vraag over relatie
zaterdag 9 december 2017 om 12:25
Ik ben een man en had 1 1/2 jaar een relatie met een vrouw. We zijn beiden veel buiten actief in de natuur.Op een gegeven moment volgde zij een therapie en daarna ging het mis. Eerst ontmoette ze een andere man maar bleef mij ook zien en bij mij slapen. Met die ander is het nu weer voorbij.Op dit moment zegt ze vandaag dat ze veel van mij houdt en met wie anders dan mij wil ze een kind om een week later te schreeuwen dat ik alleen een vriend ben. Ik wil haar tijd geven om na de therapie zichzelf weer te vinden maar ik ga kapot aan het ene moment is het zo en een dag later is het weer anders.
zaterdag 9 december 2017 om 12:32
Therapie kan heel heftig zijn, en zorgen voor stemmingswisselingen. Het zal enige tijd duren voor ze zichzelf weer heeft hervonden, en niemand kan zeggen hoe lang. Het is aan jou om te beslissen of je maanden of jaren daarop wilt wachten, zonder garantie dat ze daarna nog steeds bij je past.
De kortste weg met de minste pijn is voor jezelf kiezen en haar loslaten. Dat doet nu even heel erg veel pijn, maar op de langere termijn zul je jezelf dankbaar zijn.
De kortste weg met de minste pijn is voor jezelf kiezen en haar loslaten. Dat doet nu even heel erg veel pijn, maar op de langere termijn zul je jezelf dankbaar zijn.
zaterdag 9 december 2017 om 12:32
zaterdag 9 december 2017 om 13:07
Ze is duidelijk niet zichzelf en dat is niet fijn voor haar, ze zit met zichzelf in de knoop waarschijnlijk. En daar kan ze tot op zekere hoogte misschien niks aan doen... Maar jij bent er ook nog! Ik zou voor nu iedere geval afstand nemen en het tijd geven. Je wil er waarschijnlijk voor haar zijn, maar mensen kunnen daar misbruik van maken en dat lijkt zij te doen (onbewust?)
zaterdag 9 december 2017 om 13:48
TO jij schrijft dat je kapot gaat, laat dit voor jou ook voorbeeld zijn: stekker eruit trekken. Moet je sterk voor zijn, maar als je idd kapot gaat is dat toch alles zeggend? Suc6!creativeguy schreef: ↑09-12-2017 12:32Jouw "vriendin" lijkt een gevalletje "ik weet niet wat ik wil, maar de sex is zo lekker".
Ik heb ook ooit zo'n vriendin gehad, op een gegeven moment heb ik de stekker eruit getrokken.
Denk hier eens over na. Voor haar tien anderen moet je maar denken.
maandag 11 december 2017 om 11:19
Is dat relevant voor je vraag, of gewoon een leuk stukje extra informatie?
maandag 11 december 2017 om 11:44
Het is een vraag, geen antwoord. En ja, het is relevant.Roggenbrood schreef: ↑11-12-2017 11:41Is dit een relevant antwoord, of kun je maar beter gewoon meelezen?
maandag 11 december 2017 om 22:12
ik geef het aan omdat ik blij ben dat zij ook zelfde hobby heeft. Ik heb toch zelf het idee dat ze zich niet wil binden en zij geeft ook zelf aan dat ze het gevoel heeft dat ze in een relatie denkt dat ze die vrijheden niet heeft om met andere mannen om te gaan. Wat me vooral pijn doet is de boosheid en, zoals ik eerder aangaf, de ene keer ben ik toch degene van wie ze zo veel houdt en nog geen week later wil ze alleen vriendschap. Het zijn juist deze dingen dat als je net aan het eind van je latijn bent ze weer zo'n dag heeft dat ze mij de liefste vindt en we knuffelend op de bank zitten. ik hou erg veel van haar maar deze noodswings maken me verdrietig