Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
~droomt weg over thuiskomsten met klaarstaande thee, en kwartettende kinderen~
anoniem_6508c736c41ff wijzigde dit bericht op 20-02-2009 12:02
Reden: Groene eieren met ham, verdomme. Bah.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in bed gelegen van gisteravond half 12 tot vanochtend half 12. Best knap, aangezien ik gisteren het huis niet uit ben geweest en voornamelijk op mijn dikke (ietwat geslonken de afgelopen week, dat dan weer wel) reet heb gezeten. Maar ik voel me wat beter dan gisteren. Joechei!!

Kjong, ik zou willen dat ik je heel snel hier nooit meer zou zien. Zolang je dan nog maar wel jaarlijks komt meeslempen en een kwartaal update komt doen vind ik de reden dat vent hier dan is een prima reden om jou in de kroeg te missen.

En ach, na een half jaar ben je dan toch wel weer terug, omdat je dan al je kruisjes wel gehaald hebt en tegen wie moet je anders mopperen over mannen, werk, kinderen en de wereld?

Veel plezier vanavond Bentetje!

Lief vind het erg grappig dat zijn nespressomachine virtueel ook in gebruik is en zet met liefde bakjes voor jullie. Da's toch leuk.
MIMS! Fijn dat je er weer bent!
Hiiiihaaaaaa ik heb geen kinderen!

Gaat er iemand meezuipen?

Hier, of in het echt?
Helaas Kjong. Als ik nou carnaval was gaan vieren dan had ik morgen kunnen gaan indrinken bij je (de rest komt uit old toettown en vertrekt daar op zondagochtend richting mestreech), dus nu doe ik alleen virtueel mee. Heb boodschappen gedaan. Werd ik al moe van. Watje.

Hernieuwd respect voor Bam.

De kinderen hebben geschaatst op een nep ijsbaantje dat er speciaal voor de voorjaarsvakantie stond. Met schaatsen die je daar kon lenen, chocomelk (en koffie voor de ouders) en cake en koekjes. Alles allemaal gratis. Dat is toch leuk van de supermarkt die dat organiseerde. Wel genant dat we daarna voor de boodschappen naar de voetnalplaatjessuper gingen. Ik zal dit weekend even zeggen welke dubbele ik allemaal nog naar je kan sturen Pim!!!

Nu staat de oergezonde hutstpot te pruttelen en hang ik weer vertrouwd bank.
Kjohong!

Zeg dat toch eerder, wijf!

Hier ook dochterloos en drinkbehoeftig (o.a.) maar inmiddels lukt het mij planningstechnisch niet meer om dat voor vanavond te regelen. Jammerrrrrrrrrrrrr........

Hé, balen!

Fijn om terug te zijn trouwens, of had ik dat al gezegd?

Ja zeker?

Nou, dan nog maar een keer.....

Oh, en lievelieve Toet, hopelijk ben je snel weer fit. Misschien gaan sporten met Pim (van de gedachte alleen al aan drie uur fitnessen wordt ik al moe; ik haal meestal de twee uur, maar dat is inclusief borrelen, massagestoel, zonnebank en zeer uitgebreid douchen ) .
Wat wilde ik nou toch typen?
Kijk, jouw manier van sporten klinkt ideaal Mims.

Ik wilde ook al meer gaan bewegen, maar kwam deze week niet veel verder dan van bed naar toilet.

Maar het gaat steeds beter en ik kan al langer staan en lopen zonder duizelig te worden dan twee dagen terug

Fijn dat je terug bent Mims, of had ik dat al dat gezegd?

Wat ik nog steeds wilde zeggen. of misschien heb ik dat al gedaan, wil er iemand nog seizoen 1 van 24 lenen? Anders ga ik wat extra euro's verdienen die hard nodig zijn op MP....
Ik zit op de bank met een glas wijn en een cornetto (wat een combi), laptop op schoot en X-factor aan...en poeens realiseer ik me dat ik volledig voldoe aan het Bridget-Jonesplaatje..... en ik zit er nog van te genieten ook!

Waarom dan zo;n vage smiley erbij? Gewoon lekker genieten.

Ik kijk 24. Zou Bridget Jones dat ook leuk vinden?
Weet ik niet...

Laat ik het testen...

Mag ik serie 1 van je lenen?
Ein-de-lijk. Mims is er weer.
Bloes, jij sterk, dapper ding!

Dit weekend zijn alleen mijn jongens thuis. Is voor de verandering ook wel leuk eigenlijk. En Mieflief is voor eeuwig mijn held. Hij stond al om 8.00 uur met Jootje in het zwembad voor zwemles! Vrijwillig. Ik hoefde niet eens te dreigen met onthouding enzo. Wat een genot, die man. (Niet altijd hoor, ik ben erg gelukkig, maar niet blind )
Hmmmm... ik mág niet eens meer zuipen van de neuroloog.
Oh, en prélenteslemp lijkt me een goed idee Toet. En natuurlijk mag het bij mij!
Maar ooit, als je goed ontgift () bent, mag je toch wel zo af en toe weer aan de wijn Meave.. ? Ik houd het anders niet vol!

Goeimorgen!

Goeidag

ik ga naar het zwembad

toedels
Later is nu
Das er duidelijk een om te houden Meave. Hoe is het met Vietje? Weer een beetje opgeknapt?

Goed om te horen dat het weer wat beter gaat Toet.

Oppas heeft het gisterenavond overleefd. De jongens hebben zich voorbeeldig gedragen. Hebben haar keurig om hun pinkjes gewonden

Inmiddels heb ik zo''n zin om in het nieuwe huis aan de slag te gaan dat ik de huidige bewoners er wel uit kan kijken. Nog 12 dagen geduld zien op te brengen en dan is het zover.
zo he dat schiet op!!! Leuk meid, en ook fijn dat het goed ging met d eoppas., Is het de bedoeling dat ze fungeert als crisisopvang bij leuke avonduitstapjes of is het voor vaker?

Arme toet, gelukkig wrdt je nu iets fitter... Kjong, zout jij alsjeblieft op hier als dat betekent dat jouw vent hier is. Vriendin met vent in T is nu op het punt belandt dat ze niet weet of ze het nog op kan brengen verder te vechten en langer te wachten, verdrietig dus!

Jemig wat een goeie kerels zeg die mieflief en MM! Het is jullie gegund gouwe vrouwen! Arme MM waarom moet hij in hemelsnaam 3 maanden AB?

Huishoudbeurs was eens maar nooit weer, wat een drukte en een gekkenhuis. De proeverij was leuk (Jilzz, witte chocoladelikeur, baileys, frangelico in chocoladeglaasjes, 42, etc,) lekkerrrrrr! Verder een mooie sjaal gekocht en mijn moeder een sjaal en een paardenparaplu voor mijn dochter (shoot, dat lijkt een paardenmeisjes te worden!). Na 2 uur hadden we het wel gezien en zijn we weer op huis gegaan. Prima plan almetal want bentos zat bij buurvrienden en daar hebben we zitten wijnen tot we slap van de lach op de bank hingen. Zulke gezellige mensen !! Zij is overigens bijzonder jaloers op de slempmomenten van ons en dan in het bijzonder onze kruisjeslijst.... Vanavond komen zij kaasfonduen en nu zijn we heerlijk aan het rommelen, dochter en ik, GG zit op scouting. Lekker hoor zaterdagen vrij zijn!
De huishoudbeurs durf ik ook niet aan. Lijkt me ergens best leuk een keer maar ik zit inderdaad niet op die massa's mensen te wachten.

De oppas is voor incidenteel de avond of in het weekend. Dan hoeven we ten minste niet altijd familie of vrienden te vragen.
Een kruisje met de buren had nog niemand, toch???

Huishoudbeurs. Tja...

Ik wil graag een huis houden maar ik heb daar de beurs niet voor, zeg maar...

Oh, Madootje, nog eventjes. Ik ben nogsteeds zo jaloers vanwege de " hup de tuin uit en vermaak je maar op de hei"-mogelijkheid van jullie nieuwe huis. Wat een heerlijkheid. Hopelijk worden jullie daar heel gelukkig. Nu nog even op je klushanden zitten, twaalf dagen is minder dan twee weken....

Oh, en ik ben dus te laat op mijn afspraak. NU al een kwartier, en ik moet nog een kwartier rijden. Word dus wel drie kwartier te laat komen. En ik typ hier nogsteeds rustig door.

Tsssssk, dan heb ik jullie 'echt gemist,....
wij jou ook hoor! Ik zal het haar zeggen en ik denk dat ze kromligt en enthousiast lacht
Ik moet eens iets aan mijn real life sociale leven gaan doen als ik jullie zo hoor over afspraken en leuke buren enzo. Nu carnaval niet doorgaat heb ik weinig real life afspraken in het verschiet. Wel met lief hoor (naar theater en een weekend weg zelfs!) en ik ga nog met mijn moeder naar het theater. Maar verder zie ik niemand. Best vaag eigenlijk.

Maar misschien helpt het als ik eerst eens kleren aan ga doe nu. In je badjas kom je ook niet echt ergens
je kan in badjas naar de sauna? wie weet wat voor contacten je daar opdoet!
Ha, kijk, dat is een positieve kijk op het leven Bentetje
you know me!
Hier net zo Toet! En dan heb ik nog niet eens uitjes met Elvis.

Was wel gzellig in zwembad, met schoonzus+neefje en nog vriendje van neefje en LE + z'n moeder. Heerlijk zitten beppen, terwijl de kinderen een hoop lol hadden. De tijd ging maar zo voorbij!

Lekker zeg, dat je oppas beviel, Madootje! Kan ze ook makkelijk bij jenieuwe huis komen? Hoever is dat eigenlijk van je huidige huis?

Witte chocoladelikeur?? Hmmmm.. dat klinkt wel errug lekker
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven