Centraal Moderatortopic
zondag 27 augustus 2017 om 23:11
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358
Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231
Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276
Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709
Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-93/list_messag ... #p27750788
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
http://www.viva.nl/algemene-voorwaarden ... els-forum/
Mededelingen van het Viva forum
http://forum.viva.nl/overig/moderator-m ... ges/181358
Beleidsmededelingen
http://forum.viva.nl/overig/beleidsmede ... ges/132231
Hoofdletters aanvragen
http://forum.viva.nl/overig/meldpunt-ho ... ges/172276
Het vorige deel van het CM topic
http://forum.viva.nl/overig/centraal-mo ... ges/348709
Bantopic
http://forum.viva.nl/overig/bantopic/li ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-93/list_messag ... #p27750788
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 5 december 2017 om 22:19
Zou je ons hier ajb over willen mailen met de benodigde informatie? Op basis van deze informatie kunnen wij helaas nu niets doen en aangezien het om privacy gevoelige informatie gaat, is het beter hierover te mailen.LoiseauVélo schreef: ↑05-12-2017 21:15Ik stuitte net op een oud topic van mezelf. Gebruikersnaam is anoniem gemaakt, maar toen ik daarop klikte kwam ik verdorie gewoon op de 'topics & reacties'pagina van dat account uit, waar ik al mijn oude topics bij elkaar zag staan.
Dat moet toch zeker niet mogelijk zijn?
Ik ging niet voor niks op anoniem, dat deed ik juist omdat alle topics en reacties bij elkaar me te herkenbaar maakten.
Nu is dus alleen de gebruikersnaam veranderd in 'anoniem***', maar voor de rest is alles hetzelfde en terug te zoeken.
Volgens mij was dit eerst niet zo en ik zou graag zien dat anoniem ook weer echt anoniem wordt, dus een niet-klikbare gebruikersnaam en geen eigen pagina meer!
Wij horen graag!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

dinsdag 5 december 2017 om 22:54
Ga je me nu serieus wissen?ModeratorViva schreef: ↑05-12-2017 22:19Zou je ons hier ajb over willen mailen met de benodigde informatie? Op basis van deze informatie kunnen wij helaas nu niets doen en aangezien het om privacy gevoelige informatie gaat, is het beter hierover te mailen.
Wij horen graag!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Deze bug is al heel lang bij jullie bekend. Beetje raar om nu net te doen alsof je dit niet wist.

dinsdag 5 december 2017 om 23:09
Dus als ik mail gaan jullie al mijn berichten van mijn oude nicks wissen? Ik zeg succes.ModeratorViva schreef: ↑05-12-2017 22:19Zou je ons hier ajb over willen mailen met de benodigde informatie? Op basis van deze informatie kunnen wij helaas nu niets doen en aangezien het om privacy gevoelige informatie gaat, is het beter hierover te mailen.
Wij horen graag!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

dinsdag 5 december 2017 om 23:10
15 jaar aan berichtenLady*Voldemort schreef: ↑05-12-2017 23:09Dus als ik mail gaan jullie al mijn berichten van mijn oude nicks wissen? Ik zeg succes.

dinsdag 5 december 2017 om 23:11
Mens ik heb hier al vele malen over geklaagd, maar het zal ze aan hun reet roesten blijkbaar dat hun eigen privacybeleid zo lek is als een mandje.LoiseauVélo schreef: ↑05-12-2017 21:15Ik stuitte net op een oud topic van mezelf. Gebruikersnaam is anoniem gemaakt, maar toen ik daarop klikte kwam ik verdorie gewoon op de 'topics & reacties'pagina van dat account uit, waar ik al mijn oude topics bij elkaar zag staan.
Dat moet toch zeker niet mogelijk zijn?
Ik ging niet voor niks op anoniem, dat deed ik juist omdat alle topics en reacties bij elkaar me te herkenbaar maakten.
Nu is dus alleen de gebruikersnaam veranderd in 'anoniem***', maar voor de rest is alles hetzelfde en terug te zoeken.
Volgens mij was dit eerst niet zo en ik zou graag zien dat anoniem ook weer echt anoniem wordt, dus een niet-klikbare gebruikersnaam en geen eigen pagina meer!
dinsdag 5 december 2017 om 23:25
Beste forummers,
Het is idd bekend bij de CM en de TD dat er een probleem is met het loepen van geanonimiseerde accounts. Dat staat bovenaan het prioriteitenlijstje, maar is blijkbaar niet heel makkelijk op te lossen.
Het is niet de bedoeling om hier nu een discussie over te voeren, dus ik wil jullie daarvoor naar napraat verwijzen.
met vriendelijke groet,
Junior
ps. bugs kunnen zowel gemaild worden als gemeld worden in het bugtopic
Het is idd bekend bij de CM en de TD dat er een probleem is met het loepen van geanonimiseerde accounts. Dat staat bovenaan het prioriteitenlijstje, maar is blijkbaar niet heel makkelijk op te lossen.
Het is niet de bedoeling om hier nu een discussie over te voeren, dus ik wil jullie daarvoor naar napraat verwijzen.
met vriendelijke groet,
Junior
ps. bugs kunnen zowel gemaild worden als gemeld worden in het bugtopic
dinsdag 5 december 2017 om 23:27
En een rsi-duim/vinger er aan overhouden? NeuhLady*Voldemort schreef: ↑05-12-2017 23:09Dus als ik mail gaan jullie al mijn berichten van mijn oude nicks wissen? Ik zeg succes.

woensdag 6 december 2017 om 08:18
Dat doet ze nu? Ik vind deze nieuwe junior wel top hoor! We krijgen gewoon eerlijk antwoord en ze regeert op onze vragen. Super junior!

woensdag 6 december 2017 om 09:10
Felix_Urbexicus schreef: ↑06-12-2017 09:08Zijn er meer mensen die overal Chinese tekens zien op het forum?
*neuriet zachtjes ‘weet je wat ik zie als ik gedronken heb...’*

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

woensdag 6 december 2017 om 11:51
Ben ik nog niet tegengekomen, maar zou je een printscreen in het bugtopic willen zetten?Felix_Urbexicus schreef: ↑06-12-2017 09:08Zijn er meer mensen die overal Chinese tekens zien op het forum?

woensdag 6 december 2017 om 12:02
Maar wel heel fijn dat er eindelijk op ons gereageerd word!JuniorModeratorViva schreef: ↑06-12-2017 11:52Dank je wel voor je compliment, maarre, ik ben niet nieuw hoor![]()

woensdag 6 december 2017 om 12:30
Ik heb hier niets gelezen, want daar heb ik geen tijd voor.
Ik had al eerder een paar berichten gestaft. Niet alles was toen goed gegaan.
Ik heb ze nu opnieuw gestaft.
Mijn eigen post heb ik geschoond.
Er zijn volgers die ik niet wil triggeren. Daarom hier mijn verzoek om de betreffende quotes die er onder staan te schonen of in elk geval mijn naam eruit te verwijderen. Het is nu een loshangend geheel geworden door mijn eigen schoning van mijn eigen post.
EDIT: Zie de laatste stafjes van mij die aan jullie verzonden zijn. Dan is duidelijk welke ik bedoel. Is even snel alternatief voor mail.
Ik had al eerder een paar berichten gestaft. Niet alles was toen goed gegaan.
Ik heb ze nu opnieuw gestaft.
Mijn eigen post heb ik geschoond.
Er zijn volgers die ik niet wil triggeren. Daarom hier mijn verzoek om de betreffende quotes die er onder staan te schonen of in elk geval mijn naam eruit te verwijderen. Het is nu een loshangend geheel geworden door mijn eigen schoning van mijn eigen post.
EDIT: Zie de laatste stafjes van mij die aan jullie verzonden zijn. Dan is duidelijk welke ik bedoel. Is even snel alternatief voor mail.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 06-12-2017 14:35
26.02% gewijzigd

woensdag 6 december 2017 om 13:06
Ach natuurlijk wel. Je zet een vinkje in de database dat een user op anoniem staat en als iemand die probeert te loepen dan geef je een melding 'niet toegestaan'. Dat is 10 minuten werk.JuniorModeratorViva schreef: ↑05-12-2017 23:25Beste forummers,
woensdag 6 december 2017 om 13:12

woensdag 6 december 2017 om 14:00
ModeratorViva schreef: ↑05-12-2017 22:19Zou je ons hier ajb over willen mailen met de benodigde informatie? Op basis van deze informatie kunnen wij helaas nu niets doen en aangezien het om privacy gevoelige informatie gaat, is het beter hierover te mailen.
Wij horen graag!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Serieus??
Of is u een nieuwe mode die in het diepe is gegooid.

woensdag 6 december 2017 om 14:19
Mods,
Hoe kan het toch elke keer weer misgaan wat betreft discriminatie en racisme op de actuele pijler ik heb de afgelopen 3 jaar, dat ik lid ben hier verscheidende keren gemaild over de racisme. Ik heb zelfs verscheidende keren gestaft, maar blijkbaar mag dat allemaal en halen jullie berichten van mensen die zich verzetten tegen de discriminerende reactie's van sommige forummers weg. Het is al heel vaak aangegeven door mede forummers al dan niet via de mail of via het modtopic. Het loopt de spuigaten uit.
Hoe kan het toch elke keer weer misgaan wat betreft discriminatie en racisme op de actuele pijler ik heb de afgelopen 3 jaar, dat ik lid ben hier verscheidende keren gemaild over de racisme. Ik heb zelfs verscheidende keren gestaft, maar blijkbaar mag dat allemaal en halen jullie berichten van mensen die zich verzetten tegen de discriminerende reactie's van sommige forummers weg. Het is al heel vaak aangegeven door mede forummers al dan niet via de mail of via het modtopic. Het loopt de spuigaten uit.