Tinder
vrijdag 22 december 2017 om 15:30
Hallo mensen,
Ik ben 20 jaar en ben aan het overwegen om op Tinder te gaan. Zo'n datingapp is eigenlijk niks voor mij, maar ik wil het toch uitproberen.
Wel ben ik bang dat jongens/mannen alleen seks willen, terwijl ik het al leuk vind als er een normaal gesprek is.
Weten jullie ook of je vrienden kan overhouden aan Tinder? En moet ik Tinder serieus nemen??
Helppp haha! Kan wel wat tips en info gebruiken van jullie
Ik ben 20 jaar en ben aan het overwegen om op Tinder te gaan. Zo'n datingapp is eigenlijk niks voor mij, maar ik wil het toch uitproberen.
Wel ben ik bang dat jongens/mannen alleen seks willen, terwijl ik het al leuk vind als er een normaal gesprek is.
Weten jullie ook of je vrienden kan overhouden aan Tinder? En moet ik Tinder serieus nemen??
Helppp haha! Kan wel wat tips en info gebruiken van jullie
vrijdag 22 december 2017 om 15:32
vrijdag 22 december 2017 om 15:48
Waarom probeer je het niet gewoon? Je merkt het vanzelf toch. Mijn ervaring is dat veel mannen alleen seks willen,
Maar zeker niet allemaal. Dus je kan het gerust proberen. Ik reageerde ook nooit op iedereen trouwens, je kan vaak bij een eerste bericht zien wat iemand van je wil. Als er staat "jij ziet er geil uit" of weet ik veel wat, dan gewoon negeren
.
Maar zeker niet allemaal. Dus je kan het gerust proberen. Ik reageerde ook nooit op iedereen trouwens, je kan vaak bij een eerste bericht zien wat iemand van je wil. Als er staat "jij ziet er geil uit" of weet ik veel wat, dan gewoon negeren
vrijdag 22 december 2017 om 16:20
Ik en mijn huidige vriend zijn al 4 jaar
samen en we kennen elkaar door.....
je raadt het al.
Ik heb persoonlijk alleen maar leuke ervaringen ermee, maar ga vooral op je onderbuik gevoel af.
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar het was toch gekoppeld aan je Facebook pagina en de dingen die je daarop leuk vond?
Update die en misschien krijg je meer matches waarbij je iets "gemeen"hebt...
Succes!!
je raadt het al.
Ik heb persoonlijk alleen maar leuke ervaringen ermee, maar ga vooral op je onderbuik gevoel af.
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar het was toch gekoppeld aan je Facebook pagina en de dingen die je daarop leuk vond?
Update die en misschien krijg je meer matches waarbij je iets "gemeen"hebt...
Succes!!
vrijdag 22 december 2017 om 17:08
Mijn vriend en ik kennen elkaar via tinder. Nu dik 9 maanden gelukkig samen.
Als jij in je profiel al duidelijk aangeeft openn te staan voor leuke vriendschappen en/of serieuze dates scheidt je het kaf al een heel eind van het koren.
Ik heb er in het begin ook wel wat one night stands via gehad. Maar ook enkele leuke vriendschappen. En mijn liefde dus
Als jij in je profiel al duidelijk aangeeft openn te staan voor leuke vriendschappen en/of serieuze dates scheidt je het kaf al een heel eind van het koren.
Ik heb er in het begin ook wel wat one night stands via gehad. Maar ook enkele leuke vriendschappen. En mijn liefde dus
vrijdag 22 december 2017 om 17:24
Je kunt beter stellen: De meeste mannen zijn ook op seks uit. Ze zoeken vaak gewoon een langdurige relatie, maar dat zal ze er niet van weerhouden om daarnaast ook seks te willen wanneer die kans zich voordoet, hopende op die ene match die ook relatiemateriaal is.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
vrijdag 22 december 2017 om 17:25
Wat Waterverf zegt moet je dan inderdaad doen. Ik heb duidelijk in mijn profiel staan dat ik niet op zoek ben naar onenightstands, scharrels of seksrelaties. Sinds ik dat in mijn profieltekst heb wordt daar eigenlijk ook niet meer naar gevraagd. Alleen soms door buitenlandse jongens die geen Nederlands kunnen.
Er zitten in ieder geval ook genoeg serieuze jongens op Tinder, maar je moet daarover wel duidelijk communiceren. Ik denk dat er weinig op zitten met als doel vriendschap. Echter heb ik bijvoorbeeld twee dates gehad die geen relatie werden, maar nu wel goede vrienden van me zijn. Ik zou het gewoon proberen en als je het niks vindt heb je het net zo snel weer van je telefoon af gegooid.
Er zitten in ieder geval ook genoeg serieuze jongens op Tinder, maar je moet daarover wel duidelijk communiceren. Ik denk dat er weinig op zitten met als doel vriendschap. Echter heb ik bijvoorbeeld twee dates gehad die geen relatie werden, maar nu wel goede vrienden van me zijn. Ik zou het gewoon proberen en als je het niks vindt heb je het net zo snel weer van je telefoon af gegooid.
vrijdag 22 december 2017 om 17:26
Je gebruikt het niet, maar strooit wel met allerlei vooroordelen. Hoe weet je die dingen als je het zelf niet gebruikt? Mijn ervaring is totaal anders. Ken genoeg stellen die via Tinder bij elkaar zijn gekomen en als je aangeeft niet in seks geïnteresseerd te zijn word je daar ook niet mee lastig gevallen. Ja, je wordt deels op je uiterlijk beoordeeld, maar dat word je in de kroeg ook.Madre schreef: ↑22-12-2017 15:32Ik gebruik geen Tinder, maar iedereen weet toch dat deze app niet bedoelt is voor iets serieus?
De echte goede relaties die uit deze app groeien zijn volgens mij op 2 handen te tellen.
Dus wil je seks en beoordeeld worden op je uiterlijk dan zou ik zeggen: ga je gang.
vrijdag 22 december 2017 om 17:59
De meeste mannen zullen seks niet weigeren...
Dat wil idd niet zeggen dat ze niet ook op zoek zijn naar een relatie.
Mannen scheiden die twee dingen, vrouwen niet. Denk ik..
Dit dus TO..
vrijdag 22 december 2017 om 18:48
Dàt.Alicemorgan3 schreef: ↑22-12-2017 17:59De meeste mannen zullen seks niet weigeren...
Dat wil idd niet zeggen dat ze niet ook op zoek zijn naar een relatie.
Mannen scheiden die twee dingen, vrouwen niet. Denk ik..
Dit dus TO..![]()
Ik heb, na twee kortere relaties via Tinder, nu 6 maanden een relatie (via Tinder) maar voor mij heeft hij er via Tinder ook heel wat voor 1 of 2 nachten in bed gehad.
Hetzelfde bij mijn ex en mijn beste vriend. Beiden op Tinder voor een serieuze relatie, maar als het je zo in je schoot gegooid wordt, zegt een single man geen nee.
Ik had zelf op mijn profiel staan dat ik geen one night stands wilde en weinig aanbiedingen meer gehad sindsdien. Voor de zekerheid stelde ik wel vlot de vraag wat iemand zocht op Tinder. Mijn ervaring is dat veruit de meeste mannen eerlijk zeggen dat ze alleen seks willen als dat het geval is.
Daarnaast een beste groep mannelijke vrienden erbij waar de vonk er mijnerzijds niet was.
vrijdag 22 december 2017 om 19:54
Ik (als man) heb geen negatieve ervaringen met matches die denken dat je alleen maar een ONS wil. En mocht het toch die richting ingestuurd worden, kan je gewoon de match opheffen als je dat niet wil.
Eerder een leuke relatie gehad met iemand die ik via Tinder had leren kennen.
En momenteel aan het kletsen met een hele leuke dame.
Eerder een leuke relatie gehad met iemand die ik via Tinder had leren kennen.
En momenteel aan het kletsen met een hele leuke dame.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
vrijdag 22 december 2017 om 20:08
Wauw, vooroordelen nog wel...Rustig aan.MrsLady schreef: ↑22-12-2017 17:26Je gebruikt het niet, maar strooit wel met allerlei vooroordelen. Hoe weet je die dingen als je het zelf niet gebruikt? Mijn ervaring is totaal anders. Ken genoeg stellen die via Tinder bij elkaar zijn gekomen en als je aangeeft niet in seks geïnteresseerd te zijn word je daar ook niet mee lastig gevallen. Ja, je wordt deels op je uiterlijk beoordeeld, maar dat word je in de kroeg ook.
Ik lees veel (niet al te positieve) artikels, hoor van vrienden, kennissen waar het niet bij werkt. Alleen al voor die reden zou ik niet snel een datingapp als Tinder gebruiken. Een ander misschien wel, ik ben totaal niet tegen daten via telefoon/internet etc.
Maar Tinder heeft geen positieve naam, dan kunnen er heel veel gelukkige stellen zijn ontstaan, dat bericht komt ergens vandaan.
vrijdag 22 december 2017 om 20:27
Het zijn toch vooroordelen? Je hebt een oordeel zonder dat je het zelf ooit hebt gebruikt. Een vooroordeel dus. Geen idee dus waarom ik rustig aan moet doen. Het is niet alsof ik je ergens van beschuldig dat je niet hebt gedaan. Schijnbaar bevind jij je dan in een andere omgeving dan ik. Ik hoor juist wel veel positieve verhalen en die negatieve verhalen hoor ik niet. En dat is echt niet omdat ik zelf gewoon een tevreden gebruiker ben en daar doof voor ben. Ik moet zeggen dat ik sowieso daarnaast ook weinig artikelen tegenkom over Tinder, maar dat ik ook nog nooit echt een negatief artikel ben tegengekomen. Als ik echt heel erg op zoek was naar een relatie zou ik een betaalde datingsite gebruiken. Alleen omdat ik denk dat daar meer serieuze gebruikers op zitten omdat het nu eenmaal geld kost. Echter is Tinder een prima middel voor gewoon wat gezelligheid waar eventueel meer uit kan komen.Madre schreef: ↑22-12-2017 20:08Wauw, vooroordelen nog wel...Rustig aan.
Ik lees veel (niet al te positieve) artikels, hoor van vrienden, kennissen waar het niet bij werkt. Alleen al voor die reden zou ik niet snel een datingapp als Tinder gebruiken. Een ander misschien wel, ik ben totaal niet tegen daten via telefoon/internet etc.
Maar Tinder heeft geen positieve naam, dan kunnen er heel veel gelukkige stellen zijn ontstaan, dat bericht komt ergens vandaan.
vrijdag 22 december 2017 om 20:31
Weet je wat leuk is. Eigenlijk geef ik nooit een mening over iets waar ik zelf geen ervaring mee heb.MrsLady schreef: ↑22-12-2017 20:27Het zijn toch vooroordelen? Je hebt een oordeel zonder dat je het zelf ooit hebt gebruikt. Een vooroordeel dus. Geen idee dus waarom ik rustig aan moet doen. Het is niet alsof ik je ergens van beschuldig dat je niet hebt gedaan. Schijnbaar bevind jij je dan in een andere omgeving dan ik. Ik hoor juist wel veel positieve verhalen en die negatieve verhalen hoor ik niet. En dat is echt niet omdat ik zelf gewoon een tevreden gebruiker ben en daar doof voor ben. Ik moet zeggen dat ik sowieso daarnaast ook weinig artikelen tegenkom over Tinder, maar dat ik ook nog nooit echt een negatief artikel ben tegengekomen. Als ik echt heel erg op zoek was naar een relatie zou ik een betaalde datingsite gebruiken. Alleen omdat ik denk dat daar meer serieuze gebruikers op zitten omdat het nu eenmaal geld kost. Echter is Tinder een prima middel voor gewoon wat gezelligheid waar eventueel meer uit kan komen.
Je eigen ervaring van iets is ook maar objectief, maar het is in ieder geval meer dan helemaal geen ervaring.
En toch post ik hier, op basis van verhalen van anderen, een mening en wordt daar gelijk (terecht) voor 'afgestraft'.
TO, vergeet mijn post. Ik weet niet waar ik het over heb...
vrijdag 22 december 2017 om 20:47
Je mag toch een mening hebben ook al heb je er zelf geen gebruik van gemaakt.Madre schreef: ↑22-12-2017 20:31Weet je wat leuk is. Eigenlijk geef ik nooit een mening over iets waar ik zelf geen ervaring mee heb.
Je eigen ervaring van iets is ook maar objectief, maar het is in ieder geval meer dan helemaal geen ervaring.
En toch post ik hier, op basis van verhalen van anderen, een mening en wordt daar gelijk (terecht) voor 'afgestraft'.
TO, vergeet mijn post. Ik weet niet waar ik het over heb...
vrijdag 22 december 2017 om 21:33
Precies. Over een mening geef ik ook niets aan. De eerste post van Madre zijn puur vooroordelen over de app. Madre, als je gezegd had dat jij het idee hebt dat de app bedoeld is voor iets heel anders, je niet veel relaties kent die uit Tinder zijn voortgekomen en jij het idee hebt dat het vooral gebruikt wordt om snel seks te krijgen en je erg op je uiterlijk beoordeeld wordt dan had je het een stuk minder als feiten neergezet dan je nu hebt gedaan. Het gaat er dus niet om dat je jouw mening niet zou mogen geven als je er zelf geen ervaring mee hebt. Je zet het alleen nu neer als feiten en oordelen zonder dat je het zelf hebt ervaren (en dus vooroordelen).