Entertainment alle pijlers

De Pfaffs

13-11-2006 22:17 362 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook graag naar dit programma? Ik heb hier op het forum ooit een topic over De Pfaffs gezien maar zoek functie leverde niets op...

Wanneer beginnen de nieuwe afleveringen?
Die sluiers waren idd verschrikkelijk lelijk en zijn hét gespreksonderwerp in menig kantoor.

Tja en al de rest van die bling bling ... vergeet niet dat de Pfaffs leven van hun reality show, we spreken ondertussen al over 4 families en alleen Dave gaat nog dagelijks "normaal" werken. 

Zij gaan zeker geen cameraploegen binnenlaten voor peanuts.  Zij showen maar al te graag al die dure spullen aangeboden door hun sponsors (lees : geldkranen).  Vorig jaar was Kelly het beu en wou ze met haar gezin niet meer in de "reeks" voorkomen.  Maarre, nu hoor je daar niets meer van, ze zal wel gedacht hebben "geld maakt niet gelukkig maar is wel gemakkelijk".

Tja, ieder zijn ding natuurlijk. Pas op hoor soms erger ik mij ook aan bepaalde beelden, maar meestal is het toch voor mij ontspannende televisie.
Valt me ook op hoe Lindsey steeds meer op haar moeder gaat lijken (net als Debby trouwens)

Kelly heeft weer een hele ander gezicht. Meer haar vader?

Mijn vader 'kent' Jean-Marie van toen hij nog voetbalde en het is altijd een showman geweest. Wel aardig, maar ook erg op uiterlijk vertoon.

Maakt helemaal niets uit. Voor een voormalig woonwagenbewoner getrouwd met de dochter van een kermisklant heeft hij het aardig geschopt. :D
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik ben ook een familie Pfaff fan en heb gisteravond de speciale uitzending over bompa gezien. Ik vind het ontzettend sneu voor ze, maar toen ik die zwarte sluiers en die zonnebrillen zag dacht ik, doen ze dat altijd in België? Als je hier naar een begrafenis gaat staat niemand raar te kijken als je in je vrijetijdskleding komt. Mijn man zei, het lijkt wel iets van een zigeunertraditie, omdat Bompa toch wel een beetje dat zigeunerachtige heeft. Ik zei dat ik dat niet zeker wist of dat zo was. Op zich vind ik dat dramatische wel een beetje bij hen passen, en inderdaad het lijkt ook wel een beetje mafia-achtig, daar heb ik nog helemaal niet bij nagedacht.
Ik dacht zelf in eerste instantie dat het iets katholieks was, maar ik weet het niet zeker.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Als Belgische (in Nederland) moet ik hier toch even iets recht zetten :P

Die sluiers zijn ook in Belgie zeker niet de gewoonte, het is iets van heel vroeger. Ik weet dat het toen wel werd gebruikt. Maar zoals al verteld werd, Carmen komt van een Kermisfamilie en JM van een woonwagenfamilie. Dus misschien dat het meer met hun achtergrond te maken heeft. Die zonnebrillen kan ik nog begrijpen. De serie wordt in 2 landen uitgezonden en het lijkt me niet echt prettig als ze zien hoe slecht het dan daadwerkelijk met je gaat. Afscheid nemen van bompa is toch nog altijd iets persoonlijks!

Kelly wou afgelopen jaar inderdaad stoppen maar meer om haar dochter te beschermen. Nu ze gaat leren schrijven leek het Kelly niet leuk als iedereen kan zien als haar dochter (sorry ben de naam even kwijt) iets niet kan. Dat kan ik ook wel begrijpen! Kinderen zijn hard onder elkaar. En de kinderen van Sam en Kelly krijgen de serie dan wel niet op TV te zien, de klasgenootjes misschien wel!

Nog veel kijkplezier!!!!
Wij zaten ook al een beetje verbaasd te kijken naar die sluiers, en de associatie met Monaco kwam meteen. Tja, ik zou het zo niet doen maar wij dachten dat het idd iets met de achtergrond te maken had, al had Carmen zelf geen sluier om. Ik denk wel dat het niet ermee te maken heeft dat het op tv komt hoor. Ze hadden ook niet het perse hoeven te filmen, daar had iedereen denk ik wel begrip voor gehad. Maargoed, het hoort misschien een beetje bij ze. Ik vond Debby voor haar doen toch wel geëmotioneerd hoor. Niet zo als Kelly en Lindsey, maar misschien was haar band anders, en ze is sowieso minder gevoelig dan een Lindsey. Ik zat zelf ook met de tranen in mijn ogen.

Ik vond het bij zonder om te zien.
@meissie:

Ik ben hier in de buurt alle platen zaken afgeweest voor beide dvd's nul op recest, mijn vriend opperde probeer Bol.com eens jahoor 1 dvd te koop hoop dat de andere er ook snel te koop is:)

Ik vondt het erg overdreven net of ze niet herkent wilde worden met die zwarte doeken om de emoties waren welgemeend en ik vondt het erg overdreven dat ze met doeken om liepen dacht zijn we in een maffia familie beland dat ze niet herkent mogen worden ofzo???

Want rouwauto's zijn geblindeerd/voorzien van gordijntjes, dus dan kan men je niet zien, en dan moet je alleen van de auto naar de kerk/uitvaartruimte over straat. En ik denk dat ze daar in de buurt ondertussen wel wat gewend zijn.

Maarja vondt het erg mooi en speciaal, toch raar dat er nu nog afleveringen zijn waar Bompa nog wel in te zien is, en ik kijk weer naar zondag uit dat er een lekkere lange aflevering komt....

Groetjes,

Lou

Even hoor...

Eigenlijk heet moeder Pfaff dus Carmen Set(h) ? ;)
@Tely,

Ja idd Carmen Seth

Heb de dvd besteld staan de namen op:)

Tja ik vond het juist wel wat hebben die zwarte kanten sluiers:)

Soms zie je bij een begrafenis in de zomer dat mensen in hun korte broek met hemdje komen,dat vind ik weer geen gezicht...
Snikk snikk heb de dvd binnen met de 100 beste minuten uit 100 beste afleveringen en zie Bompa snikk snikk kan niet ophouden het was zo'n lieve man met zijn leuke streken.....

groetjes,

Lou
quote:

Even hoor...

Eigenlijk heet moeder Pfaff dus Carmen Set(h) ? ;)Het duurde even voor ik hem doorhad Tely!
hihihihi een carmenset ! Da's een goeie
quote:hihihihi een carmenset ! Da's een goeieHehe, gelukkig. Ik was al bang dat ik ' m moest gaan uitleggen!..
Kan iemand mij vertellen waarom dat al die zwangere Pfaff vrouwen voordurend aan de champagne lurken?
@Boefje:

Misschien is dat goed voor de baby??? Toen Debby zwanger was van de 1e zat ze bij de kapper en even daarvoor had ze aan de verloskundige (man) gevraagd mag ik 1 glaasje drinken? Ja 1 glaasje kan geen kwaad denk dat het daar vandaan komt, maar ik vraag het me ook zo nu en dan eens af van goh zijn ze wel helemaal lekker met al die alcohol??

Gisteren viel me dat ook alweer op. Ik wilde het hier gaan typen, maar toen zag ik het berichtje van Boefje.

Mijn VK zegt dat ze vroeger wel zeiden, dat je een glaasje mocht drinken. Maar dat ze het nu helemaal afraden.

Maar volgens mij gaat het bij de Pfaffs niet per 1 glaasje, maar per fles. En ik denk niet dat het alcoholvrije champie is. :D
Giste kwam ik bij het zappen toevallig op de eerste belg waar Kelly en Sam in een show zaten. Er werd gevraagd naar Bompa en hoe het nu met de familie ging.

Dat van die sluiers was iets dat Bompa graag zo wilde. Dus nu weten we het geheim. Hij vond dat dus mooi. En voor de rest kon Kelly niet echt veel zeggen, je zag heel goed dat ze verder geen woord meer kon uitbrengen.

Dat van die champie verbaast mij ook. Dat lurkt maar, terwijl hier het allereerste dat je te horen krijgt is; niet drinken en niet roken.

Over het werken. Er werd hier gezegd dat Dave de enige is die nog normaal werkt. Hoe weet men dat zeker. Lindsey is bijvoobeeld maar 2 keer te zien geweest terwijl ze werkte. Zij wil dit nl niet graag laten zien. En Debby heeft een eigen zaak. Lijkt me niet dat ze daarmee gestopt is.Dat was nl haar droom. Kelly is nou eenmaal een showgirl en dat is geen 9 tot 5 baan.  Ze gaat meedoen aan Holiday on ice.

Gister zei Keely ook iets over het bedritueel van Sam. Zij vindt dat je een man die om 5 uur 's ochtends het bed inrolt (na een optreden), niet om 7 uur kunt wakker maken. Ze laat hem ongeveer 8 uurtjes slapen en dan moet hij weer opstaan. Ik denk dat we alleen die momenten zien waar het iets moeilijker gaat met opstaan. Hebben we allemaal wel eens last van , toch?
quote:Kan iemand mij vertellen waarom dat al die zwangere Pfaff vrouwen voordurend aan de champagne lurken?Ja, ik ga er vanuit dat het geen alcoholvrije was. Maar als ik het goed heb gezien maakt Debby op een gegeven moment ook een sigaret uit, klopt dat?

Ik vond het idee van de ketting met hangertje wel heel lief hoor. En mooi bedacht.
@claudia, we waren tegelijk aan het typen. Wat toevallig over die sluiers dat je dat opving. Was het een mooi interview?

Je hebt wel een beetje gelijk over Sam, als je onregelmatige tijden werkt zul je niet elke ochtend uit je bed springen, maar ze filmen het wel heel vaak. Als ik Sam was zou ik wel vragen of ze dat niet te vaak willen uitzenden, beter voor de beeldvorming. Ik blijf er wel bij dat ik zijn zang en optredens geen zak aan vind. Hij kan echt niet zingen en wat hij zingt vind ik gewoon niet grappig. Waarom is hij toch zo populair? En ook die humor, gisteren met dat glas bier vasthouden, moet je dan zelf hebben meegedronken om dat lollig te vinden?
Toch even een reactie op de werkende Pfaffs :

Dave verkoopt auto's en is dus dagelijks op de zaak.

Lindsey werkt op freelance basis

Nicolas werkt alleen maar als hij een opdracht krijgt, fotoshoot, deelname aan een beurs voor een sponsor.

Debby heeft een eigen zaak, maar geeft de laatste tijd veel uit handen aan haar medewerkers.

Kelly werkt ook alleen maar volgens de opdrachten die ze krijgt, ze wordt terug steeds meer en meer gevraagd om modeshows te lopen, en dat deejayen van haar is een hobby die ook nog eens een zakcentje oplevert.

Sam moet zelden in de week gaan werken, in het weekend moet hij soms gaan optreden en hij wordt inderdaad terug meer en meer gevraagd dankzij het succes van de show.

Zij zijn over hun manier van werken ook helemaal niet beschaamd en dat hoeft ook niet hoor, ik heb daar geen enkel probleem mee, maar je kan moeilijk stellen dat hun carrière te vergelijken is met een doorsnee Belg/Nederlander ... .
Nogeensdan....ik kwam het interview per toeval tegen. De journaliste begon gewoon over iets anders. Kelly was wel even beduusd maar Sam en de andere gasten vingen het gewoon op. Ik weet niet precies wat het concept was van dit prgramma, maar het heet "het laatste uur".
Weet iemand misschien hoe dat liedje van Phil Collins heet die Debby voor Sam had opgezet tijdens hun etentje? Ben al enige tijd op zoek naar de naam van het liedje en toevallig kwam dat liedje ook bij Pfaffs voor, dus ik hoop dat iemand me kan helpen.

Alvast erg bedankt :-)
Het TV1 programma waarin Kelly en Sam te gast waren heet "de laatste show".  Het is een amusementsprogramma waarin dagelijks voornamelijk bekende Belgen te gast zijn (sportmensen, entertainers, schrijvers ...), dikwijls is er ook een buitenlandse gast.

Kelly en Sam werden uitgenodigd omdat ze door de Belgische pers beschouwd worden als het "perfecte koppel" en dat mochten ze komen toelichten ; dat gaf trouwens een hilarische discussie tussen Kelly en Sam versus een Nederlandse schrijfster die er samen met haar partner voor gekozen heeft om niet monogaam door het leven te gaan.

Sam repliceerde daarop dat het geen goedkoop leven moet zijn om als man met 2 vrouwen uit te gaan eten en zowel Sam als Kelly zouden het niet dulden moest 1 van hen vreemd gaan ... .

Verder werd er gesproken over de schaatscarrière van Kelly, want dat is echt wel een verborgen talent dat zich ontluikt heeft en ze werkt hier keihard aan.

Er werd gesproken over de slaperige Sam , zoals ook al eerder in de discussies besproken.  Kelly en Sam reageren hier naar goede gewoonte met de nodige dosis humor op.  Sam zei zelf dat hij 's avonds veel te laat opblijft en dan gaat het 's morgens moeilijker natuurlijk. En Kelly pikte daar op in dat ze Sam wel liet uitslapen als hij een optreden had.

In het begin van de show werd kort gesproken over de uitvaartdienst van den bompa. Kelly heeft daar kort op gereageerd door te zeggen dat de dienst verlopen is zoals bompa het zou gewenst hebben, sober en met als priester een kermisalmoezenier... .Maar of bompa nu echt wou dat zijn kleindochters met opzichtige zwarte sluiers rondliepen? Daar werd echt niks over gezegd hoor.
Het liedje wat KELLY voor sam opzette heet toch 'you will be in my heart' van Phil Collins ? Tenminste dat dacht ik hoor. Het nummer staat in ieder geval op de cd van hem die bij de film Tarzan hoort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven