Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 22 december 2017 om 22:03
Oh eigenlijk zou iedereen die een abonnement heeft het dus moeten opzeggen met die reden. Misschien dat er dan iets verandert.Blondie456 schreef: ↑22-12-2017 21:59Na mijn laatste ban heb ik mijn abonnement op Viva opgezegd. Dan krijg je een vriendelijke vrouw van Sanoma aan de lijn en die vragen waarom je op zegt. Ik de reden uit gelegd en toen kreeg ik te horen van U ook al? Ze zei van daar moeten we echt iets aan gaan doen want we krijgen om deze reden al zo veel afzeggingen. Nou ik heb nog niks geen veranderingen in het beleid gezien van de bannen.
vrijdag 22 december 2017 om 22:04
We nemen gewoon allemaal een proefabonnement en zeggen het dan weer op met als reden dat we geband worden.
vrijdag 22 december 2017 om 22:11
elninjoo schreef: ↑22-12-2017 21:28Was 'n topic over iemand van 26 die uit voorzorg met de pil ging stoppen omdat ze over 'n paar jaar graag zwanger zou willen worden. Ik zei dus dat ze beter aan de pil kon blijven omdat dat hier op viva grote kans op zwangerschap geeft. Maar blijkbaar kon men daar niet mee lachen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 22 december 2017 om 22:19
Gaat ook niet meer gebeuren.
Lees even op digi het avatopic.
Dat kan trouwens dicht, lees de allerlaatste reactie daar maar.
Met dank aan al die enorme verbeteringen door het nieuwe forum; Der is een tied van koom'n en een tied van goan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 22 december 2017 om 22:26
vrijdag 22 december 2017 om 22:32
Kunnen we niet meer glitteren? Maar dat is vreselijk
vrijdag 22 december 2017 om 22:35
digi/ht-avatartopic-voor-nieuwe-ava-s-e ... #p27930682
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 22 december 2017 om 22:41
Stom dat topic komt weer niet in mijn lijstje, Ik word er zo moe van.
vrijdag 22 december 2017 om 22:52
Bedankt. Het gaat dus echt nooit meer gebeuren en de Juun heeft niet het fatsoen gehad om een terugkoppeling te geven op de door haar zogenaamd uitgezette vraag.
Zo jammer, elke keer denk je dat je alle frustratie en teleurstelling rondom dit forum wel hebt gehad en dan blijkt er nóg minder te kunnen.
Doe maar weer de zwarte achtergrond met gele letters.