Vertrouwensbreuk
maandag 18 december 2017 om 22:50
Wegens herkenbaarheid het verhaal ingekort.
- Relatie van 4 jaar
- Vriend boos op leugen over een ONS voor onze relatie, waar ik spijt van had (cultuur speelt een rol)
- veel ruzies gehad hierover
- Vriend heeft veel getwijfeld en uitgemaakt tijdens relatie
Uitkomst: we zijn uitelkaar
- Relatie van 4 jaar
- Vriend boos op leugen over een ONS voor onze relatie, waar ik spijt van had (cultuur speelt een rol)
- veel ruzies gehad hierover
- Vriend heeft veel getwijfeld en uitgemaakt tijdens relatie
Uitkomst: we zijn uitelkaar
anoniem_360873 wijzigde dit bericht op 24-12-2017 23:02
95.39% gewijzigd
maandag 18 december 2017 om 22:57
maandag 18 december 2017 om 22:59
maandag 18 december 2017 om 22:59
Je hoeft je helemaal niet te schamen en dat je er niet over wilde praten was je goed recht. De onenightstand heeft niks te maken met je (ad ex) vriend. Hij heeft daar niets mee te maken, niks over te zeggen en jij hoeft geen verantwoording daarover af te leggen.
Tel je zegeningen (dat je van hem af bent) en verwelkom de vacature voor een lieve vriend die goed is voor je.
Tel je zegeningen (dat je van hem af bent) en verwelkom de vacature voor een lieve vriend die goed is voor je.
maandag 18 december 2017 om 23:02
Ah oeps! Ik bedoel een onenightstand. Geen slippertje inderdaad. Iets van jaren terug.
maandag 18 december 2017 om 23:03
Grapje zeker?
Ben jij de heilige maagd Maria die van onbesproken gedrag moet zijn om in zijn nabijheid te mogen verkeren?
Hij moet stoppen met janken over iets wat voor jullie relatie heeft plaatsgevonden, ik snap heel goed waarom je niet meteen eerlijk bent geweest tegen die dramaqueen.
En jij moet stoppen met jezelf schuldig voelen over halfbakken seks die je hebt gehad terwijl je gewoon single was. Waar is je zelfrespect, dat je om zoiets zo diep door het stof gaat, een psych bezoekt én het normaal vindt dat je vriend je vies vindt.
Ben jij de heilige maagd Maria die van onbesproken gedrag moet zijn om in zijn nabijheid te mogen verkeren?
Hij moet stoppen met janken over iets wat voor jullie relatie heeft plaatsgevonden, ik snap heel goed waarom je niet meteen eerlijk bent geweest tegen die dramaqueen.
En jij moet stoppen met jezelf schuldig voelen over halfbakken seks die je hebt gehad terwijl je gewoon single was. Waar is je zelfrespect, dat je om zoiets zo diep door het stof gaat, een psych bezoekt én het normaal vindt dat je vriend je vies vindt.
maandag 18 december 2017 om 23:07
Dus hij zet jou enorm onder druk om iets te vertellen dat jij niet wilt delen. Dan vertel je iets om ervan af te zijn (omdat je je in het nauw gedreven voelde) en dan wordt hij daar weer boos over en noemt dat een vertrouwensbreuk? Ik zou al vanaf het moment dat hij niet respecteert dat jij bepaalde dingen uit het verleden niet wilt delen hem niet meer vertrouwen.
anoniem_278747 wijzigde dit bericht op 19-12-2017 07:00
0.27% gewijzigd
maandag 18 december 2017 om 23:08
Schop hem in zijn ballen en doe je deur dicht.Snoepjekoekje schreef: ↑18-12-2017 23:02Ah oeps! Ik bedoel een onenightstand. Geen slippertje inderdaad. Iets van jaren terug.
Waarom laat je je als stront behandelen door dit dominante jankertje?
maandag 18 december 2017 om 23:14
Van alle reacties die er zijn reageer je op deze...
Hij heeft nog gelijk ook wb het twijfelen, want jij lijkt het gedrag van je jankerdje heel normaal te vinden en vraagt je af wat je moet doen.
maandag 18 december 2017 om 23:15
Ze vond dat hij niet moest overdrijven, inderdaadKoffiehagedis schreef: ↑18-12-2017 23:05Je psycholoog heeft je niet verteld dat je vriend zich heel raar gedraagt? Je verdient beter.
maandag 18 december 2017 om 23:19
Ik ben een beetje traag met reageren! Ja.. daarom twijfel ik
maandag 18 december 2017 om 23:26
Wat een drama queen. Echt, hoe leuk jullie het ook hebben, hij gaat altijd wel iets vinden om driftig over te worden. Mijn ex was precies zo. Nu is het dit, de volgende keer is het iets anders.
Lang verhaal, korte versie: die relatie is uiteindelijk uitgegaan toen ik een keer mijn grens aan gaf en zei: ‘ik accepteer je boosheid niet, want ik heb niks fout gedaan.’ Toen kwam er pas echt drama. Schreeuwen, schelden, met deuren slaan, middenin de nacht mijn woning verlaten, etc. En ik dacht: stik erin, dit keer ren ik niet meer achter je aan. We waren toen al ruim twee jaar samen.
Half jaartje later liep ik de liefde van m’n leven tegen het lijf. Inmiddels getrouwd en gezin. En ik waardeer ons harmonieuze leven echt enorm. Hij is voor mij de allerleukste man en de allerliefste vader. En wat ben ik blij dat ik nooit verder ben gegaan met m’n ex, want dan had ik de rest van m’n leven op m’n tenen moeten lopen (en onze eventuele kinderen ook). Pfoeh, ik moet er niet aan denken dat ik dit allemaal met m’n licht ontvlambare ex had moeten doen.
De aard van het beestje ga je niet veranderen. Hoe lief en geduldig je ook probeert te zijn. Je verdient beter, hopelijk zie je dat zelf ook in.
Sterkte!
Lang verhaal, korte versie: die relatie is uiteindelijk uitgegaan toen ik een keer mijn grens aan gaf en zei: ‘ik accepteer je boosheid niet, want ik heb niks fout gedaan.’ Toen kwam er pas echt drama. Schreeuwen, schelden, met deuren slaan, middenin de nacht mijn woning verlaten, etc. En ik dacht: stik erin, dit keer ren ik niet meer achter je aan. We waren toen al ruim twee jaar samen.
Half jaartje later liep ik de liefde van m’n leven tegen het lijf. Inmiddels getrouwd en gezin. En ik waardeer ons harmonieuze leven echt enorm. Hij is voor mij de allerleukste man en de allerliefste vader. En wat ben ik blij dat ik nooit verder ben gegaan met m’n ex, want dan had ik de rest van m’n leven op m’n tenen moeten lopen (en onze eventuele kinderen ook). Pfoeh, ik moet er niet aan denken dat ik dit allemaal met m’n licht ontvlambare ex had moeten doen.
De aard van het beestje ga je niet veranderen. Hoe lief en geduldig je ook probeert te zijn. Je verdient beter, hopelijk zie je dat zelf ook in.
Sterkte!
maandag 18 december 2017 om 23:29
Ja.. Ook bij hem is het “taboe”. Zelf heeft hij alleen seks gehad met zijn ex. Hij vindt dat je alleen seks hebt met iemand van wie je houdt..
maandag 18 december 2017 om 23:39
+1stellar schreef: ↑18-12-2017 23:03Grapje zeker?
maandag 18 december 2017 om 23:40
Wat je vindt moet je naar de politie brengen.Snoepjekoekje schreef: ↑18-12-2017 23:29Ja.. Ook bij hem is het “taboe”. Zelf heeft hij alleen seks gehad met zijn ex. Hij vindt dat je alleen seks hebt met iemand van wie je houdt..