Zo afschuwelijk behandeld...

09-12-2017 13:09 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toch bang voor herkenning
anoniem_360322 wijzigde dit bericht op 09-12-2017 23:00
98.70% gewijzigd
S-Meds schreef:
09-12-2017 13:13
er zijn verschillende mogelijkheden
1. de hele familie is knettergek
2. de vriend speelt een schizofreen spel, hij vertelt sprookjes over jou
3. er is nog een vrouw/ vriendin waar jij geen weet van hebt

In alle gevalen is het niet verstandig om een kind te kijgen met zo'n man, binnen een half jaar dat je hem hebt leren kennen.

blijf heel ver bij deze mensen uit de buurt
Dit in het kwadraat! Wtf! Het is naar dat je spijt hebt van je abortus, maar als alles een beetje bezonken is, hoop ik dat je intens blij zult zijn dat je niet een kind aan deze malloten hebt blootgesteld. Je vriend voorop overigens. Waar is je eigenwaarde dat je je inlaat met zo iemand? Wat zie je in hem? Grootste dealbreaker is dat hij tot nu toe in élke situatie zijn familie boven jou verkoos. Denk je echt dat dat gaat veranderen?
Ik heb het nog nooit zo gemeend als nu: DUMP HEM!
Vraag je vader om hulp als je het alleen niet kunt.
Waar ik me zorgen over maak is dat je steeds aangeeft dat je het eng vindt, dat het voelt alsof je gek wordt.
"Ik voel me zo raar en zwak, kan het niet meer opbrengen om te gaan werken. Durf de deur niet meer uit. Alles lijkt eng, mn huis, buiten. Alles voelt en lijkt zo naargeestig.""
"Ik weet van ellende niet meer waar ik het zoeken moet."
"Alles om me heen leek eng en raar."

Ik zou je aanraden verantwoordelijkheid te nemen als je dit nog kan, om je mentale staat te verbeteren. Lukt dat nog of moet je vader of vriendin maandag wat voor je regelen wellicht via huisarts, het gaat niet goed met je, en om zo in te schatten lijkt me dat je niet stappen gaat maken om jezelf te helpen, of wel?

Waarom ik dit zeg? Ergens zie je wel een deel verantwoordelijkheid met je opmerking "Nu, achteraf, had ik alles af moeten kappen natuurlijk maar ik dacht van het komt vast goed. Ik krijg wel een kans om mezelf voor te stellen"..
Maar ondertussen heb je je vriend niet gedumpt en blijf je bij hem ondanks alles. JE neemt niet je veantwoordelijkheid.
Ik hoop nu wel, of anders je familie, het gaat nu mentaal emotioneel mis met je lijkt het wel, zoek hulp.
Tammiegirl25 schreef:
09-12-2017 14:16
Binnen drie dagen had ik de abortus.
Zo werkt het simpelweg niet in Nederland. Die 5 dagen zijn verplicht, punt. Of je moet naar een hele louche kliniek zijn gegaan.
Mocht dit wel waar zijn (sorry voor het wantrouwen hoor, maar er zijn nu eenmaal veel trolltopics, ook over hele pijnlijke zaken, en wat je zegt over de abortus kan eigenlijk gewoon niet waar zijn); verbreek contact en zoek vooral hulp. Dit hoef je niet alleen te doen, en de situatie waar je nu in zit heeft geen enkel positief perspectief.
Ik woon in het oosten van Nederland, tegen de Duitse grens. Waar ik de abortus ondergaan heb was het minimaal drie dagen bedenktijd.
Maar ik kom hier niet om me te verdedigen of ik wel of niet genoeg bedenktijd heb gehad. Dit bedoel ik niet boos hoor, sorry als het zo overkomt.

Mijn vader denkt dat ik een zenuwinzinking heb en hij is erg ongerust en wil de hap bellen. Ik wil nn vriend ook niet meer terug. Ben alleen bang voor hem. Ik wil dat eigenlijk niet tegen mn vader zeggen want die doet em echt wat.

Mn vader is normaal gesproken superlief hoor, alleen dat ik en mn moeder zo zwartgemaakt zijn in die brief en wat er over mij is gezegd dat ik een bitch en een heks ben dat accepteert mn vader niet.
Alsjeblieft geloof me nu, dit is geen troll topic. Ik wou alleen mijn verhaal kwijt want als het tegen mn ouders steeds vertel ben ik bang dat mn vader door het lint gaat en mn beste vriendin snapt er ook weinig van. Waarom zou ik dit verzinnen? Als jullie liever willen dat ik het topic verwijder dan doe ik dat. Ik wil niemand pijn doen
Niet wissen.

Heel veel sterkte en ik hoop dat je er weer goed bovenop komt. Geef het tijd :rose:
Van mij hoef je het niet te verwijderen hoor. Mag trouwens niet eens. Ik merk alleen iets erg bijzonders op. De rest van mijn reactie (maak het uit, zoek hulp) staat nog steeds.
Gewoon eerlijk zijn tegen je vader. In deze situaties moet je echt een netwerk om
Je heen hebben die weet wat er speelt.
Vind stiekem wel dat die gozer Een paar klappen verdient #govadervanTO :)
Kap nou eens met dat gezeik of dit al dan niet een trolltopic is. Niemand verplicht je reageren en energie in reacties te steken. Sterker nog, de trolls lachen zich kapot om het wantrouwen in elk topic.

Mensen moeten eens out of the box denken. Dat bepaalde dingen en issues niet in jouw wereldje voorkomen wil nog niet zeggen dat het nergens gebeurt. Kap er nou eens mee.

To, please, bel je vader op en ga naar hem toe. En maak het uit met die mafklapper, vandaag nog.
Vreemd..
Echt een vreemd verhaal.
(Ik zeg zeker niet dat jij aan het trollen bent of liegt hoor)
Maar deze mensen sporen blijkbaar niet en daar blijf je last van houden.
Ik was zelf een gesprek aan gegaan als ze weer langs zouden lopen.

Maar goed.. Ik denk dat je van die mensen af moet en dat je die halfbakken vriend moet lozen.
Die spijt gevoelens zijn normaal schuld gevoelens ook.
Maar dit zal tijd nodig hebben om te slijten en je deed het niet voor niks.
Bel je vader. Ga tijdelijk bij hem inwonen. Vertel je ouders alles. Echt alles eerlijk. Je hebt hun hulp nodig.
Bel politie en vertel hun ook alles. Als je je nog slecht voelt ga je langs hap. Anders maandag langs dokter. Vraag verwijzing voor psycholoog.

Maar vooral. Zodra je bij je ouders bent dump je die man via app.
Ik zou daar ook niet meer gaan wonen maar op zoek naar iets anders.

Enge man en enge familie. Je bent verstandig geweest dat je abortus hebt laten doen. Dit is erg heftig. Logisch dat je zo van streek bent.
Dit gaat verder dan die enge familie en de abortus. Dit gaat ook over het feit dat jij bij hem bent gebleven en je zo laat behandelen.

Bel je vader. Ga je tassen pakken.
lolly-pop schreef:
09-12-2017 13:14
Uitmaken natuurlijk. En luister in het vervolg wat meer naar alle alarmbellen die afgaan.
+ 100
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
TO, stap uit deze zieke situatie. Ga NU naar je vader, en ga maandag naar de huisarts. Zeg je vader dat hij je niet helpt door je (ex) vriend op zijn muil te gaan slaan, maar vraag je vader wel om hulp. Je gaat van die familie nooit een verhaal horen wat een acceptabele verklaring is voor alles wat er is gebeurd.
Waarom ben je in dat dorp gaan wonen trouwens?
Ksenija schreef:
09-12-2017 13:48
Waar ben jij bang voor? Je hebt verdorie een vader die je beschermt. Je gaat echt spijt krijgen als je bij hem blijft en hoe langer hoe moeilijker het weg gaan is. Je zal altijd van die rare situaties hebben met hun, steeds erger en erger. Geloof me nou. Bespaar jezelf die ellende en vertrek nou gewoon. Zonder uitleg. Je bent hem niets schuldig. Als je nu niet doorpakt teken je voor je eigen hel.
Eens, en met name dat laatste idd.
Wat iedereen al zegt, gá!!
There is always something happening, and it's usually right now
En stop met benadrukken dat het geen trolltopic is. Je krijgt genoeg goede tips, doe daar wat mee. Sterkte, TO.
Hem dumpen is het beste wat je kunt doen. Ik zou daarna via je huisarts naar een hulpverlener/psycholoog gaan om hier geen trauma aan over te houden. Je kunt daar mooi nog een aanvullende verzekering vooraf sluiten zodat je daar volgende jaar gebruik van kunt maken.

Zet jezelf en je geestelijke gezondheid op nummer 1 en neem het liefst definitief afstand van je vriend. Je vriend klopt niet. Ik raad je aan om in hem geen tijd en energie te steken want sommige dingen moet je niet willen begrijpen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind dat hier ontzettend goede tips voorbij komen. Ik wil je alleen erg veel succes en sterkte toewensen TO!
Fauna69 schreef:
09-12-2017 16:02
En stop met benadrukken dat het geen trolltopic is. Je krijgt genoeg goede tips, doe daar wat mee. Sterkte, TO.
En dit. Zorgt bij mij ervoor dat ik júist zou gaan twijfelen en dat is niet wat je wil (en ik ook niet, te ernstig).
There is always something happening, and it's usually right now
Je bent niet gek hoor. Er bestaan mensen op de wereld die heel naar gedrag vertonen zonder dat er een goede onderliggende reden voor is. Wat zou dit nou vergoeden? Niets...en met een sorry hef je ook niet op.
Het enige wat je kunt doen is het verbreken en goed voor jezelf zorgen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Probeer even alleen aandacht te schenken aan de tips en adviezen die hier gegeven worden(want dat zijn er enorm veel), de rest is onbelangrijk :)

Als je niet eerlijk durft te zijn tegen je vader of bang bent dat hij gekke dingen gaat doen (wat ik wel begrijp want het gaat over zijn dochter), dan geef je hiermee dus eigenlijk al antwoord op je eigen vragen. Wat moet je doen? Naar de politie!! Je bent duidelijk bang dat de situatie uit te hand loopt, en dat is niet aan jou of aan je ouders om dit op te lossen want daar is het te gevaarlijk voor. Angst werkt verlammend, maar verlies jezelf er niet in!!

Het enige juiste wat je nu kan doen is ACTIE, hoe moeilijk dat ook is, je hebt echt geen keus!
Tammiegirl25 schreef:
09-12-2017 13:27
Ze zijn gewoon Nederlands en van een vrouw of vriendin is geen sprake.
Eigenlijk wil ik ook niet verder maar hij wil me niet zomaar loslaten. Ik voel me zo raar en zwak, kan het niet meer opbrengen om te gaan werken. Durf de deur niet meer uit. Alles lijkt eng, mn huis, buiten. Alles voelt en lijkt zo naargeestig. Hoe kan dit komen?
Je bent helemaal niet zwak, die gasten sporen niet en kwetsen je, logischerwijs, met hun maffe gedrag.
Ik zou echt nu direct alle contact verbreken, ook met hem.
(En nee dat hoef je hem niet uit te leggen)

En als ze je lastigvallen, politie inschakelen..
Wat een idioten..
Tammiegirl25 schreef:
09-12-2017 13:27
Ze zijn gewoon Nederlands en van een vrouw of vriendin is geen sprake.
Eigenlijk wil ik ook niet verder maar hij wil me niet zomaar loslaten. Ik voel me zo raar en zwak, kan het niet meer opbrengen om te gaan werken. Durf de deur niet meer uit. Alles lijkt eng, mn huis, buiten. Alles voelt en lijkt zo naargeestig. Hoe kan dit komen?
Doe eventueel ook melding bij de politie misschien is je vriend daar al bekend.
Sowieso moet je eigenlijk altijd vraagtekens zetten bij mensen die niet nadrukkelijk afstand nemen van raar en gemeen gedrag. Ook al doet diegene zelf niets gemeens. Het indirect steunen van gemeen gedrag is ook heel kwalijk. Is een les die ik het afgelopen jaar heb geleerd helaas.
Doubt kills more dreams than failure ever will

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven