Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik ben dat hysterische gepermaban op "ik vind het leven niet meer leuk" zo zat. En vooral dat je er niets over mag zeggen.
Ik heb er dan weer moeite mee dat mensen dat soort topics staffen.
Gelukkig heb ik een half uur voor niks gezocht naar een link.
Bruise schreef:
27-12-2017 23:16
Ik heb er dan weer moeite mee dat mensen dat soort topics staffen.
O dat ook. Net zo hysterisch.
Had jij vorige week ook een topic gestart?
Ja.
Okay stafje voor jou!
En let jij nou maar op dat ze jou niet weer een ban geven, Moiron!
Gaat dat over dat schizofrene vrouwtje? Ik snapte al niet helemaal waarom die eerste topic eigenlijk verdwenen was.
Bruise schreef:
27-12-2017 23:20
Had jij vorige week ook een topic gestart?
Ja.
Okay stafje voor jou!
Owwww het gaat over het enge onderwerp levensmoe.
En ooit, 100 jaar geleden, hadden we een huisborderliner (die we graag over de zeik hielpen) die gepost had dat ze pillen had geslikt en dat was zooooo'n drama geworden. Echt te erg, dàt mag echt nòòit meer!
Bruise schreef:
27-12-2017 23:20
En let jij nou maar op dat ze jou niet weer een ban geven, Moiron!
Ze doen maar. Dit onderwerp blijf ik ze op bevragen. En dat gewis laat overduidelijk zien dat ze geen enkel argument hebben behalve regel is regel und befehl ist befehl.
Labalade schreef:
27-12-2017 23:21
Gaat dat over dat schizofrene vrouwtje? Ik snapte al niet helemaal waarom die eerste topic eigenlijk verdwenen was.
Een man.
Te sneu.

ModeratorViva
zondag 24 december 2017 19:25
Keep-_walking heeft een permanente ban ontvangen ivm bespreken (aankondigen) van suicide.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dan kom je maar via een andere nick terug als dat gaat gebeuren.
Hij had geschreven dat hij zo niet meer wil leven. En terecht, niemand wil zo leven. Dat wil niet zeggen dat je al op het spoor ligt.
Moiren’ schreef:
27-12-2017 23:23
Een man.
Was het een man? Oh dan is het miss een andere topic. ( of ik heb het niet doorgehad, kan ook 8-) )
Zou diegene ook alle euthanasietopics staffen voor aankondiging van (zelf)moord?
Vast niet.
Juist door mensen die levensmoe zijn een hand te rijken help je jezelf ook weer een handje. Soms. Een beetje.
En abortustopics?
Maar wr werd toch helemaal geen suïcide aangekondigd? Ik snap daar echt niks van.
Het is gewoon al even fijn dat je kan zeggen dat je dit allemaal niet meer wil.
Niet iets wat je tegen je moeder zegt.

Ik vond het een verademing om het te bespreken en enorm foute grappen te maken. Daardoor was het ineens minder een ding :)
Labalade schreef:
27-12-2017 23:28
Maar wr werd toch helemaal geen suïcide aangekondigd? Ik snap daar echt niks van.
Volgens de mod in zijn vorige topic.
Ik vind het ontzettend sneu, volgens mij had hij alleen maar een digitaal lijntje 'naar buiten'.
Juist 's avonds laat of 's nachts is het weleens lekker om het eruit te gooien. Om daarna weer onder de dekens te kruipen.
lemoos2 schreef:
27-12-2017 23:31
Ik vind het ontzettend sneu, volgens mij had hij alleen maar een digitaal lijntje 'naar buiten'.
Dat denk ik ook.
Moiren’ schreef:
27-12-2017 23:30
Volgens de mod in zijn vorige topic.
Daar heb ik ook geen aankondiging gezien hoor. Of ik heb iets gemist. Ik kan het beleid soms echt helemaal niet volgen hier.
Alle reacties Link kopieren
Ah, is het weer zover. Vooral niet zeggen dat het leven kut is en dat je even niet meer wil. Kan echt niet hoor. Foei.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven