HELP tempoteam rooster vraag!!
dinsdag 19 december 2017 om 19:46
nu heb ik een probleem, ze hebben mij ingepland voor morgen op een tijd dat ik niet beschikbaar ben. het ergste is dat ze de roosterwijziging hebben gestuurd 1 sec voor sluitingstijd en dus kan ik ook niet meer bellen naar tempoteam. er staat in de app dat ik de rooster kan accepteren. maar wat als ik deze niet accepteer? iemand ervaring hiermee?
dinsdag 19 december 2017 om 20:02
woensdag 20 december 2017 om 18:24
Dit dus. Ik heb dit ook heel vaak. Plannen ze me in op dagen en tijden dat ik op niet beschikbaar sta. Gewoon je dienst niet accepteren. Zoeken ze maar iemand anders. Hoe is het afgelopen vandaag? Mijn planners bellen dan meteen die ochtend om te smeken. Maar ja nee is nee. Ik ben altijd heel duidelijk en geef mijn beschikbaarheid ver van tevoren op. Als zij zich daar niet aan houden is dat hun probleem. Tempo team heeft te weinig medewerkers, soms proberen ze twee diensten op een dag door mijn strot te duwen.attribuutje schreef: ↑19-12-2017 19:54Als het goed is geef je van te voren je beschikbaarheid op, als je niet accepteert zullen ze op zoek moeten naar iemand anders.
Mijn tip: wat harder worden.