Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 10 december 2017 om 15:06
Zou goed kunnen, maar dat weet je dus niet. Kennelijk zijn er wel degelijk veel meelezers die het vreemd vonden blijkt nu wel. Ik ben idd gaan kijken n.a.v. je klacht hier dat mensen je staften en vond het dus onnodig botte bijl gedoe, ook nadat je zei dat je het verloop wist en daarom zo reageerde. Vreselijk lomp, en ik vind het niet echt iets met een kritisch noot te maken hebben, maar met iemand bewust willen bekritiseren omdat jij vindt dat je gelijk hebt.karin12345 schreef: ↑10-12-2017 14:57Het enige domme was, dat ik er zelf over begon in het napraattopic.
Als ik dat achterwege had gelaten was het hele gedoe als een nachtkaars uitgegaan en had, behalve de mensen in het desbetreffende topic, niemand er over gepraat.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 10 december 2017 om 15:10
zondag 10 december 2017 om 15:16
Zoals vrijwel iedereen pas toen is gaan kijken.Grobbekuiken_ schreef: ↑10-12-2017 15:06Zou goed kunnen, maar dat weet je dus niet. Kennelijk zijn er wel degelijk veel meelezers die het vreemd vonden blijkt nu wel. Ik ben idd gaan kijken n.a.v. je klacht hier dat mensen je staften
Ik geloof dat mensen die beweren, dat ze het topic al vanaf het begin volgen gewoon een beetje (?) liegen.
Anders zouden er meer mensen zijn die mijn reacties begrijpen.
anoniem_306783 wijzigde dit bericht op 10-12-2017 15:17
0.71% gewijzigd
zondag 10 december 2017 om 15:16
Jij reageert toch ook op basis van schrijfsels? Raar dat jij daar blijkbaar verschil in ziet.karin12345 schreef: ↑10-12-2017 15:10Ja vrij dom om iemand dom te noemen op basis van een paar schrijfsels en om ook maar meteen te denken dat die iemand zich alwetend waant en nooit aan zichzelf twijfelt.
Gevalletje de pot verwijt de ketel.
zondag 10 december 2017 om 15:21
karin12345 schreef: ↑10-12-2017 14:57Het enige domme was, dat ik er zelf over begon in het napraattopic.
Als ik dat achterwege had gelaten was het hele gedoe als een nachtkaars uitgegaan en had, behalve de mensen in het desbetreffende topic, niemand er over gepraat.
Eeh nee. Jij slaat al langer als een malle om je heen.
Echt niet alleen in dat topic en je hebt er al vaker waarschuwingen en bannen voor gehad. Denk je nou echt dat niemand dat weet?
zondag 10 december 2017 om 15:22
Ik zal proberen een vergelijking te maken.Grobbekuiken_ schreef: ↑10-12-2017 15:16Jij reageert toch ook op basis van schrijfsels? Raar dat jij daar blijkbaar verschil in ziet.
Een getrouwde man heeft een vrouw die voortdurend vreemd gaat.
Hij weet dat, verder vrijwel niemand, iedereen ziet een lieve, trouwe vrouw in haar.
Op een feestje begint de vrouw een beetje te flirten met een andere vent.
Man ontploft en noemt haar in bijzijn van de andere gasten een slet.
Omgeving zwaar geschokt, wat een hork om met zulk een zware beschuldiging te komen naar aanleiding van een onschuldig beetje flirten.
zondag 10 december 2017 om 15:22
Geen idee of mensen daar over liegen.karin12345 schreef: ↑10-12-2017 15:16Zoals vrijwel iedereen pas toen is gaan kijken.
Ik geloof dat mensen die beweren, dat ze het topic al vanaf het begin volgen gewoon een beetje (?) liegen.
Maar dan nog, het enige wat jij aanvoert is dat je het hele verhaal kent en dus vindt dat je kritisch mag zijn. Op zich ben ik het met je eens, maar waarom in een topic waar mensen alleen van zich af willen tuffen dan zo lomp en beschuldigingend aanvallen? Want dat is wel wat je deed, je viel D aan, en dat leek zomaar uit de lucht te komen vallen.
zondag 10 december 2017 om 15:23
Ik zou je willen aanraden om een paar grote spiegels te kopen en die zo te plaatsen dat je je eigen spiegelbeeld tot in het oneindige ziet vermeerderen.karin12345 schreef: ↑10-12-2017 15:16Zoals vrijwel iedereen pas toen is gaan kijken.
Dan kun je daarna gezellig met je Grote Gelijk jezelf gaan afblaffen in de spiegel en zijn er hórdes het met je eens!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 10 december 2017 om 15:24
Precies. Alsof anderen alleen maar hier meelezen.
Als je zo reageert, val je uit jezelf wel negatief op. Daar heb ik geen napraattopic voor nodig in ieder geval.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
zondag 10 december 2017 om 15:26
Daar sla je de spijker op de kop: het LEEK uit de lucht te komen vallen.
zondag 10 december 2017 om 15:27
zondag 10 december 2017 om 15:28
karin12345 schreef: ↑10-12-2017 15:26Daar sla je de spijker op de kop: het LEEK uit de lucht te komen vallen.
Voor iedereen behalve voor jou. Dat zou je toch aan het denken moeten zetten?
Je galoppeert een klets- en steungroepje binnen met een paar sneren en persoonlijke aanvallen. Dat komt voor iedereen uit de lucht vallen hoor.
zondag 10 december 2017 om 15:30
Dan nog, je zegt dat je het verhaal van ä tot z kent want je hebt steeds meegelezen (en ook gereageerd? dat wordt me niet duidelijk) en daar ontleen jij dan het recht uit daar aanvallend binnen te komen vallen, onder het mom van 'kritische noot' die gekraakt moet worden.karin12345 schreef: ↑10-12-2017 15:26Daar sla je de spijker op de kop: het LEEK uit de lucht te komen vallen.
Ik blijf dat onnodig lomp vinden.
zondag 10 december 2017 om 15:31
Dat begrijp ik heus wel hoor.
Ik reageerde vanuit de emotie, niet handig, niet slim.
zondag 10 december 2017 om 15:34
karin12345 schreef: ↑10-12-2017 15:31Dat begrijp ik heus wel hoor.
Ik reageerde vanuit de emotie, niet handig, niet slim.
Niet alleen dat, ook vanuit de veronderstelling dat je van de hoed en de rand weet. En dat is niet zo. Dat líjkt als meelezer misschien wel zo, maar er zitten in een verhaal altijd zo veel meer diepere lagen dan in een kletsgroepje aan bod kunnen komen. Je weet bijna niets. En op basis daarvan doe je wel heel stellige en kwetsende uitspraken, over mensen die je helemaal niet kent.
zondag 10 december 2017 om 15:35
Lady*Voldemort schreef: ↑10-12-2017 15:33En om het nog mooier te maken kom je hier ook nog eens met modder gooien naar betreffende forummer, die niet eens meeschrijft in dit topic. Hoe diep kun je zinken.
En dat inderdaad. Inclusief de behandeling van haar artsen in twijfel trekken.
Dan heb je toch echt niet begrepen hoe het werkt.
zondag 10 december 2017 om 15:36
Grobbekuiken_ schreef: ↑10-12-2017 15:30Dan nog, je zegt dat je het verhaal van ä tot z kent want je hebt steeds meegelezen (en ook gereageerd? dat wordt me niet duidelijk) en daar ontleen jij dan het recht uit daar aanvallend binnen te komen vallen, onder het mom van 'kritische noot' die gekraakt moet worden.
Ik blijf dat onnodig lomp vinden.
De TO kent mij wel vanwege eerdere reacties.
Ik hou me meestal maar afzijdig om het sfeertje wat daar heerst niet te verstoren.
Haar laatste bericht over haar dochter vond ik, om meerdere redenen, schokkend.
Je hoopt dan eigenlijk, tegen beter weten in, op een wake up call.
zondag 10 december 2017 om 15:41
Lady*Voldemort schreef: ↑10-12-2017 15:33En om het nog mooier te maken kom je hier ook nog eens met modder gooien naar betreffende forummer, die niet eens meeschrijft in dit topic. Hoe diep kun je zinken.
Ik probeer uit te leggen hoe die uitspraken tot stand kwamen, van modder gooien is geen sprake.
Maar goed, als je dat er wel graag in wil zien, ga je je gang hoor
zondag 10 december 2017 om 15:42
Maar waarom dan zo aanvallend? Dan kun je het toch gewoon zeggen zoals je hier nu doet, 'goh, schokkend, want....'. Dan kan er misschien nog iets van een gesprek/discussie uitkomen. Nu dender je binnen, slaat om je heen en bent vervolgens nog beledigd ook als mensen je daarom een vervelend stuk vreten vinden en je gaan staffen.karin12345 schreef: ↑10-12-2017 15:36De TO kent mij wel vanwege eerdere reacties.
Ik hou me meestal maar afzijdig om het sfeertje wat daar heerst niet te verstoren.
Haar laatste bericht over haar dochter vond ik, om meerdere redenen, schokkend.
Je hoopt dan eigenlijk, tegen beter weten in, op een wake up call.
zondag 10 december 2017 om 15:42