De leukste dobbelcadeautjes

28-12-2017 10:41 9 berichten
Wij dobbelen altijd met het gezin in december. De regels zijn 3 cadeautjes voor samen 15 euro. Maar ik heb het idee, dat we eigenlijk alles al wel een keer gehad hebben. We dobbelen enkel met de volwassenen in de leeftijd van 25 tot 60. Hebben jullie nog leuke of originele ideeën?

Wat zijn de leukste dobbelcadeautjes die jullie hebben gekocht of gekregen?
Ik zou de Flying Tiger eens in lopen. Die hebben veel leuke dingetjes voor weinig.
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar was de foute kersttrui favoriet bij de mannen. Ik heb wel eens geluk gehad en bij de Blokker een verkeerd geprijsde wijnglazenset (6 rode, 6 witte en 6 champagne, eigenlijk €30) gekocht voor €5, dat was toen ook populair.

Bij ons is de regel dat iedereen uiteindelijk ook weer met 3 cadeautjes (van ongeveer €5 per stuk) naar huis gaat. Het gaat om de lol dus ach, die kaarsjes/zeep/lippenstift/sokken in de herhaling vinden wij geen probleem. Dit jaar achteraf nog veel plezier gehad van de duimworstelset :blob: en dat voor €2.
Een fles Aviva? Is een fles met mousserende wijn met parelmoer er in.
Kost wel een tientje maar lijkt mij een leuk kado.
Het ziet er spectaculair uit in de fles. Vind ik dan.
De leukste dobbelcadeautjes die ik heb gekregen zijn een mok, notitieboekje en kleurboek. Is allemaal niet heel bijzonder, maar allemaal dingen waar ik blij van word :)
Bij ons was 1/5 staatslot favoriet!
De Hema heeft ook leuke spulletjes voor €5,-
Mijn schoonzusje won dit jaar het decemberkraslot wat niemand wilde en kraste diezelfde avond €20 open :yes:
hier zijn de eetbare cadeaus vaak favoriet, vooral chocolade bijvoorbeeld een klein doosje bonbons.

Ook speciale (losse) thee of koffie vallen in de smaak.
Leuk spel, wij hebben ooit met een man of 10 "gevochten" om een flesje mousserende wijn en een andere keer om een aardappelschilmesje met een giga glimmend lemmet...

Ik zou een spaarpotje leuk vinden, die heb je in alle soorten en maten, je koopt voor weinig een pasjeshouder, een hele praktische bij de action of een mega opvallende.

Veel plezier.
die ik wilde bestaat al...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven