Woningen op Funda, plaats hier wat jou opvalt. 2
dinsdag 29 november 2016 om 23:19
Deel 2 alweer!
Wij kijken hier graag op Funda, gewoon omdat we huizen kijken leuk vinden. Veel topics op het forum gaan over zoektochten op Funda. Maar hier zoeken we niet naar huizen voor ons zelf, we kijken gewoon en delen wat ons opvalt. Dus als je een huis tegen komt dat je opvalt, plaats dan de link hier en laat ons mee genieten.
Ik start met het huis dat ik aan het einde van het eerste topic ontdekte: Bijzonder, intrigerend en zeker ook mooi.
Link naar het eerste topic.
Wij kijken hier graag op Funda, gewoon omdat we huizen kijken leuk vinden. Veel topics op het forum gaan over zoektochten op Funda. Maar hier zoeken we niet naar huizen voor ons zelf, we kijken gewoon en delen wat ons opvalt. Dus als je een huis tegen komt dat je opvalt, plaats dan de link hier en laat ons mee genieten.
Ik start met het huis dat ik aan het einde van het eerste topic ontdekte: Bijzonder, intrigerend en zeker ook mooi.
Link naar het eerste topic.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 7 december 2017 om 21:44
Beschermd stadsgezicht gaat alleen om de voorgevel. In mijn gemeente tenminste.
Binnen beschermd stadsgezicht zijn bepaalde werkzaamheden aan gebouwen die niet zijn aangewezen als monument vergunningvrij. Bij inpandige werkzaamheden gelden dezelfde regels als buiten een beschermd stadsgezicht. Wijzigingen aan of loodrecht achter een achtergevel (dakkapel, schuur of schutting) zijn alleen vrijgesteld als dit geveldeel niet naar openbaar toegankelijk gebied gekeerd is.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 8 december 2017 om 00:44
Hahaha, mij vallen dat soort dingen geeneens op, tis idd opvallend genoeg zou je zeggenboerinnetje-van-buuten schreef: ↑07-12-2017 21:22Die mensen kunnen ook werkelijk géén gordijnen ophangen. Gewoon niet:
Hier missen een paar haakjes in het midden:
Need I say more:
![]()

Ben zelf toevallig ook nieuwe (kant en klaar)gordijnen aan het ophangen en op maat aan het maken, valt niet mee.
Met genoeg plooien red ik het net niet in de breedte, dus ook maar gesmokkeld hier en daar, moet wel dicht kunnen (het raam bedekken), gaat weldra in de verhuur dus moet er wel een beetje kek uitzien allemaal

Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
vrijdag 8 december 2017 om 01:05
Die eerste voor dat geld ook nog zonder buitenruimte, trappen lopen (wel gezond!) en een wasmachine in je woonkamer.ohboy schreef: ↑07-12-2017 16:01Wat mij opvalt:
Iedereen kent de verhalen van de gigantische prijsstijgingen in Amsterdam. Maar soms zie je echt belachelijke prijzen die niemand wil betalen. En dan heb ik het niet over een perfect afgewerkt appartement van 100 m2 voor 1 miljoen euro aan de gracht (die verkoop je wel). Nee over heel gewone, soms zelfs matig afgewerkte huizen voor teveel geld.
Deze bijvoorbeeld ging in de verkoop voor 840 K nu in stapjes gedaald naar 649:
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/app ... t-326-iii/ Wat voor een aasgier ben je dan als je denkt hier 840 voor te krijgen.
En deze:
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/app ... raat-62-h/ 599k voor 62 m2 en zeker niet perfect. Waanzin.
Riant uitzicht (maar 2 ramen waardoor je naar buiten kunt kijken, rest is schuine dakramen).
Maar dan woon je wel aan de Herengracht he.
Mensen laten zich zo gek máken, als het maar binnen de ring is..
Tweede huis dan wel een tuin(tje), maar op het noorden, komt nooit zon.
Smalle woonkamer trouwens.
En zo'n heel verhaaltje erbij dat je dat souterrain nog kunt aanleggen (voor de hoofdprijs) maar dan heb je ook (pas) wat (meters).

vrijdag 8 december 2017 om 07:15
ik ging ook uit van dat laatstenederlandsevrouw schreef: ↑07-12-2017 14:05Ik zou het ook griezelig vinden met de verwarmingsketel en droger in de babykamer. Als er koolmonoxide of brand ontstaat in een huis is het vaak bij deze apparaten.
Verder lijkt het me erg onhandig om de was te moeten doen in de babykamer. Of is het gewoon de bergzolder waar de babyspullen zijn opgeslagen?

vrijdag 8 december 2017 om 07:21
Is niet heel ingewikkeld hoor maar méten is wéten. 1x de hoogte en minimaal 1,5 maar liever nog 2x de breedte. Om de 10cm een gordijnhaak en dan voldoende runnertjes aan de rail... voiláSuzy65 schreef: ↑08-12-2017 00:44Hahaha, mij vallen dat soort dingen geeneens op, tis idd opvallend genoeg zou je zeggen![]()
Ben zelf toevallig ook nieuwe (kant en klaar)gordijnen aan het ophangen en op maat aan het maken, valt niet mee.
Met genoeg plooien red ik het net niet in de breedte, dus ook maar gesmokkeld hier en daar, moet wel dicht kunnen (het raam bedekken), gaat weldra in de verhuur dus moet er wel een beetje kek uitzien allemaal![]()
vrijdag 8 december 2017 om 11:52
Jaja, tis ook gelukt
Waren kant en klare verduisterende (en die maat zou net gaan qua breedte, maar de ene vd 2 was niet de lengte die op het pak stond (fabrieksfoutje?). Zonder problemen kunnen ruilen, dus terug naar de winkel, opnieuw (zoom) gemaakt, en zo'n plooiband & wat voor haken, hoe hangt t het mooist, is toch ff uitvogelen als je daar niet zo handig in bent. Dat plooiband moet maar net uitkomen qua hoeveel haken/plooien je erin wil. Ik vond 10 cm ertussen eigenlijk teveel (als je ze open schuift) naar de kant). Het andere paar (zelfde, maar gewone) gordijnen heb ik ipv 2 lussen ertussen maar 1 ertussen en dat valt mooier.
En zo vaak doe je/ik dat nou ook weer niet.
Is soms ook een kwestie van met beperkt budget toch luxe uitstraling willen.
Zoals het huis van de plaatjes geeft een slordige indruk, zeker als je je huis probeert te verkopen, en ook overál dat het niet klopt, is dan meer dat ze het wel best vonden zo?
Sommige gebreken zie je zelf niet eens meer, omdat je er zo aan gewend bent.
Vorige huis waren we op sommige plekken na nieuwe vloer nooit meer toegekomen aan plinten.
Dat stoort jezelf niet, maar doe je dan voor de verkoop opeens nog ff wel eea (kijk je weer met kritische/ objectievere blik van buitenaf naar de indruk die je potentiele kopers wil geven).
Of ze denken: boeiuh, daar kijkt men wel doorheen.
En bij sommige huizen halen ze álle persoonlijke spullen weg en dan 1 vaasje op een dressoir, zijn soms net meubeltoonzalen, andere dan weer zó'n slordige bende dat je daar écht doorheen moet zien te kijken.
Ik houd van strak en ruim, maar kijk ik met andere ogen door eigen huis, dan staat er toch meer "eigenheid" in wat ik zelf "gezellig" vind en een buitenstaander als rommelig ziet.
Dit huis met de slordige gordijnen noemde iemand hierboven ook druk, en niet dat het mijn smaak is of zo, maar druk en vol vind ik het bepaald niet.
Was ff een voorbeeldje tegenover eenzelfde prijs huis in Den Bosch, en grappig hoe verschillend het is wat mensen in hetzelfde zien/ wel en niet aanspreekt.
Er was hier ook eens een topic over mooie inrichtingen en daarin viel me juist op hoé vol gestileerd het soms was: overal hing of stond wel iets, met drukke behangetjes en kleuren, kleedjes, schilderijtjes, en dat vonden de meesten mooi en gezellig.
Ruim, strak en design (kan ik erg mooi vinden en lijkt zo ruim en opgeruimd met weinig hebbedingetjes) wordt vaak als onpersoonlijk, kil en leeg beoordeeld.

Waren kant en klare verduisterende (en die maat zou net gaan qua breedte, maar de ene vd 2 was niet de lengte die op het pak stond (fabrieksfoutje?). Zonder problemen kunnen ruilen, dus terug naar de winkel, opnieuw (zoom) gemaakt, en zo'n plooiband & wat voor haken, hoe hangt t het mooist, is toch ff uitvogelen als je daar niet zo handig in bent. Dat plooiband moet maar net uitkomen qua hoeveel haken/plooien je erin wil. Ik vond 10 cm ertussen eigenlijk teveel (als je ze open schuift) naar de kant). Het andere paar (zelfde, maar gewone) gordijnen heb ik ipv 2 lussen ertussen maar 1 ertussen en dat valt mooier.
En zo vaak doe je/ik dat nou ook weer niet.
Is soms ook een kwestie van met beperkt budget toch luxe uitstraling willen.
Zoals het huis van de plaatjes geeft een slordige indruk, zeker als je je huis probeert te verkopen, en ook overál dat het niet klopt, is dan meer dat ze het wel best vonden zo?
Sommige gebreken zie je zelf niet eens meer, omdat je er zo aan gewend bent.
Vorige huis waren we op sommige plekken na nieuwe vloer nooit meer toegekomen aan plinten.
Dat stoort jezelf niet, maar doe je dan voor de verkoop opeens nog ff wel eea (kijk je weer met kritische/ objectievere blik van buitenaf naar de indruk die je potentiele kopers wil geven).
Of ze denken: boeiuh, daar kijkt men wel doorheen.
En bij sommige huizen halen ze álle persoonlijke spullen weg en dan 1 vaasje op een dressoir, zijn soms net meubeltoonzalen, andere dan weer zó'n slordige bende dat je daar écht doorheen moet zien te kijken.
Ik houd van strak en ruim, maar kijk ik met andere ogen door eigen huis, dan staat er toch meer "eigenheid" in wat ik zelf "gezellig" vind en een buitenstaander als rommelig ziet.
Dit huis met de slordige gordijnen noemde iemand hierboven ook druk, en niet dat het mijn smaak is of zo, maar druk en vol vind ik het bepaald niet.
Was ff een voorbeeldje tegenover eenzelfde prijs huis in Den Bosch, en grappig hoe verschillend het is wat mensen in hetzelfde zien/ wel en niet aanspreekt.
Er was hier ook eens een topic over mooie inrichtingen en daarin viel me juist op hoé vol gestileerd het soms was: overal hing of stond wel iets, met drukke behangetjes en kleuren, kleedjes, schilderijtjes, en dat vonden de meesten mooi en gezellig.
Ruim, strak en design (kan ik erg mooi vinden en lijkt zo ruim en opgeruimd met weinig hebbedingetjes) wordt vaak als onpersoonlijk, kil en leeg beoordeeld.
vrijdag 8 december 2017 om 12:02
Dat huis (zie boven) Ceciliasteeg Haarlem vind ik een geslaagde mix, maar dan liever met een strakke, moderne keuken en badkamer ipv landelijk/ klassiek.
En zo'n zijstraatje leek me wel gezellig, ben dan ook overwegend extravert, en tegelijkertijd ook gesteld op mijn privacy, dus als dat idd je enige buitenruimte is (je de hele tijd wordt aangesproken en dronken mensen 's nachts op die bankjes gaan hangen) is dat al een stuk minder aantrekkelijk.
Dan lijkt het me wel fijn als je achter nog een balkon of dakterras oid hebt (wat toch een luxe is in de stad, je ziet dan ook overal dakterrassen ontstaan waar het maar kan.
Woonde vroeger ook 3 hoog in de stad, en gingen we gewoon op het dak zitten ook zonder dakterras, best link achteraf gezien met een "afstapje" uit het raam van nog geen meter tot aan de goot..
En zo'n zijstraatje leek me wel gezellig, ben dan ook overwegend extravert, en tegelijkertijd ook gesteld op mijn privacy, dus als dat idd je enige buitenruimte is (je de hele tijd wordt aangesproken en dronken mensen 's nachts op die bankjes gaan hangen) is dat al een stuk minder aantrekkelijk.
Dan lijkt het me wel fijn als je achter nog een balkon of dakterras oid hebt (wat toch een luxe is in de stad, je ziet dan ook overal dakterrassen ontstaan waar het maar kan.
Woonde vroeger ook 3 hoog in de stad, en gingen we gewoon op het dak zitten ook zonder dakterras, best link achteraf gezien met een "afstapje" uit het raam van nog geen meter tot aan de goot..

vrijdag 8 december 2017 om 12:27
Het meest onpraktische van de hele woning (dat appartement in Haarlem) vind ik dat het letterlijk midden in het winkelgebied is (ken de buurt heel goed). Dat betekent dat je je auto altijd heel ver uit de buurt moet zetten. De idealisten onder ons zullen dat uit milieuoverwegingen wellicht geen punt vinden (als ze al een auto hebben). Meer praktisch gezien komt het neer op dagelijks zeulen met je spullen.
Ook heb je altijd en eeuwig mensen die onder je raam doorlopen. Overdag winkelend publiek, 's avonds uitgaanspubliek.
Je moet er maar van houden. Vind het ook veelzeggend dat er op de foto bijna geen kip te zien is, terwijl daar altijd mensen lopen.

vrijdag 8 december 2017 om 12:35
Idem de Herengracht in Amsterdam. Een gruwelijke schep geld voor een zolderetage. Iedere keer weet ik hoeveel trappen op en af sjouwen en dan ook nog eens je auto niet kunnen/ mogen parkeren. Of tegen de hoofdprijs voor een parkeervergunning.
Lijkt allemaal heel sfeervol en romantisch. Maar na drie weken ben je dat gesjouw met je boodschappen echt spuugzat.
Lijkt allemaal heel sfeervol en romantisch. Maar na drie weken ben je dat gesjouw met je boodschappen echt spuugzat.
vrijdag 8 december 2017 om 13:05
Die ceciliasteeg is een hele donkere steeg. Dit huis staat geloof ik net op de kruising, dus voor komt er wellicht nog een uurtje wat zon binnen.Suzy65 schreef: ↑08-12-2017 12:02Dat huis (zie boven) Ceciliasteeg Haarlem vind ik een geslaagde mix, maar dan liever met een strakke, moderne keuken en badkamer ipv landelijk/ klassiek.
Woonde vroeger ook 3 hoog in de stad, en gingen we gewoon op het dak zitten ook zonder dakterras, best link achteraf gezien met een "afstapje" uit het raam van nog geen meter tot aan de goot..![]()
Oh nee, dat zijn de buren 2 huizen verderop. Ergo: het is een donker huis. Dieper de steeg in is het helemaal erg, dan lijkt het echt net alsof je in de kelder woont.

vrijdag 8 december 2017 om 14:20
Dat met die gordijnen is een truc. Dan zijn de gordijnen smaller en lijkt de ruimte wijder en hoger.
Dit is wat er gebeurt als je een fotograaf met styling aspiraties inhuurt. De foto’s zijn namelijk wel goed. Terwijl het totaal verschillende beroepen zijn denken zowel stylisten als fotografen dat ze effetjes elkaars vak kunnen uitvoeren
Dit is wat er gebeurt als je een fotograaf met styling aspiraties inhuurt. De foto’s zijn namelijk wel goed. Terwijl het totaal verschillende beroepen zijn denken zowel stylisten als fotografen dat ze effetjes elkaars vak kunnen uitvoeren

vrijdag 8 december 2017 om 20:44
Dit zie ik trouwens ook wel vaker langs komen. Er zijn mensen die een tv duidelijk in de kamer erg vinden, maar een orgel in de kamer vind ik ook ... toch elke keer weer apart. Over het algemeen zullen het de grefo-gezinnen zijn die dat hebben.
https://www.funda.nl/koop/ouderkerk-aan ... 35/#foto-3

vrijdag 8 december 2017 om 20:47
Handig, die keuken op zolder. Vast voor een volwassen zoon die niet op eigen beentjes wilschattigmeisje schreef: ↑08-12-2017 20:44Dit zie ik trouwens ook wel vaker langs komen. Er zijn mensen die een tv duidelijk in de kamer erg vinden, maar een orgel in de kamer vind ik ook ... toch elke keer weer apart. Over het algemeen zullen het de grefo-gezinnen zijn die dat hebben.

vrijdag 8 december 2017 om 20:53
Ja, dat ook ja
Oh, en het is dat het heulemaal in noordoost-Groningen is, dit huis vind ik zeker leuk;
https://www.funda.nl/koop/spijk-gn/huis ... t-loug-19/
(Het is alleen zo'n pokke-eind bij alle familie behalve mijn broertje vandaan
)

Oh, en het is dat het heulemaal in noordoost-Groningen is, dit huis vind ik zeker leuk;
(Het is alleen zo'n pokke-eind bij alle familie behalve mijn broertje vandaan

vrijdag 8 december 2017 om 20:54
Ik weet niet wat ik hiervan vind eigenlijk.
https://www.funda.nl/koop/amstelveen/hu ... olken-240/
Een eettafel midden in een grote binnentuin, saai huis aan de buitenkant, binnen deels jaren 70 schoon metselwerk en schrootjes en deels heel nieuw (1 badkamer), jaren 90 keuken, bed midden in de slaapkamer, rare indeling.... ik snap er niks van.
Aanvulling, ik zat nog even verder te snuffelen daar in de buurt en vond het kleurrijke huis van Manuela Kemp
https://www.funda.nl/koop/amstelveen/hu ... selaan-31/
Een eettafel midden in een grote binnentuin, saai huis aan de buitenkant, binnen deels jaren 70 schoon metselwerk en schrootjes en deels heel nieuw (1 badkamer), jaren 90 keuken, bed midden in de slaapkamer, rare indeling.... ik snap er niks van.
Aanvulling, ik zat nog even verder te snuffelen daar in de buurt en vond het kleurrijke huis van Manuela Kemp
anoniem_240865 wijzigde dit bericht op 08-12-2017 21:01
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
20.68% gewijzigd
vrijdag 8 december 2017 om 22:13
Oh, is dat hetBahcoBarbie schreef: ↑08-12-2017 14:20Dat met die gordijnen is een truc. Dan zijn de gordijnen smaller en lijkt de ruimte wijder en hoger.
Dit is wat er gebeurt als je een fotograaf met styling aspiraties inhuurt. De foto’s zijn namelijk wel goed. Terwijl het totaal verschillende beroepen zijn denken zowel stylisten als fotografen dat ze effetjes elkaars vak kunnen uitvoeren![]()

Hier nog eens kritisch gekeken naar de nieuwe gordijnen, dat plooiband is helemaal niet goed verdeeld aan de zijkanten.
Dwz dat er aan weerszijden een paar cm stof is voordat de 1e haak erin kan, dus dat hangt ook een beetje (lager) te hangen.
Dat valt ook niet echt mooi, maar ja, het hangt, het sluit, loopt onder best recht al zeg ik het zelf en ik ben er wel klaar mee

vrijdag 8 december 2017 om 22:29
Oh bizar zeg, dat Haarlemhuis blijkbaar zo gefotografeerd is met precies gunstige tijdstippen en lichtinvallen zodat het rustig en licht lijkt.
Enne, idd, verre van ideaal als je je auto ver weg moet parkeren en met boodschappen zeulen, 's nachts uitgaansgebied.
Levendigheid in zo'n winkelstraat kan ik wel waarderen, winkels en horeca binnen handbereik. Tot je dat ook zat bent natuurlijk, nu kan ik kiezen om het op te zoeken naar behoefte, tis denk ik anders als het constant druk en lawaaierig is en je dat niet ff "uit" kunt zetten.
Parkeervergunningen en dat soort ellende in het drukke centrum van Amsterdam is ook een drama, weet ik. Dan kun je daar betaald recht op hebben, dan nog blijft het idioot lang zoeken naar een plekje.
Mensen die ik ken in die contreien worden knettergek van verkeer, toeristen, fietsers en andere drukte, heel onhandig wonen ook idd.
Je zou van minder overspannen worden!
(voor mij zouden de voordelen niet opwegen tegen de nadelen, ik hoef niet meer in de grote stad. Kom slechts op bezoek
)
Ik vind het altijd weer heerlijk thuiskomen in eigen woonplaats: niet te groot, niet te klein, voorzieningen (oa boodschappen, OV, zwembad enzo) om de hoek, en alles te lopen of fietsen, gratis parkeren enz.
Enne, idd, verre van ideaal als je je auto ver weg moet parkeren en met boodschappen zeulen, 's nachts uitgaansgebied.
Levendigheid in zo'n winkelstraat kan ik wel waarderen, winkels en horeca binnen handbereik. Tot je dat ook zat bent natuurlijk, nu kan ik kiezen om het op te zoeken naar behoefte, tis denk ik anders als het constant druk en lawaaierig is en je dat niet ff "uit" kunt zetten.
Parkeervergunningen en dat soort ellende in het drukke centrum van Amsterdam is ook een drama, weet ik. Dan kun je daar betaald recht op hebben, dan nog blijft het idioot lang zoeken naar een plekje.
Mensen die ik ken in die contreien worden knettergek van verkeer, toeristen, fietsers en andere drukte, heel onhandig wonen ook idd.
Je zou van minder overspannen worden!

(voor mij zouden de voordelen niet opwegen tegen de nadelen, ik hoef niet meer in de grote stad. Kom slechts op bezoek

Ik vind het altijd weer heerlijk thuiskomen in eigen woonplaats: niet te groot, niet te klein, voorzieningen (oa boodschappen, OV, zwembad enzo) om de hoek, en alles te lopen of fietsen, gratis parkeren enz.

vrijdag 8 december 2017 om 22:33
Ja, idem!schattigmeisje schreef: ↑08-12-2017 20:44Dit zie ik trouwens ook wel vaker langs komen. Er zijn mensen die een tv duidelijk in de kamer erg vinden, maar een orgel in de kamer vind ik ook ... toch elke keer weer apart. Over het algemeen zullen het de grefo-gezinnen zijn die dat hebben.
Als het nou nog een piano was, maar een orgel..
beetje depri idee heb ik daar ook altijd bij idd.
Tis ook verder teveel toonzaal, qua meubels..
vrijdag 8 december 2017 om 22:37
Daar krijg je nog waar voor je geld, idd.schattigmeisje schreef: ↑08-12-2017 20:53Ja, dat ook ja![]()
(Het is alleen zo'n pokke-eind bij alle familie behalve mijn broertje vandaan)
Alleen: wáárom tegelen mensen vloertegels schuin?
Ben ik allergisch voor!
vrijdag 8 december 2017 om 22:52
ShaunTheSheep schreef: ↑08-12-2017 20:54Ik weet niet wat ik hiervan vind eigenlijk.
Wirwar aan stijlen idd, en het is het precies niet daardoor.
En je bed midden in de kamer, badkamermeubel voor de ramen..
Beetje doorsnee smaak en dan toch hip willen doen, dat is mijn indruk ervan.
Niet mijn smaak iig.
Van Manuela: iig uitgesproken eigen smaak ik kan het niet mooi vinden, te druk, te vol, te kleurig.
Wel een vrije achtertuin met veel privacy.

vrijdag 8 december 2017 om 23:11
zondag 10 december 2017 om 11:59
Een huis in de buurt van de zee met een kleurschema dat zo bijzonder is dat ik niet eens weet hoe die kleur in de woonkamer heet. Ik zou zelf mijn huis nooit zo inrichten maar het is wel een verademing na al dat grijs en wit. Bovendien zijn de bewoners creatief met kurk, daar hou ik wel van
https://www.funda.nl/koop/cadzand/huis- ... 6/#foto-30
https://www.funda.nl/koop/cadzand/huis- ... 6/#foto-30
zondag 10 december 2017 om 12:28
Van binnen is het wel oké, van buiten lijkt het wel een moderne update van dat huis van The Addams Family.
https://www.funda.nl/koop/kampen/huis-4 ... 3/#foto-48
https://www.funda.nl/koop/kampen/huis-4 ... 3/#foto-48
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
zondag 10 december 2017 om 12:31
Ik ben aan het rondkijken in Valkenburg (waarom? daarom). Merkwaardige huizen staan daar te koop.
Je eigen kitsch kasteeltje inclusief zonnepanelen en een nogal random decoratief element (foto 18) https://www.funda.nl/koop/valkenburg-lb ... derweg-30/
Deze mensen hebben iets met blauw. En met psychedelische behangetjes.
En met beelden van blote mevrouwen. En met klimop.
https://www.funda.nl/koop/valkenburg-lb ... derweg-30/
Fantastisch uitzicht en dito tuin. De inrichting is, ehm, eclectisch.
https://www.funda.nl/koop/valkenburg-lb ... oenhof-93/
Je eigen kitsch kasteeltje inclusief zonnepanelen en een nogal random decoratief element (foto 18) https://www.funda.nl/koop/valkenburg-lb ... derweg-30/
zondag 10 december 2017 om 12:37
Je eerste en je tweede link zijn hetzelfde...cerulli schreef: ↑10-12-2017 12:31Ik ben aan het rondkijken in Valkenburg (waarom? daarom). Merkwaardige huizen staan daar te koop.
Dat laatste huis is trouwens wel leuk! Lelijke inrichting inderdaad (een zeshoekig bed, WAAROM)? Maar ik neem aan dat ze de meubels meenemen. Die banken zag ik laatst nog op zo'n plaatselijke verkoop facebookpagina voorbij komen en toen dacht ik nog: die zijn lelijk, wie koopt zoiets nu? Nu weet ik het...
Kijk uit malloot, een kokosnoot.