Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ah, goede tip Xen, dat programma! Bedoel je met die jongen uit jouw stad Jeroen? Leuke vent!
En...die 1e jongen. uit Leeuwarden dus :-)
anders zou ik in Tilburg wonen :-)
Q...ik had een grote afropruik, al die meiden waarmee ik was ook.

Ja ja tuurlijk wil jij mee met de girls night out....maar men are not allowed :-)

Xenia...hahaha fantastisch zoals je hem op zijn nummer heb gezet. Wat een sukkel zeg!

En ik heb niet gezoend. De andere meiden waren allemaal nonsingles die het nodig vonden om iemand voor me te zoeken...die is leuk en oh die is leuk, werd op een gegeven moment zeer irritant. Goed bedoeld uiteraard maar....
Goede quote, Q! Ik vertrouw vreemdgaande kerels ook niet. Alhoewel ik wel een voorbeeld heb van iemand die niet meer lekker zat in zn relatie en verliefd werd op een ander. Hij heeft toen wel met de ander gezoend, en daarna zijn relatie verbroken. Inmiddels is hij al een aantal jaren samen met de ander en ze hebben ook een kind.

De ander is in dit verhaal een vriendin van mij en ik heb in het begin met heel veel wantrouwen naar hem gekeken, maar als ik ze samen zie dan zie je de liefde eraf spatten.
Ik ben weer thuis.. en weer HSW (happy single woman)

Reden: toch maar niet dat we dit verder moeten gaan ontplooien. Passen toch niet zo goed bij elkaar...
Vleer: how come??
quote:Erykah schreef op 22 februari 2009 @ 20:09:

Q...ik had een grote afropruik, al die meiden waarmee ik was ook.

Ja ja tuurlijk wil jij mee met de girls night out....maar men are not allowed :-)

Xenia...hahaha fantastisch zoals je hem op zijn nummer heb gezet. Wat een sukkel zeg!

En ik heb niet gezoend. De andere meiden waren allemaal nonsingles die het nodig vonden om iemand voor me te zoeken...die is leuk en oh die is leuk, werd op een gegeven moment zeer irritant. Goed bedoeld uiteraard maar.... Not allowed?! Hmmm...leen mij dan eventjes die afropruik en iets van MD, dan pas ik me wel weer gemakkelijk aan aan het gezelschap. En ja hoor...dan mag jij mijn hoed wel op.
Vleer; wat is dat nou? Ik dacht dat je zo hoteldebotel was? Maar het is het toch niet? Jammer hoor. Is er wat voorgevallen? Wel een leuke carnaval gevierd?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ach ja, tuurlijk Xen, ik weet ook wel dat je niet uit Tilburg komt. Mn hoofd is een beetje wazig, daar ligt het vast aan!

Ah Vleer... Das niet echt leuk. Hoewel je post redelijk nuchter overkomt. Heb je verder wel een leuk weekend gehad?

Zal ik dan toch even opbiechten dat ik gisteren wel gezoend heb? Hij was alleen niet zo heel erg leuk, bleek achteraf. Maar goed, ik heb al meer dan een jaar niet zomaar gezoend met iemand voor een avondje. Vond het stiekem best eng, haha! Maar het was wel het resultaat van mn strijdplan.
Pop! u sneaky girl! met wie heb je gezoend dan? met die non-leuke RPer?
quote:Q-Q schreef op 22 februari 2009 @ 20:13:

[...]

Not allowed?! Hmmm...leen mij dan eventjes die afropruik en iets van MD, dan pas ik me wel weer gemakkelijk aan aan het gezelschap. En ja hoor...dan mag jij mijn hoed wel op.
Vleer...what happened?

Pop...vertel vertel
Halloooooooooooo

* Hier een vreselijk brakke Indi... *
quote:Erykah schreef op 22 februari 2009 @ 20:17:

[...]

Sounds like a fair deal to me.
Nee, een random guy. Is geen potentieeltje hoor. Hij heeft wel mn nummer. Ik die van hem niet. Ben benieuwd of ik uberhaupt wat van hem hoor, maar dan maak ik m wel duidelijk dat ik het gezelig vond, maar niet voor herhaling vatbaar,

Die non-leuke-RPer had zn eigen ruiten heel erg snel ingegooid met dat hij een ander meisje voor ogen had toen ik m zei dat ik m van RP herkende. En die foute bloes deed ook al erg weinig positiefs. (ik probeer een plaatje te googelen)
@Vleer: Shit...balen voor je zeg. Ik hoop voor je dat je achter je besluit staat. Take care.
Q, lief je woorden, je weet me zelfs de nodige tranen te bezorgen! pff. Het heeft bij mij ook 2,5 jaar geduurd hoor, voor ik het licht echt zag. Hebben het contact al zo vaak verbroken, maar elke keer zoek je elkaar weer op. Ik denk zelf dat de eye-opener wel is gekomen omdat hij zich een paar maanden terug wederom niet aan beloftes heeft gehouden, en mijn gezondheid een extra klap heeft gekregen op het moment dat ik de griep onder de leden had (en misschien wel al het oude zeer weer naar boven heeft gebracht). Toen ben ik wel gaan nadenken, wat levert deze man me nu eigenlijk echt op? Een hele hoop pijn en verdriet, dat ik niet verdien. Maar ja ondertussen blijft er ook die enorme aantrekkingskracht die ik nooit eerder bij een man zo heb gevoeld.
Tjee Vleer, what happened?

Pop, leukkkkkkkkkkk gezoend!!! Ook al was het niet voor herhaling vatbaar, je hebt in elk geval een leuke avond gehad!

Indi, carnaval gevierd?
Indi: welcome home! vertelvertel!
Moest even men laptop opnieuw opstarten

Maarre kwam er vrijdagavond achter dat we toch niet zo goed bij elkaar pasten. Kweet niet kreeg er een beetje een raar gevoel over. Bovendien was ik savonds met vriendinnen van hem aan het kletsen en ze hadden het er over of ik dan naar brabant kwam verhuizen.. En zaterdags daar met mijn vriendin over gekletst.. Ik zal nooit die kant op verhuizen. Hier is mijn stekkie en mocht ik ooit verder op gaan verhuizen dan is dat ri amsterdam en niet ri het zuiden.

Toen werd ik verder t hele weekend beetje flauw van zijn aanhankelijkheid.. Wanneer ik in de kroeg sta vermaak i mij gewoon wel.. Drankje dansen en maak ik mij niet druk om wat mijn vent doet.. Ik vermaak mij dus ga ik er vanuit dat hijz ich ook gewoon vermaakt.. Dat deed ie ook wel maar aldoor vragen om aandacht , kusjes e.d... Niet iets waar ik mij in aan kan passen..

Vandaag eerlijk gezegd dat ik t verder niet zo zie zitten..Hij vond dat erg jammer , maar sorry ik kan dat gewoon niet op die manier..

Ik kan het niet helemaal vinden, maar het was een beetje zoiets, maar dan bruin.
Ja...en dus teveel gedronken

@Vleer: jammer dat het toch niet is gelopen zoals je wilde..

@Pop: Gezoend? Leuk joh! Het gaat goed met je strijdplan!

@LM: wat vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit!

@Xen: Wat goed dat je die kerel op Paiq zo hebt afgepoeierd..engerd!

@Erykah: jouw carnaval was ook leuk??

@Mozz: Volgens mij heb jij het erg leuk met PD!!

@MP: Een kerel van 26? Goed gedaan!!

@Q: Goed dat je alle afkortingen al begint te leren!

@TP: Hoe is het nu met jou??

@Ingel: Blij dat carnaval weer achter de rug is???
quote:liefmeisje2 schreef op 22 februari 2009 @ 20:21:

Q, lief je woorden, je weet me zelfs de nodige tranen te bezorgen! pff. Het heeft bij mij ook 2,5 jaar geduurd hoor, voor ik het licht echt zag. Hebben het contact al zo vaak verbroken, maar elke keer zoek je elkaar weer op. Ik denk zelf dat de eye-opener wel is gekomen omdat hij zich een paar maanden terug wederom niet aan beloftes heeft gehouden, en mijn gezondheid een extra klap heeft gekregen op het moment dat ik de griep onder de leden had (en misschien wel al het oude zeer weer naar boven heeft gebracht). Toen ben ik wel gaan nadenken, wat levert deze man me nu eigenlijk echt op? Een hele hoop pijn en verdriet, dat ik niet verdien. Maar ja ondertussen blijft er ook die enorme aantrekkingskracht die ik nooit eerder bij een man zo heb gevoeld.Wees blij dát je het licht hebt gezien en dát je een keuze hebt gemaakt. Het was natuurlijk heel makkelijk om in die situatie te blijven hangen en vanuit je gevoel te gaan leven. Dat had je niet verder gebracht..integendeel. Het is net zoals je zelf ook al zegt: "Wat levert deze man je nu eigenlijk op?". Je weet het antwoord op deze retorische vraag dondersgoed: pijn en verdriet. En hoewel er natuurlijk een enorme aantrekkingskracht is, sleurt hij jou vroeg of laat de afgrond in. Als ik zo eens lees wat je schrijft, dan was je al een flink eind onderweg naar de bodem van de afgrond, maar heb je net op tijd een tak gevonden om je aan vast te klampen en ben je nu weer naar boven aan het klimmen. En wat is dan die aantrekkingskracht dan waard? Niks dus. Hetgeen jij als positief ervaart (de aantrekkingskracht) haalt het bij lange na niet bij het negatieve vervolg ervan (het mee worden getrokken in een afgrond). Afscheid heb je al genomen van hem, nu is het zaak afscheid en afstand te nemen voor dat (kleine beetje) gevoel dat je nog voor hem hebt.
Ik heb niet zoveel te vertellen, Xen!

Ik heb me uitstekend vermaakt en het bier was erg lekker (en veel.. ) Verder geen leuke mannen gespot..

Was er ook niet echt mee bezig..Wel nog hele goede gesprekken gevoerd met vriendinnen van mijn zus..

Ben nog wel steeds aan het berichten sturen met de meneer van Next lover.. we hebben nog steeds niet gechat..hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven