Eerste ontmoeting
donderdag 7 december 2017 om 17:53
hey dames,
ik ben een jongen van 19 en ik praat online met een meisje van 18
we studeren allebei en we praten elke dag, van snapchat tot aan bellen, appen
facetime en we vinden elkaar enorm leuk en vinden het de moeite waard om elkaar
te ontmoeten om te kijken of het in het echte leven wat kan worden. nu is het zo dat
we al 6 maanden praten met elkaar en wachten tot onze tentamens in april voorbij zijn voordat
we gaan ontmoeten. dat we gaan ontmoeten is zeker. ook al is het tot die tijd vriendschappelijk (wat we allebei niet hopen natuurlijk).
nu wil ik iets met haar gaan doen in die periode waar we elkaar heel goed leren kennen en gemakkelijk aan elkaar kunnen wennen, maar
niet weet wat we het beste zouden kunnen gaan doen. ik wil iets gaan doen wat niet ongemakkelijk wordt
de eerste keer. dus niet zwemmen of fitness. maar gewoon iets waar we allebei lol aan kunnen hebben.
mijn vraag aan de dames is dus: Wat vinden jullie leuk en romantisch om te doen tijdens jullie eerste ontmoeting
als jullie 18 zouden zijn. Hierbij hoeven jullie geen rekening te houden met de prijs, maar heb liever iets
simpels want ik vind dat zelf schattiger.
(Antwoorden die seks gerelateerd zijn of scheldwoorden worden verwijderd, want ik ben serieus met dit meisje en heb geen
andere bedoelingen)
alvast bedankt!:)
ik ben een jongen van 19 en ik praat online met een meisje van 18
we studeren allebei en we praten elke dag, van snapchat tot aan bellen, appen
facetime en we vinden elkaar enorm leuk en vinden het de moeite waard om elkaar
te ontmoeten om te kijken of het in het echte leven wat kan worden. nu is het zo dat
we al 6 maanden praten met elkaar en wachten tot onze tentamens in april voorbij zijn voordat
we gaan ontmoeten. dat we gaan ontmoeten is zeker. ook al is het tot die tijd vriendschappelijk (wat we allebei niet hopen natuurlijk).
nu wil ik iets met haar gaan doen in die periode waar we elkaar heel goed leren kennen en gemakkelijk aan elkaar kunnen wennen, maar
niet weet wat we het beste zouden kunnen gaan doen. ik wil iets gaan doen wat niet ongemakkelijk wordt
de eerste keer. dus niet zwemmen of fitness. maar gewoon iets waar we allebei lol aan kunnen hebben.
mijn vraag aan de dames is dus: Wat vinden jullie leuk en romantisch om te doen tijdens jullie eerste ontmoeting
als jullie 18 zouden zijn. Hierbij hoeven jullie geen rekening te houden met de prijs, maar heb liever iets
simpels want ik vind dat zelf schattiger.
(Antwoorden die seks gerelateerd zijn of scheldwoorden worden verwijderd, want ik ben serieus met dit meisje en heb geen
andere bedoelingen)
alvast bedankt!:)
donderdag 7 december 2017 om 17:57
Je hebt nogal een hoge pet van ons op! (en jij kunt niks verwijderen, dat kan alleen de poster zelf)
Mijn eerste date toen ik 18 was, was een film kijken in de bioscoop. Vond dat reuze spannend.
Succes!
donderdag 7 december 2017 om 17:58
Strandwandeling en daarna warme chocomel drinken in leuke strandtent.
Ik denk wel dat het nu zo heel erg opbouwt ook de spanning enzo. Kan best weleens tegenvallen wanneer je zo lang wacht. Waarom is het niet mogelijk om een x ergens een kop thee te drinken. Hoe leuk vind je elkaar wanneer je maanden lang geen uurtje voor elkaar kunt vrijmaken?
Ik denk wel dat het nu zo heel erg opbouwt ook de spanning enzo. Kan best weleens tegenvallen wanneer je zo lang wacht. Waarom is het niet mogelijk om een x ergens een kop thee te drinken. Hoe leuk vind je elkaar wanneer je maanden lang geen uurtje voor elkaar kunt vrijmaken?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 7 december 2017 om 18:01
dat zouden we allebei willen, maar door prive redenen thuis bij haar en bij mij kan dat toch niet.viva-amber schreef: ↑07-12-2017 17:58Strandwandeling en daarna warme chocomel drinken in leuke strandtent.
trouwens, geneeskunde is een drukke studie hoor:)
donderdag 7 december 2017 om 18:02
sorry ik ben nieuw op de forum. toch bedankt!Roggenbrood schreef: ↑07-12-2017 17:57Je hebt nogal een hoge pet van ons op! (en jij kunt niks verwijderen, dat kan alleen de poster zelf)
Mijn eerste date toen ik 18 was, was een film kijken in de bioscoop. Vond dat reuze spannend.
Succes!
donderdag 7 december 2017 om 18:06
nope door priveredenen hebben we het echt drukbutterfly- schreef: ↑07-12-2017 17:55Waarom in April pas? Geen tijd om een keer in het weekend een middag ergens heen te gaan met de trein?
ik heb een auto, trein is dus niet nodig, maar wil niet een middagje weg
we willen een heel dagje weg
donderdag 7 december 2017 om 18:09
donderdag 7 december 2017 om 18:19
Jullie hebben het zo druk dat jullie geen vrije tijd hebben? Studeren, werken en slapen?
Mijn advies: ga elkaar op korte termijn zien. Online contact is echt niet perse een indicatie dat het ook in het echt werkt. En dan is de kater na een jaar online contact wel zwaar.
•
donderdag 7 december 2017 om 18:22
Dagje dierentuin of pretpark. Maar ook ik snap niet dat jullie niet eerder een dag kunnen plannen. Blijkbaar is de wederzijdse interesse dan toch niet zo heel groot. En dan moet je je gaan afvragen of je überhaupt nog wel op date moet willen, als jullie beiden niet enthousiast zijn om elkaar te ontmoeten.
donderdag 7 december 2017 om 18:33
Hoe zie je dan een relatie voor je met haar als je toch nooit tijd hebt?
En ik denk dat een middagje al lang is als je elkaar nog nooit hebt gezien.
donderdag 7 december 2017 om 19:45
En dan klikt het niet
Zit je een hele dag met elkaar opgescheept!
Een date moet in mijn ogen juist een beetje ontspannen zijn .
Jij maakt er een heel ding van.
Dat gaat mislukken!
(Daarnaast zou ik het geduld niet hebben om zo lang te wachten)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!