Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Met die ster bovenaan het topic kan je hem ook in je favorieten zetten. Handig hoor.
MarindaH schreef:
11-12-2017 09:28
Ik wil alleen even erkenning voor het feit dat ik het fundatopic niet meer kan bijhouden omdat Suzy het gevonden heeft.
:there:
MarindaH schreef:
Ik wil alleen even erkenning voor het feit dat ik het fundatopic niet meer kan bijhouden omdat Suzy het gevonden heeft.
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
MarindaH schreef:
MarindaH schreef:
MarindaH schreef:
:rofl: :rofl:
groetjes, slagtandje
Is Goesting het nieuwe Sexting?

Oh, hij is alweer weg.
MarindaH schreef:
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Krishna is er weer o_o
Labalade schreef:
12-12-2017 07:42
Krishna is er weer o_o
Wat een mafkees is dat.
Labalade schreef:
12-12-2017 07:42
Krishna is er weer o_o
Nee zeg , waar ?
Simitçi schreef:
12-12-2017 07:52
Nee zeg , waar ?
Gordontopic en moderatortopic. Dus hopelijk vinden ze haar snel :flag:
Hopelijk komt Jean/Krishna/Goesting nooit meer terug. Idioot, die haat van hem tegen mij en Moiren :bonk:
Het 'man vindt mij niet meer opwindend topci'. Ik moet op mijn handen gaan zitten. Zoveel negativiteit, onwil en apathie. Ik krijg het vermoeden dat de TO de Eileen van een tijd geleden is en dat er nog geen spat gebeurd is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
12-12-2017 20:13
Het 'man vindt mij niet meer opwindend topci'. Ik moet op mijn handen gaan zitten. Zoveel negativiteit, onwil en apathie. Ik krijg het vermoeden dat de TO de Eileen van een tijd geleden is en dat er nog geen spat gebeurd is.
Ja dat topic deed bij mij ook al een belletje rinkelen inderdaad! Die naam Eileen zegt mij wel wat. Ik ontwijk het topic want ik word er niet vrolijker van.
ivoortje schreef:
12-12-2017 20:09
Hopelijk komt Jean/Krishna/Goesting nooit meer terug. Idioot, die haat van hem tegen mij en Moiren :bonk:
En u bent?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
12-12-2017 20:19
En u bent?
Ik ben slechts een simpel olifantje in een grote boze Vivawereld.

(Je hebt een pb)
In het bos?
ivoortje schreef:
12-12-2017 20:09
Ik heb geen haat gelezen hoor.
Maar wie was jij voordat je in het bos liep?
Moiren’ schreef:
12-12-2017 20:29
Ik heb geen haat gelezen hoor.
Maar wie was jij voordat je in het bos liep?
Ik heb wel enkele haatdragende pb's ontvangen van de Jean/Krishna troll waar ook jij genoemd werd (al was het wel voornamelijk aan mij gericht, hij dacht dat jij slechts een alias was van mij) :roll: Verdere informatie stuur ik even in een pb'tje.
Als we het over op handen zitten hebben.. er is een topic (ik kan het zo snel niet vinden) van een vrouw die door haar man beurs is bereden, hij zit aan de pep en nu gaan ze gezellig een kerstboom optuigen O_o Dat topic heb ik gister eens voor de lol doorgelezen maar man man man wat een treurnis.
Ik heb met verbazing mee zitten lezen op de relatiepijlers de laatste dagen.
Ik vind het heel lastig om niet te reageren op iemand die alleen maar wil dat mensen reageren.
BahcoBarbie schreef:
12-12-2017 20:41
Als we het over op handen zitten hebben.. er is een topic (ik kan het zo snel niet vinden) van een vrouw die door haar man beurs is bereden, hij zit aan de pep en nu gaan ze gezellig een kerstboom optuigen O_o Dat topic heb ik gister eens voor de lol doorgelezen maar man man man wat een treurnis.
Topic heet 'is dit ok?' En heb je het helemaal gelezen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
BahcoBarbie schreef:
12-12-2017 20:41
Zo dat is wel een zeer minimale beschrijving van dat topic zeg. Hij "zit niet aan de pep" en ze zijn nu heel langzaam aan het proberen weer samen iets op te bouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven