Betaalde seks, no. 2

10-09-2006 12:00 2938 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Omdat ik het topic "betaalde seks" mis, en merkte dat ik geinteresseerd

was in hoe het mijn "collega's" is vergaan in de tussentijd, zou ik

graag het topic nieuw leven in willen blazen. Ik zit nu op een

zondag-ochtend thuis een stuk te typen voor mijn studie, en kan alle

afleiding gebruiken die ik krijgen kan. Ik heb ook geprobeerd contact

te zoeken met Wild Thing, maar dat is niet gelukt via de Angel. Dus

Wild Thing, zou je een mailtje kunnen sturen naar nessuna_e_perfetta at

yahoo dot com? Ik zou het erg fijn en nuttig vinden om wat informatie

uit te wisselen als je daar tijd voor wilt maken, omdat ik het idee heb

dat ik een hoop van je kan leren.

Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe het met andere meiden, zoals

BellaX, Jennifer en de dame van de bruidsmandjes gaat. Met Persephone

heb ik een heel fijn mailcontact gehad, dus ik weet een beetje hoe het

met je gaat, en lees altijd graag wat je te melden hebt.

Ik zal zelf het spits afbijten: Ik ga a.s. dinsdag voor 2 dagen naar

Oostenrijk. Alles is geregeld, en ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus

ik ben wel zenuwachtig. Hoe moet ik twee dagen gaan vullen met iemand?

Ik hoop dat ik boeiend genoeg ben om iemand zo lang geinteresseerd te

houden. Ik hoop ook dat het me twee dagen gaat lukken om leuk, speels,

geil en sexy te zijn. Ik zit nu gedrenkt in het burgerlijk procesrecht,

dus ik voel me ongeveer net zo sexy als een volle wasmand.

Iemand anders nog iets spannends meegemaakt?

Groeten, Nessuna
Geef het maar toe Hans, je bent gewoon een vrek! Ik vind het erg dat je naar de hoeren moet om seks te kunnen hebben. De wereld is wreed en vrouwen nóg wreder maar goed, da's een ander verhaal. Maar zeuren over 100 euro voor iets waar je ongeveer je hele volwassen leven al naar verlangd hebt is toch ook wel extreem hoor. Godverdomme, ook al kostte het je 1000 euro om over je schroom heen te komen, dan zijn dat 1000 euro goed besteed. Je kunt beter arm sterven dan maagd!

Ik heb totaal geen ervaring met dit soort betaalde diensten, maar ik kan je misschien toch een raad geven met betrekking tot stress waardoor je bij een volgende gelegenheid wel all the way kunt gaan: ga terug bij dezelfde en ga volgende week. Dat schept een vertrouwensband die je misschien volgende keer al genoeg rust en zelfzekerheid geeft om een erectie te krijgen en te houden.

Binnen enkele weken verwachten de smachtende en soppende vivavrouwen je in Viva's VisVijver. Neem een nieuwe nick, spreek nooit meer over autisme of World of Warcraft, gedraag je puberaal en doe alsof je nooit iets anders in je leven hebt gedaan dan vrouwen neuken. Naar het schijnt werkt het zo.
dus waarom zien we jou bijna nooit in de vijver geve.

je voldoet perfect aan de gestelde eisen
Goh, waarom had ik nou net van jou een reactie verwacht, dmjn?
@Geve: Geweldige posting.
quote:Q-Q schreef op 20 februari 2009 @ 09:35:

@Geve: Geweldige posting.

Inderdaad!

Zorgde voor een big smile op mijn gezicht in de vroege ochtend
Haha bij mij ook!
Geve, geweldig!!

Hans, ik vind je stoer. Wat voor de een peanuts is, is voor de ander heel erg eng. Dat kunnen sommigen misschien niet begrijpen, maar so be it.

Zie het niet als een mislukking. Je hebt intimiteit gehad (seksueel) en dat je niet daadwerkelijk gepenetreerd hebt of bent klaargekomen doet daar niets aan af. Ga inderdaad nog eens naar die dame als het klikte. 100 Euro is trouwens echt niet duur voor een goede prostituee.

Verder eens met Nessuna, een goede professionelle wil een goede service afleveren. Ook in Hoerenland lopen goede en slechte dienstverleners, net als in elke sector. En het klinkt alsof je een goede te pakken hebt!

Ik heb ook wat maagden ontmaagd en die waren ook stikzenuwachtig en bovendien stukken jonger dan jij. Dat je met jouw leeftijd zo zenuwachtig bent is helemaal niet raar. Snapt die dame ook echt wel.

En eens met Jaschenca, Hans wil geen relatie (nu) maar gewoon seks. Dan ben je bij een dame van plezier aan het goede adres.

Nog eens gaan Hans, neem een flesje wijn mee of iets dergelijks en maak het gezellig.

Was het een privehuis of raam?
Het was privéhuis. Het is van buitenaf niet herkenbaar. Het is discreet. M.u.v. van enkele naaste vrienden, het autistenforum en dit forum houd ik het geheim.

Ik ben nogal zorgvuldig te werk gegaan bij het kiezen van de juiste prostituee. Volgens mij heb ik het al eerder gezegd: ik ben een paar fora afgestruind en zo ben ik achter haar naam, adres, website en telefoonnummer gekomen.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 20 februari 2009 @ 14:43:

Het is discreet. M.u.v. van enkele naaste vrienden, het autistenforum en dit forum houd ik het geheim.Dus slechts half Nederland weet ervan?
De andere helft heeft pech.
Hans, ik vind het haske stoer en dapper van je

Het feit dat je zelf aangeeft dat je intimiteit hebt ervaren, lijkt mij al heel belangrijk!
Ja, ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk wel leuk vind. Mijn autisme doet daar niet veel aan af.
Hans, je geeft aan dat flink wat spaargeld hebt. Wordt het niet een keer tijd dat je daar nu iets leuks mee gaat doen in plaats van (t.z.t.!) te sterven met een flinke bankrekening? Iets leuks voor JEZELF?

Kom op, geniet er van, gooi er 100 euro tegenaan en maak weer een afspraak.

Bovendien willen we hier allemaal snel weten hoe nou die tweede eerste keer is geweest!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Da's waar, Himalaya. Geve en jij hebben gelijk. Ik moet geen tweede Dagobert Duck worden. Ik vraag me af hoeveel geld die oude eend heeft, wanneer hij overlijdt.
Hans ! wat lees ik nu ? Wat dapper van je , man . Good for you !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ja, BGB. Er zit eindelijk wat schot in de zaak. Ik had dat veel en veel eerder moeten doen.
En misschien krijg je korting als je regelmatig naar haar terug gaat. Vaste klantenkorting!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:hans66 schreef op 20 februari 2009 @ 17:15:

Ja, BGB. Er zit eindelijk wat schot in de zaak. Ik had dat veel en veel eerder moeten doen.

Wij roepen het inderdaad al jaren tegen je , volgens mij .

Nou , bedenk dan maar hoeveel geld je al hebt gespaard door al die jaren niet te gaan , dan kun je dat er nu wel aan uitgeven , vind je niet ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
De volgende afspraak zal eind volgende week zijn of over twee weken zijn. Ik neem wel wat voor haar mee.

Ik zal vertellen hoe het dan gegaan is. Ik moet wel even mijn Duits opfrissen.
Hans! Yes! Wat superstoer van je je dat je je over deze voor jou steeds hoger wordende drempel hebt gezet. Chapeau!

Ik ken je forums- en chatgewijs al erg lang en irl maar een klein beetje en toch ben ik zo oprecht blij voor je dat deze stap hebt gezet/deze ervaring hebt opgedaan. En dat het wat jaren heeft geduurd maakt niet uit. Naar sommige dingen moet je toegroeien. En die overwinning op wel naar seksbeleving nieuwsgierig zijn vs geen betaalde seks willen is een overwinning en compliment voor JOU!

En hoewel ik erg moest lachen om de posting van Geve, zit er wel wat in. Veel spaargeld is leuk (en in jouw beleving misschien een 'must') ..... maar een bedrag achter de hand voor noodzakelijke dingen is misschien ook 'genoeg'. Je leeft NU en leef dat leven dan ook met dingen die je 'bevrediging geven' .

Stèl, dat je de rest van dit jaar 1 x per 2 weken of per maand zou gaan (roep ik even uit de losse pols op basis van wat je zegt soms wekelijks maar uit te geven); dat zijn 10 maanden dus pak 'm beet 1000 tot 2000 euro voor de rest van 2009!

En misschien kun je er idd wel een uur per keer van maken voor dat bedrag.... zodat je wat meer tijd hebt/krijgt/neemt je op je gemak te voelen.

Je 'kent' haar nu qua uiterlijk, jullie kunnen communiceren en nog belangrijker, je voelde je op je gemak bij haar! Dat alles is toch veel waard, zeker als je ze je verder op weg kan helpen in je seksuele ontdekkingstocht.

En ja, natuurlijk is het haar werk. So what? Zo lang jij het geld hebt om steeds beter te kunnen ontdekken wat je zelf prettig vindt en ook kunt leren wat vrouwen (ok, generaliserend want is 1 vrouw) fijn vinden zal je dat denk ik een andere Hans maken. Niet dat er wat mis is met hoe je bent zoals je bent, maar ik denk wel dat je met een opgewektere houding en misschien wel vaak met brede grijns door het leven gaat.

Net als jij heb ik geen partner/kinderen voor wie een gevulde spaarrekening 'nuttig' kan zijn. Dus waarom niet jezelf verwennen?
quote:thee schreef op 21 februari 2009 @ 15:52:

...maar ik denk wel dat je met een opgewektere houding en misschien wel vaak met brede grijns door het leven gaat.

Ik moet zeggen, dat dat nu al een beetje het geval is, terwijl dat van donderdag slechts een begin is. Vrolijk ben ik altijd wel geweest, maar nu is er nog een dimensie.

Ik wou het eerst plaatsen in Bang voor seks, maar het staat nu hier in dit topic.
Hans, ik zou er maar niet over in gaan zitten of je Duits wel goed genoeg is. Lijkt me niet zo heel belangrijk.
"Du sprichst ja schon gut Deutsch!" zei ze.
Hans, ik vind de toon van Geve wat hard, maar inhoudelijk ben ik het met hem en de andere posters eens.

Kom op, dit is iets wat al zo lang een (of juist geen) rol in jouw leven speelt, het is een avontuur dat (als het zo uitkomt) best wat mag kosten. Investeer in ervaringen, dat geeft op de lange termijn meer fun dan investeren in spullen.
Ik weet in het begin niet wat ik met Geve aan moest; daarom reageerde ik niet direct op hem, maar wel op anderen, maar ik denk dat er een kern van waarheid inzit, na enig nadenken.

Ik ben al met al trouwens wel blij met de positieve reacties op de laatste 4 pagina's. Ik vind eigenlijk niet dat er een negatieve tussen zit, ook de reactie van Geve vind ik niet negatief.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven