Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vler, ik vind die meiden ook wel erg voorbarig met de vraag of jij naar het zuiden zou verhuizen. En jammer dat hij zo aanhankelijk overkwam.

Xen, ik heb die Mark gemist, kwam het programma bij Jeroen invallen. Jammer dat ze niet vertellen hoe het contact verder verloopt. Is t niet een programma voor jou?

Indi, hoe leuk was je avond? Brak zijn is niet tof, vooral niet als je de dag erna weer moet werken (boehoe, vakantie is voorbij!)
pop1980 wijzigde dit bericht op 22-02-2009 20:34
Reden: spelfoutjes..
% gewijzigd
Hi all!

Wat er allemaal kan gebeuren in paar daagies.

Iedereen lekker karnaval gevierd.

Wuzzie is nie helemaal in dr hum! Quarterlife crisis.
Oh en pop.. wat een foute blouse!!!

Q...je geeft echt goede raad! dat waardeer ik zeer (ook al was dit niet voor mij bedoeld..)
MP, goed geregeld en ex dus overleefd. Mooiiiiihi

Xen, ik had ook een saai weekend. Vrijdag superleuke borrel annex diner van vriendin, pas laat thuis. Maar gister en 2day nix leuks en dan duurt weekend veels te lang en ik ga malen...

Pop, die blouse is toch voor vrouwen?! Tsja, datingsites. Had me gister op ematching aangemeld. Wat in mijn box terechtkwam. Hele leuke koppies maar ultra zogenaamd intellectuele praat en ze zoek een of ander überfrau. Geen wonder dat we met zijn allen single blijven. Heb me 2day uitgeschreven.
Haha Pop, had ie ook zon spijkerrokje er bij aan?
Ik wil ook gewoon spontaan een leuke down 2 earth vent tegenkomen en dat we allebei elkaar leuk, lief en lekker vinden.

Dat daten via het net, en mailen en msnen en smsen en bellen en nog is er irl geen klik. Tijdrovend!

Trouwens ik ben van max 1 week mailen en hup irl, hoe eerder je het weet hoe beter toch?!

Vleer, wasdatnou!! hmm, hij is t toch nie, tsja ken gebeuren.
Jeetje, Vleer,het ging je benauwen dus.... toch wel erg jammer hoor! Maar als t niet goed voelt, is het beter er nu mee te stoppen natuurlijk. Knuf!
quote:Q-Q schreef op 22 februari 2009 @ 20:31:

[...]

Wees blij dát je het licht hebt gezien en dát je een keuze hebt gemaakt. Het was natuurlijk heel makkelijk om in die situatie te blijven hangen en vanuit je gevoel te gaan leven. Dat had je niet verder gebracht..integendeel. Het is net zoals je zelf ook al zegt: "Wat levert deze man je nu eigenlijk op?". Je weet het antwoord op deze retorische vraag dondersgoed: pijn en verdriet. En hoewel er natuurlijk een enorme aantrekkingskracht is, sleurt hij jou vroeg of laat de afgrond in. Als ik zo eens lees wat je schrijft, dan was je al een flink eind onderweg naar de bodem van de afgrond, maar heb je net op tijd een tak gevonden om je aan vast te klampen en ben je nu weer naar boven aan het klimmen. En wat is dan die aantrekkingskracht dan waard? Niks dus. Hetgeen jij als positief ervaart (de aantrekkingskracht) haalt het bij lange na niet bij het negatieve vervolg ervan (het mee worden getrokken in een afgrond). Afscheid heb je al genomen van hem, nu is het zaak afscheid en afstand te nemen voor dat (kleine beetje) gevoel dat je nog voor hem hebt.

Fijn zo'n heldere blik van een man! Je raakt de juiste snaar, Q...

Afgelopen zomer heeft hij het zo bont gemaakt dat ik toen al afscheid had genomen, en ik ben toen heeeel diep in de afgrond gevallen kan ik je vertellen. Na maanden zocht hij weer contact om alles uit te leggen. Na veel twijfels van mijn kant, heeft hij dat gedaan, maar wederom ben ik op mijn 'bek' gegaan om weer te geloven in hem en zijn mooie woorden. De final blow denk ik, meer kan ik niet aan, dat weet ik maar al te goed. Hem loslaten is beter, dat voelt ook zo, maar soms voel ik die drang weer opkomen, soort van verslavende drang om hem weer te spreken en alles weer goed te maken. Ben helaas geen ster in loslaten, maar uiteindelijk weet ik ook dat dit nooit een kans van slagen heeft en ik verder afstand moet nemen van hem... wordt vast makkelijker als de zon ook weer gaat schijnen
Xen.. idd het ging mij benauwen.. Kan daar gewoon niet zo goed tegen dat kleffe gedoe.. Tuurlijk samen op de bank en dan zo lekker klef zijn prima .. maar in de kroeg e.d ben ik gewoon niet zo.. Laat mij dan maar lekker genieten van mijn drankje , dansje en beetje rondloeren naar andere mensen.

Verder was Carnaval super , heb erg genoten. Onwijs leuke mensen leren kennen en vooral met heel veel onbekende brabanders staan kletsen. Super gezellig !
LM ik heb nog niet alles terug gelezen ,weet dus niet wate r afgespeeld heeft afgelopen dagen. Fijn dat Q zon helder mannenlicht op je schijnt
Las op t net dat iemand stelde dat internetdate meer single blijven stimuleert. Omdat veel singles acher beeldscherm blijven plakken, sociale vaardigheden irl achteruitgaan omdat ze niet meer in postitie komen om irl nieuwe mensen te leren kennen. En omdat er zoveel keus is op het net je niet kunt kiezen omdat je telkens blijft denken dat het toch nog beter zou kunnen dan die ene waarmee je contact hebt......zou zo waar kunnen zijn.......

Ingel, hooiii. Leuk dat lekker hebt genoten van karnaval. Trouwens VDN/L is weer alleen VDL?, dacht zoiets te hebben gelezen.

Mozz, geniet van het moment. Het is nu leuk genoeg ga het niet doodanalyseren.
Hi Vleer, niks nieuws onder de zon. Gewoon even een dipje.

Jammer van SB! Je klinkt er gelukkig wel redelijk nuchter onder.

Wuzzie, ik ben benieuwd of je nieuwe 'strategie' gaat werken!
quote:Wuzzie schreef op 22 februari 2009 @ 20:49:

Las op t net dat iemand stelde dat internetdate meer single blijven stimuleert. Omdat veel singles acher beeldscherm blijven plakken, sociale vaardigheden irl achteruitgaan omdat ze niet meer in postitie komen om irl nieuwe mensen te leren kennen. En omdat er zoveel keus is op het net je niet kunt kiezen omdat je telkens blijft denken dat het toch nog beter zou kunnen dan die ene waarmee je contact hebt......zou zo waar kunnen zijn.......

Ingel, hooiii. Leuk dat lekker hebt genoten van karnaval. Trouwens VDN/L is weer alleen VDL?, dacht zoiets te hebben gelezen.

Mozz, geniet van het moment. Het is nu leuk genoeg ga het niet doodanalyseren.@Wuzz: Ik ben het niet met die zienswijze eens. Hij is -op zijn zachtst gezegd- nogal generaliserend. Er wordt bovendien uitgegaan van een aantal niet onderbouwde aannames, die vervolgens als een soort van waarheid worden aangenomen. Dat lijkt me niet geheel realistisch. Ik zou me door dit soort berichten niet laten leiden. Ik doe het in ieder geval niet. Je hebt per slot van rekening altijd een keus in hoeverre je contact wilt hebben/houden met iemand die je op internet hebt leren "kennen".
nou had net ook weer een kwiebus op paiq: had als motto: het leven is mooier dan we denken. Dus ik vragen wat het leven dan zo mooi maakt. Hij: mijn kinderen. Ik: nog meer? Hij: eh nee eigenlijk niet....

Waar zitten de mannen met enig niveau? Dacht ematching, maar daar moet ik ook al niet tijd zijn lees ik net.

Ga maar weer eens in het wild jagen....na 1 maart dus.

Wuz: ben je nog maar 25? en ook voor jou knuf dat je je even zo kut voelt.
LM, heb meerder wisselende strategiën, welke bedoel je?

ps jij ookal aan t malen, ja moet maar snel zomer worden.
en ik ga bijna uit mn dak (kan ik dat nog zeggen anno 2009?) van die nieuwe cd...sta te swingen in mn uppie (heerlijk!)
@LS: Het gaat helemaal goed komen. Het heeft alleen -hoe cliché dit ook weer klinkt- eventjes zijn tijd nodig. Neem die tijd. Bovendien..je weet het zelf natuurlijk ook allemaal wel. Zo niet, dan wil ik er gerust mijn mening over geven, al moet ik daar wel bij zeggen dat ik het ook niet allemaal uitgevonden heb. Het is niks meer en minder dan mijn mening.
Haha, Xen... ik hoor t al, op paiq hoeven we momenteel ook niet rond te kijken... misschien wil het "in het wild" het idd beter lukken!! Ben je al aan het aftellen?
Wie is LS, O?
Wuzzie.. vervelend dat je je zo rot voelt!
Vleer...fijn dat je toch genoten hebt van de carnaval en wijs besluit als ik je verhaal zo lees.

Wuzzie...er zijn ook mensen die daten als een tijdverdrijf zien, dus niet als serieuse "zoektocht naar de ware" maar gewoon voor de leuk en vermaak. Ja is ook een keuze maar je zou maar net die andere intentie hebben.

En wazzup...waarom niet lekker in je hum?
quote:Xenia66 schreef op 22 februari 2009 @ 20:54:

nou had net ook weer een kwiebus op paiq: had als motto: het leven is mooier dan we denken. Dus ik vragen wat het leven dan zo mooi maakt. Hij: mijn kinderen. Ik: nog meer? Hij: eh nee eigenlijk niet....

Waar zitten de mannen met enig niveau? Dacht ematching, maar daar moet ik ook al niet tijd zijn lees ik net.

Ga maar weer eens in het wild jagen....na 1 maart dus.

Wuz: ben je nog maar 25? en ook voor jou knuf dat je je even zo foto's gaan opsnorren. Mannen met niveau? Tja...ik denk dat je er kut voelt.Hahahaha..geweldig!!!! Ik moet ook maar eens op dat Paiq. Lijkt me erg grappig. Ik zal eens kijken hoe die boel daar werkt en wat net eentje op Paiq hebt gesproken, maar dan wel eentje van broekafzakkend niveau. En ik denk niet dat dit het soort niveau is wat je graag ziet bij een man.
Gatver..ik zit op paiq..

Ik heb er helemaal geen zin in..
Q....hahahahaha wanneer begin je met je nieuwe hobby? Afkortingen leren?
Xen, nee ben niet 25, maar als tegenstelling van de midlifecrisis schijnt de quarterlife crisis (uit VS, verrassend).

"Veel twintigers en (begin)dertigers voelen zich somber, onzeker en twijfelen over hun (loopbaan)koers – typisch symptomen van een quarterlife crisis (de dertigersdip, dertigersdilemma). De quarterlife crisis is in essentie een identiteitscrisis die wordt gekenmerkt door een complexe zoektocht naar de doelen in het leven."

Op ematching zitten wel heren van niveau aan de profielen te zien, heb geen contact met ze gehad. Ze kwamen over als te veel de Einstein uithangen en een dito vrouw zoekende.

Behoor zelf ook tot de doelgroep van "hoogopgeleiden" (voor wat t waard is...) maar mensen die ermee lopen te etaleren is not my cup of tea. Maar je kunt het proberen voor vrouwen was actie van 3weken gratis full member.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven