Werk & Studie alle pijlers

Wat is redelijk salaris controller detachering

26-12-2017 08:59 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Forummers,

Heeft iemand ervaring of advies mbt het volgende:
- detachering
- controller
- 40 uur per week
- wo
- 48 jaar

Gaat over mijn man. Voor het eerst onderhandelen, maar we komen er niet uit. Wat is een redelijk salaris?
5.000 € bruto per maand. Exclusief toeslagen.
Juist een controller zou toch enigszins op de hoogte moeten zijn van salarissen?

En het ligt er ook maar aan in wat voor tak hij gaat werken.
Nee hoor.
Cost controller.
Misschien gek, maar met Google heb ik in een paar minuten alle informatie die je zoekt. Voorbeeld-vacatures, hele salarisgidsen met detail-analyses, enzovoort. Had he die al gevonden?
Ik vind het wel een interessante vraag, ik heb me meerdere malen suf gezocht op google maar de salarissen lopen erg uiteen. Veel hangt af van branche, bedrijf (groot, klein) en verantwoordelijkheid. Kun je daar iets meer over vertellen?
Nee hoor.
Cost controller.
roos803 schreef:
26-12-2017 10:09
Nee hoor.
Cost controller.
Ehm, dat zei je al
roos803 schreef:
26-12-2017 10:09
Nee hoor.
Cost controller.

Lekker vaag
Echooooooo
Ik denk dat Roos dat het een cost-controller betreft. Mijn ervaring, als financieel controller, is dat de salarissen erg gespreid liggen. Onder andere afhankelijk van regio. Plus punt is dat er ernstige tekort is aan controllers. Ik zeg tussen de 4 en 5,5 keur
Is helemaal afhankelijk van het niveau en de invulling van de taken van de controller. Die taken en verantwoordelijkheden verschillen nogal eens van bedrijf tot bedrijf. Bijvoorbeeld bij het ene bedrijf heet de functie assistent controller terwijl ze ergens anders voor hetzelfde werk de functie controller noemen.
mugske wijzigde dit bericht op 26-12-2017 11:16
0.79% gewijzigd
Ik ken administratief medewerkers met “controller” op hun visitekaartje, en ik ken CFO’s die zich boekhouder noemen.

Maar TO is kennelijk niet van plan iets inhoudelijks te vertellen, dus dat gaat niet opschieten zo
Is hij soms cost-controller?
Loca_Loca schreef:
26-12-2017 11:02
Is hij soms cost-controller?
Hoe raad je het :proud:
Als ik Google krijg ik salarissen tussen 40.000 en 88.000, daar heb je dus niet zoveel aan. Hangt af van niveau binnen de organisatie, of je eindverantwoordelijk bent, opleiding, ervaring, etc.
Hij moet gewoon vragen wat hij wil, en ziet dan vanzelf wel of het past.
Ik zou denken minimaal 6k en dan eventueel lease auto en bonussen...
Maar met 48, wo, zal hij toch wel iets weten?
Ok, sorry dat het voor sommigen wat vaag blijkt. Ik dacht dat het wel voor zich sprak. Ben ook niet thuis in die branche.
Man heeft jaren ergens vast gewerkt en gaat nu voor detachering, omdat hij op zijn vorige werk boventallig was.
Natuurlijk heeft hij geïnformeerd, maar ik dacht hier nog extra info te kunnen ontvangen.
Betreft baan als cost controller gedetacheerd bij Shell.

Bedankt voor de betrokken reacties.
Ik zou zeggen minimaal hetzelfde als hij in zijn vorige baan als salaris kreeg.
Ab imo pectore
emmylou schreef:
26-12-2017 15:10
Ik zou zeggen minimaal hetzelfde als hij in zijn vorige baan als salaris kreeg.
Waarom? Wat was zijn vorige baan?
Senior controllers bij de overheid krijgen schaal 12/13, oftewel 5200-5600 met 36u.
Komt hij in dienst bij de detacheerder? Krijgt hij een bonus obv aantal uren dat hij per jaar bij een klant werkt?
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 27-12-2017 08:00
Reden: Spam
99.65% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven