Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
maandag 18 december 2017 om 11:23
De volumedroogshampoo van Batiste is inderdaad de minste uit hun serie, ruikt ook niet eens zo lekker en maakt het super stug. Met de andere heb ik dat witte waas probleem niet zo eigenlijk... gewoon heel goed borstelen.... wat voor borstel gebruik je?
Qua hairspray gebruik ik niks maar ik ben wel tevreden over de blondspray en de heat protection spray van de hema, misschien is hun haarlak ook wel wat MonicaG?
Qua hairspray gebruik ik niks maar ik ben wel tevreden over de blondspray en de heat protection spray van de hema, misschien is hun haarlak ook wel wat MonicaG?
Lorem Ipsum
maandag 18 december 2017 om 15:00
MonicaG schreef: ↑18-12-2017 09:44Goh, deze was ik helemaal vergeten, ooit laten aansmeren bij de kapper maar is echt wel goed, laat geen witte waas achter en ontvet stukken beter dan Batiste etc.
Heeft iemand trouwens nog een tip voor haarlak voor mij?
Ben recent naar een korter kapsel gegaan, staat me goed, maar ik ben nog wat aan het stoeien met stylingproducten.
Heb nu een lak van Syoss maar mijn haar ziet er nat uit en het betonneert nogal.
Ben dus op zoek naar een spray die mijn haar wel fixeert maar nog ietwat natuurlijk laat bewegen en die het niet donkerder (wetlook) maakt.
Qua lak vind ik wella echt de aller beste

maandag 18 december 2017 om 15:56
Batiste die witte waas vind ik juist handig, echt het gevoel dat je er wat in doet, daarna moet je het licht er in masseren, totdat waas weg is. Staat ook op de verpakking.
Ik doe het dan ook alleen op mijn kruin, waar het vet is, bovenop. En dan in masseren, krijg je meteen volume.
Thanks. Dan ga ik de volume van kruidvat toch nog een keer proberen. Nu vandaag toch maar weer batiste gekocht. Eerder had ik de volume variant xxl. Maar die bestaat blijkbaar niet meer, dus nu de originele gedaan. Probeer ik morgen.
Ik baal wel dat ik van kruidvat de verfrissende heb gekocht en niet de volumes destijds. Toch weer 2,50. Mmm
Ik doe het dan ook alleen op mijn kruin, waar het vet is, bovenop. En dan in masseren, krijg je meteen volume.
Thanks. Dan ga ik de volume van kruidvat toch nog een keer proberen. Nu vandaag toch maar weer batiste gekocht. Eerder had ik de volume variant xxl. Maar die bestaat blijkbaar niet meer, dus nu de originele gedaan. Probeer ik morgen.
Ik baal wel dat ik van kruidvat de verfrissende heb gekocht en niet de volumes destijds. Toch weer 2,50. Mmm

gele_suikerspin wijzigde dit bericht op 18-12-2017 15:59
3.98% gewijzigd

zaterdag 23 december 2017 om 13:24
Laaraa, ik heb ook die ordinairy niacinamine met zink twee weken gebruikt nu. En je hebt gelijk, het werkt! Ik heb al 2 weken geen nieuwe puistjes meer gekregen! Terwijl ik daarvoor er altijd minstens 1 zag gaan en een nieuwe zag komen. Ik ben zo blij!
Bedankt voor de tip.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik ook al een maandje een exfoliant van Jetske gebruik. Dus misschien de combi?
Bedankt voor de tip.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik ook al een maandje een exfoliant van Jetske gebruik. Dus misschien de combi?
dinsdag 26 december 2017 om 10:40
ik zag laatst in de etos Scholl eeltpleisters. Dat leek me wel wat. Ik heb geen heel lelijke voeten, ziet er prima uit op slippers maar ik moet het wel bijhouden. Ik dacht, met die eeltpleisters kan ik bepaalde plekken mooi wat meer eeltvrij maken, zeg maar rond mijn hiel.
Ik heb de pleisters rond mijn hiel geplakt, en 1 daarvan liet al vrij snel los. Het verfrommelde door het lopen. de andere drie bleven plakken en die heb ik pas na een paar dagen er af gehaald. ik merkte niets van werking, dacht dat het een miskoop was.
Maar nu, zo'n anderhalve week later, laat mijn eelt enorm los. Ik kan er zo hele stukken af trekken. Dus ja, het product werkt zeker.
maar het ziet er niet uit, een kraterlandschap! het werkt niet egaal maar op de ene plek meer dan de andere. het is ook niet precies de plek waar de pleister zat, maar ook hier en daar er om heen.
het is maar goed dat het geen zomer is, verschrikkelijk. Ik ben net met eeltrasp etc aan de slag gegaan maar ik krijg het niet mooi. Het zal tijd kosten voor het weer een beetje ok er uit ziet.
Dus... eens maar nooit weer! Sterke afrader
Ik heb de pleisters rond mijn hiel geplakt, en 1 daarvan liet al vrij snel los. Het verfrommelde door het lopen. de andere drie bleven plakken en die heb ik pas na een paar dagen er af gehaald. ik merkte niets van werking, dacht dat het een miskoop was.
Maar nu, zo'n anderhalve week later, laat mijn eelt enorm los. Ik kan er zo hele stukken af trekken. Dus ja, het product werkt zeker.
maar het ziet er niet uit, een kraterlandschap! het werkt niet egaal maar op de ene plek meer dan de andere. het is ook niet precies de plek waar de pleister zat, maar ook hier en daar er om heen.
het is maar goed dat het geen zomer is, verschrikkelijk. Ik ben net met eeltrasp etc aan de slag gegaan maar ik krijg het niet mooi. Het zal tijd kosten voor het weer een beetje ok er uit ziet.
Dus... eens maar nooit weer! Sterke afrader

The past may be in tatters
But today is all that matters
But today is all that matters
dinsdag 26 december 2017 om 13:08
Hansaplast likdoornpleisters: geweldige dingen
Hebben een uitsparing waardoor ze niet drukken op de 'kern' van de likdoorn, kon met die pleisters nog mijn gewone schoenen aan zonder pijn.
Ik gebruikte ze dus gewoon voor die uitsparing, maar er zit in de gel blijkbaar een stof die de eelt laat loskomen of zo, na een paar dagen ging het er onder de douche ineens vanzelf af

Hebben een uitsparing waardoor ze niet drukken op de 'kern' van de likdoorn, kon met die pleisters nog mijn gewone schoenen aan zonder pijn.
Ik gebruikte ze dus gewoon voor die uitsparing, maar er zit in de gel blijkbaar een stof die de eelt laat loskomen of zo, na een paar dagen ging het er onder de douche ineens vanzelf af

woensdag 27 december 2017 om 15:19
Wat fijn! Echt bijzonder dat dat spul ook zo goed werkt voor anderenhelena2 schreef: ↑23-12-2017 13:24Laaraa, ik heb ook die ordinairy niacinamine met zink twee weken gebruikt nu. En je hebt gelijk, het werkt! Ik heb al 2 weken geen nieuwe puistjes meer gekregen! Terwijl ik daarvoor er altijd minstens 1 zag gaan en een nieuwe zag komen. Ik ben zo blij!
Bedankt voor de tip.

donderdag 28 december 2017 om 00:00
Ben helaas geen kenner van The Ordinary maar er staat vrij veel info op hun site en ik heb zelf best wel wat research gedaan middels reviews van andere gebruikers voordat ik iets heb besteld.Serendipety schreef: ↑27-12-2017 16:12Zou the ordinary ook iets hebben voor mijn hele gevoelige droge huid, die allergisch reageert op kamille?
donderdag 28 december 2017 om 10:04
Elnett haarlak: schijnt dé lak der lakken te zijn maar ik ruik 'm de hele dag, ook als ik hem een paar dagen na elkaar gebruik en er dus aan gewend zou moeten zijn.
Kreeg ook opmerkingen: 'je ruikt alsof je net bij de kapper vandaan komt', ligt dus niet aan mij.
Met andere lakken vervliegt de geur na een kwartiertje of zo, Elnett dus niet. Vind de fixatie overigens niet extreem beter dan die van vb. Syoss.
Hij is niet slecht maar om er zo lyrisch over te doen als Beautygloss doet snap ik niet - en ik vind de prijs voor een supermarktproduct ook wel aan de pittige kant.
Kreeg ook opmerkingen: 'je ruikt alsof je net bij de kapper vandaan komt', ligt dus niet aan mij.
Met andere lakken vervliegt de geur na een kwartiertje of zo, Elnett dus niet. Vind de fixatie overigens niet extreem beter dan die van vb. Syoss.
Hij is niet slecht maar om er zo lyrisch over te doen als Beautygloss doet snap ik niet - en ik vind de prijs voor een supermarktproduct ook wel aan de pittige kant.

donderdag 28 december 2017 om 10:24
Grappig, die Etos huismerk nagellak doet het dus geweldig bij mij! Wel in combinatie met de topcoat. (En ALLE nagellak chipt bij mij binnen een dag, behalve OPI.)becomingme schreef: ↑28-12-2017 01:27Maybelline brow satin. Super om mooie wenkbrauwen mee te maken.
Flop zijn de productnaam PCA. Ook op ingrediënten laten checken en er zit bijna geen werkzame stoffen in.
Etos huismerk nagellak. Blijft maar 1 dag zitten bij mij.
Ik kom net uit Parijs, eindelijk weer de Klorane beurre Mango shampoo kunnen halen

Andere score bij de pharmacie: Avene cold cream. ik weet eigenlijk niet zo goed waar je cold cream voor gebruikt. Als nachtcreme? een soort masker? Hoor graag tips.
Verder zit ik sinds een paar weken in een The Ordinary routine voor "pigmentation issues": alpha arbutin + niacinamide in de ochtend, alpha arbutin + ascorbyl tetra nog wat vitamine F in de avond. Dit in een poging wat te doen aan mijn restjes zwangerschapsmasker. Alleen weet ik sinds kort dat ik net weer zwanger ben

Andere ontdekking: rozencreme van Dr. Hauschka als dagcreme. Hij is lekker rijk en vet, dat vind ik heel fijn in de winter. Je hebt geloof ik ook een light-variant, die is misschien prettiger voor mensen die niet zo'n droge huid hebben.
donderdag 28 december 2017 om 10:52
donderdag 28 december 2017 om 12:55
Met chipt, bedoel je dat er stukjes afbladderen? Over die van etos had ik ook topcoat. Helpt niks.
Ik heb nu bijna een week nagellak op die perfect blijft zitten.
donderdag 28 december 2017 om 21:50
In dit topic moet je er natuurlijk wel bij vertellen welke nagellak dat dan isbecomingme schreef: ↑28-12-2017 12:55
Ik heb nu bijna een week nagellak op die perfect blijft zitten.

I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
donderdag 28 december 2017 om 22:38
Dat moet ik nog ff checkenMrsNiceGuy schreef: ↑28-12-2017 21:50In dit topic moet je er natuurlijk wel bij vertellen welke nagellak dat dan is![]()

vrijdag 29 december 2017 om 08:21
Ik gebruik cold cream als ik last heb van echt héle droge plekken (vaak in de winter en dan op m'n armen of benen. Voor m'n gezicht vind ik cold cream vaak te zwaar).syvon schreef: ↑28-12-2017 10:24
Ik kom net uit Parijs, eindelijk weer de Klorane beurre Mango shampoo kunnen halenWas een tip van Monica volgens mij, super is die!
Andere score bij de pharmacie: Avene cold cream. ik weet eigenlijk niet zo goed waar je cold cream voor gebruikt. Als nachtcreme? een soort masker? Hoor graag tips.
Winter is coming...
vrijdag 29 december 2017 om 10:12
Ja hé, ik word nog altijd blij van de geur alleen al

Heb 'm trouwens deze week gescoord bij mijn (Belgische) apotheek: €10 voor een fles van 400 ml.

Ben wel benieuwd hoeveel jij 'm in Parijs hebt betaald?
vrijdag 29 december 2017 om 10:50
Mwah, dan heb je die van Fudge nog niet gehad. Zelfs je nagelriemen en tegelvoegen worden assig. Nu jij weer.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

vrijdag 29 december 2017 om 11:05
Maybelline superstay 24 hour lipstick kost bij Wehkamp nog geen € 9. En het is inderdaad echt goed. Blijft uren zitten, ook na eten, drinken etc en geeft niet af.
Kruidvat wimperserum werkt ook goed. Wel langer maar niet voller helaas.
Heeft iemand nog een tip wb de vezeltjes voor je wimpers? Ik heb deze ooit gekocht bij een of andere make up party en weet dat ik er tevreden over was.
Kruidvat wimperserum werkt ook goed. Wel langer maar niet voller helaas.
Heeft iemand nog een tip wb de vezeltjes voor je wimpers? Ik heb deze ooit gekocht bij een of andere make up party en weet dat ik er tevreden over was.