Vliegen vanaf Duitsland
donderdag 7 december 2017 om 14:23
Hoi allemaal,
Dit voorjaar willen mijn vriend en ik naar Californië op vakantie voor een paar weken. Nu zijn we verschillende reizen aan het bekijken en hebben ook gezocht naar reizen vanaf Duitsland (bijv Frankfurt). Dit lijkt echt goedkoper te zijn dan vanaf Schiphol te vertrekken. Omdat wij in Haarlem wonen, vliegen we eigenlijk altijd gewoon vanaf Schiphol, lekker makkelijk, maar nu denken we toch na of Frankfurt dan geen beter idee is.
Heeft iemand daar ervaring mee? Bedankt alvast!
Dit voorjaar willen mijn vriend en ik naar Californië op vakantie voor een paar weken. Nu zijn we verschillende reizen aan het bekijken en hebben ook gezocht naar reizen vanaf Duitsland (bijv Frankfurt). Dit lijkt echt goedkoper te zijn dan vanaf Schiphol te vertrekken. Omdat wij in Haarlem wonen, vliegen we eigenlijk altijd gewoon vanaf Schiphol, lekker makkelijk, maar nu denken we toch na of Frankfurt dan geen beter idee is.
Heeft iemand daar ervaring mee? Bedankt alvast!
donderdag 7 december 2017 om 21:31
donderdag 7 december 2017 om 21:47
vrijdag 8 december 2017 om 12:36
Ben jij niet in de war met Weeze? Dat wordt ook vaak Dusseldorf genoemd, maar ligt er ver vandaan. Daar vandaan vliegen budget maatschappijen zoals Ryan Air etc.
Vanaf Dusseldorf kun je echt wel inter-continentaal vliegen. Heb het zelf iig 2x gedaan met Emirates, maar ik zag ook zat andere vliegtuigen van niet Europese maatschappijen staan. Dusseldorf is een redelijk groot vliegveld. Niet zoals Schiphol, maar zoals München ongeveer denk ik, Frankfurt ken ik niet.