Gezoend met baas

16-12-2017 14:36 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een jaar met mijn vriend samen te zijn geweest waar ik zielsveel van houd en altijd van heb gedacht samen mee oud te worden, is er 2 dagen geleden helaas iets heel erg mis gegaan.

Op het jaarlijkse kerstfeest van mijn werk heeft aan het einde van de avond mijn baas mij gezoend. Iets wat totaal uit het niets kwam aangezien er verder nog nooit geflirt is op de werkvloer en ik me niet aangetrokken tot hem voel/ hij dit nog nooit naar mij heeft geuit. Ik heb hem na 2 tellen ook van me af geduwd en hem laten merken dat ik er niet van gediend was, maar helaas waren mijn reflexen door alle alcohol niet meer snel genoeg om het helemaal weten te voorkomen.

Toen ik thuis kwam ben ik nog even in de woonkamer gaan zitten (mijn vriend lag al in bed) en heb ik hierover geappt met mijn collega. Mijn vriend is wakker geworden, kwam vervolgens naar mij toe en heeft toen mijn telefoon uit mijn handen gepakt. Je raad het al, hij heeft toen gelezen wat er is gebeurd en is op z'n zachtst gezegd laaiend.

Er valt niet met hem te praten, hij heeft vannacht niet thuis geslapen en hij wil niet geloven dat het niet mijn intentie is geweest. Ik wil hem zo graag laten inzien dat ik hem niet kwijt wil en hoe erg ik het vind dat dit gebeurd is, ik weet alleen niet hoe op het moment dat mijn woorden schijnbaar niet genoeg zijn.

Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Is het onvergeeflijk wat er is gebeurd? Ik denk dat ik het hem wel zou vergeven als hem dit was overkomen...? Ik ben bereid om mijn baan op te zeggen en nieuw werk te zoeken als dit is wat nodig is om de relatie redden, maar zelfs dit lijkt hem allemaal niet meer uit te maken.. :(
Boos op jou of je baas? Overigens erg vreemd dat hij je telefoon uit je handen pakt en dan je berichten gaat lezen. Is hij normaal achterdochtig of jaloers?
Ja het is weer tijd voor de kerstborrels en ander werk zoeken.
Waarom trekt hij jouw telefoon uit je handen?

Jij wordt tegen je zin in gekust en hij is boos op jou. Trap hem er uit, wat een debiele manier van de ken en reageren heeft die vent.
Dit is het eerlijke verhaal?
Je baas zoent je uit het niks? (dat zou kunnen)
Je duwt hem weg, gaat naar huis.
Je appt met een collega en vertelt dit verhaal.
Dan pakt je vriend zomaar de telefoon uit je handen? (raar)
En is hij boos op jou? (raar)

Volgens mij laat je iets weg.
8102 schreef:
16-12-2017 14:40
Ja het is weer tijd voor de kerstborrels en ander werk zoeken.
Dit dacht ik ook. Verheug me er op :hihi:
Iemand zoent jou. Jij hebt geen interesse en kapt af. Lullig, maar kan gebeuren.

Vind het zorgelijker dat je vriend je telefoon uit je handen gritst en je berichten gaat lezen.
butterfly- schreef:
16-12-2017 14:42

Denk ook dat er iets mist in je verhaal.

Waarom in godsnaam ben je trouwens met een collega hierover gaan appen? Omdat het toch wel spannend was soms? Kan me anders niet voorstellen waarom jouw vriend anders zo woest geworden is.
There is always something happening, and it's usually right now
Geven die apps dezelfde indruk als het verhaal in je openingspost, of staat het daar misschien net even anders in waardoor je vriend erover struikelde?
Trekt je vriend vaker je telefoon zomaar uit je handen, of laat je een deel van het verhaal weg? En wat appte je naar je collega: dat je zo lekker met je 'baas' gezoend had of dat hij je heeft aangerand? Kortom: waarom werd je vriend zo boos?
Zo dus je leidinggevende doet aan seksuele intimidatie en nog voordat je daarvan te boven bent en je vriend het hebt kunnen vertellen rukt hij je telefoon uit je hand?
Waarom doet hij dat in vredesnaam.

Ik zou niet rouwig zijn om het "verlies" van deze partner en nogmaals aangeven aan je leidinggevende dat dit eenmalig was.

Sterkte iig.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Over die vriend zou ik mij niet zo zorgen maken, Wel dat je je maandag weer moet werken en al je collega's het nu weten dat jij je baas half dronken stond te zoenen.
Mooi vooruitzicht he voor maandag.
8102 schreef:
16-12-2017 14:46
Over die vriend zou ik mij niet zo zorgen maken, Wel dat je je maandag weer moet werken en al je collega's het nu weten dat jij je baas half dronken stond te zoenen.
Mooi vooruitzicht he voor maandag.
Nou, inderdaad zeg.
Wat stond dan in die berichten dat je vriend niet gelooft dat het tegen je zin was.
Ah, en niet meer drinken tot je dronken bent, vooral niet op werk gerelateerde feestjes.
butterfly- schreef:

Er mist nog meer. Dit is twee dagen geleden gebeurd en vriend heeft afgelopen nacht ergens anders geslapen. We missen nog een nacht en een (werk)dag. Spannend hoor, zo'n "wordt vervolgd".
butterfly- schreef:

Dit.
Het verhaal is wel erg raar zo.
De baas die zomaar uit het niets een werknemer begint te zoenen, personeel dat alcohol drinkt op een bedrijfsfeestje en er als slappe was bijstaat, vriend die je de telefoon uit de handen rukt. Na het lezen wat er gebeurd is de onredelijkste ter wereld wordt. Nee, mijn leven is stukken voorspelbaarder.
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
Maar wat een vertrouwen in ons, dat je jezelf zomaar aanmeldt om dit te delen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
mlle schreef:
16-12-2017 14:50
De baas die zomaar uit het niets een werknemer begint te zoenen, personeel dat alcohol drinkt op een bedrijfsfeestje en er als slappe was bijstaat, vriend die je de telefoon uit de handen rukt. Na het lezen wat er gebeurd is de onredelijkste ter wereld wordt. Nee, mijn leven is stukken voorspelbaarder.

Het lijkt zo meer op een (slechte) Hallmark Christmas movie :rofl:
Als het werkelijk zo is gebeurd, zou ik met een vertrouwenspersoon van het bedrijf gaan praten. Dit kan namelijk echt niet van baas.

Ik twijfel alleen sterk of het wel zo is gegaan. Want dan had je neem ik aan collega ook wel verteld dat het tegen je wil was. Iedere normale vriend was dan boos geworden op baas en niet op jou.
Nah wat een vreemd verhaal.
Een baas die zomaar gaat staan zoenen met een van zijn werknemers onder de ogen van al zijn andere werknemers. En een slaapdronken en nietsvermoedende vriend die 's nachts uit zijn bed stapt en om nietgenoemde en onbekende reden, de telefoon uit handen van zijn vriendin rukt.

Ja, ik raad het al. :P
enn wijzigde dit bericht op 16-12-2017 15:05
16.75% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Als het zo vreselijk tegen je zin was, waarom heb je het dan niet direct bij thuiskomst tegen je vriend vertelt? Zo van 'wat me nu is overkomen, vreselijk, hoe moet ik hier nu mee omgaan'. Lijkt mij een normale reactie.
En wat was erover te appen met een collega dan?
Marana-- schreef:
16-12-2017 15:04
Die heeft naar het zoenen staan kijken natuurlijk. Zie jij een LG/werkgever dat doen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee absoluut niet Enn. Heel bijzonder verhaal.
Marana-- schreef:
16-12-2017 15:04
Als het zo vreselijk tegen je zin was, waarom heb je het dan niet direct bij thuiskomst tegen je vriend vertelt? Zo van 'wat me nu is overkomen, vreselijk, hoe moet ik hier nu mee omgaan'. Lijkt mij een normale reactie.
Stiekem was het toch wel een eer of zo denk ik :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven