Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik doe om minder de oorbellen uit voor een ouderwetse matpartij, zal ik je zeggen.
:proud: ik heb beeld. Verkeerd beeld, maar toch beeld
LeesMee schreef:
06-12-2017 18:27
:proud: ik heb beeld. Verkeerd beeld, maar toch beeld
Ik neem niet aan van mij. Ik ben een enigma.
Marana-- schreef:
06-12-2017 14:23
Ik stuur je ff een pm met mijn vermoeden
Ik ben ook nieuwsgierig :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
doornroosje9 schreef:
06-12-2017 17:34
Perma.
Ik zag het inderdaad.
voor ze meer wissen :

Ik roep al dagen ( kun je niet meer zien, want jullie wissen me steeds hier ) dat ik racistische posts niet kan staffen.
Nu zat ik vandaag een keer op een pc, heb ik gestaft met een hele verhandeling er bij en dan ineens gebeurt er wel wat ?
Ik ga geen printscreen maken want ik kan een pc net aan en uitzetten. Bovendien heb ik niet het idee dat het wie dan ook zijn prioriteit heeft : racisme niet, niet- werkende stafknoppen niet. Voortaan kopieer ik elke racistische rotpost wel hier heen. Zijn we ook af van de insiniaties wie er nou zgn ( zognaamd, as if ) racisme post. ( de stafmaffia, noemn ze dat ) Nou,...ik. En ik mag toch hopen dat ik niet de enige ben die nog niet moedeloos denkt " laat maar, helpt toch niet
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Deze post zal wel weer gewist worden door de Lange Tenen Brigade.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-12-2017 09:53
Reden: quoten uit ander topic
57.41% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
En ja hoor gewist :facepalm:

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-12-2017 09:54
Reden: quoten uit ander topic
89.82% gewijzigd
charlottew88 schreef:
06-12-2017 22:26
En ja hoor gewist :facepalm:
Had jij wat anders verwacht ?
blijfgewoonbianca schreef:
06-12-2017 22:30
Had jij wat anders verwacht ?
Nee :nope:
Ik kan wel staffen, dus kom maar door.

Nou vind ik het heel erg lastig om te zien in welk bericht welke letter onder racisme valt. Vaak is er wel een opbouw van 'vrijheid van meningsuiting' die na een poosje glibberige vormen aanneemt in plaatst van alleen maar een ongemakkelijk gevoel geeft.

En werkelijk alles wat onder de nieuwe verscherpte regels na maandenlange stilte over het nieuwe en verbeterde beleid op de actueelpijler valt heb ik inmiddels ongestraft voorbij zien komen, soms letterlijk.

Ik wacht wel op een cm met een visie en met competentie. Dan zal het nog niet makkelijk zijn of worden, maar dan is dit geneuzel hopelijk voorbij.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
06-12-2017 22:37
Ik kan wel staffen, dus kom maar door.

Nou vind ik het heel erg lastig om te zien in welk bericht welke letter onder racisme valt. Vaak is er wel een opbouw van 'vrijheid van meningsuiting' die na een poosje glibberige vormen aanneemt in plaatst van alleen maar een ongemakkelijk gevoel geeft.

En werkelijk alles wat onder de nieuwe verscherpte regels na maandenlange stilte over het nieuwe en verbeterde beleid op de actueelpijler valt heb ik inmiddels ongestraft voorbij zien komen, soms letterlijk.

Ik wacht wel op een cm met een visie en met competentie. Dan zal het nog niet makkelijk zijn of worden, maar dan is dit geneuzel hopelijk voorbij.
Kutmarokkaantjes en varken Merkel waren slecht te missen.
@solomio
https://www.parool.nl/binnenland/gender ... ~a4543792/
blijfgewoonbianca schreef:
06-12-2017 22:55
Kutmarokkaantjes en varken Merkel waren slecht te missen.
En dat terwijl moderators hadden aangegeven dat ze iedereen normaal bij de naam moesten noemen op actueel.
Gevonden

actueel/belangrijk-beleid-op-de-forumpi ... /154565/11
- Op de pijler Actueel zijn op de man reacties, net als in alle andere pijlers, nooit toegestaan en controleren we hier extra streng op. Deze reacties zijn onnodig en voegen niks toe aan de discussie over het onderwerp dat gaande is.
- Verbastering van namen/personen zoals Blonde dictator, mutti Merkel en gelukzoekers zijn niet toegestaan. Deze namen vinden we onnodig en we verzoeken iedereen om mensen gewoon bij hun naam of functie te noemen
Oja mutti Merkel mag niet :rofl:
Ik ben er helemaal klaar mee.

Welke browser met adblocker voor de iPad.

Dolphin loopt vast en laadt het forum niet.

Wat een herpesaanjeballenteringzooitje zeg.
Ik word ook echt schijtziek van die reclame nu. Krijg het op de IPad ook niet weggeklikt.
Moiren’ schreef:
07-12-2017 16:41

Je moet de Mods mailen Moi en vermelden welk device en welke browser je gebruikt en maak ook even een screenshot dan kunnen de Mods jou beter helpen :P :bonk:
Ik kon geen topics zelf meer aan maken. Toen moest ik ook mailen en ze vroegen ook om een sreenshot en nu is het opgelost.
Iemand wil staffen omdat ik een mening verkondig die afwijkt van wat men op dat topic vindt.
Ik hoop van harte dat de mods kritisch zullen lezen, want er is geen enkele reden voor.
Ik heb op mijn macbook een adblocker die reclame in bloemen verandert: https://greenscreen.thegreengallery.com/nl-nl
karin12345 schreef:
08-12-2017 23:56
Iemand wil staffen omdat ik een mening verkondig die afwijkt van wat men op dat topic vindt.
Ik hoop van harte dat de mods kritisch zullen lezen, want er is geen enkele reden voor.
Vind ik wel. Je provoceert en kwetst opzettelijk, heeft niets met een andere mening te maken maar met normaal fatsoen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
karin12345 schreef:
08-12-2017 23:56
Nou ja, heel eerlijk? Jij kan best wel onnodig bot zijn hoor.

En dan nog. Als je echt zo overtuigd bent van je integriteit hoef je hier je vrezen niet uit te komen spreken.
Moiren’ schreef:
07-12-2017 16:41

Block Bear downloaden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alixane schreef:
09-12-2017 00:02
Vind ik wel. Je provoceert en kwetst opzettelijk, heeft niets met een andere mening te maken maar met normaal fatsoen.

Nee hoor, ik ben helemaal niet kwetsend of provocerend bezig, dat is tenminste niet mijn intentie.
Ik vind het gewoon triest hoe die geschiedenis is gelopen en dat er nooit of te nimmer ook maar iemand is in dat topic die eens een kritische vraag stelt.
Alleen maar meehuilen met zijn allen, nou dat schiet lekker op. :nooo:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven