Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 10 december 2017 om 15:46
zondag 10 december 2017 om 15:50
Dochter heeft handschoenen uitgekozen met op de vingertoppen een klein laagje rubber. Het leven van een hedendaagse puber is van alle gemakken voorzien.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 10 december 2017 om 15:54
Grobbekuiken_ schreef: ↑10-12-2017 15:42Maar waarom dan zo aanvallend? Dan kun je het toch gewoon zeggen zoals je hier nu doet, 'goh, schokkend, want....'. Dan kan er misschien nog iets van een gesprek/discussie uitkomen. Nu dender je binnen, slaat om je heen en bent vervolgens nog beledigd ook als mensen je daarom een vervelend stuk vreten vinden en je gaan staffen.
Als ik het idee had gehad dat een het middel van een discussie zou werken, dan had ik dat uiteraard veel liever gedaan.
zondag 10 december 2017 om 15:54
Ik heb wel van die handschoenen speciaal voor je telefoon, maar ik doe weinig met die telefoons. Maar dat zijn denk anderen, met rubber ken ik nog niet.
Ik zoek iets waarmee ik nog gewoon makkelijk kan typen op het toetsenbord (van een laptop). Het is altijd mijn rechterhand die zo koud is en mijn wijsvinger tintelt daarbij ook nog eens.
Ik zoek iets waarmee ik nog gewoon makkelijk kan typen op het toetsenbord (van een laptop). Het is altijd mijn rechterhand die zo koud is en mijn wijsvinger tintelt daarbij ook nog eens.
zondag 10 december 2017 om 15:56
Wat heerlijk voor d'r!
Wij zijn in afwachting van onze kleindochter van anderhalf: we kunnen in de sneeuw gaan spelen voor de eerste keer in haar leven!
Hoe leuk is dat!
zondag 10 december 2017 om 15:58
Nee, vaag.
Wie zijn jullie?
Als ik bij jullie zou horen moet ik helaas bezwaar maken.
Met slecht in goed zijn ben ik misschien wel de beste.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 10 december 2017 om 16:01
Jullie zijn zij die hier allemaal commetaar hebben op haar gedrag.
En wie zijn zij?
Zij die het allemaal beter weten.
Jij weet het blijkbaar niet allemaal beter dus ben jij niet jullie.
zondag 10 december 2017 om 16:08
Ik weet het helemaal niet beter.
Ik vind het alleen niet nodig om mensen die hun lief en leed delen in een topic onnodig te kwetsen of de les te lezen.
zondag 10 december 2017 om 16:10
Mwah, denk dat je dat wel had kunnen verwachten, zeker in zo'n topic.karin12345 schreef: ↑10-12-2017 15:54Als ik het idee had gehad dat een het middel van een discussie zou werken, dan had ik dat uiteraard veel liever gedaan.
Joh, van mij hoef je niet ineens engelachtig te gaan worden hoor. Kritiek moet ook kunnen. Ik bedoel, jij en ik zitten nu ook over en weer te posten terwijl we het niet eens zijn, maar zonder dat meteen de nagels uitgaan. Althans, mijn nagels zitten er nog in.
Oh, en ik weet het niet beter trouwens maar heb er wel een mening over.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 10 december 2017 om 16:18
Oke ik heb het gezien.karin12345 schreef: ↑10-12-2017 15:56Wat heerlijk voor d'r!
Wij zijn in afwachting van onze kleindochter van anderhalf: we kunnen in de sneeuw gaan spelen voor de eerste keer in haar leven!
Hoe leuk is dat!
Deze post is idd lief en aardig