Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
En ja, hoor : officiele waarschuwing te pakken. Jij ook zeker, Moiren?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lady*Voldemort schreef:
30-12-2017 20:19
Ik heb vandaag een kleine aanval van buikgriep gehad, dus ik heb niks gegeten. De rest een AGV'tje.
Zou het heersen? Hier ook een kind dat van onder en boven leegloopt.
Beterschap!
blijfgewoonbianca schreef:
30-12-2017 20:55
Ik zou niet weten waarvoor. Ik ga mijn mail checken.
Yggdrasil- heeft een 24uurs ban ivm op de man/laster.
???
Bruise schreef:
30-12-2017 21:00
???
Terecht
Waar heb jij een wrs voor dan?
Moiren’ schreef:
30-12-2017 20:59
Ik zou niet weten waarvoor. Ik ga mijn mail checken.
Ik voor die link : provoceren. Mij en mijn kinderen asociale tokkies noemen is dat natuurlijk niet. Dat is een eh..... Andere visie, ofzeauw.
Bruise schreef:
30-12-2017 21:00
???
Oke dan.
Die link staat toch nog gewoon in je posting.
30-12-2017 21:02
Ik voor die link : provoceren. Mij en mijn kinderen asociale tokkies noemen is dat natuurlijk niet. Dat is een eh..... Andere visie, ofzeauw.
Ik zou er een mailtje aan wagen als ik jou was.

Ik had eerder gemaild. Ik ben benieuwd of ik antwoord krijg of een banmail :P
Bruise schreef:
30-12-2017 21:03
Die link staat toch nog gewoon in je posting.
O, echt ?
Pffff, lekker suf weer.
Ygg's berichten zijn gewist.
Ik ook!!!

:rofl:
30-12-2017 21:06
O, echt ?
Pffff, lekker suf weer.
Ygg's berichten zijn gewist.
Nee, alles staat er nog. Ze heeft zelf wat zitten wissen.
Lig dubbel, echt wat een sneu (tokkie) gedrag. Je eigen op de man posten snel wissen en je een peesontsteking staffen omdat je gewezen wordt op je eigen tegenstrijdigheden :HA:
Maar wie heeft ze dan gelasterd?
Lady*Voldemort schreef:
30-12-2017 21:14
Maar wie heeft ze dan gelasterd?
Mij oa. Door mij te quoten aan daaronder te gaan ranten dat ze lastig gevallen wordt enz.
Net zo over BGB.

Ze wekte daardoor de indruk dat ze door ons werd lastiggevallen en wilde dat niet rechtzetten. En ze had nog wat onaardige dingen over dat ik haar stalk enzo.
Benieuwd of de mods wel hun pb's binnen krijgen.
Provoceren betekent uitlokken, toch?
Als ze er dan perse een hadden moeten geven dan voor " terugkaatsen " , daar had ik vrede mee gehad. Maar niet mij asociale tokkie noemen en over gebrek aan opvoeding en normen beginnen en dan doen alsof ik begonnen ben.
fashionvictim schreef:
30-12-2017 19:46
Y. heeft mij via Hyves (zo lang geleden is dat dus al begonnen), via mijn prive mail, via Facebook, via een ander mailadres, via anderen, en zelfs via de telefoon lastig gevallen. Ik vermoed ook dat zij degene is die mijn telefoonnummer aan nog wat anderen heeft gegeven waardoor ik een tijdlang enorm ben lastig gevallen via de telefoon (en uiteindelijk een ander nummer heb moeten nemen). En je gelooft het niet, na dergelijke akkefietjes kreeg ik dan steevast een paar maanden later gewoon doodleuk weer een vriendschapsverzoek.
:woa: Jezus dan ben je toch niet helemaal 100% in je bovenkamer als je zoiets doet >:-(
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Moiren’ schreef:
30-12-2017 21:17
Mij oa. Door mij te quoten aan daaronder te gaan ranten dat ze lastig gevallen wordt enz.
Net zo over BGB.

Ze wekte daardoor de indruk dat ze door ons werd lastiggevallen en wilde dat niet rechtzetten. En ze had nog wat onaardige dingen over dat ik haar stalk enzo.
Die indruk wilde ze inderdaad graag wekken.

Aan mij vroeg ze ook " stalk je mij ! " : had ik al tig postings in dat topic gedaan voor zij kwam . Maar ze doet leuk haar best om te doen alsof oa ik het tot mijn levnsdoel heb gemaakt haar leven zuur te maken.
30-12-2017 21:17
Benieuwd of de mods wel hun pb's binnen krijgen.
Provoceren betekent uitlokken, toch?
Als ze er dan perse een hadden moeten geven dan voor " terugkaatsen " , daar had ik vrede mee gehad. Maar niet mij asociale tokkie noemen en over gebrek aan opvoeding en normen beginnen en dan doen alsof ik begonnen ben.
Mailen is zekerder.
op naar het volgende topic van de eeuwig bloeiende narcis die af geeft op het vermeende onkruid die haar majestueuze verschijning dreigen te overschaduwen!
30-12-2017 21:20

Aan mij vroeg ze ook " stalk je mij ! " : had ik al tig postings in dat topic gedaan voor zij kwam . Maar ze doet leuk haar best om te doen alsof oa ik het tot mijn levnsdoel heb gemaakt haar leven zuur te maken.
Precies dit. Nog nooit enige wisseling van conversatie met haar gehad, vanmiddag voor het eerst.
Incasseren als je uitdeelt heb ik thuis geleerd.
Dus bij deze.
normandina schreef:
30-12-2017 21:22
op naar het volgende topic van de eeuwig bloeiende narcis die af geeft op het vermeende onkruid die haar majestueuze verschijning dreigen te overschaduwen!
Prachtige zin! ( moest hem wel 3x lezen)
De beste aanval is anderen betichten van dingen die jezelf doet. Dat zie je wel vaker bij dames die hier zulke dingen roepen. Konijnen enzo.
30-12-2017 21:20

Ja dat zag ik. Zgn het onschuldige slachtoffer uithangen terwijl er heel wat steekjes los zitten :sick:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven