Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
De TD kan dat echt heel simpel oplossen. Je gaat je toch afvragen waar ze het dan zo druk mee hebben dat dat niet even tussendoor kan.
Bruise schreef:
22-12-2017 22:58
De TD kan dat echt heel simpel oplossen. Je gaat je toch afvragen waar ze het dan zo druk mee hebben dat dat niet even tussendoor kan.
Volgens Rik niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Volgens mij wel, Kunnen ze in de template wat instellingen veranderen en hoppa.
Elninjo en redbulletje allebei een ban o_o
Nu wordt het stil op de kinderpijler
Nou ben ik helemaal niet zo technisch aangelegd hoor, maar wel meerdere forums opgezet in het verleden. Lijkt mij dat de avatarinstellingen hier niet zoveel anders zullen zijn.
Bruise schreef:
22-12-2017 23:00
Dit denk ik ook.
De meest simpele dingen die op elk gratis forum mogelijk zijn, zijn op Viv onmogelijk.
Er is helemaal geen TD. Hooguit een zzp’er die een paar uur per maand krijgt.
Bruise schreef:
22-12-2017 23:00
Dan zal het hen de moeite niet waard zijn, geen idee.
Ik doe alleen een Heintje Davids als dit gerealiseerd wordt en ava's weer goed zichtbaar zijn. Dan maak ik ook weer een openingspost met alle belangrijke zaken over het hoe, wat, waar die bij dit forum passen inzake ava's en plaatjes plakken . Ben blij dat ik hiermee gewacht heb gezien het werk etc. Maar ik vind het dubbel en dwars de moeite waard als zaken hier wel op orde zijn. Ik houd namelijk van beeld/plaatjes :-D
enn wijzigde dit bericht op 22-12-2017 23:08
1.20% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je zou toch bijna smeken of je even de achterkamer in mag om wat orde op zaken te stellen.
Ja het is/was ook een van de betere topics hier, leuk en gezellig.
Wat ik jammer vind is dat dit forum gebruikt lijkt te worden voor mensen die ons in de maling willen nemen:
werk-studie/dilemma-over-universiteitsk ... #p27930304

Ik heb meermaals geschreven dat Rechten studeren Rechten studeren is en dat dat ook geldt voor een Master ICT Recht.
Ook heb ik geschreven dat Informatierecht helemaal niet over IT-recht gaat en verwezen naar de UvA site waar dat staat en toch wordt er gedaan alsof diegene het niet begrijpt.
En ik heb al helemaal meermaals geschreven dat IT-recht anders is dan de algemene Rechtenbachelor en je je daarmee beperkt tot een vervolgmaster volgens de Groningse Universiteitssite.

Ik vrees dat dit een flauwe grappenmaker is, of iemand die behoorlijk in de war is.
Hier van dezelfde user. Ik laat het om "liberal art studies" te plaatsen. Dit is gewoon iemand die helemaal niets doet met de reacties.
werk-studie/wat-zal-ik-studeren/list_me ... #p27930884
Zoiets zei ik toch :P
Labalade schreef:
22-12-2017 23:02
Elninjo en redbulletje allebei een ban o_o
Nu wordt het stil op de kinderpijler

Nien een perma :|
Star² schreef:
23-12-2017 08:25
Niet leuk.
Star² schreef:
23-12-2017 08:25
Huh? Alleen omdat ze die weer 's van stal had gehaald?
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
23-12-2017 08:42
Huh? Alleen omdat ze die weer 's van stal had gehaald?

Ja als je terugkomt tijdens een ban krijgt de terugkomnick een perma.
Da’s niet raar, ze was tenslotte aan het dubbelnicken. Maar ja, als de reden van de ban waardoor ze dat deed, zo onmogelijk belachelijk is...had ik het ook gedaan.
Star² schreef:
23-12-2017 08:43
Ja als je terugkomt tijdens een ban krijgt de terugkomnick een perma.
Oh, dat wist ik niet.
There is always something happening, and it's usually right now
-Red- schreef:
23-12-2017 08:45
Da’s niet raar, ze was tenslotte aan het dubbelnicken. Maar ja, als de reden van de ban waardoor ze dat deed, zo onmogelijk belachelijk is...had ik het ook gedaan.
Noord Korea lijkt er haast normaal bij.
Afbeelding
Zullen we even allemaal gaan klagen in het modtopic. Best sneu als je tijdens de kerst een perma hebt. Heeft iemand het oorspronkelijke bericht gelezen? Was het zooals EN zei of heeft ze er nog een kutblaag of zo tussen gegooid? ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
23-12-2017 08:56
Zullen we even allemaal gaan klagen in het modtopic. Best sneu als je tijdens de kerst een perma hebt. Heeft iemand het oorspronkelijke bericht gelezen? Was het zooals EN zei of heeft ze er nog een kutblaag of zo tussen gegooid? ;-D

Het staat vast nog wel ergens in een quote :rofl:
Nouschi schreef:
23-12-2017 08:56
Ik heb het originele bericht gelezen en dat kwam overeen met wat ze hier schreef wat ze geschreven had. En zeker niet banwaardig in mijn ogen.
Jezus, een topic met 3 reacties ook echt:

lijf-lijn/een-jaar-gestopt-met-de-pil-o ... #p27929970
Redbulletje laat weten dat ze de steun waardeert en deelt hierbij een virtuele pint uit. :cheers:

Echt he. Ik had vorig jaar tijdens mijn kerstvakantie ook een ban. Maand of 2 weken, dat weet ik niet meer.
Ze snappen er nietsss van. Zurigheid en incompetente viert nog steeds hoogtij hier. Neem aan dat de stagiaires inmiddels wel gewisseld zijn.
Gewoon middels een script voor de leeuwen zonder begeleiding. Ben ervan overtuigd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven