* * Juli 2009 * *

26-10-2008 19:26 5037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik heb kunnen zien is er nog geen 'juli 2009' topic.

Ik ben zwanger en uitgerekend rond 4 juli 2009. Ik heb een dochtertje (Laura) die geboren is in juni 2007. Als de zwangerschap goed blijft gaan, is er dus een leeftijdsverschil van 2 jaar. Ik ben superblij, maar vind het ook weer spannend, net als de vorige keer.

Wie is er ook volgend jaar juli uitgerekend en heeft zin om mee te schrijven?

Liefs, Jane

What matters most is how you see yourself
Nerwen, je bent echt geen zeurdoos hoor! Ik had ook stekende pijn, precies waar jij het beschrijft. Als het te erg wordt, zou ik gewoon naar de fysio gaan. Bij mij was het SI gewricht de boosdoener. Die banden daaromheen waren pijnlijk. Even los masseren en klaar ben je. Althans, bij mij... Het was dus niets ernstigs, gewoon irritante pijn. Houd je taai Nerwen- nog even en het is voorjaar en in de zomer heb je een kersverse mini-Nerwen in je armen!

Chica alweer wat opgeknapt? Je hebt het flink te pakken!

Bedankt voor jullie lieve reacties - het is inderdaad slopend om aan de zijlijn te staan en samen altijd volwassen en zakelijk te reageren. De telefoontjes, mails en het gedrag in algemeen is stuitend. Nu houd ik me maar een mantra voor: ze kan er eigenlijk niets aan doen. Volgens mij is ze zo onzeker dat ze zich laat opjutten door haar partner. En nog precies luistert ook, zodat het belang van haar dochter telkens het onderspit delft. Ik zal jullie niet vermoeien met al deze s*&t en negativiteit want ik kan er werkelijk een boek vol over schrijven. Lekker over onze buiken praten...
he Nerwen het hoeft niet in het wit hoor, je mag lekker zeuren en klagen zoveel je wilt hier. Dat geeft toch niks.

Ik vind je trouwens ook geen zeurdoos hoor en die pijn kan inderdaad bandenpijn zijn of vanuit je bekken komen. Ik zou het even in de gaten houden of het erger wordt of niet. Anders gewoon een keertje extra de VK bellen. Misschien kan zij er iets meer van zeggen.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Oh en met mij gaat het iets beter. De ab slaat aan, de pijn is minder, maar hoor geen moer meer door dat oor.

Ik baal alleen dat ik de afgelopen dagen zo weinig tijd heb gehad om lekker uit te zieken. Als moeder kun je gewoon niet ziek meer zijn. Er "moesten" allerlei dingen gedaan worden. Zolder opruimen omdat de wasmachine daar komt te staan en de loodgieters dus vrijdag kwamen. Ik wilde dit niet geheel door vriend laten doen want die sodemieterd al mijn leuke spulletjes zo de prullenbak in Moest me dus enigzins beschermend opstellen. Toen vrijdag die loodgieters in huis, toen ook nog naar de VK en naar de Cesar Therapie. Hele dag weer lopen rennen en vliegen terwijl ik eigenlijk mijn bed in wilde.

Nou ja, vandaag dan maar. Vannochtend nog even heel druk omdat vriend ineens vroeger weg wilde. Hij is naar Tilburg voor carnaval en heeft Anniek meegenomen (om bij Oma te logeren) en dus eindelijk, eindelijk, eindelijk een beetje rust aan mijn hoofd. Ga ook alleen maar doen waar ik zin in heb vandaag. Ik loop nog in mijn badjas, met twee verschillende sloffen aan en heb niet eens zin om te gaan douchen ofzo.

Straks lekker en dan straks ook lekker even de stad in om een boek te ruilen en die dan lekker vanavond op de bank te lezen. Heeeeeerlijk wat een luxe allemaal. Van mij mag het vaker Carnaval zijn
quote:Watever schreef op 18 februari 2009 @ 23:02:

Knuffels zijn meer dan welkom nu!
Voor Watever...

Vandaag naar dè beurs geweest en ik vond het hilarisch! Ik hoorde steeds de muziek van die sketch van Koefnoen in m'n hoofd (Shapeshifters - Lola's Theme) en ik zag overal van die types die Paul Groot parodieerde... Maar dan in het echt. (Vrouwen die 'lekker een dagje uit zijn zonder mannen' met rugzakjes, makkelijke truien, hoogwaterbroeken, enkellaarsjes van Ecco en rode blosjes van de spanning...) Ook zag ik veel 'zijn ze nou wel of niet zwanger?' types. Best leuk, mensen kijken!

Ik had drie draaghulpen mee. Een vriendin, mijn moeder en mijn schoonmoeder. Ideaal. Kregen we ergens gratis luiers, dan vulde mijn vriendin gewoon ook een formulier in met fake naam en zwangerschapsduur zodat ik er gelijk twee had. Mijn moeder en schoonmoeder hebben weer andere gratis dingen aangevraagd, waar je niet zwanger voor hoefde te zijn. (Echt een aanrader, drie extra mensen meenemen.)

Van mijn moeder heb ik een Mini Monkey draagzak/hangmat gekregen. Voor weinig geld heb ik allerlei Weleda producten gekocht en augurken... Want daar zat een coole tas bij! Wat ik onder andere gratis heb gekregen: (in de categorie: mocht het ooit van pas komen) flesvoeding, opvolgmelk, pap, slabbetjes, bewaardozen, pampers, alcoholvrije wijn (vier flessen) und so weiter.

En ik heb natuurlijk mijn Bugaboo voor het eerst in het echt gezien! Zo cool, veel mooier dan op het plaatje!

O ja, en als echte Nederlanders hebben we gratis geparkeerd... (En daardoor niet in de file gestaan...) Altijd leuk!!!
Goodmorning ladies!

Als eerste voor lieve Watever:

Ring ik las je blog ook al over de beurs, geweldig!! Ik was er vrijdag en ik moet zeggen, ik was er met een uurtje overheen gelopen met m'n mams. Ik heb een heleboel links laten liggen in het kader van 'heb ik al/heb ik niet nodig', dat is toch het gevolg van een tweede zwangerschap. Ik ben heel goed geslaagd desondanks, heb hele mooie wieglakentjes gekocht en een heleboel Natusan producten voor weinig. Dat is het enige waar mijn zoontje goed tegen kan èn wat lekker ruikt (hij heeft eczeem) dus dat ga ik voor de baby ook gebruiken. Verder wat leuke pakjes maar het moest allemaal neutraal... en dat vond ik toch wel saai. De huishoudbeurs kreeg niet meer dan een half uurtje van ons wat een ramp!!! We zijn lekker gaan eten erna en op tijd weer naar huis. Wie ging er ook alweer nog meer deze dagen??

Chica fijn dat het beter met je gaat! Hoe was je dagje gisteren? In welk boek ben je bezig? (ben echt een boekengek)

Ach Nerwen, lekker van je afschrijven hier hoor! Daar is een forum juist zo fijn voor! Het klinkt een beetje als de bekkenpijn die ik ook regelmatig voel. De vk bevestigde het van de week ook aan me. Ik moet goed op mijn houding letten en regelmatig lopen (dus niet te lang zitten). Ik ga nog even terugbladeren naar de oefeningen die hier een tijdje terug zijn gepost, kijken of dat ook helpt. Ergens in die 88 pagina's...

Wyfke hoe is het met jou?

En met de andere dames? Het blijft zoveel om op te reageren....

Toen ik van de week bij de vk was, waarschuwde ze mij dat ze mijn buik enorm gespannen vond aanvoelen en dat ik wel last van harde buiken zou krijgen. Ik moest vragen wat dat zijn, in mijn vorige zwangerschap voelde ik me kiplekker, op wat maagzuur aan het einde na. Ze legde het me heel precies uit en man... dat is dus precies wat ik gisteren de hele avond had. Vreselijk! Dat in combinatie met de bekkenpijn, het maagzuur en de jeuk.... pfffffff nog maar 21 weken te gaan zullen we maar zeggen.

Fijne zondag!
Ooh ja, leuk dat morgen een nieuwe echo-week begint zullen we maar zeggen!! Morgen 4 dames aan de beurt, dinsdag ook 4 dames, donderdag mag ikke en vrijdag Sanloes. Dat zijn 10 balkjes... wat zal de verhouding roze/blauw zijn???? Ik stem voor geen geel
Jaaa! Spannend hoor, deze echoweek ben ik van de partij. Dinsdag om 12 uur mag ik. Maar... Ik moet wel gewoon de rest van de dag werken, dus niet ongerust worden als ik 's avonds pas weer online kom.

Ik ga ook voor geel! Haha. Zo stom, ik heb werkelijk geen idee wat het wordt. Een meisje zou leuk zijn. Lekker tutten, alles roze (hou ik zelf ook van), herkenbaar... Maar een jongetje zou ook leuk zijn! Jongetjes zijn stoer! Dan maar geen roze maar andere stoere kleding. Voordeel van een jongetje is dat mijn vriend zijn naam doorgegeven gaat worden, hij is namelijk de laatste man met zijn naam in de familie. Dat heeft toch ook wel weer wat. Al is een meisje ook leuk... Haha, gelukkig hoef ik niet te kiezen en wordt er voor me gekozen. Hopelijk kunnen ze het zien, ik hoor wel eens verhalen van kinderen die echt stijf hun benen over elkaar blijven houden tijdens de echo. Zou ook wel weer wat voor ons zijn.

Maar het cliché blijft waar: als het maar gezond is. Dat is nog veel belangrijker.

Watever, ik hoop echt dat je morgen wat hoort!
Meiden die deze week een echo hebben.... hééél veel succes!
Inderdaad weer veel echo's komende week! Spannend maar ook leuk! Ik hoop alvast maar dat alles goed is en dat de mama's niet te zenuwachtig zijn/worden.

En voor Watever wordt het ook de HOOGSTE TIJD dat ze eindelijk eens wat hoort! Ga je zelf bellen met het ziekenhuis? Zou het misschien kunnen dat als er echt iets ernstig was, ze allang gebeld hadden om een afspraak voor nader onderzoek te maken? Maar feit blijft dat je een aanstaande mama niet zo lang mag laten wachten op zo'n uitslag.

Mijn buik had gisteravond een soort van groeispurt ofzo, het voelde allemaal wat gespannen aan. 's Middags hadden we een eind gewandeld en daardoor was ik ook nog eens wat stijf in de heupen, benen en rug dus ik ben maar vroeg naar bed gegaan. Ik dacht dat wandelen juist gezond was maar ik heb er vandaag gewoon spierpijn van.
Yeee nog een nachtje slapen tot de echo! Vind het zó spannend en ben erg benieuwd. Hoewel ik stiknieuwsgierig ben wat het geslacht is, hoop ik alleen maar dat alles helemaal gezond is en voor de rest zal het me een biet wezen eerlijk gezegd... Verder morgen ook controles bij gyn en internist dus een druk dagje voor de boeg. Gelukkig gaat manlief mee dus zit ik niet alleen de halve dag in de wachtkamer. Ook hier morgen verder wrsch drukke dag dus kom me misschien pas later melden. Maar voor iedereen die ook morgen moet/mag veel succes en duimen dat alles goed is!

Fijne zondag nog!
Lieve meiden die komende week een echo hebben: veel succes, geluk en vooral ontzettend veel plezier toegewenst!!

Dit is echt een ploegje dames bij elkaar waar het allemaal geweldig verloopt! Voor ons ook een opsteker, kan bijna niet missen dat wij ook een goede uitslag krijgen. Morgen moet het er echt wel zijn. Op mijn verzoek bellen ze mijn vriend met de uitslag en ik heb net gezegd, dat hij van mij eventueel ook naar het geslacht mag vragen. Weet niet of hij het doet hoor....

bedankt voor jullie knuffels, steun, lieve woordjes weer en meld me hoop ik spoedig met goed nieuws....
He hallo,

jeetje wat een drukke week gaat het worden. Voor de nieuwsgierigen onder jullie bij deze een kleine teleurstelling. ons balkje kan al geel gemaakt worden, want wij gaan helemaal voor de verrassing en zullen dus niet eens naar het geslacht gaan vragen!

Ik maak me gelukig niet zo druk over de echo as vrijdag. Vorige week bij vk geweest en toen was alles goed, dus ben ik er vrij relaxed onder.

Even inhaken op alle beurs ervaringen...

Wij zijn op vrijdag geweest en vonden het de eerste 2 uur het gezelligst, daarna alleen maar druk. Wel ook de gratis pampers gescoord, toch weer 20 euro bespaard. Verder hebben wij schandalig veel geld uitgegeven, maar we hebben (haden) dan ook nog bijna niets. Een superschattige mobiel bij prenatal, een draagdoek en een reis"tent" zijn onze voornaamste veroveringen. Heb her en der al wat gelezen over de draagdoeken, maar wij kennen ze ook van onze reizen naar zuid-am. en azie. Daar hadden we al besloten het ooit zo te gaan proberen. Verder een verzorgingstas, verzorgingsspulletjes, monddoekjes en hoeslakentjes. En dan al die gratis dingetjes..teveel om op te noemen. We hebben een gezellig dagje gehad, maar of ik volgend jaar weer ga...ik denk het niet.

Whatever: veel sterkte en volgens mij bellen ze vaak bij ernistige zaken eerder dan dat er niets is. Ik zal weer voor je verder duimen iig.

Oja voor ik het vergeet: bedankt voor de steunbetuigingen! Met oma gaat het iets beter, al is ze veel erger in de war. We hopen dat ze eind deze week naar huis mag, maar dan wel met veel thuiszorg. Dat is nieuw voor haar en opa en ze wil er niets van weten.

nu nog lekker even genieten van het restje zondag....morgen weer aan het werk!
Watever, voor jou:

Ik ben weer uit de paniekstand..... Tjonge zeg, die hormonen doen ook maar wat. Bedankt voor jullie lieve reacties.

Behalve wat gekregen rompertjes en sokjes, hebben wij echt nog helemaal niets in huis voor baby. We gaan dinsdag op pad voor een kamertje, wagen, draagzak en andere grotere dingen. Toch wordt het aanschaffen denk ik uitgesteld tot na de echo ('s middags laat).

Als alles goed en gezond blijkt en het geslacht duidelijk in beeld is geweest, willen we eerst familie en vrienden inlichten. Jullie krijgen dan daarna de kleur te horen. :-)

Is er ergens trouwens een lijst o.i.d. te vinden met alles wat je in huis moet/kan hebben en wat je moet regelen? Ik heb geen idee wanneer je eigenlijk een geboortekaartje moet uitzoeken of wat je minimaal moet kopen aan kleertjes enzo.

Oh ja, ik wilde nog over Hyves zeggen dat dat me wel leuk lijkt, maar dat ik vanwege mijn werk op school, niet op Hyves zit. Werk en prive scheiden toch maar.
Nerwen, volgens mij is er niet echt een richtlijn voor het bestellen van geboortekaartjes. Ik vind zelf zo rond de 35 weken wel vroeg zat. Natuurlijk kan je het eerder doen, de laatste gegevens (datum, tijd, gewicht etc.) geef je toch pas na de geboorte door. Qua kleertjes zijn er wel lijsten op sites en ook van de kraamzorg, bijvoorbeeld deze: linkje

Ik vind dit sowieso een fijne site, je kan ook de ontwikkeling per week volgen van de baby. Onthoud wel dat het een richtlijn is hoor, en dit is trouwens ook alleen maar voor vlak na de geboorte. Hoeveel kleertjes je daarna in huis haalt is natuurlijk ook een beetje afhankelijk van je portomonee en hoe vaak je wast enzo
Nerwen: ik werk ook op school, maar heb mijn hyves-profiel afgeschermd. Zo kunnen alleen je 'vrienden' kijken naar wat je allemaal uitspookt. Is misschien ook een idee voor jou. Maar uiteraard geen must. Gewoon kleppen op het forum is natuurlijk ook superleuk!
Iedereen die morgen de echo heeft succes!

Hier vandaag een druk dagje gehad, schoonvader opgenomen in het ziekenhuis ivm een infectie. (hij heeft longkanker en krijgt chemo's) en was vanmorgen erg ziek. Nu dus opgenomen, levert veel geregel op want schoonmoeder kan ook niets en ze hebben een hond dus allerlei gedoe. Nu is man er nog even heen en ik met een boek op de bank.
Padababa, sterkte met je schoonvader. Gedoe ook altijd met die chemo he? Het blijft altijd weer spannend.

Ik heb geen idee wanneer je je geboortekaartje moet uitzoeken. Wij zijn er nu al druk mee bezig, maar dat is omdat mijn vriend hem zelf ontwerpt. Wel zo makkelijk. De 'definitieve' bestelling kan toch pas na de geboorte.

Ik moet ook nog van alles kopen, maar daar hebben we nog wel even de tijd voor, toch? Het kamertje en de wagen zijn besteld. Ook hebben we een badstandaard, badje en tummy tub van vrienden gekregen. Maar de rest moet allemaal nog. We zullen nu toch ongeveer wel aan het kamertje moeten beginnen... Hij moet ook nog leeg namelijk.

Nerwen, in de gids van Prénatal staat een handige lijst van wat je moet hebben. En zo kan je volgens mij op internet ook een hoop vinden.
Woehoe, ik ben zo blij! De 20-weken echo gaf aan dat alles goed was met het kindje, ook met het hartje! En...het wordt (waarschijnlijk) een MEISJE!

Het enige is dat de placenta precies voor de uitgang ligt en als dat zo blijft, wordt het zeker een keizersnee. Met 34 weken moet ik terugkomen en dan kunnen ze zien of de placenta nog steeds "in de weg" ligt. Hmmm...misschien moet ik nog maar even niet beginnen in het boek "veilig bevallen"...

Liefs en sterkte allemaal!
Joehoeoe Engelbengel, gefeliciteerd met je goede echo

En een meid, wat leuk !!!

(weer een roze balk hier, hihi).

Ik heb ook de placenta voor de uitgang liggen en krijg daarom ook weer een echo bij 32 wkn. Maak je nog maar niet te ongerust. In de meeste gevallen trekt de placenta nog omhoog.

Andere meiden met een echo vandaag: succes en plezier !!!

Watever: al nieuws???

Padaba: sterkte met je schoonvader

Nerwen: op deze site kun je lezen wat je allemaal nodig hebt.

Baby uitzet

Maar er zijn veel meer sites: google maar eens op baby uitzet. Ook krijg je (als het goed is) van de kraamzorg nog een lijst.

Deze mama gaat even plat
What matters most is how you see yourself
Joepie Engelbengel- gefeliciteerd! Fijn dat de baby ok is. En nu afwachten of die placenta nog gaat verhuizen...

Padapapa, sterkte met je schoonvader. Heftig allemaal voor jullie.

Ik ben de dagen aan het aftellen tot volgende week maandag, dan hebben wij de 20-weken echo...

Jane, lekker uitgerust?
En weer een mooie goede echo erbij!!!!!

En.... ons kruimeltje is een JONGEN!!! Dus een blauw balkje erbij voor het evenwicht! Mijn gevoel had het dus goed en ik heb straks gewoon een dochter én een zoon!

Helemaal happy en opgelucht dat alles er goed uit zag, groei klopte mooi en verder zat ook alles erop en eraan voor zover ze konden zien. Wat een geluk he, zweef echt al de hele ochtend op een lichtblauwe wolk!

Daarna nog bij gyn geweest, ging een beetje vreemd maar goed. Ze vond het niet nodig dat ik daar nog onder controle bleef en ipv dat ik daarna nog de internist zou zien, ging ze hem even bellen om te overleggen of ik toch weer terugkon naar de verloskundige. Vond hij ook wel goed dus hoef ik in principe pas over 10 weken daar terug en verder alles gewoon weer bij de vk. Ik en manlief vonden het in eerste instantie prima, maar nu ik erover begin na te denken voel ik me toch wel voor het blok gezet omdat die internist een maand geleden nog iets heel anders tegen me zei. Denk er toch over om nog een afspraak bij hem te maken binnenkort om eea helder te krijgen. Anders ken ik mezelf en blijf ik toch ongerust, ook ivm het risico op hoge bloeddruk en groeiachterstand voor die kleine.

Engelbengel ook gefeliciteerd met de goede echo en ik duim voor de rest dat het daar ook goed gaat vandaag, en natuurlijk voor Watever dat je vandaag een positieve uitslag krijgt!
Jojon en engelbengel, hartstikke goed! Gefeliciteerd en een jongen en een meisje....ik denk dat de gele balkjes gaan verliezen hoor!! Ik zet in op roze!!

Ik heb net zelf al mijn moed bijelkaar geraapt en gebeld met het VU.Heb 2 uur eerder vrij genomen van mijn werk zelfs. "Nee, je wordt vanzelf gebeld als de uitslag er is." Dus ik zei al dat er werd gezegd tussen de 2 en 3 weken, vandaag is het 3 weken. Ja. zal wel druk zijn kreeg ik te horen, hebben meer telefoontjes gehad..... U wordt vanzelf gebeld.....
Yeaahhhh gefeliciteerd Jojon en Engelbengel. Een meisje en een jongen erbij én alles helemaal goed. Top zeg, wat een heerlijk nieuws allemaal.

Oh en Engelbengel bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant en nog gedeeltelijk voor de uitgang. Heeeeel vaak groeit dit met je baarmoeder mee en dus omhoog. Ik zou me dus zeker gaan verdiepen in het boek en er gewoon vanuit gaan dat je natuurlijk kunt bevallen.

Ik het trouwens een beetje het vermoeden (volledig gebaseerd op gevoelens) dat de echoscopisten er een hoop aan doen om te zorgen dat je een 30 weken echo kan doen. Ik vertelde al een keer dat mijn echomevrouw al zei dat ze erg aan het aansturen waren dat de 30 weken echo ook standaard wordt en dus ook vergoedt wordt. (is voor hun natuurlijk leuke inkomsten en zo hebben ze de 20 weken echo er ook doorheengekregen toendertijd) Tevens heb je nu om medische redenen een 30 weken echo en die vergoedt je verzekering dus ook. Ik hoor nl wel erg vaak dat mensen nu een 30 weken echo krijgen op medische basis. Maar nogmaals het is een vermoeden.

Jojon: Inderdaad wel een beetje raar dat je nu "ineens" weer bij de VK zit. Leuk natuurlijk maar wel abrupt. Als je er geen lekker gevoel bij hebt zou ik zeker nog even bellen hoor. Dat mag toch altijd en kan vast geen kwaad?

Watever: En jij? heb je al nieuws? Bellen hoor.

Padababa: Het gatsie voor jullie en helemaal voor je schoonvader. Hopelijk knapt hij snel een beetje op.

Spulluh: Kaartjes bestel je wel voor de geboorte (want het is fijn dat je dan bijv ook de enveloppen kan schrijven) maar de uiteindelijke def. data geef je (vaak manlief) na de bevalling (logisch) door aan de drukker. De dag erna heb je dan de kaartjes in huis. Er is volgens mij zelfs een startpagina met geboortekaartjes. Overige spullen. Ze zeggen dat je ivm vroegeboorte alles in huis moet hebben vanaf een bepaalde week. Maar ik weet even niet meer welke. En mijn motto is altijd: Heb je iets niet, dan is de Hema altijd in de buurt. Vriend jumpt even op de fiets en binnen 10 min is het gehaald.

En pas op met die lijsten met babyuitzet want er staan soms dingen op die zeker niet nodig zijn. Navelbandjes enzo.
quote:Watever schreef op 23 februari 2009 @ 15:44:

Jojon en engelbengel, hartstikke goed! Gefeliciteerd en een jongen en een meisje....ik denk dat de gele balkjes gaan verliezen hoor!! Ik zet in op roze!!

Ik heb net zelf al mijn moed bijelkaar geraapt en gebeld met het VU.Heb 2 uur eerder vrij genomen van mijn werk zelfs. "Nee, je wordt vanzelf gebeld als de uitslag er is." Dus ik zei al dat er werd gezegd tussen de 2 en 3 weken, vandaag is het 3 weken. Ja. zal wel druk zijn kreeg ik te horen, hebben meer telefoontjes gehad..... U wordt vanzelf gebeld.....

Crosspost.

Dat meeeeen je niet, wat onzettend klantonvriendelijk zeg. Echt niet te geloven. Beseffen ze wel hoe jer op zit te wachten? Hoe erg dat is? Ik vind dat echt schandalig.

Watever: Ik snap dat het heel veel moeite en energie kost om te bellen maar ik zou morgen weer bellen. Je bent nu een beetje voorbereid op wat ze gaan zeggen. Ik zou dan terug zeggen: Sorry, maar ik slaap al drie weken niet, heb nu netjes de maximale termijn gewacht. Indien het druk is wil ik wel graag een indicatie over wanneer ik ongeveer gebeld kan worden. U begrijpt dat het anders echt geen doen is. Kunt u ervoor zorgen dat ik dat te weten kom?

Ik vind het echt van de zotte, gatver, is ook altijd wat met die ziekenhuizen. (sorry voor degene die er werken) maar ik heb met uitslagen zeer slechte ervaringen. Niet zozeer met de uitslag zelf, maar het feit dat je er zo lang op moet wachten. Bloeduitslagen kunnen er binnen 24 uur zijn, als ze maar willen. En dan mij maar vertellen dat ik een week moet wachten. Gatver, heb daar echt een hekel aan. Dit soort uitslagen zijn GVD van levensbelang. Bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven