Eerste ontmoeting

07-12-2017 17:53 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey dames,

ik ben een jongen van 19 en ik praat online met een meisje van 18
we studeren allebei en we praten elke dag, van snapchat tot aan bellen, appen
facetime en we vinden elkaar enorm leuk en vinden het de moeite waard om elkaar
te ontmoeten om te kijken of het in het echte leven wat kan worden. nu is het zo dat
we al 6 maanden praten met elkaar en wachten tot onze tentamens in april voorbij zijn voordat
we gaan ontmoeten. dat we gaan ontmoeten is zeker. ook al is het tot die tijd vriendschappelijk (wat we allebei niet hopen natuurlijk).
nu wil ik iets met haar gaan doen in die periode waar we elkaar heel goed leren kennen en gemakkelijk aan elkaar kunnen wennen, maar
niet weet wat we het beste zouden kunnen gaan doen. ik wil iets gaan doen wat niet ongemakkelijk wordt
de eerste keer. dus niet zwemmen of fitness. maar gewoon iets waar we allebei lol aan kunnen hebben.
mijn vraag aan de dames is dus: Wat vinden jullie leuk en romantisch om te doen tijdens jullie eerste ontmoeting
als jullie 18 zouden zijn. Hierbij hoeven jullie geen rekening te houden met de prijs, maar heb liever iets
simpels want ik vind dat zelf schattiger.
(Antwoorden die seks gerelateerd zijn of scheldwoorden worden verwijderd, want ik ben serieus met dit meisje en heb geen
andere bedoelingen)

alvast bedankt!:)
Ik zou absoluut niet zo lang wachten. Ten eerste worden de verwachtingen torenhoog. En ten tweede, als je het nu al zo druk hebt dat je elkaar niet eerder dan april kan zien en het blijkt te klikken (want dat weet je nog helemaal niet), zie je elkaar daarna pas weer in december 2018 ofzo?

Jullie willen elkaar gewoon nog niet ontmoeten omdat je bang bent dat die bubbel barst. Dat zal in april niet anders zijn hoor.
iets simpels vind je "schattig"?
Dagje Winter Efteling
Haha sjezus! Wat een zuurpruimen hier soms ook. Volgens mij zitten sommigen hier echt alleen maar op het forum om anderen af te zeiken of hun eigen frustraties te lozen.

De jongen vraagt om advies wat te doen op hun eerste date. Niet om ongevraagde meningen over het contact op afstand dat ze hebben. Niemand kent het hele verhaal of de reden dat ze elkaar nog niet kunnen/willen zien.

Leuke vraag TO! Ik vind het lief, je moet lekker zelf weten hoe rustig aan je het doet met dit meisje. Want hoe je het ook aanpakt, er is altijd wel iemand op dit forum die het niet goedkeurt.

Mijn tips: bios, schaatsen, strand, leuke stad bezoeken, lekker lunchen, concert, terrasje in Amsterdam, pretpark etc

Veel plezier ;-)
Dierentuin, vond ik heel leuk. Maar maanden wachten tot april, nee. Tijd maken als je serieus bent!
Madelon1234 schreef:
07-12-2017 21:56
Haha sjezus! Wat een zuurpruimen hier soms ook. Volgens mij zitten sommigen hier echt alleen maar op het forum om anderen af te zeiken of hun eigen frustraties te lozen.

De jongen vraagt om advies wat te doen op hun eerste date. Niet om ongevraagde meningen over het contact op afstand dat ze hebben. Niemand kent het hele verhaal of de reden dat ze elkaar nog niet kunnen/willen zien.

Leuke vraag TO! Ik vind het lief, je moet lekker zelf weten hoe rustig aan je het doet met dit meisje. Want hoe je het ook aanpakt, er is altijd wel iemand op dit forum die het niet goedkeurt.

Mijn tips: bios, schaatsen, strand, leuke stad bezoeken, lekker lunchen, concert, terrasje in Amsterdam, pretpark etc

Veel plezier ;-)
kijk aan zo'n antwoord heb ik wat aan:)
bedankt!
tikitaka schreef:
09-12-2017 18:54
kijk aan zo'n antwoord heb ik wat aan:)
Bedankt!

Volgens mij waren al deze tips al voorbij gekomen in dit topic hoor, dus hoezo heb je hier wel iets aan en niet aan de rest van de reacties (met dezelfde tips)? Jankerd.
Madelon1234 schreef:
07-12-2017 21:56

Veel plezier ;-)
Dit is geen rustig aan doen, dit is uitstel van d-day en zonde van de tijd van haar en TO. Niks zuurpruimerigs aan, ze zijn gewoon te schijterig om elkaar te ontmoeten.

Daarnaast vraagt TO in december tips voor april. Beetje raar dat hij dat zelf niet kan bedenken en beetje vroeg vind je niet? Ben ik een zuurpruim? Nee hoor. Ik weet alleen uit ervaring hoe kort het leven kan zijn.
Weet je wel zeker dat ze echt Is? In het programma catfish hoor je ook vaak over lang contact maar nooit tot een echte afspraak komen.

Heb je wel eens geskyped of geface-timed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven