Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

zondag 15 januari 2017 om 20:33

Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.
Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.
Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!
In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Even een link naar laatste topic Deel 17
                    Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.
Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.
Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!
In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Even een link naar laatste topic Deel 17
                                    anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42

Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!

Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
  18.08% gewijzigd

vrijdag 15 december 2017 om 12:55

lollypopje schreef: ↑15-12-2017 12:54Overigens heb ik wel goede ervaringen met de zondagmiddag in Lelystad, waarschijnlijk omdat het dan een stuk rustiger is. Maar dat richt zich ook bewust op zowel bdsm'ers en swingers. Dus mensen weten dan van te voren wat ze kunnen verwachten.
Try and Play? Nooit zelf geweest, maar ik begrijp dat dat ook duidelijk een speel-bijeenkomst is, itt KP

vrijdag 15 december 2017 om 13:09

Ja, maar het is wel een mix van swingers en bdsm'ers. Daardoor ook niet puur bdsm.
De achterliggende gedachte is ook, volgens mij, om geïnteresseerde swingers dingen te laten zien en ervaren. Naast dat er bdsm'ers op afkomen.
Dat incident was toen ook in de kelder van KP. Boven lijkt me zeker niet handig, veel te druk
                                    I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

vrijdag 15 december 2017 om 13:20

De keer dat ik in Monique was tijdens BDSM avond heb ik absoluut geen last gehad van swingers. Ze keken wel en één van de (jonge) jongens heeft zich zelfs even laten slaan. Was heel erg leuk vond ik.
En ook in PP heb ik niets en niemand als storend ervaren. Ik denk dat er wat verschuiving is, het BDSM spel wordt beter begrepen en gewaardeerd naar mijn idee.
                    En ook in PP heb ik niets en niemand als storend ervaren. Ik denk dat er wat verschuiving is, het BDSM spel wordt beter begrepen en gewaardeerd naar mijn idee.
                                    .

zaterdag 16 december 2017 om 20:09

Bedankt voor je reactie. Maar één nadeel. Dat klinkt erg goed. Ook wat vroeger beginnen is prima voor ons.
Afspraak in de sauna als de zangeres begint?

woensdag 20 december 2017 om 13:35

Hi ervaringsdeskundigen  

Ik heb mij afgelopen weekend op sdc ingeschreven. Ben een single dame van 35 en even het normale daten helemaal beu. Mis seks enorm en van serieus daten komt niet veel. Seksdaten heb ik uiteraard via de reguliere kanalen geprobeerd, maar mannen zijn daar zelf onzeker over of er wordt niet netjes met je omgegaan.
Ben ook heel nieuwsgierig naar een vrouw en zou daar ervaring mee op willen doen. Heb ook gelezen over dames die alleen naar een PC gaan. Eerste stap is wat mij betreft sdc.
Nu wordt ik daar overladen door berichten! En weet echt ff niet meer wat te doen. Date met man? Of vrouw? Of stel? En gezichten zie je niet dus ben ook wel een beetje bang dat het tegen kan vallen qua uiterlijk of klik. En het is als dame ook een risico natuurlijk.
Wat zouden jullie adviseren? Wil graag stapsgewijs bekend raken met deze wereld, hoe/waar te beginnen?
Alvast bedankt

Ik heb mij afgelopen weekend op sdc ingeschreven. Ben een single dame van 35 en even het normale daten helemaal beu. Mis seks enorm en van serieus daten komt niet veel. Seksdaten heb ik uiteraard via de reguliere kanalen geprobeerd, maar mannen zijn daar zelf onzeker over of er wordt niet netjes met je omgegaan.
Ben ook heel nieuwsgierig naar een vrouw en zou daar ervaring mee op willen doen. Heb ook gelezen over dames die alleen naar een PC gaan. Eerste stap is wat mij betreft sdc.
Nu wordt ik daar overladen door berichten! En weet echt ff niet meer wat te doen. Date met man? Of vrouw? Of stel? En gezichten zie je niet dus ben ook wel een beetje bang dat het tegen kan vallen qua uiterlijk of klik. En het is als dame ook een risico natuurlijk.
Wat zouden jullie adviseren? Wil graag stapsgewijs bekend raken met deze wereld, hoe/waar te beginnen?
Alvast bedankt
                                    Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am

woensdag 20 december 2017 om 14:43

Ik heb geen ervaring met SDC. Wel sta ik met mijn vriend op een andere site, waar bijna iedereen wel met zijn/haar gezicht op de foto staat. Een veel kleinere site dus ongetwijfeld wat minder berichten. Daar gaan we regelmatig in de videochat kletsen. Dan zie je mensen bewegen en leer je ze al wat beter kennen, wat ons betreft de beste manier om een selectie te maken.
Toen ik eens ergens alleen op een site stond, waar de foto's ook allemaal zonder gezicht waren, werd ik ook overstelpt door berichtjes van mannen (het was geen swingerssite). Bij mij viel de helft af vanwege de foto's (alleen je pik op de foto maakt mij niet geil), en nog eens minstens 40% door de tekst. Spelfouten, onoriginaliteit, duidelijk niet eerst mijn profiel lezen voor ze iets schreven, multicopyberichtjes die ze naar alle vrouwen sturen, etc etc. Ik reageerde gewoon niet op hen. De 5-10% die overbleef stuurde ik een berichtje, en afhankelijk van hun reacties gaf ik evt mijn kik of skype.
                    Toen ik eens ergens alleen op een site stond, waar de foto's ook allemaal zonder gezicht waren, werd ik ook overstelpt door berichtjes van mannen (het was geen swingerssite). Bij mij viel de helft af vanwege de foto's (alleen je pik op de foto maakt mij niet geil), en nog eens minstens 40% door de tekst. Spelfouten, onoriginaliteit, duidelijk niet eerst mijn profiel lezen voor ze iets schreven, multicopyberichtjes die ze naar alle vrouwen sturen, etc etc. Ik reageerde gewoon niet op hen. De 5-10% die overbleef stuurde ik een berichtje, en afhankelijk van hun reacties gaf ik evt mijn kik of skype.

woensdag 20 december 2017 om 18:04

Hoi Harvey-Specter, hier een ervaringsdeskundige 
 Net als jij een single vrouw (30), sta inmiddels zo'n 5 jaar op sdc (af en aan). Leuk dat je een profiel hebt gemaakt en spannend dat je dit wereldje wil gaan ontdekken! 
Als vrouw wordt je inderdaad redelijk overspoeld, vooral in het begin. Laat je niet afschrikken hoor, het wordt vanzelf minder. En net zoals Marana zegt; vooral niet reageren op mannen (of stellen trouwens net zo goed) die geen moeite doen, niet lezen of duidelijk niet snappen hoe het werkt. Dan blijf je bezig...
Voordeel van sdc is dat er validaties worden gebruikt. In het begin ging ik alleen op date met mannen met profielen met meerdere validaties, dan weet je al een beetje wat over iemand en wist ik in ieder geval dat het profiel waarschijnlijk niet fake was. Als je een mailtje ontvangt wat je aanspreekt kun je natuurlijk altijd om gezichtsfotos vragen (ik vraag altijd meerdere foto's, 1 foto kan een vertekend beeld geven). Je kunt een album met gezichtsfoto's aanmaken met een wachtwoord.
Je vraagt naar advies... Ik zou zeggen hou altijd je voelsprieten aan
 als iets niet goed voelt, vertrouw op dat gevoel. Als daten met stellen/vrouwen voor jou nieuw is, dan zou ik zeggen begin eerst eens met een man. Ik vind het fijn om na wat mailtjes heen en weer iemand wat beter te leren kennen via bijv kik (hoef je niet gelijk je tel nr te geven) of whatsapp. Ook bel ik altijd voorafgaande aan een date, ik weet dan direct of er een klik is of niet, scheelt een teleurstellende avond 
 Verder zou ik je aanraden om in het begin te kiezen voor iemand met al wat ervaring in dit wereldje. Dit zijn de mannen die weten hoe het werkt, die niet onzeker zijn, waar je echt een hele leuke avond mee kan hebben. Leuk om dan na een aantal dates met hem, samen als gelegenheidsstel naar bijv een club of feestje of date met een ander stel te gaan, dat is een stuk minder eng dan alleen en hij weet de weg 

Ook als je er straks aan toe bent om alleen te gaan daten met een stel zou ik gaan voor een stel dat al ervaring heeft met een single dame er bij. Dan heb je minder kans op jaloezie of dat er druk op jou wordt gelegd. Er zijn heel veel stellen die heel erg graag met een single dame willen daten, maar dit maakt een date meestal niet heel relaxed voor jou als single.
Als laatste wil ik je heel erg veel plezier wensen!! Ik heb door de ontdekking van dit wereld een hele hoop fantastische bizarre unieke heerlijke ervaringen opgedaan, en heel bijzondere mensen leren kennen, had ik nooit willen missen. Het heeft mijn kijk op liefde, op relaties, op het leven, volledig veranderd en geopend. Heeft me echt wat gebracht. Enjoy! En als je nog meer wil weten...vraag maar raak
                    Als vrouw wordt je inderdaad redelijk overspoeld, vooral in het begin. Laat je niet afschrikken hoor, het wordt vanzelf minder. En net zoals Marana zegt; vooral niet reageren op mannen (of stellen trouwens net zo goed) die geen moeite doen, niet lezen of duidelijk niet snappen hoe het werkt. Dan blijf je bezig...
Voordeel van sdc is dat er validaties worden gebruikt. In het begin ging ik alleen op date met mannen met profielen met meerdere validaties, dan weet je al een beetje wat over iemand en wist ik in ieder geval dat het profiel waarschijnlijk niet fake was. Als je een mailtje ontvangt wat je aanspreekt kun je natuurlijk altijd om gezichtsfotos vragen (ik vraag altijd meerdere foto's, 1 foto kan een vertekend beeld geven). Je kunt een album met gezichtsfoto's aanmaken met een wachtwoord.
Je vraagt naar advies... Ik zou zeggen hou altijd je voelsprieten aan
Ook als je er straks aan toe bent om alleen te gaan daten met een stel zou ik gaan voor een stel dat al ervaring heeft met een single dame er bij. Dan heb je minder kans op jaloezie of dat er druk op jou wordt gelegd. Er zijn heel veel stellen die heel erg graag met een single dame willen daten, maar dit maakt een date meestal niet heel relaxed voor jou als single.
Als laatste wil ik je heel erg veel plezier wensen!! Ik heb door de ontdekking van dit wereld een hele hoop fantastische bizarre unieke heerlijke ervaringen opgedaan, en heel bijzondere mensen leren kennen, had ik nooit willen missen. Het heeft mijn kijk op liefde, op relaties, op het leven, volledig veranderd en geopend. Heeft me echt wat gebracht. Enjoy! En als je nog meer wil weten...vraag maar raak

woensdag 20 december 2017 om 19:01

Marana en Vickey, dat zijn heel goede tips!
Vickey, dat je al vanaf je 25ste op sdc staat, dan heb je wel lef hoor. Zal mijn focus op een PSG leggen en uithoren

Vraag me ook af of ik al een betaald abonnement zal nemen. Proeftijd verloopt straks. Andere websites zijn gratis voor vrouwen, maar dat is hier niet geloof ik. Sorry, ben verwend

Vickey, dat je al vanaf je 25ste op sdc staat, dan heb je wel lef hoor. Zal mijn focus op een PSG leggen en uithoren
Vraag me ook af of ik al een betaald abonnement zal nemen. Proeftijd verloopt straks. Andere websites zijn gratis voor vrouwen, maar dat is hier niet geloof ik. Sorry, ben verwend

donderdag 21 december 2017 om 18:46

In december kun je bij SDC meestal een lifetime abo nemen. Dat is op termijn goedkoper. Toen ik SDC opeens zat was heb ik hem in een uurtje weten te verkopen. Je kunt op het blog gedeelte een tweedehands verzoek doen. Ze zijn niet zo heel snel met het weghalen van je bericht, wat uiteindelijk wel gebeurt.
Je moet maar net geluk hebben.
                    Je moet maar net geluk hebben.

zondag 24 december 2017 om 22:01

@ Kralenketting, eigenlijk simpel. Mijn libido is sky high, ik ben single en bi-schierig. Het normale daten heb ik geprobeerd, maar dan heb je of serieuze dates waarbij er geen actie is. Of seksdates waarbij mannen nogal gemakzuchtig en respectloos ermee omgaan. Het kost ook nog eens mega veel tijd. Het bevalt me hoe dan ook niet. 
Meerdere matches hadden het over een parenclub, eigenlijk hoor ik wel meer erover. Positief of negatief. Meerdere swing topics op Viva gelezen, op SDC gekeken en de manier waarop er wordt omgegaan met seksuele relaties komt over als respectvol en open minded. Zonder slut-shaming.
Het spreekt me ook enorm aan dat er geen sprake is van overspel of bedrog, stellen staan er samen in. Niet zoals op secretflirt, waar alleen maar vreemdgangers zitten. En ik ben echt nog niet zo ver om met stellen af te spreken, of al een clubbezoek. Maar lijkt me echt onwijs spannend.
                    Meerdere matches hadden het over een parenclub, eigenlijk hoor ik wel meer erover. Positief of negatief. Meerdere swing topics op Viva gelezen, op SDC gekeken en de manier waarop er wordt omgegaan met seksuele relaties komt over als respectvol en open minded. Zonder slut-shaming.
Het spreekt me ook enorm aan dat er geen sprake is van overspel of bedrog, stellen staan er samen in. Niet zoals op secretflirt, waar alleen maar vreemdgangers zitten. En ik ben echt nog niet zo ver om met stellen af te spreken, of al een clubbezoek. Maar lijkt me echt onwijs spannend.

zondag 24 december 2017 om 22:10

dinsdag 26 december 2017 om 14:11

dinsdag 26 december 2017 om 14:24

Troost je; voor mannen is het niet veel anders wanneer je geen zin hebt in lege ONS of plakkerige relaties.Harvey_Specter schreef: ↑24-12-2017 22:01@ Kralenketting, eigenlijk simpel. Mijn libido is sky high, ik ben single en bi-schierig. Het normale daten heb ik geprobeerd, maar dan heb je of serieuze dates waarbij er geen actie is. Of seksdates waarbij mannen nogal gemakzuchtig en respectloos ermee omgaan. Het kost ook nog eens mega veel tijd. Het bevalt me hoe dan ook niet.

woensdag 27 december 2017 om 19:24

Aan welke kik groepjes moet ik dan denken?SamenSwingen schreef: ↑26-12-2017 14:11Ik heb voor mn lifetime 100 piek kunnen krijgen, dus duur voor de koopster kun je dat niet noemen. SDC en andere datingsites lopen wel leeg, daten via internetsites is gewoon uit. Men duikt vandaag de dag liever in Kikgroepjes en meer van dat, begrijpelijk.
                                    Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.

donderdag 28 december 2017 om 15:55

Ja dat snap ik ook niet helemaal..... Via SDC of club leggen wij normaal gesproken contact, daarna volgt meestal KIK of WHATSAPP om elkaar digitaal wat beter te leren kennen.

donderdag 28 december 2017 om 18:38

Voor de liefhebbers die willen weten wat er zoal op het SDC forum besproken wordt...https://www.sdc.com/swingers-blogs/dutc ... ogs-1.html

donderdag 28 december 2017 om 19:03

Staat zelfs nog een reactie van mij bij....SamenSwingen schreef: ↑28-12-2017 18:38Voor de liefhebbers die willen weten wat er zoal op het SDC forum besproken wordt...https://www.sdc.com/swingers-blogs/dutc ... ogs-1.html
                                    Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.