Gezondheid alle pijlers

Hoe kan dit?

25-12-2017 19:20 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb even een vraagje hoe jullie hierover denken..

Ik heb 2 maanden geleden onveilige seks gehad, daarna ook geen seks meer gehadzz 3 weken daarna ben ik gewoon normaal ongesteld geworden. Heb de pil daarvoor 2 maanden doorgeslikt. ( ik slik Ethinylestradiol/ levonorgestrel 0,03/0,15). Ik slik de pil altijd trouw, soms alleen 2/3 uur verschil met de vorige dag, maar neem hem altijd in.

Nu heb ik vorige week een spotting gehad. Waren 3 druppels en ook maar eenmalig. ( Ik begon toen met een nieuwe zalf voor vier dagen wat corticosterioden was. Na die dagen niet meer gebruikt)

Nu zou ik vandaag ongesteld moeten worden. Donderdag nacht de laatste pil genomen, maar ben op dit moment nogsteeds niet ongesteld geworden. Ik heb geen verandering qua gevoelige borsten, aankomen (ben juist wat afgevallen door gezond te eten) etc. Gister en vandaag wel wat meer alcohol genuttigd dan normaal.

Is er een kans op een zwangerschap? Of gewoon wat verlaat dus even afwachten? Wat is jullie gedachte over dit verhaal?
yearsandyears schreef:
25-12-2017 19:35
Deze opmerking vind ik dus nergens op slaan. ‘Ik ben aan het ontrekkingsbloeden’ klinkt toch niet. Daarom noem ik het menstrueren, ik weer dat het ontrekkingsbloeding is en niet echt menstrueren.
Je schreef in eerste instantie dat het niet klopte en dat je wel menstrueerde, dus daardoor lijkt het net of je het niet wist
yearsandyears schreef:
25-12-2017 19:36
Een test doen of mijn lichaam kennen vind ik een ander verhaal. Ik heb nog nooit van m’n leven een test gedaan, dus zou niet weten hoe het in z’n werk gaat.
Ooit van het woord bijsluiter gehoord? En dan de echte betekenis uit het woordenboek hè.
yearsandyears schreef:
Een test doen of mijn lichaam kennen vind ik een ander verhaal. Ik heb nog nooit van m’n leven een test gedaan, dus zou niet weten hoe het in z’n werk gaat.
Dan lees je de gebruiksaanwijzing die je erbij geleverd krijgt.
Kruidvat 2 testen voor 5 euro is super simpel. Piesen in een potje, pipetje erin, urine ermee opzuigen, pipetje op de test druppelen en wachten maar.
Moiren’ schreef:
25-12-2017 19:37
betekinssen
Wat betekend dit woord?
yearsandyears schreef:
Lees goed de bijsluiter (zoals Moi ook al adviseerde) tis niet heel moeilijk
Moiren’ schreef:
Ja joh, ht leven wordt er inderdaad een stuk duidelijker op als we zelf nieuwe betekinssen aan woorden gaan hangen.
Ligt er net aan hoe je het thuis verwoord toch. Dat jij het anders noemt, dat is prima. Wij thuis noemen het nog steeds zo, omdat het makkelijk is. Prima dat je er dan nogsteeds zo op in wilt gaan, in plaats van het te accepteren en zo te reageren er op.
Roanoke* schreef:
25-12-2017 19:38
Wat betekend dit woord?
Dat betekent fucking iPad.
Bjort schreef:
Je schreef in eerste instantie dat het niet klopte en dat je wel menstrueerde, dus daardoor lijkt het net of je het niet wist
Klopt, verkeerd verwoord. Is standaard hier thuis, dus ook zo verwoord.
yearsandyears schreef:
25-12-2017 19:39
Ligt er net aan hoe je het thuis verwoord toch. Dat jij het anders noemt, dat is prima. Wij thuis noemen het nog steeds zo, omdat het makkelijk is. Prima dat je er dan nogsteeds zo op in wilt gaan, in plaats van het te accepteren en zo te reageren er op.
Wij thuis frituren een maandverband. Geen snackbarhouder zal begrijpen dat ik een Mexicano bedoel.

Als je met mensen buiten je kringetje communiceert en goed advies wil, zorg je dat je de juiste woorden gebruikt.
Weet je het niet, is dat helemaal niet erg. Doen alsof je het allemaal weet, terwijl je het niet weet is dom. En het met opzet verkeerd zeggen is ook dom.
anoniem_359707 wijzigde dit bericht op 25-12-2017 19:42
0.28% gewijzigd
yearsandyears schreef:
25-12-2017 19:28
Dit klopt niet. Ik word altijd in mijn stopweek gewoon ongesteld hoor. Ik heb zoals beschreven ook donderdag nacht de laatste pil genomen, dus zit nu in mijn stopweek.

MHUAHAHAHAHAHAHAHA.
yearsandyears schreef:
25-12-2017 19:41
Klopt, verkeerd verwoord. Is standaard hier thuis, dus ook zo verwoord.
Oke, prima

Op naar de pomp voor een testje, en kom je de uitslag hier nog even delen?
Moiren’ schreef:
Dat betekent fucking iPad.
:rofl: o, ja!
Moiren’ schreef:
Wij thuis frituren een maandverband. Geen snackbarhouder zal begrijpen dat ik een Mexicano bedoel.

Als je met mensen buiten je kringetje communiceert en goed advies wil, zorg je dat je de juiste woorden gebruikt.
Weet je het niet, is dat helemaal niet erg. Doen alsof je het allemaal weet, terwijl je het niet weet is dom. En het met opzet verkeerd zeggen is ook dom.
:HA:
Bjort schreef:
25-12-2017 19:38
Lees goed de bijsluiter (zoals Moi ook al adviseerde) tis niet heel moeilijk
Dat zal ik ook zeker doen. Wilde gewoon even vragen hoe iedereen hier erover dacht, ivm ook de corticosterioden en vorige maand gewoon een ontrekkingsbloeding te hebben gehad en afgevallen, geen zwangerschaps verschijnselen etc.

Inplaats dat voelt het alsof ik een beetje aangevallen word, terwijl ik gewoon om advies vraag.
yearsandyears schreef:
25-12-2017 19:43
Dat zal ik ook zeker doen. Wilde gewoon even vragen hoe iedereen hier erover dacht, ivm ook de corticosterioden en vorige maand gewoon een ontrekkingsbloeding te hebben gehad en afgevallen, geen zwangerschaps verschijnselen etc.

Inplaats dat voelt het alsof ik een beetje aangevallen word, terwijl ik gewoon om advies vraag.
Ik val je niet aan hoor, ik geef je alleen advies en dat is een test doen. Dan heb je maar duidelijkheid er over
anoniem_358010 wijzigde dit bericht op 25-12-2017 19:45
0.10% gewijzigd
Moiren’ schreef:

Ik weet niet wat je nu wilt bereiken om hier op verder te gaan. Het is duidelijk je punt, mijn punt ook toch.
yearsandyears schreef:

Nogmaals een ontrekkingsbloeding zegt helemaal niets over wel of niet zwanger.
anoniem_359707 wijzigde dit bericht op 25-12-2017 19:46
0.51% gewijzigd
Bjort schreef:
25-12-2017 19:42
Oke, prima

Op naar de pomp voor een testje, en kom je de uitslag hier nog even delen?
Zal ik doen
yearsandyears schreef:

Misschien moet je eens double dutch gaan, elke paar maanden dezelfde soort vraag schiet ook niet op he.
Gewoon een test doen, het is geen rocket science ofzo.
esther55 schreef:
25-12-2017 19:22
:fortune:

Het antwoord is:
Wel of niet zwanger
:proud:
yearsandyears schreef:

Je hoeft niet te merken dat je zwanger bent. Er zijn vrouwen die erachter komen tijdens de bevalling o_o .

Ga je een test halen?
Moiren’ schreef:
25-12-2017 19:32
Ik noem de buurman neuken mantelzorg, niet vreemdgaan.
:-o
yearsandyears schreef:

Ik vind geen slimem vraag.Ik zou zeggen doe een T.E..S.T
En nee, dan bedoel ik geen test om je vitamine C gehalte te checken 8-)
Wat bedoel je precies met onveilige seks? Want je was wel aan de pil? Lees ook de bijsluiter van d zalf om te zien of het invloed heeft op anticonceptiepil ed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven