Werk & Studie alle pijlers

Verjaardag

21-12-2017 18:17 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangepast i.v.m. herkenbaarheid. Kort samengevat was de vraag ongeveer of jullie ook prive met je leidinggevende om zouden gaan.
anoniem_222475 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 16:13
82.07% gewijzigd
Vraag het hem zelf.
Hoe kunnen wij dat nou weten😄
sorry, mijn glazen bol is stuk. :fortune:
I've got nothing to do today but smile.
Misschien willen zij en haar man partnerruil doen..
:D
Haha, stomme vraag natuurlijk ook. Ik vroeg me meer gewoon af wat jullie zouden doen in zo’n geval.
anoniem_222475 wijzigde dit bericht op 21-12-2017 18:24
0.50% gewijzigd
Niks. Ik zou gewoon gaan in elk geval.
Pech( of geluk) voor de andere dat zie niet kunnen( of hoeven dus als het geen leuke manager en geen leuke verjaardag is).
Ik zou een cactus meenemen als kado ;)
Kun jij niets aan doen. Dus je niet schuldig voelen en wel of niet gaan, al naar gelang je agendatechnische plannen en je eigen voorkeur.

Ga je niet mengen in welles-nietes spelletjes.
Ik zou om te beginnen al niet op een verjaardagsuitnodiging van mijn manager zitten te wachten.
wat dom van je manager om onderscheid te maken tussen werknemers
Bloody_Mary schreef:
21-12-2017 22:12
Dit.
Je weet dat erover gepraat zal worden.
Eens met Gizzmo-returns en taralina. Ik zou toch al niet gegaan zijn; ik houd contact met manager liever zakelijk en zou er al helemaal geen zin in hebben dat het een negatieve invloed op de werksfeer heeft omdat collega's zich achtergesteld zouden kunnen voelen, zouden kunnen denken dat ik lievelingetje van de manager ben en denken dat mijn functioneren daardoor positiever beoordeeld zou worden e.d.
Niet gaan.
Werk en prive gescheiden houden.
Bloody_Mary schreef:
21-12-2017 22:12
Precies.
Ik zou een 24 uurs griep aanwenden om niet te kunnen gaan.
Ik zou ook niet gaan.
Ikzelf neig ook niet naar te innige contacten met collega’s. De leidinggevende is een collega.
We hebben besloten niet te gaan. Zoals ik al schreef komen we als collega’s wel vaker bij elkaar over huis (denk aan een paar keer per jaar een etentje, kraamvisite, housewarming en een keer een surpriseparty voor een jarige collega) maar dan altijd met ons vieren en partners. Dit voelt niet goed en ik wil geen scheve gezichten.
Kun je goed overweg met de manager? Ik bedoel zou je als je haar ergens anders tegen zou komen vrienden kunnen worden? NIet? dan niet gaan Klikt het gewoon tussen jullie wel gaan. Een vriendschap kan op het werk ontstaan hé. Wel zorgen dat privé en werk gescheiden blijven.
We kunnen allemaal heel goed overweg met onze manager. Sinds deze manager zijn we als afdeling elkaar ook prive gaan zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven