zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
Jeeeeee Eva!!! Woohoooooo!

Lilith, fijn je weer even te zien, maar jee wat heb je veel op je bordje. Hou je taai meid. En hou je aan ons pact he! Ik ben volgens mij langzaamaan wat aan het aankomen, nog een maandje zo doorgaan en dan is mijn bmi iig niet te laag meer. Intern is het een worsteling, maar daar probeer ik niet teveel aandacht aan te besteden.

Jammer miertje dat je ongesteld bent geworden, op naar de volgende ronde.

Anoniempje, ik duim voor je, wie weet ben je hardstikke zwanger en gaat het goed!! Wanneer ga je testen? Sorry als ik iets gemist heb ondertussen. Oh, en over het sluiten van het topic; ik zou het even in het openingsbericht zetten om teleurstelling bij evt. nieuwe meiden te voorkomen. Ik ben het er mee eens dat het beter is om het te sluiten, evt. voorlopig, mochten er meiden besluiten om bv. bij een topic mee te schrijven met anderen van dezelfde uitgerekende datum.

Hier gaat het wel, heb het waanzinnig druk op werk, maar lief en ik gaan steeds vroeg naar bed haha- niet om te slapen dus. Ik vind de sex een stuk lekkerder nu de mirena eruit is, ik zweer dat het toch invloed had ondanks dat ik toch al wel vaak zin heb. Het vrijen is wel anders, eigenlijk.

Verder zijn we gisteren voor het eerst voor trouwringen wezen kijken, ook zo leuk. We wezen steeds dezelfde ringen aan en hebben eigenlijk al een heel goed beeld van wat het wordt. Morgen gaan we bij de trouwlocatie kijken, en dan ook meteen kijken of de receptie kan op de plek waar we het willen.
Conscienza thanx babe...

En ja ik hou me aan ons "pact"!!!

Trouwringen? heeft Lilith iets gemist?/?

Anoniempje joehoe mop ik ben er weer hoor oké niet 100% maar wil wel weer vaker hier even zijn!

Enne al nieuws?

Maris...we doen ons best.....

Mellie hé griet alles goed? (f)

BTW sex zonder hormonen van de pil bijv..is echt beter....en dat is maar goed ook toch?

En nieuwe meiden welkom!!!!

X
haaj meiden, ben ik weer

net ongesteld geworden, joepie hahha ben er wel blij mee, dit is namelijk de eerste ongi na de miskraam , betekent dat mijn lichaam weer op de rit is, waar sommige wel 6 tot 8 weken over doen, nu kan ik mijn vruchtbare dagen weer tellen en verder!!!!! yes ben eigenlijk best blij met die duivels dit keer.

nu ga ik weer lekker verder met mijn lief.

lillith gelukkig ben je weer terug meid ik miste je al, wat een gedoe nog steeds rond je ex, hoop voor je dat het allemaal snel voor bij is, dan kun jij tenminste ook weer rustig verder met je eigen leven!!!!! ben blij dat je terug bent!!!

miertje balen zeg, je had er nog wel zon goed gevoel over, is altijd weer even k´t he, nou meid voor jou geld dus ook nieuwe ronde nieuwe kansen.

verder iedereen wie in het lijstje wil, ik zet jullie er vanavond of morgen vroeg even bij, heb nu niet zo veel tijd moet dalijk weer werken, dus heb allemaal even geduld!!!!

dikke kus anoniempje (f)
@ Miertje: wat jammer! wat balen! We gaan gewoon door!

@Lilith: waarom is sex zonder hormonen van de pil beter? Bedoel je de kwaliteit van de sex zelf of is het voor je lichaam beter? Of is dit een hele domme vraag haha

@allemaal: hoe is het met iedereen?

JOEPIE lekker weekend!
Goedemorgen allemaal!

Anoniempje en Miertje jammer!

@Ano: fijn dat je nu wel weer duidelijkheid hebt over je cyclus en dat deze meteen weer netjes op gang is en dat je weer samen met je vriend voor de nieuwe ronde kan gaan! Jou cyclus is rond de 28 dagen? Of nu langer?

Miertje op naar de volgende vruchtbare ronde!

Fijn meiden dat we rond dezelfde dagen zitten!

Al ik weet ik niet of ik netjes op de 31e dag ong ga worden ivm de griep en die vage lichte bloeding van vorige week. Hoop niet dat m'n cyclus nu door de war is geschopt.

Hier nog niet echt klachten,alleen af en toe een steekje. Toch niet het gevoel dat het gelukt is,maar dat is waarsch meer zelfbescherming,want uiteindelijk hoop je op iets anders.

Schapekop hoe is het met jou?

En Ittje? Die heb ik nog niet gezien?? Of wel?

Lilith: sterkte meid! Ik mis het nespressootje samen:-)

Ik snap dat het zwanger worden nu ff op een lager pitje staat. Ik hoop op snel beterschap voor jou en je gezin!

Ga je nog aan de carnaval?

Mellie: fijne carnaval,leuk om je weer even te horen

Eva: wat een goed nieuws! Leuk he die foliumzuur kopen? Ik voelde me toen zo gelukkig toen ik dat had gekocht. Wat goed van jouw vriend dat ie er zo snel naar toe groeit. Fijn voor jullie!

Stefanie: ook wij gaan je steunen. Ik snap zo goed hoe je je voelt. Praat je vriend er wel over? Of is het te beladen? Als je wilt spuien dan doe dat hier maar lekker! Wat vind hij van jou hier op het forum?

Cons: wat leuk dat trouwen! Nu dus wel de locatie? Ging eerder toch niet door,omdat je toen zo ziek was? En al mooie ringen,leuk hoor! wanneer hebben we feest? :-) hihi

Aru: jij nog steeds geduld? knap hoor! Ik hoop dat je geduld beloond wordt!

Nata: hoe gaat het met jou? hoe lang nog aan die pil?

Nou hopelijk is er nog iemand hier dit weekend,of zijn we allemaal aan de carnaval??

Liefs van Renza
Ik ben niet aan de carnaval hoor, Renza. Ik ben van boven de rivieren, ik snap niet zo goed wat daar leuk aan is :o) Gisteren een dagje bed gehouden, voelde me niet optimaal (stond al op met hoofdpijn). Maar vandaag gaat het weer zoals het gaan moet.

Ik ben een beetje jaloers op conscienza - wij zouden ook gaan trouwen deze zomer, maar er was zo'n heisa over de datum die we gekozen hadden, dat we nu helemaal geen datum meer hebben. Op een gegeven moment heb ik voorgesteld om het er een paar weekjes niet over te hebben (afkoeling was nodig) en nu durf ik niet meer erover te beginnen. Dat maakt me best wel verdrietig.

Verder moeten we allebei een nieuwe baan vinden, dus zitten we om de beurt achter de PC. Echt veel schot zit er nog niet in die zaak.
quote:anoniempje21 schreef op 19 februari 2009 @ 09:23:

soeze sorry hoor, maar je staat er bij nu ...

jammer dat je ongi bent geworden, wanneer ben je precies gestopt met de pil?

Ik ben sep 2008 gestopt met de pil.Maar kwamen allerlei dingen tussen.

Maar in Januari zijn wij echt begonnen.

Dus ik reken zelf vanaf Januari
@miertje en @ anoniempje Jullie hebben wel een spannend weekend.

Morgen is het zondag dan is volgens mij bij jullie test dag haha
Ik ben op dit moment niet heel erg bezig met zwanger.Tuurlijk als we seks hebben gaan we ervoor.

Maar het is ook niet zo dat we perse om de dag seks moeten hebben om zwanger te raken.

Maar op dit moment ben ik ook bezig met hoe overleef ik zo ik zonder sigaret.

Wij zijn nu 5 dagen van het roken af en ik heb ook sinds die tijd ook niet gerookt.

Ik doe het voor het zwanger worden,maar ik wil ook van de verslaving af.

Ik vind het afschuwelijk staan ben je zwanger heb je dikke buik en dan sta je te roken nee vind ik geen gezond gezicht. Ondaks dat ik verslaafd ben aan roken ben en heerlijk vind om sigaret te roken maar niet als je zwanger bent.

Dus ik ben nu op dit moment er meer mee stoppen met roken bezig hahaha

Maar het gaat goed en ik ben blij dan mijn man ook mee doet :D
@ miertje @ anoniempje en voor de anderen helaas jammer dat jullie toch ong zijn geworden.

Nieuwe ronde nieuwe kansen zal ik maar zeggen.

Ik ben ongesteld geworden maar ik heb mijn dag niet door laten beinvloeden ik dacht DE VOLGENDE RONDE hahaha.

Ik wil absoluut niet dat het een obsessie gaat worden!!!

Daar is mijn man heel bang voor dat het straks verplichte seks moeten hebben.

Bijv om de dag met ons werk lukt dat altijd niet.Nee het moet eigelijk spontaan gebeuren maar ja afwachten maar.
Maris,

Het is natuurlijker..ik bedoel de natuur heeft het zo geregeld dat als je tegen je eisprong zit je zin in sex hebt...voortplanting ...Hé niet opgelet tijdens de biologie lessen?

Anoniempje fijn dat je lichaam snel op de rit is kunn je lekker meteen weer aan de slag!!

Oh en hier de gegevens:

34 gestopt sinds 27-12-08

nr 4

nod:9 maart.

*lilith zet lekker nesspressootje voor Renza neer en neemt er zelf ook een*

Nee geen carnaval ..of wel met de kinderen maar niet samen ben niet echt in de mood om los te gaan...

Soeze goed joh en heel veel sterkte als je het even niet ziet zitten.....kom en klaag gil en krijs...krab desnoods het behang van de wand.....en als het even mislukt niet de moed opgeven!!

X
hey hey,

hier nog altijd een roze wolk. Net weer bij mijn broer geweest en de echo's bekeken. Deze keer was het zoveel leuker. Wetend dat ik er binnenkort zelf aan mag beginnen.

Ook een vriendin is deze week bevallen en dinsdag gaan we op kraambezoek bij een vriend van mijn vriend. En ik vind het helemaal niet erg!

Renza, die foliumzuur kopen was inderdaad leuk. Net alsof ik nu al wat begin met de voorbereiding.

Ik sport nu ook weer, en ben begonnen een beetje op mijn voeding te letten. Zodat ik een gezonde geest en lichaam heb als we er aan beginnen.

Stefanie!!!! Natuurlijk laat ik je niet vallen eens je zwanger bent! Zotte! Ik wil weten hoe het gaat, en hoe jij alles ervaart natuurlijk. misschien zijn we wel een tijdje samen zwanger! Geweldig toch!

Greetz
@Soeze: goed hoor dat jullie al bijna een week gestopt zijn met roken! Weet hoe zwaar het is. Was tot mei vorig jaar een zware roker, maar ben ermee gestopt toen ik me bedacht dat ik ooit moeder wil worden en dat het daarom beter is om ver voor die tijd al te stoppen. Heb de eerste drie of vier weken echt alleen maar zin in roken gehad, puur en alleen om dat ik de gewoonte miste....bij de bushalte, om half 10 op het werk, in de pauze, na het eten en ga zo maar door! Na een half jaar was het helemaal uit mijn systeem en nu vind ik het zelfs stinken hihi...

Kom op meid, zet door, je kunt het!
Pff... Ik stond vandaag ook met de foliumzuur in mijn handen. Begon vriendlief te sputteren... Dat dat voorlopig echt nog niet nodig was. Dus ik: maar nog een kleine 2 pilstrips en dan heb ik m wel nodig.

Vriend was even stil...

Komt voor ons allebei dichterbij, en hij is er ook wel erg mee bezig. Maar dat ik over een kleine 2 maanden overstap op andere pilletjes... Dat was toch wel weer confronterend.

Liepen net in de stad ook de H&M in, langs alle kinderkleertjes. En aaaaaallemaal Hello Kitty dingen voor meisjes. En aangezien ik soort van Hello Kitty fan ben... Ik had bijna al een en ander gekocht. Heb wel besloten dat ik babysokjes mag kopen als ik stop met de pil. Die zijn zoooo schattig!

O ja, vanmorgen kreeg ik van een vriendin van me een sms om 7.28 Toen lag ik nog ruim te maffen. Maarja, zij heeft een zoontje.

Ergens moest ik toen wel eventjes bedenken of ik echt wel zo graag een kindje wilde. Maar ik was er al snel uit: dat vroege opstaan heb ik er meer dan graag voor over!
quote:Lilith75 schreef op 21 februari 2009 @ 14:09:

Soeze goed joh en heel veel sterkte als je het even niet ziet zitten.....kom en klaag gil en krijs...krab desnoods het behang van de wand.....en als het even mislukt niet de moed opgeven!!

Op dit moment zijn wij ook met de keuken bezig.

Gisteren ben ik flink aan het slopen geweest.

We hebben een nieuwe keuken gekocht en we maken er een open keuken van.

Dus we zijn met ons gedachten bij de keuken hahaha ja

seks gaat wel gewoon door

Ik zal blij zijn als ik een paar maand verder ben van het roken af en ook nergens meer verslaafd aan zijn heerlijk wat een verlossing.

En dan ben ik ook van het roken voor dat ik zwanger ben en dat is helemaal mooi.
hey meiden

vandaag toxoplasmose, chlamydia, rubeole etc. tests gedaan., de uitslag komt donderdag. Ze hebben alles getest wat een zwangerschap in de weg kan zitten. Mijn vriend ging al bijna neer bij het bloedprikken, gelukkig zal hij voorlopig nog niet aan een bevalling blootgesteld worden, hahahahahha, mannen........

nog 5 pillen.....

nog een echo om te kijken of de kieste weg is en ondertussen, klussen we gewoon gezellig door, je weet maar nooit ;)
@ Lilith en ... Oooh had ik dat niet verteld? Haha, ja wij trouwen dit najaar (september). We houden het klein maar ook dan is het toch wel veel te regelen (en wat KOST dat allemaal zeg, jeeez).

@ JWvB Wat vervelend van die datum, maar is het nu een soort conflict met je vriend? Als hij je gevraagd heeft, dan zou ik er gewoon weer eens over beginnen. Anders schrijf je hem een briefje met 'xx-yy-zzzz?' (vul in datum). Om het ijs te breken. Veel banengestress helpt ook niet natuurlijk, je komt hier wel weer doorheen hoor. Wij zitten volgend jaar ook een lastig parket want dan moeten we beiden financieringen voor nieuwe onderzoeksprojecten gaan zoeken... of besluiten tot carriere switch. Succes in ieder geval!

@ Karan, hahaha ik kan het me helemaal voorstellen; ik ga morgen op verlaat kraambezoek en een van de rompertjes is maat 50... die past al niet meer... en we houden hem zelf! Het is zo'n schattig ding met snoopy, kostte echt NIKS bij de Zeeman.

@ anoniempje: fijn dat je ongesteld bent geworden, alles weer helemaal gezond daar, en nu weet je ook weer wat beter wanneer je ei er is enzo haha.

Ik hoop ook snel op een menstruatie... ik lees soms verhalen van mensen die meteen zwanger raakten na Mirena, nog voor ze ongesteld hadden kunnen worden. Hmz. Mij lijkt dat ergens toch geen prettig idee, alles heeft zo lang stilgelegen daar beneden? Ik snap ook niet helemaal hoe dat ding werkte. Bovendien, dan trouw in met wel een HEEL dikke buik. Het maakt me niet uit natuurlijk haha.
jaa ik ben ook blij dat ik ongi ben, heb een cyclus van 28 dagen. inderdaad kan ik nu goed rekenen wanneer mijn ei bevrucht word hahahaha
Goedemorgen ladies!!

Is het een spannende dag voor één van ons?

Schapekop??

Trouwens, hoeveel maanden van tevoren kun je het beste beginnen met foliumzuur slikken?
Hey Maris,

mij is gezegd dat je folium zeker 4 weken voor je begint moet innemen en zeker 8 weken doornemen als je zwanger bent.

Maar het is een supllement dat eigenlijk voor iedereen wel goed is. In de bijsluiter staat zelfs dat vrouwen die aan de pil zijn dit ook beter innemen.

En heb al op websites gelezen dat ook mannen het beter innemen. Dat de kwaliteit van het zaad tot 70% kan verbeteren.

Arucamba.... nog geen nieuws??? 't is zondag vandaag hé... Hopelijk zit je op een roze wolk meid!

Anoniempje, pas jij het bij mij aan in de tabel, dat ik start in april (eigenlijk 31 maart :-))
Renza: hij praat er niet over, wilt het laten liggen, hij heeft zijn datum gekozen en daar is het goed mee. Over het forum zegt hij zoveel niet, ik moet doen wat ik zelf wil doen dusja. Hij vindt dat zijn werk gedaan is, de datum is gekozen dusja

Eva: haha Zot zijn doet geen zeer En van het foliumzuur kan ik je wss donderdagavond vertellen, ik ga dan naar de gyne en ga alles vragen aan haar

Anoniempje: goed dat je nu weet wanneer je NOD is enzo, is wel handig natuurlijk :-)
Hoi allemaal!

Lilith bedankt voor de lekkere koffie,je weet precies welke ik lekker vind,goed zeg!

Hier zijn de rode duivels ook weer verschenen helaas! Ik had het weer zo gehoopt

Nieuw kans,nieuwe NOD: 24maart

Wil je het voor me aanpassen anoniempje?

JW wat vervelend van die trouwdatum,kun je hem niet opnieuw symbolisch vragen? Of vind je dat lastig?

Soeze goed van je dat je stop met roken,zal wel niet meevallen,maar je hebt gelukkig wel een heel mooi doel

Foliumzuur is gewoon een vitamine B die elk mens nodig heeft. Zit gewoon in je voeding,alleen schijnen we er te weinig van binnen te krijgen,dus als je zwanger wilt worden neem je het als aanvulling. Iedereen kan en mag die slikken

Zo had ik het begrepen.

Nata: nog maar een paar pilletjes dus. Goh die tests! Je wordt even goed onderzocht dus?

Stefanie: fijn dat je dan toch hier kunt kletsen,want als hij er niks over zegt,dan zal dat soms best lastig voor je zijn. Of vind je het wel prima zo?

Schapekop? Aru?
Ik ben heel benieuwd naar wat de gyne te zeggen heeft over het foliumzuur en of mannen het ook beter kunnen slikken....

Ik heb al een week ofzo echt last van mijn onderbuik....Als het goed is, moet ik pas over anderhalve ongesteld worden,....

Dit is pas de eerste maand 'pilloos', dus er zal wel van alles binnen gebeuren....
Renza, af en toe praat ik er wel over hoor, maar ik ben wel blij dat ik het hier kwijt kan, want af en toe wordt het te veel voor mij. Daarom mogen jullie mij allemaal niet in de steek laten :D

Als ik terug ben van de gyne zal ik hier even plaatsen wat ze heeft gezegd over foliumzuur. Weet wel niet of ik het durf te vragen van de mannen :P
Ah arme steef, het is ook niet makkelijk als je het zo graag wilt!! Ik heb me ook een beetje ingehouden steeds vorig jaar. Wat het voor mij iets makkelijker maakte was dat ik eerst nog 4 maanden voor mn werk naar het buitenland moest, dus dan was het toch niet wenselijk om zwanger te zijn... ik heb het mijn vriend voor vertrek kenbaar gemaakt hoe ik me erover voelde en heb toen gezegd dat wat mij betreft de mirena er na thuiskomst uit zou gaan. Verder heb ik het er daarna niet over gehad gewoon, we hadden veel andere dingen te bespreken en niet altijd even makkelijk tijd (skype, tijdverschil van 6 uur, ...) Toen hij me kwam halen heeft hij me ten huwelijk gevraagd en kenbaar gemaakt dat hij ook steeds meer en meer uitzag naar kindjes. Dus... moraal van het verhaal: soms is het een beetje als een zaadje planten (jaaa errug toepasselijke metafoor haha)... het moet een beetje vanzelf groeien bij iemand, en dat vereist vertrouwen en geduld. Het komt echt goed, en je zult zien hoe leuk het is als hij er zelf opeens steeds meer over begint.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven