Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 9 december 2017 om 02:15
Dat klopt! Soms wordt een boodschap beter begrepen wanneer het op een harde manier wordt gezegd.karin12345 schreef: ↑09-12-2017 01:07Nee dus, het werd een waarschuwing.
En soms, niet heel vaak, ik geef het toe, kan het wel eens gebeuren dat iemand gaat nadenken over wat er gezegd wordt.
Juist omdat het "hard" gezegd wordt.
Maar dat moet je wel enigszins kunnen brengen.
Wat jij doet is niet "hard", wat jij doet is "gemeen". En dat werkt over het algemeen dan weer niet zo goed om een boodschap over te brengen.
zaterdag 9 december 2017 om 05:53
Thx, ik had het inmiddels gezien.
En ik ben ernstig teleurgesteld. Genderneutraal is wat mij betreft juist een woord dat we moeten koesteren. Het staat voor waar ik mijn hele leven al voor sta.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 9 december 2017 om 09:59
Kan. Die krisna vond ik mateloos irritant
PS: mooie ava!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 9 december 2017 om 10:55
karin12345 schreef: ↑09-12-2017 01:09Slaap lekker Alixane!
Ben maar lekker beledigend meid, het zal je gemoed wel een opluchting geven.
Dat het voor jou zo werkt betekent niet dat dat voor een ander ook zo is hé.
zaterdag 9 december 2017 om 12:08
Das waar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 9 december 2017 om 23:57
Troll gespot: memberlist.php?mode=viewprofile&u=359144
Ze liegt telkens over haar leeftijd en opent vreemde topics, loep maar eventjes.
Ze liegt telkens over haar leeftijd en opent vreemde topics, loep maar eventjes.
groetjes, slagtandje
zondag 10 december 2017 om 10:29
Was mij ook al opgevallen.slagtandje schreef: ↑09-12-2017 23:57Troll gespot: memberlist.php?mode=viewprofile&u=359144
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 10 december 2017 om 11:04
Ik snap echt niet dat Nicole na iedere permaban weer terug kan komen. Is dat nou technisch echt niet op te lossen?slagtandje schreef: ↑09-12-2017 23:57Troll gespot: memberlist.php?mode=viewprofile&u=359144
zondag 10 december 2017 om 14:11
Niemand leest dat topic, behalve de mensen die er regelmatig posten.slagtandje schreef: ↑09-12-2017 23:58Oja en ik vind het gedrag van Karin ook echt niet kunnen en ik denk dat een ban wel terecht zou zijn
Waarschijnlijk ben ik een van de weinigen die wel regelmatig leest en dus weet ik wel zo ongeveer hoe het verhaal over de dochter is gegaan.
Zonder die inside informatie kan het bot overkomen.
Ik sta nog steeds achter de opmerkingen die ik toen gemaakt heb.
zondag 10 december 2017 om 14:15
Hoe weet jij dat nou?karin12345 schreef: ↑10-12-2017 14:11Niemand leest dat topic, behalve de mensen die er regelmatig posten.
Waarschijnlijk ben ik een van de weinigen die wel regelmatig leest en dus weet ik wel zo ongeveer hoe het verhaal over de dochter is gegaan.
Ik lees er ook regelmatig en vind jou buitengewoon bot en onnodig kwetsend.
zondag 10 december 2017 om 14:26
Jij weet helemaal niet wie op dit forum welk topic al dan niet vanaf het begin gevolgd heeft.karin12345 schreef: ↑10-12-2017 14:20Misschien zou je er anders over denken, als je het verhaal over langere tijd gevolgd had.
Een kritische noot wordt er nooit gekraakt.
Ik heb, bijvoorbeeld, dat topic al helemaal vanaf het begin gevolgd, maar er nooit gereageerd.
zondag 10 december 2017 om 14:29
Hier hetzelfde.QueenArachnia schreef: ↑10-12-2017 14:26Jij weet helemaal niet wie op dit forum welk topic al dan niet vanaf het begin gevolgd heeft.
Ik heb, bijvoorbeeld, dat topic al helemaal vanaf het begin gevolgd, maar er nooit gereageerd.
zondag 10 december 2017 om 14:35
Mij niet.
Zo alwetend als betekent in dit geval dat je er faliekant naast zit én expres lomp en kwetsend bent met onjuiste vergoeielijkingen.
Ik kan d'r niet jaloers op wezen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 10 december 2017 om 14:39
zondag 10 december 2017 om 14:43
Kritisch zijn is i.m.o. iets anders dan met de botte bijl tekeer gaan.karin12345 schreef: ↑10-12-2017 14:20Misschien zou je er anders over denken, als je het verhaal over langere tijd gevolgd had.
Een kritische noot wordt er nooit gekraakt.
Ik moet zeggen dat ik ook nogal raar keek van hoe je dat deed.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 10 december 2017 om 14:55
karin12345 schreef: ↑10-12-2017 14:11Niemand leest dat topic, behalve de mensen die er regelmatig posten.
Ten eerste ben je niet de enige meelezer. En ten tweede realiseer je je hopelijk toch wel dat een verhaal op een openbaar forum altijd maar een zeer beperkte weerslag van de waarheid is? Je hebt geen idee van het IRL van deze mensen, van hoe ze werkelijk in het leven staan, van wie er werkelijk om hen heen staan en hoe die mensen met ze omgaan. Je hebt geen idee van wat er in de spreekkamer van de arts besproken is, je hebt geen idee van de rol van partners en familieleden. Het enige wat jij weet is hetzelfde als wat ik weet op basis van een klein subjectief verslagje van iemand op internet.
Hoe haal je het dan in je hoofd om zo tekeer te gaan tegen iemand, op basis van een paar kruimeltjes informatie. Jij hebt geen inside information. Je bent gewoon een meelezer als ieder ander. Je weet niets over die mensen.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
zondag 10 december 2017 om 14:57
Het enige domme was, dat ik er zelf over begon in het napraattopic.Grobbekuiken_ schreef: ↑10-12-2017 14:43Kritisch zijn is i.m.o. iets anders dan met de botte bijl tekeer gaan.
Ik moet zeggen dat ik ook nogal raar keek van hoe je dat deed.
Als ik dat achterwege had gelaten was het hele gedoe als een nachtkaars uitgegaan en had, behalve de mensen in het desbetreffende topic, niemand er over gepraat.