Slaande ruzie
woensdag 27 december 2017 om 14:56
Hoi,
Ben helemaal het noorden kwijt.
Mijn vriend is er net op uit gekomen dat ik zijn beste vriendin ook in vertrouwen neem en haar soms dingen vertel over onze relatie na een ruzie of als hij mij heeft vast gehad bij mijn keel of slaat...
En nu is hij helemaal door t lint gegaan! Ben helemaal bont en blauw geslagen in t bijzijn van onze gezamelijke vriendin, overstampt enz en hij vindt dat hij t recht daartoe heeft. Ik weet dat ik in de fout ben geweest maar nu voel ik mij zo verdomd slecht dat ik mezelf echt iets zou kunnen aandoen! Uit schaamte, angst, wanhoip, geen uitweg zien...
Hij vindt dat hij dit recht heeft omdat ik een mes in zijn rug heb gestoken... ik kan nu niet meer stappen van pijn en zie overal blauw
Wat nu??
Ben helemaal het noorden kwijt.
Mijn vriend is er net op uit gekomen dat ik zijn beste vriendin ook in vertrouwen neem en haar soms dingen vertel over onze relatie na een ruzie of als hij mij heeft vast gehad bij mijn keel of slaat...
En nu is hij helemaal door t lint gegaan! Ben helemaal bont en blauw geslagen in t bijzijn van onze gezamelijke vriendin, overstampt enz en hij vindt dat hij t recht daartoe heeft. Ik weet dat ik in de fout ben geweest maar nu voel ik mij zo verdomd slecht dat ik mezelf echt iets zou kunnen aandoen! Uit schaamte, angst, wanhoip, geen uitweg zien...
Hij vindt dat hij dit recht heeft omdat ik een mes in zijn rug heb gestoken... ik kan nu niet meer stappen van pijn en zie overal blauw
Wat nu??

woensdag 27 december 2017 om 15:10
Via het raam naar de buren en die vriendin nooit meer vertrouwen .kleinbangvogeltje schreef: ↑27-12-2017 15:04Ik zit hier nu vast in vriendin haar huis , die is terwijl met hem nu wiet gaan kopen want dan pas zal hij wa kalmeren zegt hij. Heb niks bij, geen geld, geen auto , geen sleutel en kan bijna ni meer stappen door de stampen op mijn benen

woensdag 27 december 2017 om 15:11
Onderneem actie, bel 112kleinbangvogeltje schreef: ↑27-12-2017 15:08En mijn mama is terminaal van kanker, heeft geen auto, mijn zuq ligt half jaar plat van zware operatie en verder is er niemand waar ik nu op kan rekenen. Straks mss wel na de werkuren...
Voel mij echt enorm klein en bang... wou ff een luisterend oor van iemand , om mij ook ff te vertellen dat dit niet ok is, want ik hoor elke keer het tegendeel en op den duur geloof je dit ook

woensdag 27 december 2017 om 15:13
Het is toch van de zotte dat zij geen 112 heeft gebeld. Geen vriendin van je dus.
Verder, het is nu tijd om uit de slachtofferrol te komen en om sterk te zijn. Maak jezelf niet wijs dat het normaal is wat hij doet, ook al zegt hij (of anderen) dit. Dit is niet normaal, dit is strafbaar zelfs.
Misschien kan de politie je helpen om jouw spullen te pakken en je naar je moeder of zus te brengen. Wellicht weten zij een maatschappelijk werker of iets die kan helpen. Die zijn daarvoor. Bij je moeder of zus in huis heb je in elk geval een dak boven je hoofd en kun je hen ook helpen in huis. voor beide partijen een goede oplossing. Anders is er nog zoiets als een blijf van mijn lijf huis.
Verder, het is nu tijd om uit de slachtofferrol te komen en om sterk te zijn. Maak jezelf niet wijs dat het normaal is wat hij doet, ook al zegt hij (of anderen) dit. Dit is niet normaal, dit is strafbaar zelfs.
Misschien kan de politie je helpen om jouw spullen te pakken en je naar je moeder of zus te brengen. Wellicht weten zij een maatschappelijk werker of iets die kan helpen. Die zijn daarvoor. Bij je moeder of zus in huis heb je in elk geval een dak boven je hoofd en kun je hen ook helpen in huis. voor beide partijen een goede oplossing. Anders is er nog zoiets als een blijf van mijn lijf huis.

woensdag 27 december 2017 om 15:14
Waarom kunnen jullie (jij en je vriendin) niet zelf bedenken dat je naar de politie moet gaan om nogmaals aangifte te doen ? Je kunt wel een topic openen op viva en reageren ? Bijzonder.
De politie is verplicht een onderzoek in te stellen na aangifte, zeker als je kunt laten zien dat je bont en blauw bent. Vreemd dat je zegt dat er alleen een PV is opgemaakt. Vreemd ook dat je na eerdere aangiftes telkens weer terug bent gegaan naar deze top vent.
En je vriendin gaat nu gezellig wiet met hem kopen ? En dan met z’n drietjes lekker oproken zeker.
Behoorlijk kansloos dit.
De politie is verplicht een onderzoek in te stellen na aangifte, zeker als je kunt laten zien dat je bont en blauw bent. Vreemd dat je zegt dat er alleen een PV is opgemaakt. Vreemd ook dat je na eerdere aangiftes telkens weer terug bent gegaan naar deze top vent.
En je vriendin gaat nu gezellig wiet met hem kopen ? En dan met z’n drietjes lekker oproken zeker.
Behoorlijk kansloos dit.
anoniem_178452 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 15:15
0.17% gewijzigd
woensdag 27 december 2017 om 15:14
Maar wou hem nu even het huis uit zodat hij hopelijk even rustiger zou worden...
Weet je wat het ergste is.. als ik nu politie zou bellen en aangifte doe... dan pas voelt het alsof ik hem echt verraad! Ik weet dat dit niet qtrookt en toch heb ik telkens gevoel dat ik hem dat letterlijk mes in de rug steek! Ik was voeger geen katje om zonder handschoenen aan te pakken! Nu ben ik gewoon niks meer ! En belachelijk dom egoistisch ergerlijk verlamd iemand
Weet je wat het ergste is.. als ik nu politie zou bellen en aangifte doe... dan pas voelt het alsof ik hem echt verraad! Ik weet dat dit niet qtrookt en toch heb ik telkens gevoel dat ik hem dat letterlijk mes in de rug steek! Ik was voeger geen katje om zonder handschoenen aan te pakken! Nu ben ik gewoon niks meer ! En belachelijk dom egoistisch ergerlijk verlamd iemand

woensdag 27 december 2017 om 15:16
Ja, je hebt gelijk, dat zou inderdaad heel zielig voor hem zijn.kleinbangvogeltje schreef: ↑27-12-2017 15:14Maar wou hem nu even het huis uit zodat hij hopelijk even rustiger zou worden...
woensdag 27 december 2017 om 15:16

woensdag 27 december 2017 om 15:18
En daarmee hou je zijn gedrag in stand. Nu volkomen in elkaar geslagen, volgende keer erger? En dat vanwege jouw waanideeën over "hem een mes in de rug steken"?kleinbangvogeltje schreef: ↑27-12-2017 15:14Maar wou hem nu even het huis uit zodat hij hopelijk even rustiger zou worden...
Eigenlijk voel ik boosheid naar je toe. Je weet dat het niet goed is en toch blijf je hem zelfs nu de hand boven het hoofd houden. Wat voor reactie verwacht je dan van ons?
woensdag 27 december 2017 om 15:20
Weet niet wat ik verwacht met dit te posten, ben echt gewoon even helemaal niet ok en bang... hij dreigt ook van mijn mama op te bellen om haar te vertellen wat voor een slecht mens ik ben, mijn zoon tegen mij op te zetten... hij is t beu dat hij telkens als de agressieve gek wordt afgeschreven en ik het slachtoffer.
woensdag 27 december 2017 om 15:21
Is hij toch ook...bel en ga wegkleinbangvogeltje schreef: ↑27-12-2017 15:20Weet niet wat ik verwacht met dit te posten, ben echt gewoon even helemaal niet ok en bang... hij dreigt ook van mijn mama op te bellen om haar te vertellen wat voor een slecht mens ik ben, mijn zoon tegen mij op te zetten... hij is t beu dat hij telkens als de agressieve gek wordt afgeschreven en ik het slachtoffer.

woensdag 27 december 2017 om 15:22
Waarom ga je de deur niet uit nu hij weg is? Neem je telefoon mee en en andere spullen van jezelf en ga naar buiten. Bel instanties zoals de politie of ga naar een politiebureau om aangifte te doen. Doe iets!!! En ga niet afwachten tot hij weer terugkomt en je geen kant op kunt of misschien wel weer mishandeld wordt.
Zolang je niets onderneemt zal deze situatie blijven bestaan!
Zolang je niets onderneemt zal deze situatie blijven bestaan!

Sorry, maar wij kunnen je niet helpen. Dat kan alleen jij. Door nu, NU!!! je spullen te pakken, de politie te bellen, aangifte te doen en je verwondingen aan je mama te laten zien.kleinbangvogeltje schreef: ↑27-12-2017 15:20Weet niet wat ik verwacht met dit te posten, ben echt gewoon even helemaal niet ok en bang... hij dreigt ook van mijn mama op te bellen om haar te vertellen wat voor een slecht mens ik ben, mijn zoon tegen mij op te zetten... hij is t beu dat hij telkens als de agressieve gek wordt afgeschreven en ik het slachtoffer.
Maar ik weet nu al dat je dat niet gaat doen. Want hij is het beu dat hij als agressieve gek wordt neergezet en jij als slachtoffer.
EN JIJ GELOOFT DAT!!!
Mooi voorbeeld voor je zoon ook. Ram er maar lekker op los, dan kom je er wel mee weg.

Nou, hij heeft geen poot om op te staan. Als je moeder je verwondingen ziet zal ze toch zelf wel aangifte tegen hem gaan doen neem ik aan.kleinbangvogeltje schreef: ↑27-12-2017 15:20Weet niet wat ik verwacht met dit te posten, ben echt gewoon even helemaal niet ok en bang... hij dreigt ook van mijn mama op te bellen om haar te vertellen wat voor een slecht mens ik ben, mijn zoon tegen mij op te zetten... hij is t beu dat hij telkens als de agressieve gek wordt afgeschreven en ik het slachtoffer.