Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
11-12-2017 15:37
Het zit in een pompflakon in een donker flesje.....
.
anoniem_106277 wijzigde dit bericht op 11-12-2017 19:34
30.94% gewijzigd
Supersas09 schreef:
11-12-2017 15:39
Omdat ik dit weet heb ik zakjes besteld die je per keer open maakt.
Met een poedertje?
The Ordinary krijgt ook binnenkort vitamine C in poedervorm als je dat wilt
http://theordinary.com/
Zie net dat Kruidvat een Braun IPL apparaat in de aanbieding heeft.
https://www.kruidvat.nl/braun-bd3005-ip ... ontent=img

Ik heb hetzelfde model, maar dan in wit met goud. Weet niet precies wat het verschil is, maar die van mij werkt fantastisch.
Ksenija schreef:
11-12-2017 19:28
Doe je plakbandje dubbelzijdig eronder
bedankt voor de tip, helaas werkt het niet goed, door het poeder dat aan het plakbandje blijft zitten plakt ie al snel niet meer lekker
Lorem Ipsum
laaraa schreef:
10-12-2017 17:17
Sinds pubertijd (ben nu 37) last van pukkels, vooral op mijn kin. Enigszins hormonaal want het maakt een aantal vaste fases door qua heftigheid, gerelateerd aan mijn cyclus. Ik heb ooit een zalfje van de huisarts gekregen, maar weinig succes daarmee. Verder nooit iets ertegen gebruikt. Na het het lezen van eea over The Ordinary, en specifiek deze:
Niacinamide 10% + Zinc 1% - 30ml, toch maar eens geprobeerd (het kost geen drol namelijk). Resultaat is dat ik nu voor 95% van mijn pukkels af ben. Af en toe voel ik iets opkomen of is er een klein pukkeltje dat na behandeling ook heel snel weer vertrekt. Echt bizar...ik ben vrij nuchter met dit soort dingen en dacht eigenlijk dat er niet zo veel aan te doen zou zijn (want gezien de hormonale context komt het van binnen en gaat het niet om invloeden van buiten...dacht ik) maar het heeft me echt geholpen, en ik ben nu eindelijk na ruim 20 jaar van mijn pukkels af.
Ik heb het ook besteld Laaraa, ik hoop dat het bij mij ook werkt, want mijn probleem is hetzelfde als bij jou.
Emma95 schreef:
11-12-2017 22:08
Zie net dat Kruidvat een Braun IPL apparaat in de aanbieding heeft.
https://www.kruidvat.nl/braun-bd3005-ip ... ontent=img

Ik heb hetzelfde model, maar dan in wit met goud. Weet niet precies wat het verschil is, maar die van mij werkt fantastisch.

Ik heb m besteld, ben zo benieuwd! Je krijgt nu ook nog €30,- cashback. Kan niet wachten op mooie gladde benen zonder haar. Heb jij nog tips voor het gebruik Emma?
Ik heb er een donkere bril bij gekocht, want ik vind het flitslicht best erg fel.
En je kunt het best flitsen als het licht is (heb ik ergens gelezen).
Verder gewoon rustig stukje voor stukje flitsen. Je kunt de knop ingedrukt houden, dan gaat ie vanzelf door.
helena2 schreef:
12-12-2017 21:40
Ik heb het ook besteld Laaraa, ik hoop dat het bij mij ook werkt, want mijn probleem is hetzelfde als bij jou.
Waar heb je het besteld? Klinkt wel goed namelijk!
lisch schreef:
14-12-2017 13:07
Waar heb je het besteld? Klinkt wel goed namelijk!
Gewoon, bij The Ordinary.
http://theordinary.com/
Iemand de droogshampoo kruidvat eigen merk al geprobeerd?

Ik dacht proberen, want veel goedkoper als batiste. Nu vraag ik mij af, doe ik iets verkeerd? Of werkt dit product gewoon niet.

De volume variant was uit verkocht, dus heb de verfrissende variant gekocht. Vind hem niet echt werken. Misschien moet er veel meer in dan de droogshampoo van batiste.

Had ik het hier nu maar eerst gevraagd i.p.v. meteen kopen :facepalm:

Iemand ervaring?
nee geen ervaring, behalve dan met de mini's van kruidvatdroogshampoo... voor onderweg was die wel een keertje ok... maar batiste rules en heeft ook mini's

ehm, goed schudden kan nog wel helpen misschien, zet de bus even ondersteboven
Lorem Ipsum
Thanks.

Klopt, ik denk dat batiste gewoon wel echt beter is.

Voor de mensen die het willen proberen, de kruidvat verfrissend, het werkt voldoende maar niet super goed en je haar gaat wat glanzen. Wat ik zelf een minpunt vind.

Wel erg benieuwd of iemand al de volume versie heeft geprobeerd...
helena2 schreef:
12-12-2017 21:40
Hoop dat het voor je gaat werken; laat je nog even weten hier wat het doet?

Succes! :thumbsup:
Thanks, nog even een vraag: wanneer gebruik jij dat spul? Gewoon voor je dag of nachtcreme?
Ik heb ook wat andere dingen in huis, die ik gebruik, zoals vitamine C serum en exfoliant. Die doe ik nu om en om, dus de ene in de ochtend, de ander in de avond. Maar als ik dit en de andere dingen ook nog wil gebruiken, ben ik wel de draad kwijt over wta eerst en wat daarna.
Ik ben er gewoon niet zo handig in.
Sorry, nog geen bijdrage, maar wil dit topic graag blijven volgen..!
Als we het hebben over Koreaanse spullen: zouden jullie ook vitame C-serum van Ali Express of Wish bestellen? Of vertrouwen jullie dat niet? Ik twijfel dan toch of het er wel echt in zit...

Waar bestellen jullie het anders?
Nav__ schreef:
16-12-2017 21:54
Als we het hebben over Koreaanse spullen: zouden jullie ook vitame C-serum van Ali Express of Wish bestellen? Of vertrouwen jullie dat niet? Ik twijfel dan toch of het er wel echt in zit...

Waar bestellen jullie het anders?
Ik zou het niet doen want je weet niet wat erin zit omdat de kans groot is dat je een nep product koopt. Ik zou kijken op ebay.
Heb begrepen dat de ebay verkopers op deze lijst betrouwbaar zijn: https://www.reddit.com/r/AsianBeauty/wiki/sellers
Gele_Suikerspin schreef:
16-12-2017 10:10
Thanks.

Klopt, ik denk dat batiste gewoon wel echt beter is.

Voor de mensen die het willen proberen, de kruidvat verfrissend, het werkt voldoende maar niet super goed en je haar gaat wat glanzen. Wat ik zelf een minpunt vind.

Wel erg benieuwd of iemand al de volume versie heeft geprobeerd...
Ja... ik en dochter... Het werkt maar vind het geen topspul.
Wat betreft de Batist droogshampoo. Ik vind het fijn werken, maar ik vind het veel te wit en te dof. Als ik het net heb opgespoten zie ik eruit als een grijze oma. Het wordt natuurlijk wel beter als ik het daarna doorwoel of kam, maar ik blijf het teveel residu geven. Hebben jullie dat niet? Ik heb donkerblond haar met higlights, dus niet eens heel erg donker.
helena2 schreef:
17-12-2017 08:45
Wat betreft de Batist droogshampoo. Ik vind het fijn werken, maar ik vind het veel te wit en te dof. Als ik het net heb opgespoten zie ik eruit als een grijze oma. Het wordt natuurlijk wel beter als ik het daarna doorwoel of kam, maar ik blijf het teveel residu geven. Hebben jullie dat niet? Ik heb donkerblond haar met higlights, dus niet eens heel erg donker.
Vind ik ook. Ik heb donkerbruin/zwart haar dus het is bij mij sowieso beter te zien, maar vind dat echt een nadeel.
Hey ik dacht al dat het aan mij lag. Ik heb bruin haar dus speciaal de batiste voor bruin haar gekocht maar ik heb hoe dan ook een waas . Geen duidelijke witte maar het geeft mijn haar wel een soort van grijze gloed. En als ik het dan na 3-4 minuten een beetje uitborstel zijn sommige stukken nog steeds vettig terwijl ik naar mijn idee echt niet te weinig spuit. Die van Kruidvat heb ik ook maar hetzelfde problem en witte waas, had daarna die van Batiste gekocht want die was vast een stuk beter, niet dus. Of ik gebruik het verkeerd...
Ik hebruik colab droogshampoo ook verkrijgbaar bij kruidvat. Ik heb donker haar en vind het erg fijn werken. Geen waas. Tip doe het er voor het slapengaan in de volgende dag heb je megaveel volume
poeder schreef:
17-12-2017 19:13
Ik hebruik colab droogshampoo ook verkrijgbaar bij kruidvat. Ik heb donker haar en vind het erg fijn werken. Geen waas. Tip doe het er voor het slapengaan in de volgende dag heb je megaveel volume
Op droog haar dan?
Goh, deze was ik helemaal vergeten, ooit laten aansmeren bij de kapper maar is echt wel goed, laat geen witte waas achter en ontvet stukken beter dan Batiste etc.

Afbeelding

Heeft iemand trouwens nog een tip voor haarlak voor mij?
Ben recent naar een korter kapsel gegaan, staat me goed, maar ik ben nog wat aan het stoeien met stylingproducten.
Heb nu een lak van Syoss maar mijn haar ziet er nat uit en het betonneert nogal.
Ben dus op zoek naar een spray die mijn haar wel fixeert maar nog ietwat natuurlijk laat bewegen en die het niet donkerder (wetlook) maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven