vreemde bewindvoerder
maandag 18 december 2017 om 11:44
Nee de bewindvoerster schuift het daarop, maar de rede dat er niet getekend is is omdat mijn ex nog in de woning zit terwijl deze ontruimd had moeten zijn zodat de kopers er diezelfde dag nog in zouden kunnen
maandag 18 december 2017 om 11:46
Geen idee, hij schuift alles op zijn bewindvoerster en de bewindvoerster op haar beurt weer naar hem. Ik heb de bewindvoerster ook al aan haar mouw getrokken met de boodschap dat hij voor mij part op een camping kom te zitten, het haalt gewoon niets uit....
dinsdag 19 december 2017 om 13:13
Die bewindvoerster is echt waardeloos, ik heb gisteren geprobeerd om een gesprek aan te gaan met haar maar ik denk dat ik al weet hoe de vork in de steel zit, dit is gewoon een uitbuiter,lekker over de rug van andere geld binnen schrapen, ze had alleen nooit durven dromen dat ze nu in zo'n bak met ellende zou komen en daarom maakt ze nu bokkesprongenJudy_Hopps schreef: ↑18-12-2017 12:02Dus zijn schulden knallen straks nog meer de pan uit.
Goed 'beschermings'bewind.![]()
dinsdag 19 december 2017 om 13:15
Ja mijn idee ook inderdaad, ik ben er wel zo klaar mee! Hij is wel zo de weg kwijt! Hij denkt dat als dit voorbij is de NHG zijn schulden kwijt zal schelden en dat hij dan op 0 komt te staan.... Waanideeën heeft hijkippetje29 schreef: ↑19-12-2017 04:11Laat hij zich maar lekker melden bij de nachtopvang. Ex komt zo alleen maar dieper in de schulden. Slechte bewindvoering. Ook al gemeld aan de bewindvoerster dat er sprake is van slecht bewind nu de schulden oplopen?