die van jou ook zeker gaan proberen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven