Sterke geur
dinsdag 28 november 2017 om 09:49
Hi!
Een paar maanden terug had ik een blaasontsteking en een oorontsteking, hier heb ik toen antibiotica voor gehad maar het gevolg daarvan was dat ik een vaginale schimmelinfectie kreeg en ook een bacterie. Nadat ik hiervoor crèmes heb gekregen, leek het toch niet helemaal over. Tijdens seks voelde het heel schurend aan, maar vooral: de geur was echt niet oké. Een hele sterk ruikende geur, vooral tijdens seks, waar ik daarvoor nooit last van heb gehad. Het rook altijd heel neutraal. Ik heb vervolgens een nieuwe kweek laten doen maar daar komt niks uit. Iemand enig idee waar dit door kan komen? Iemand ervaring?
Een paar maanden terug had ik een blaasontsteking en een oorontsteking, hier heb ik toen antibiotica voor gehad maar het gevolg daarvan was dat ik een vaginale schimmelinfectie kreeg en ook een bacterie. Nadat ik hiervoor crèmes heb gekregen, leek het toch niet helemaal over. Tijdens seks voelde het heel schurend aan, maar vooral: de geur was echt niet oké. Een hele sterk ruikende geur, vooral tijdens seks, waar ik daarvoor nooit last van heb gehad. Het rook altijd heel neutraal. Ik heb vervolgens een nieuwe kweek laten doen maar daar komt niks uit. Iemand enig idee waar dit door kan komen? Iemand ervaring?
dinsdag 28 november 2017 om 09:53
Klinkt als bacteriële vaginose, heb ik ok een paar x gehad na het slikken van antibiotica bij een blaasontsteking. Kan vanzelf over gaan, weet niet of dat altijd zo is. Wat bij mij ook hielp was 2 x per dag wat eetlepels appelazijn verdunnen met water en dit opdrinken. En ik spoelde met lauw water.
Ik heb ook een x pillen van de huisarts hier voor gehad, dat hielp ook goed. Dus nog een x naar de huisarts kan ook natuurlijk.
Ik heb ook een x pillen van de huisarts hier voor gehad, dat hielp ook goed. Dus nog een x naar de huisarts kan ook natuurlijk.
dinsdag 28 november 2017 om 09:56
Ja ik dacht zelf ook dat dat het was, maar uit kweekje kwam dus dat de schimmel en bacteriële vaginose over waren..Poeszie schreef: ↑28-11-2017 09:53Klinkt als bacteriële vaginose, heb ik ok een paar x gehad na het slikken van antibiotica bij een blaasontsteking. Kan vanzelf over gaan, weet niet of dat altijd zo is. Wat bij mij ook hielp was 2 x per dag wat eetlepels appelazijn verdunnen met water en dit opdrinken. En ik spoelde met lauw water.
dinsdag 28 november 2017 om 10:33
Ik denk dat je klachten herstellende zijn, maar je balans gewoon nog niet helemaal de oude is.
En dat betekent dat met seks als de balans nog verder verstoord wordt door vreemde bacterien van hem en sperma dat een andere ph heeft, je vagina even van slag is, en het was nog niet helemaal ok.
Geef het even de tijd. Spoelen met water, seks even met condoom (of geen penetratie even).
En dat betekent dat met seks als de balans nog verder verstoord wordt door vreemde bacterien van hem en sperma dat een andere ph heeft, je vagina even van slag is, en het was nog niet helemaal ok.
Geef het even de tijd. Spoelen met water, seks even met condoom (of geen penetratie even).
dinsdag 28 november 2017 om 10:38
Hi Mnnis,
Wat herkenbaar.. Ik heb maandenlang rondgelopen met dezelfde klachten. Uiteindelijk heeft de huisarts ook e.e.a. op kweek gezet, en op alles wat hij maar kon bedenken laten testen, dus ook SOA's. Ook bij mij was dit zeer onwaarschijnlijk hoor, maar nooit weg om uit te sluiten. Bij mij bleek er naast een schimmelinfectie sprake te zijn van gardnerella vaginalis. Ik heb hier een zware kuur voor gehad, en lijk nu overal vanaf te zijn. Wel moet ik nog maandelijks 1 pil voor de schimmelinfectie innemen, omdat dit helaas met de hormoonschommelingen vaak terugkeert.
Ontzettend vervelend in ieder geval, Ik zou wel direct weer terug gaan naar de huisarts. Misschien dat hij niet alles heeft laten testen? Wellicht een idee om ook behandeling van je partner te vragen? Bij mij was dit volgens de huisarts niet nodig.
Succes in ieder geval, ik weet hoe vervelend het is!
Wat herkenbaar.. Ik heb maandenlang rondgelopen met dezelfde klachten. Uiteindelijk heeft de huisarts ook e.e.a. op kweek gezet, en op alles wat hij maar kon bedenken laten testen, dus ook SOA's. Ook bij mij was dit zeer onwaarschijnlijk hoor, maar nooit weg om uit te sluiten. Bij mij bleek er naast een schimmelinfectie sprake te zijn van gardnerella vaginalis. Ik heb hier een zware kuur voor gehad, en lijk nu overal vanaf te zijn. Wel moet ik nog maandelijks 1 pil voor de schimmelinfectie innemen, omdat dit helaas met de hormoonschommelingen vaak terugkeert.
Ontzettend vervelend in ieder geval, Ik zou wel direct weer terug gaan naar de huisarts. Misschien dat hij niet alles heeft laten testen? Wellicht een idee om ook behandeling van je partner te vragen? Bij mij was dit volgens de huisarts niet nodig.
Succes in ieder geval, ik weet hoe vervelend het is!
woensdag 27 december 2017 om 18:34
Tot op heden nog steeds last.. Ik word er gek van. Ik heb nu dit besteld: http://www.balanceactiv.nl. Hopen dat dat niets doet.. Ben nog niet terug gegaan naar de huisarts omdat uit de vorige test al bleek dat ik geen schimmelinfectie en bacteriële vaginose meer heb. Toen deed ze al een beetje alsof het tussen m'n oren zat.. M'n seks leven is op dit moment echt 0 en m'n vriend en ik worden er echt gek van. Ik heb hierdoor ook gewoon geen zin meer in seks. Dit is wel echt m'n laatste hoop.. Daarna maar weer terug naar de huisarts. Heb het nu ook al lang genoeg de tijd gegeven om zelf te herstellen..
woensdag 27 december 2017 om 18:51
Misschien is het gewoon even in de war. Eerst door de medicijnen voor de oor-
en blaasontsteking, toen door de medicijnen tegen de schimmel, en nu doordat je met die medicijnen bent gestopt.
Gewoon even een maandje aankijken. Wassen met water (GEEN ZEEP) en met rust laten. Als het daarna nog ruikt, is de huisarts misschien wel een goed idee....sommige SOA's komen pas na een tijd tot uiting.
en blaasontsteking, toen door de medicijnen tegen de schimmel, en nu doordat je met die medicijnen bent gestopt.
Gewoon even een maandje aankijken. Wassen met water (GEEN ZEEP) en met rust laten. Als het daarna nog ruikt, is de huisarts misschien wel een goed idee....sommige SOA's komen pas na een tijd tot uiting.
Those who don’t believe in magic will never find it
woensdag 27 december 2017 om 18:56
Ik had in de zomervakantie dus blaas en oor ontsteking, daarna bacterie en schimmel dus ik dacht ook van ik kijk het wel een tijdje aan want dat kan niet goed zijn. Maar ik ben nu dus al een maand of 3-4 aan het wachten tot het herstelt.. Dokter kan geen bacterie/schimmel meer vinden en ik weet eigenlijk wel zeker dat deze klachten nogsteeds daar van komen. Het jeukt niet en heb er ook geen last van, maar die geur is gewoon niet fijn en niet hoe het altijd was en dat is heel naar. Ik slik verder vitamine pillen en ik drink kefir (probacterien). Wat moet ik nog meer doendropfruitje schreef: ↑27-12-2017 18:51Misschien is het gewoon even in de war. Eerst door de medicijnen voor de oor-
woensdag 27 december 2017 om 19:26
Bij mij heeft dat spul wat je besteld hebt geweldig geholpen toen ik soortgelijke klachten had. Er kwam niks uit de kweek maar ik stonk gewoon ranzig naar vis leek het wel. Na 3 dagen die tubes te hebben gebruikt was de geur helemaal weg. Hopelijk bij jou ook!mnnls schreef: ↑27-12-2017 18:34Tot op heden nog steeds last.. Ik word er gek van. Ik heb nu dit besteld: http://www.balanceactiv.nl. Hopen dat dat niets doet.. Ben nog niet terug gegaan naar de huisarts omdat uit de vorige test al bleek dat ik geen schimmelinfectie en bacteriële vaginose meer heb. Toen deed ze al een beetje alsof het tussen m'n oren zat.. M'n seks leven is op dit moment echt 0 en m'n vriend en ik worden er echt gek van. Ik heb hierdoor ook gewoon geen zin meer in seks. Dit is wel echt m'n laatste hoop.. Daarna maar weer terug naar de huisarts. Heb het nu ook al lang genoeg de tijd gegeven om zelf te herstellen..
woensdag 27 december 2017 om 19:31
Ah thanks voor je reactie, dat is hoopvol!!! Hoop het zoooooooo