Kerstcadeau voor schoonouders
donderdag 21 december 2017 om 09:33
donderdag 21 december 2017 om 09:36
ik heb net een mand gemaakt met lekker koffiebonen, goeie thee soorten, blokjes chocolade op een stokje voor warme chocolademelk, en een reep Tony's Chocolonely. Zij hebben ook alles al, maar het gaat toch meer om het gebaar.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
donderdag 21 december 2017 om 09:37
Een thema-kerstpakket.
Houden ze van kaas? Dan een mand vullen met een fles wijn, diverse kaasjes, tros druiven, pak toastjes.
Houden ze van italiaans eten? Dan een mand vullen met verschillende soorten pasta, pesto, balsamico, olijfolie, paprika, uien, tomaten.
Houden ze van kaas? Dan een mand vullen met een fles wijn, diverse kaasjes, tros druiven, pak toastjes.
Houden ze van italiaans eten? Dan een mand vullen met verschillende soorten pasta, pesto, balsamico, olijfolie, paprika, uien, tomaten.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
donderdag 21 december 2017 om 09:38
donderdag 21 december 2017 om 09:40
Meestal hebben mensen rond de feestdagen hun koelkasten al overvol zitten, dus verse producten lijken me geen handig kado om juist dan te geven.
donderdag 21 december 2017 om 09:47
Ik heb voor mijn schoonouders die niks hoeven zo'n cadeaumand gekocht met goeie paté/terrines en wijn etc.
Voor schoonma heb ik een paar mooie kaarsen gekocht.
Ze 'hebben niks nodig' dus ik denk dat ik ze het meeste plezier doe met dingen die opgaan.
Vorig jaar had ik trouwens een Serranoham met staander en mes, was een groot succes.
Voor schoonma heb ik een paar mooie kaarsen gekocht.
Ze 'hebben niks nodig' dus ik denk dat ik ze het meeste plezier doe met dingen die opgaan.
Vorig jaar had ik trouwens een Serranoham met staander en mes, was een groot succes.
donderdag 21 december 2017 om 09:52
redbulletje schreef: ↑21-12-2017 09:40Meestal hebben mensen rond de feestdagen hun koelkasten al overvol zitten, dus verse producten lijken me geen handig kado om juist dan te geven.
Mwah, paprika en uien zijn ook zonder koelkast een hele tijd houdbaar. Paté is, wat dat aangaat, een groter probleem, dat moet in de koelkast.
Het succeskado hier voor schoonmoeder hadden we een jaar of twee geleden. Een grote lijst met allerlei foto´s van iedereen die belangrijk voor haar is.
En mijn moeder wordt daar doorgaans ook heel blij van. Voornamelijk ook omdat we zoveel digitale foto´s maken die nog maar zelden afgedrukt worden. Die maakten we eens heel erg blij met ingelijste foto´s van de kleinkinderen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
donderdag 21 december 2017 om 10:34
donderdag 21 december 2017 om 10:38
Ik ben altijd benieuwd naar andermans keus voor mij en mooi opgemaakte verzamelgeschenken zoals een mand met wijnen, delicatessen, bonbons, koekjes, kazen en in mindere mate verzorgingsproducten vind ik beter dan een plant die ik zelf niet zou kopen en die ik ergens moet neerzetten of een boek wat ik vluchtig doorblader en daarna gaat rondslingeren. Ook al eet of drink ik het zelf niet op.
Je koopt ergens een goedkoop rieten mandje (of bewaart die dingen), bekleedt de bodem met kerststof van 50 cent per rol, In de eerstvolgende drie supers en wijnwinkels koop je een paar delicatessen, je maakt het mooi op (het staat al gauw leuk), doet er wat cellofaan om en dat niet je boven vast met een strikje erbij.
Je koopt ergens een goedkoop rieten mandje (of bewaart die dingen), bekleedt de bodem met kerststof van 50 cent per rol, In de eerstvolgende drie supers en wijnwinkels koop je een paar delicatessen, je maakt het mooi op (het staat al gauw leuk), doet er wat cellofaan om en dat niet je boven vast met een strikje erbij.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 21 december 2017 om 10:56
Wat leuk zeg dit!Zizo schreef: ↑21-12-2017 10:34Wij geven een gezelschapsspel. Carcassonne. Schoonma doet normaal niet mee met spelletjes spelen, maar nu ze dit spel gespeeld heeft bij ons, wil ze het steeds spelen. Aangezien schoonouders ook alles wel hebben, geven we dit spel cadeau zodat schoonouders het ook samen kunnen spelen.
donderdag 21 december 2017 om 11:02
Er wordt het hele jaar door topics geopend met wat moet ik geven aan die of aan die of aan die.