Man met issues?

11-12-2017 15:58 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend gezoend met een man die ik al even leuk vond. Ik dacht dat ie "out of my league" was. Maar hij blijkt mij net zo leuk te vinden. Nu hebben wel nummers uitgewisseld. En volop contact op WhatsApp.
Maar het is ineens een soort tegenvaller. Deze man lijkt allerlei issues te hebben. Hij heeft een serieuze slaapstoornis. Hij slaapt al jaren 2 tot 4 uur per nacht. Hij heeft het over werkstress en had het ook al over zijn psycholoog.
Ik denk nu om het er maar bij te laten.. Hoe leuk ik hem ook vind. Deze man lijkt echt allerlei issues te hebben. Daar ga ik niet aan beginnen. Wat denken jullie?
Je bent afgeknapt. Dat mag, zeker na 1x zoenen.
Ik zou er ook niet aan beginnen. Dat is problemen opzoeken.
En doorrrrr.
Zeker niet jezelf in de problemen van een ander storten.
Blondie456 schreef:
11-12-2017 16:02
Ik zou er ook niet aan beginnen. Dat is problemen opzoeken.
jep. +1

Ik zoek liever een issueloze man. Als hij tijdens de relatie pas issues krijgt, dan is dat zo. Maar dan heb je al een band opgebouwd.
Ik loop zelf ook bij een psycholoog, en slaap ook slecht... Maar wat ben ik blij dat ik daarop niet meteen word afgewezen door dates! 🙊 ik snap je volkomen hoor maar misschien moet je hem het voordeel van je twijfel geven, mensen die in therapie zitten zijn vaak een stuk zelfbewuster. Weet je ook waarom hij bij een psycholoog loopt?
We all got issues.

Volgens mij is driekwart van de Nederlanders wel eens bij een psycholoog geweest. Hij is gewoon open en eerlijk. Als je daar echter niet mee kan dealen kan je het inderdaad maar beter afkappen.
Joh, zoveel mensen lopen een tijdje bij een psycholoog. Dat zou voor mij geen afknapper zijn. In mijn omgeving heeft vrijwel iedereen wel eens gesprekken gehad. Een psycholoog kun je tegenwoordig vergelijken met een coach, hoeft geen zware problematiek te zijn.

Werkstress heeft ook vrijwel iedereen die ik ken van boven de 30 met een beetje verantwoordelijke baan. Weinig slapen is vervelend, maar kan heel goed iets tijdelijks zijn. Sommige mensen kunnen heel goed functioneren op weinig slaap.

Ik vind het allemaal niet wereldschokkend. Als hij echt leuk is, dan is hij leuk en zou ik het een kans geven.
@poekie nee ik weet niet waarom. Maar hij heeft geen hele goede jeugd gehad begreep ik al. Wat dat betreft hebben we wel aardig wat gemeen. Maar ik vind zijn slaapstoornis wel serieus als iets psychisch klinken.
Bearnaise schreef:
11-12-2017 16:05
jep. +1

Ik zoek liever een issueloze man. Als hij tijdens de relatie pas issues krijgt, dan is dat zo. Maar dan heb je al een band opgebouwd.
Bestaan er mensen zonder issues? Dit doet me overigens denken aan het verkrijgen van een verzekering.
Blijkbaar vind je hem niet leuk genoeg om zijn 'issues' te accepteren. Ik vind slaapproblemen en werkstress wel meevallen als issues (afhankelijk van hoe zich dat manifesteert in het dagelijks leven). En persoonlijk zie ik liever iemand die bij een psycholoog aanklopt als hij/zij problemen heeft dan iemand die niet kan praten en met dingen blijft worstelen.
Volgens mij leer je iemand pas kennen als je met elkaar uit gaat of gewoon hapje eten en wijntje er bij.
Met whatsapp heb ik totaal niets. Vind het ook een waardeloos systeem om iemand beter te leren kennen.
Het is geen echte leven contact dat whats app.
muts87 schreef:
11-12-2017 16:10
@poekie nee ik weet niet waarom. Maar hij heeft geen hele goede jeugd gehad begreep ik al. Wat dat betreft hebben we wel aardig wat gemeen. Maar ik vind zijn slaapstoornis wel serieus als iets psychisch klinken.
Zit je nu al zijn verleden na te pluizen in date fase? :facepalm:
Heeft hij dat allemaal al verteld en dan over de app???
Terwijl je iets van 1 date hebt gehad?

Is hij emotioneel incontinent?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
licht-blauw schreef:
11-12-2017 16:09
We all got issues.

Volgens mij is driekwart van de Nederlanders wel eens bij een psycholoog geweest. Hij is gewoon open en eerlijk. Als je daar echter niet mee kan dealen kan je het inderdaad maar beter afkappen.
dit!
TO vorig jaar wilde je zelf ook een psycholoog bezoeken voor wat overleg,
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 11-12-2017 16:19
4.70% gewijzigd
muts87 schreef:
11-12-2017 15:58
Wat denken jullie?
En als wij zeggen dat het wél zouden doen?
Misschien is het wel een teken van 'issues' bij jou dat je dit op een forum na gaat vragen.

Doe gewoon wat je zelf wil.
@viva-amber dat heeft hij me allemaal al verteld over de app. Dat vind ik toch wel apart.
muts87 schreef:
11-12-2017 16:18
@viva-amber dat heeft hij me allemaal al verteld over de app. Dat vind ik toch wel apart.
Je laat het zelf toe je geeft antwoord terug.
8102 schreef:
11-12-2017 16:17
TO vorig jaar wilde je zelf ook een psycholoog bezoeken voor wat overleg,
Klopt. Ik vind een psycholoog niet raar verder. Maar dat hij dat allemaal al gelijk met me deelt vind ik toch bijzonder.
muts87 schreef:
11-12-2017 16:20
Klopt. Ik vind een psycholoog niet raar verder. Maar dat hij dat allemaal al gelijk met me deelt vind ik toch bijzonder.
Hij is er eerlijk over, wat is daar raar aan? Deelt hij het is het weer niet goed.
Ik ook. Het is op zich niet zo erg dat hij dat heeft. Wij zijn zelf ook niet perfect.

Ik vind het wel raar dat dit medium voor dit soort info wordt gebruikt nog voordat er een tweede date is. Dit is ook precies weer zo een reden waarom ik niet de hele dag met een date zit te appen. Het is gewoon niet handig om dit soort dingen te bespreken met iemand die je niet kunt zien en die je feitelijk ook niet goed kent maar waarmee je op termijn mogelijk wel een relatie wil.

Het lijkt een beetje op een sollicitatie waarbij je voor het gesprek al je onzekerheden en mislukkingen gaat mailen aan je mogelijk toekomstig manager.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dat iemand issues heeft is 1 ding, die hebben we allemaal wel. Maar je kent hem pas een paar dagen. Iemand die binnen een paar dagen al z'n shit bij mij neer zou leggen zou bij mij een afknapper zijn.
Nee ze zoende een man die ze al een tijdje leuk vond. Dus kon ze hem al.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven