Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 28 december 2017 om 06:22
En zeker in de kerstperiode. Dan is het leven nog veel mooier dan de rest van het jaar.doornroosje9 schreef: ↑28-12-2017 00:13Ah, is het weer zover. Vooral niet zeggen dat het leven kut is en dat je even niet meer wil. Kan echt niet hoor. Foei.
Ik moet even een beetje kotsen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 28 december 2017 om 12:28
Knuffelheks schreef: ↑28-12-2017 12:27Ik hoop dat FOK! ons nog wel even laat weten wie de oudejaars troll competitie gewonnen heeft![]()

donderdag 28 december 2017 om 12:51
Knuffelheks schreef: ↑28-12-2017 12:27Ik hoop dat FOK! ons nog wel even laat weten wie de oudejaars troll competitie gewonnen heeft![]()

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

donderdag 28 december 2017 om 12:59
Je bent me net voor. Opvallend.
De ene kerel is nog een grotere randdebiel dan de ander.
Vroeg me net af of het komt door wat Knuffelheks net zei over Fok. Ik hoop het maar.
There is always something happening, and it's usually right now

donderdag 28 december 2017 om 13:02
Ik hoop het ook, het nadeel is dat bij mij oude wonden opengaan bij het lezen van zulke topicsGrobbekuiken_ schreef: ↑28-12-2017 12:59Je bent me net voor. Opvallend.
De ene kerel is nog een grotere randdebiel dan de ander.
Vroeg me net af of het komt door wat Knuffelheks net zei over Fok. Ik hoop het maar.

donderdag 28 december 2017 om 13:05
Jah.... en aan het einde van het jaar hebben blijkbaar meer mensen net even meer tijd om zich af te vragen of ze wel of niet in een relatie moeten blijven waarin ze mentaal en/of fysiek in elkaar worden gebatst.
Dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.