Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
It is allowed but it is not working very well. Not everyone receives the pm. If you send something to someone, you better post here that you have sent something. Cuz you dont get a sign that there is a new message in the inbox.
_Marana_ schreef:
02-12-2017 14:31
It is allowed but it is not working very well. Not everyone receives the pm. If you send something to someone, you better post here that you have sent something. Cuz you dont get a sign that there is a new message in the inbox.
Thank you 😊
Wij plannen een eerste bezoek aan Mystique foxy probeeravond. Ik vroeg om wat info aan de organisatie daar en kreeg meteen een heel erg vriendelijke uitleg over hoe het er aan toe gaat en dat stelt ons wel gerust.
We zijn beiden 42j en we zoeken de spanning een beetje op en eventueel een extra man om mee te doen ... maar mijn vrouw is er als de dood voor dat ik zou benaderd worden door een andere vrouw, ze zou daar namelijk volledig op afknappen en de avond kan voor haar reeds om zeep zijn.
Ik zou dus willen weten op welke manier we daar een extra man kunnen benaderen, want als wij het doen, dan doen andere stellen het ook en is de kans wel (al moet ik zeggen dat ik er niet echt als Brad Pitt of George Clooney uit zie, maar aangezien smaken en kleuren verschillen) dat ik ook benaderd wordt.
Bestaat er een teken (iets wat je draagt) waardoor je duidelijk maakt dat je beschikbaar bent voor deze of gene ?
Als je alleen een man zoekt die absoluut zonder vrouw moet zijn dan is de parenclub misschien niet zo geschikt..een paar is nou eenmaal meestal een man en een vrouw en er zullen niet veel paren zijn die dan alleen de man of alleen de vrouw mee laten doen bij een eerste ontmoeting.

Wij zijn niet zo vaak geweest maar volgens mij is het gewoon net als in het normale leven..als je iemand leuk vind of iemand vind jou leuk dan maak je een praatje en zie je wat er wel of niet van komt verder
Juist op zo’n probeeravond zijn alleen stellen welkom en geen mannen alleen want de meeste stellen willen juist stellen en geen man alleen. Die avond lijkt me dus niet geschikt.

Op doordeweekse avonden mogen volgens mij wel regelmatig mannen alleen en dan zou je er makkelijk een andere man bij kunnen vinden. Meestal is het zo dat de vrouw het contact initieerd. Er zijn geen speciale tekens ofzo waarmee je aangeeft wat je zoekt maar je kan het als je aan de babbel raakt met een stel natuurlijk gewoon aangeven dat jullie gaan voor een man alleen.

Verder verschilt een probeeravond niet echt van een ander avond hoor, als je bij binnenkomst aangeeft dat je nieuw bent en graag een rondleiding wil doen ze dat echt wel.

Dat de avond voor je vrouw al om zeep kan zijn als je wordt benaderd door een andere vrouw lijkt me wel een puntje om iets mee te doen, wat is daar zo erg aan?
koppel1975 schreef:
04-12-2017 08:58
maar mijn vrouw is er als de dood voor dat ik zou benaderd worden door een andere vrouw, ze zou daar namelijk volledig op afknappen en de avond kan voor haar reeds om zeep zijn.
Wauw.
Wat vind jij daarvan?
Knapt ze af of barst ze uit elkaar van jaloezie als jij naar een andere vrouw kijkt? Ik denk ook dat ik een PeeCeetje voorlopig maar zou vermijden in jullie plaats als ik eerlijk ben. Al zou je op een avond gaan dat single mannen mogen komen (doordeweeks dus) dan nog zullen er vrouwen lopen en de kans dat er één naar je kijkt is best aanwezig natuurlijk.
Ik zou via een online kanaal op zoek gaan naar een extra man in jullie plaats.
.
@uomo
Voor haar moet de man niet zonder vrouw zijn, maar mijn dame wil niet dat ik met andere dames aan de slag ga en dat vind ik best (@rooss4.0)
Mijn kick is het genot van mijn vrouw ... ik heb geen behoefte aan een andere vrouw.
Bij mystique hebben ze ons ook de gigolo avond aangeraden. Daarenboven denk ik dat de spanning van zo'n avond voor ons al voldoende is om met zijn tweeën een wilde avond te beleven ... dus zou ik het toch graag eens willen beleven.
Het lijkt me toch spannend om te kijken en bekeken te worden ... er hoeft zelfs geen interactie van te komen denk ik dan. Ik hoop dat je daar niet scheef voor bekeken wordt dan ...
koppel1975 schreef:
04-12-2017 08:58
Wij plannen een eerste bezoek aan Mystique foxy probeeravond. Ik vroeg om wat info aan de organisatie daar en kreeg meteen een heel erg vriendelijke uitleg over hoe het er aan toe gaat en dat stelt ons wel gerust.
We zijn beiden 42j en we zoeken de spanning een beetje op en eventueel een extra man om mee te doen ... maar mijn vrouw is er als de dood voor dat ik zou benaderd worden door een andere vrouw, ze zou daar namelijk volledig op afknappen en de avond kan voor haar reeds om zeep zijn.
Ik zou dus willen weten op welke manier we daar een extra man kunnen benaderen,
En hoe reageer jij of je vrouw als jullie al een alleengaande man vinden als die man iets met jou wil/doet?

Verder sluit ik mij bij de anderen aan, een pc lijkt mij geen goede plaats voor jullie.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
koppel1975 schreef:
04-12-2017 15:47
@uomo
Voor haar moet de man niet zonder vrouw zijn, maar mijn dame wil niet dat ik met andere dames aan de slag ga en dat vind ik best (@rooss4.0)
Mijn kick is het genot van mijn vrouw ... ik heb geen behoefte aan een andere vrouw.
En wat wordt er dan van die vrouw verwacht? Dat ze werkeloos toekijkt?
.
leefvandaag wijzigde dit bericht op 04-12-2017 15:56
Reden: Dubbel geplaatst
99.48% gewijzigd
Hallo allemaal, tijdje weinig op dit forum geweest en wauw, wat een boel berichten weer! Inmiddels zijn we lid van SDC geworden. Fijn dat er dan ineens wel clubs in de buurt blijken te zijn. Ook de contacten lopen ineens beter. Nu mogen we binnenkort bij een stel kennismaken in hun bubbelbad. Ik vraag me al een paar dagen af of ik dan een bikini aan moet, of dat ze ons meteen in Adamskostuum willen zien... Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ga maar gewoon in bikini denk ik,... Maar tips zijn welkom!
Toch als je vrouw al op tilt slaat als een andere vrouw alleen al toenadering zoekt dan is het geen best plan... het is prima om daarheen te gaan en iemand vriendelijk kenbaar te maken van bedankt voor de interesse maar nee maar zoals je het brengt klinkt het niet alsof zij/jullie hier klaar voor zijn.
koppel1975 schreef:
04-12-2017 15:47
@uomo
Bij mystique hebben ze ons ook de gigolo avond aangeraden. Daarenboven denk ik dat de spanning van zo'n avond voor ons al voldoende is om met zijn tweeën een wilde avond te beleven ... dus zou ik het toch graag eens willen beleven.
Het lijkt me toch spannend om te kijken en bekeken te worden ... er hoeft zelfs geen interactie van te komen denk ik dan. Ik hoop dat je daar niet scheef voor bekeken wordt dan ...
Tja, hoe dan ook is er altijd de mogelijkheid dat je benaderd wordt door een stel! Dat hoeft geen probleem te zijn aangezien je dit gewoon kunt weigeren maar je vrouw zal er dan wel tegen moeten kunnen dat er andere vrouwen zijn die jouw benaderen. Toenadering mn in de speelruimtes gebeurd ook veel door een aanraking, een streling bijvoorbeeld. Ook door oogcontact (flirten). Met name in een club is het een spel van verleiden en flirten. Heel lastig lijkt me om daar met een jaloerse partner naar toe te gaan. Ik neig er toe het je af te raden want het kon wel eens voor problemen zorgen.
Persoonlijk zou ik het niet acccepteren dat jaloezie zo'n rol zou spelen in een relatie waardoor je iets wilt wat je de ander niet gunt. Ik krijg dat in mijn hoofd niet kloppend. Maar goed, zoals ik schreef, dat is voor mij persoonlijk en zal wellicht heel anders zijn voor jullie.
It's never too late start living!
Animali schreef:
04-12-2017 17:53
Hallo allemaal, tijdje weinig op dit forum geweest en wauw, wat een boel berichten weer! Inmiddels zijn we lid van SDC geworden. Fijn dat er dan ineens wel clubs in de buurt blijken te zijn. Ook de contacten lopen ineens beter. Nu mogen we binnenkort bij een stel kennismaken in hun bubbelbad. Ik vraag me al een paar dagen af of ik dan een bikini aan moet, of dat ze ons meteen in Adamskostuum willen zien... Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ga maar gewoon in bikini denk ik,... Maar tips zijn welkom!
Leuk om te lezen, wij willen ook nog steeds op SDC rondkijken maar het is er nog niet van gekomen.
Je kan toch een bikini meenemen en dan op het moment zelf bekijken wat hun intentie is en wat je zelf goed vind voelen. Je moet niets hoor, doen waar je jezelf goed bij voelt.
Mijn vrouwtje was vandaag supergeil en een uurtje na mijn laatste post hier stuurde ze mij dat “vandaag de dag was”
Advertentie gezet en op de chat van afspraakjes contacten gezocht en gevonden !
We hebben een heerlijke avond gehad en hebben heerlijk lekker kunnen vrijen !
Het was 🔥🔥🔥
Wanneer we zelf in onze Jacuzzi gaan gaan we altijd naakt. Dit, omdat de fosfaatresten (lees: wasmiddelresten die niet voldoende uitgespoeld zijn) die nog in je badkleding zitten het water troebel maken en laten schuimen bij bubbelen.

Bij een date maak je meestal eerst kennis op de bank met een drankje, zogauw de avond vordert en iedereen voelt zich okay dan weet je ook of je je meegebrachte bikini gaat pakken. Fijne avond!
@HappyFamily038
You got PM
SamenSwingen schreef:
05-12-2017 19:54
@HappyFamily038
You got PM
Check!
Wij hebben ondertussen ook al een tijdje een SDC account, wel wat afspraken gemaakt voor begin volgend jaar, nog geen ervaring met een date via SDC.

Onze ervaring tot op heden is dat de (vlees)keuring op basis van foto's en profiel vanuit ons en mogelijke date kritischer is als bij een spontane ontmoeting met een gelijkgestemd stel. We hebben laatst een leuke date gehad met een stel waarvan we op basis van de SDC accounts waarschijnlijk nooit bij elkaar waren uitgekomen......

Er gaat ook best veel tijd zitten in ontvangen en uitdelen van likes, doorsturen van foto's, leggen van contact, plannen en maken van afspraken. Het spontane, geile, snelle contact, wat je in een club wel hebt, missen wij wel een beetje....
Wat fijn Koppel1975! Lijkt me inderdaad ook beter passen dan een PC. Direct de daad bij het woord gevoegd dus, wauw.

Grappig HappyFamily, wij ervaren het juist andersom. Wij zijn in een club veel kritischer, beoordelen daar veel meer op het oog en zien dan weinig stellen die ons beiden bevallen.
Via een site (niet SDC in ons geval) leggen we op een andere manier contact, wordt er eerst wat gechat of gemaild en kijk je dus verder dan alleen het uiterlijk. Ik vind juist die voorpret van het contact en de kennismaking erg leuk.
Vrijdag weer een kennismakingsdate met een ander stel. Voor het eerst niet bij ons thuis, ben benieuwd!
Liefhebber 64 schreef:
25-11-2017 10:20
Iemand bekend met erotische sauna Azzura in Beuningen? Misschien dat ik er vanavond heen ga. De recensies zijn in ieder geval niet slecht.
Een keer geweest bij Azzura, op een donderdagmiddag/avond. De bar ruimte is gezellig en leuk maar bij ons toen wel vrij leeg. De natte ruimtes waren best druk bezocht. Op zich vond ik het wel leuk, ook nog even fijn met ander stel gespeeld in een bubbelbad.

Maar.... er lopen best wel veel mannen rond, het is van oorsprong een gay-sauna. En bij alles wat we deden waren ze best wel aanwezig. Sommigen probeerden ook wel wat maar aangezien wij daar geen prijs op stellen en mijn vriend 2 meter is en ze met 1 blik weg krijgt hebben wij daar niet zo'n last van. Als je tenminste geen bezwaar hebt tegen masturberende kijkers. En het waren er veel, echt veel.
Nu waren er ook vrouwen (van stellen) die dat zeer waardeerden, die hadden in sommige ruimte aardige gang-bangs, en de man zat dan aan de bar of buiten. Het is dus maar net waar je van houdt.

Het schijnt dat dat op de zaterdag en zondag minder is en er meer stellen zijn. Op de donderdag dat wij er waren lag de verhouding 30-70 denk ik (30% stellen) en dat zou dus in het weekend omgedraaid zijn. Of dat zo is weet ik niet.

Maar wel goed verzorgd, genoeg verschillende saunas/stoomruimtes. Bubbelbaden, soort doolhof met matras ruimtes....
Geniet!
Marana-- schreef:
06-12-2017 12:30
Grappig HappyFamily, wij ervaren het juist andersom. Wij zijn in een club veel kritischer, beoordelen daar veel meer op het oog en zien dan weinig stellen die ons beiden bevallen.
Via een site (niet SDC in ons geval) leggen we op een andere manier contact, wordt er eerst wat gechat of gemaild en kijk je dus verder dan alleen het uiterlijk. Ik vind juist die voorpret van het contact en de kennismaking erg leuk.
Vrijdag weer een kennismakingsdate met een ander stel. Voor het eerst niet bij ons thuis, ben benieuwd!
Inderdaad grappig hoe de ervaringen kunnen afwijken. Een Date? Leuk, klinkt spannend! Welke site gebruiken jullie i.p.v. SDC?
Sempie schreef:
06-12-2017 14:13
Als je tenminste geen bezwaar hebt tegen masturberende kijkers. En het waren er veel, echt veel.
Nu waren er ook vrouwen (van stellen) die dat zeer waardeerden, die hadden in sommige ruimte aardige gang-bangs, en de man zat dan aan de bar of buiten. Het is dus maar net waar je van houdt.
Inderdaad, het is maar net waar je van houdt, niet ons ding......
Wij houden er ook niet van.....

We gingen voor het eerst, wisten niet hoe het zou zijn. Voordeel is wel met een man van 2 meter die best boos kan kijken dat ze niet te dicht in de buurt durven komen, laat staan aanraken :hyper:
Geniet!
HappyFamily038 schreef:
06-12-2017 19:40
Inderdaad grappig hoe de ervaringen kunnen afwijken. Een Date? Leuk, klinkt spannend! Welke site gebruiken jullie i.p.v. SDC?

Wij zitten op eXcitant en The Other Book, en hebben verschillende dates gehad via die eerste. Via de tweede nog niet, maar daar zijn we ook iets minder actief (de site is nogal rustig).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven