Tinder
vrijdag 22 december 2017 om 15:30
Hallo mensen,
Ik ben 20 jaar en ben aan het overwegen om op Tinder te gaan. Zo'n datingapp is eigenlijk niks voor mij, maar ik wil het toch uitproberen.
Wel ben ik bang dat jongens/mannen alleen seks willen, terwijl ik het al leuk vind als er een normaal gesprek is.
Weten jullie ook of je vrienden kan overhouden aan Tinder? En moet ik Tinder serieus nemen??
Helppp haha! Kan wel wat tips en info gebruiken van jullie
Ik ben 20 jaar en ben aan het overwegen om op Tinder te gaan. Zo'n datingapp is eigenlijk niks voor mij, maar ik wil het toch uitproberen.
Wel ben ik bang dat jongens/mannen alleen seks willen, terwijl ik het al leuk vind als er een normaal gesprek is.
Weten jullie ook of je vrienden kan overhouden aan Tinder? En moet ik Tinder serieus nemen??
Helppp haha! Kan wel wat tips en info gebruiken van jullie
vrijdag 22 december 2017 om 21:41
Oww ik ben expres nog veel verder gegaan op mn profielfluttershy schreef: ↑22-12-2017 18:48Dàt.
Ik heb, na twee kortere relaties via Tinder, nu 6 maanden een relatie (via Tinder) maar voor mij heeft hij er via Tinder ook heel wat voor 1 of 2 nachten in bed gehad.
Hetzelfde bij mijn ex en mijn beste vriend. Beiden op Tinder voor een serieuze relatie, maar als het je zo in je schoot gegooid wordt, zegt een single man geen nee.
Ik had zelf op mijn profiel staan dat ik geen one night stands wilde en weinig aanbiedingen meer gehad sindsdien. Voor de zekerheid stelde ik wel vlot de vraag wat iemand zocht op Tinder. Mijn ervaring is dat veruit de meeste mannen eerlijk zeggen dat ze alleen seks willen als dat het geval is.
Daarnaast een beste groep mannelijke vrienden erbij waar de vonk er mijnerzijds niet was.
(Als in not before marriage
vrijdag 22 december 2017 om 23:07
Het is net hoe je het wilt gebruiken. Heb meerdere ons gehad via tinder maar ben nu gelukkig met een tinder match en wonen zelfs samen en hebben een kinderwens. Heb ook op serieuze betaalde datingsites gezeten maar daar had ik een date met iemand die niet toe was aan wat vast. Kwam hij natuuelijk mee na de sex. Toen dacht ik wel waarom zit je op zo'n site. Ik ken zelfs mensen met een relatie die op tinder zitten voor een gezellig gesprek... dat vind ik dan weer niet kunnen. Maar ik kan tinder echt aanbevelen en als het niets is uitloggen en profiel verwijderen en alle matches zijn weg.
zaterdag 23 december 2017 om 09:20
Bovendien, als het toch uitdraait op een ONS, zo'n drama is dat toch ook niet, of zeg ik nu iets heel erg fouts?Hightower schreef: ↑22-12-2017 19:54Ik (als man) heb geen negatieve ervaringen met matches die denken dat je alleen maar een ONS wil. En mocht het toch die richting ingestuurd worden, kan je gewoon de match opheffen als je dat niet wil.
Eerder een leuke relatie gehad met iemand die ik via Tinder had leren kennen.
En momenteel aan het kletsen met een hele leuke dame.
zaterdag 23 december 2017 om 09:46
Ik heb ook al 3,5 jaar een relatie met mijn vriend en heb hem leren kennen via Tinder. Sinds enkele maanden zijn we verloofd! Dus het kan!
Maar ik zie dat je vraagt of je er ook vrienden aan over kan houden, ik weet niet maar ik denk eigenlijk dat dat niet snel gebeurd omdat de intenties van mannen toch (vaak) op seks gebaseerd zijn..
Maar ik zie dat je vraagt of je er ook vrienden aan over kan houden, ik weet niet maar ik denk eigenlijk dat dat niet snel gebeurd omdat de intenties van mannen toch (vaak) op seks gebaseerd zijn..
zaterdag 23 december 2017 om 16:13
Jesus mina. Jij lult echt alleen maar over jezelf hè. Ik snap niets van je rare liefdesleven trouwens.Alicemorgan3 schreef: ↑22-12-2017 21:41Oww ik ben expres nog veel verder gegaan op mn profiel.
(Als in not before marriage. Niet omdat ik dat meen en dat echt mn doel was, zelfde rede als Fluttershy. En kijken of mijn profiel echt gelezen wordt)
zaterdag 23 december 2017 om 21:29
Hu waar slaat dit nou op.Waterman26 schreef: ↑23-12-2017 16:13Jesus mina. Jij lult echt alleen maar over jezelf hè. Ik snap niets van je rare liefdesleven trouwens.
TO vroeg toch om ervaringen
zaterdag 23 december 2017 om 21:39
zaterdag 23 december 2017 om 21:48
Waar komt dit vandaan? Heb je wat oude frustraties op haar te botvieren? Wat heeft het liefdesleven van haar hiermee te maken? TO vraagt om ervaringen en die geeft ze in tegenstelling tot jou.Waterman26 schreef: ↑23-12-2017 16:13Jesus mina. Jij lult echt alleen maar over jezelf hè. Ik snap niets van je rare liefdesleven trouwens.