Zo afschuwelijk behandeld...
zaterdag 9 december 2017 om 13:39
Dit.S-Meds schreef: ↑09-12-2017 13:13er zijn verschillende mogelijkheden
1. de hele familie is knettergek
2. de vriend speelt een schizofreen spel, hij vertelt sprookjes over jou
3. er is nog een vrouw/ vriendin waar jij geen weet van hebt
In alle gevalen is het niet verstandig om een kind te kijgen met zo'n man, binnen een half jaar dat je hem hebt leren kennen.
blijf heel ver bij deze mensen uit de buurt
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 9 december 2017 om 13:39
Precies dit! De situatie met die familie is al aardig op het randje... Bewaar die brieven en berichten goed, wie weet heb je ze nog nodig.
zaterdag 9 december 2017 om 13:40
zaterdag 9 december 2017 om 13:40
De laatste opmerking past je geheel, maar die vragen.. dat is echt het enige wat in je opkomt als je de gehele OP hebt gelezen?redbulletje schreef: ↑09-12-2017 13:15Ze sisten naar je? Geen Nederlanders?
Wees blij dat je er vanaf bent en geen kind met zijn genen op de wereld hoeft te zetten.
Nou ja.. dat dus..
zaterdag 9 december 2017 om 13:44
Alsjeblieft, bestempel dit niet als een troll topic. Ik snap zelf ook niks van de situatie. Mn vader is woest en is in staat om daar verhaal te gaan halen. Ik merk aan mn vriendin waartegen ik het verteld heb dat ze het ook een raar verhaal vindt. Ik heb nog nooit eerder me zo gevoeld als nu. Ik weet van ellende niet meer waar ik het zoeken moet.
zaterdag 9 december 2017 om 13:46
Ik herken dit wel, als mensen dingen over je zeggen die zó ver van de werkelijkheid staan dan kun je daarvan in de war raken. Normaal gesproken is raar en lelijk gedrag van mensen te verklaren, zit er ergens een goede bedoeling achter maar als dat ontbreekt...dan moet je accepteren dat deze mensen echt naargeestig zijn. Is misschien moeilijk, maar er zijn echt zulke mensen. Ligt niet aan jou. Kan je gewoon zomaar overkomen. De verklaring van hun gedrag ligt gewoon te ver van je bed, er zijn dingen aan de hand waar je met je hoofd niet bij kan.Tammiegirl25 schreef: ↑09-12-2017 13:27Ik voel me zo raar en zwak, kan het niet meer opbrengen om te gaan werken. Durf de deur niet meer uit. Alles lijkt eng, mn huis, buiten. Alles voelt en lijkt zo naargeestig. Hoe kan dit komen?
Dus laat het los. Je wilt je niet inleven in zoiets, echt niet. Ga jezelf beschermen.
Doubt kills more dreams than failure ever will
zaterdag 9 december 2017 om 13:46
Het grootste deel van de mensen die hebben gereageerd doet dat ook helemaal niet. Blijf in direct contact met jouw vader en vriendinnen, deze mensen zijn naast volkomen gestoord misschien ook nog echt bedreigend.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 9 december 2017 om 13:48
Waar ben jij bang voor? Je hebt verdorie een vader die je beschermt. Je gaat echt spijt krijgen als je bij hem blijft en hoe langer hoe moeilijker het weg gaan is. Je zal altijd van die rare situaties hebben met hun, steeds erger en erger. Geloof me nou. Bespaar jezelf die ellende en vertrek nou gewoon. Zonder uitleg. Je bent hem niets schuldig. Als je nu niet doorpakt teken je voor je eigen hel.
zaterdag 9 december 2017 om 13:50
Dit vrouw.. ga..Ksenija schreef: ↑09-12-2017 13:48Waar ben jij bang voor? Je hebt verdorie een vader die je beschermt. Je gaat echt spijt krijgen als je bij hem blijft en hoe langer hoe moeilijker het weg gaan is. Je zal altijd van die rare situaties hebben met hun, steeds erger en erger. Geloof me nou. Bespaar jezelf die ellende en vertrek nou gewoon. Zonder uitleg. Je bent hem niets schuldig. Als je nu niet doorpakt teken je voor je eigen hel.
Nou ja.. dat dus..
zaterdag 9 december 2017 om 13:50
Lees dit eens.Tammiegirl25 schreef: ↑09-12-2017 13:27Ik voel me zo raar en zwak, kan het niet meer opbrengen om te gaan werken. Durf de deur niet meer uit. Alles lijkt eng, mn huis, buiten. Alles voelt en lijkt zo naargeestig. Hoe kan dit komen?
Gaslighting is a tactic in which a person or entity, in order to gain more power, makes a victim question their reality.
https://www.psychologytoday.com/blog/he ... ationships
Misschien voel jij je zo omdat jij hiervan het slachtoffer bent.
zaterdag 9 december 2017 om 13:55
Snap ik wel, even 1 ding tegelijk. Je moet de relatie verbreken en wel zo snel mogelijk. App hem dat het voorbij is, dat hoef je niet eens face to face te doen (aangezien hij jou ook als stront behandeld). Daarna blokkeren.. Je schrijft zelf dat je dat wel wilt maar bang bent. Kun je niet een poosje bij je vader verblijven? Dat je even tot rust komt? Heel goed dat er mensen in je omgeving zijn die hier vanaf weten.Tammiegirl25 schreef: ↑09-12-2017 13:44Alsjeblieft, bestempel dit niet als een troll topic. Ik snap zelf ook niks van de situatie. Mn vader is woest en is in staat om daar verhaal te gaan halen. Ik merk aan mn vriendin waartegen ik het verteld heb dat ze het ook een raar verhaal vindt. Ik heb nog nooit eerder me zo gevoeld als nu. Ik weet van ellende niet meer waar ik het zoeken moet.
Daarnaast zou ik zeker naar de huisarts gaan. Mocht die man je lastig blijven vallen, de politie inschakelen. Denk aan jezelf, kom voor jezelf op. Je kan het, echt waar. En verder zou ik als het kan, zo snel mogelijk gaan verhuizen.
zaterdag 9 december 2017 om 13:55
Dit.Ksenija schreef: ↑09-12-2017 13:48Waar ben jij bang voor? Je hebt verdorie een vader die je beschermt. Je gaat echt spijt krijgen als je bij hem blijft en hoe langer hoe moeilijker het weg gaan is. Je zal altijd van die rare situaties hebben met hun, steeds erger en erger. Geloof me nou. Bespaar jezelf die ellende en vertrek nou gewoon. Zonder uitleg. Je bent hem niets schuldig. Als je nu niet doorpakt teken je voor je eigen hel.
Je bent nog jong, het is zonde om in die negativiteit te blijven, daar ga je spijt van krijgen. Soms heb je meerdere verknipte personen in één familie en het lijkt erop dat jij daar nu tussenin zit.
zaterdag 9 december 2017 om 14:06
Dit verhaal is zeker geloofwaardig! Sommigen kunnen het zich misschien niet voorstellen, maar deze dingen gebeuren echt.Enn schreef: ↑09-12-2017 13:50Lees dit eens.
Gaslighting is a tactic in which a person or entity, in order to gain more power, makes a victim question their reality.
https://www.psychologytoday.com/blog/he ... ationships
Misschien voel jij je zo omdat jij hiervan het slachtoffer bent.
TO, ga inderdaad hulp zoeken bij een psycholoog en laat je ouders je lekker pamperen.
zaterdag 9 december 2017 om 14:19
Dit idd!S-Meds schreef: ↑09-12-2017 13:13er zijn verschillende mogelijkheden
1. de hele familie is knettergek
2. de vriend speelt een schizofreen spel, hij vertelt sprookjes over jou
3. er is nog een vrouw/ vriendin waar jij geen weet van hebt
In alle gevalen is het niet verstandig om een kind te kijgen met zo'n man, binnen een half jaar dat je hem hebt leren kennen.
blijf heel ver bij deze mensen uit de buurt
zaterdag 9 december 2017 om 14:22
Klopt! En blijf dat geloven hoor!Tammiegirl25 schreef: ↑09-12-2017 14:16Saoghail, wat wil je daarmee zeggen? Ik vertrel geen sprookjes (al voelt dit als nachtmerrie). Binnen drie dagen had ik de abortus.
Dankjewel voor de andere reacties. Ik denk inderdaad dat ik even een poosje naar mn vader ga. Moeder en zus van vriend lopen regelmatig langs mn huis. Misschien word ik gek en is het toeval, maar het lijkt alsof ze me willen treiteren.
Ik ga even opzoeken wat gaslighting is, dankjewel.
En ik ben echt geen bitch. Ik word altijd omschreven als zacht en verlegen. Wat zijn familie zegt is niet waar, echt niet
zaterdag 9 december 2017 om 14:23
Tuurlijk is dat niet waar.
App hem aljeblieft dat je hem nooit meer wil zien (of horen of wat dan ook).
Bel je vader en ga vanavond en morgen daar slapen.
Bel maandag je huisarts en misschien is t ook een idee om de wijkagent in te lichten. Vertel hem/haar wat er voorgevallen is. Die brief en dat ze regelmatig langs je huis lopen. Mocht er dan meer gebeuren, wat ik niet hoop, dan zijn ze iig op de hoogte van de voorgeschiedenis.
Hele dikke knuffel en sterkte
App hem aljeblieft dat je hem nooit meer wil zien (of horen of wat dan ook).
Bel je vader en ga vanavond en morgen daar slapen.
Bel maandag je huisarts en misschien is t ook een idee om de wijkagent in te lichten. Vertel hem/haar wat er voorgevallen is. Die brief en dat ze regelmatig langs je huis lopen. Mocht er dan meer gebeuren, wat ik niet hoop, dan zijn ze iig op de hoogte van de voorgeschiedenis.
Hele dikke knuffel en sterkte
Been there, done that, got the T-shirt.